Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinulla olisi varaa, kävisitkö silmäleikkauksessa, että voisit luopua silmälaseistasi?

Vierailija
19.02.2017 |

Mä kävisin saman tien.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3,5 vuotta sitten ja olen ollut tosi tyytyväinen. Osamaksulla, oli silloin kuluton ja koroton tarjous. Ehdottomasti joka sentin väärti!

Vierailija
22/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaverini leikkaus tyrittiin ja toi mahis pelottas itseäkin. Lisäksi ilmeisesti hämäränäkö heikkenee ja se(kään) ei houkuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan! En mene arpeuttamaan linssiäni turhaan, ellei ole pakko.

Vuosi leikkauksesta optikko ei löytänyt enää toisesta silmästä mitään leikkausjälkeä, toisesta ihan pienen kohdan. Olin kuulemma malliesimerkki täydellisen onnistuneesta leikkauksesta. Eikä hämäränäkö mihinkään mennyt.

Vierailija
24/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos leikkaus olisi riskitön. Ei ole niin en mene

Vierailija
25/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
26/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin sitä mieltä, että totta kai menen jossain vaiheessa, mutta nyt 43-vuotiaana huomaan, että silmäpussit ovat sitä luokkaa, että parempi käyttää silmälaseja.

Mulla ei ole ns. ikänäköä vielä niin paljoa, että tarvitsisin monitehoja, joten saan silmälasini vielä hyvinkin edullisesti tarjouksesta. Perjantaina juuri ostin Nisseniltä -50 % alennuksilla linssit ja pokat yhteensä 150 €. Edelliset lasit ostin samanlaisella tarjouksella noin 6 kk sitten. Tuohon hintaan voi ostella rillejä useammat ja saada niillä mukavaa vaihtelua ulkonäköönsä.

Vierailija
27/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa

Meen kaihileikkaukseen kun on pakko. Tykkään laseista

Vierailija
28/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaverini leikkaus tyrittiin ja toi mahis pelottas itseäkin. Lisäksi ilmeisesti hämäränäkö heikkenee ja se(kään) ei houkuta.

Miten tyrittiin? 

Vierailija
29/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 8 v sitten, otin lainaa. Oli ihan paras sijoitus. Vieläkin ihmettelen välillä miten ihanan helppoa elämä on ilman silmälaseja tai piilolaseja.

Vierailija
30/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menettäisin tarkkaan harkitun älykön imagoni jos luopuisin laseistani.

Vierailija
31/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin 8 vuotta sitten. Ainoa mikä kaduttaa on se etten mennyt aiemmin.

Vierailija
32/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi rahaa mutten uskalla. Minulla on jo nyt tosi kuivat silmät ja pelkään että leikkaus tekisi minusta täysin riippuvaisen silmärasvoista ja -tipoista. Lisäksi minulle tuli reilu vuosi sitten toisen silmän sarveiskalvoon vaurio josta jäi muistoksi näköä haittaava arpi, se ei ainakaan tekisi leikkauksesta helpompaa toteuttaa.

Vierailija
33/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olen ollut silmälasien käyttäjä jo 30 vuotta ja en kykene elämään edes pientä hetkeä ilman niitä, "kohennan" koko ajan laseja vaikka ne ei päässäni olisikaan. Lisäksi pelottaa, että joku menee pieleen ja sitten olen sokea. Näköni ei myöskään ole mikään jäätävän huono, -1.7 ja -1.5 sekä karsastusta.

Vierailija
34/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain 1,5 miinusta, joten voin olla ilman lasejakin halutessani. Tykkään kuitenkin käyttää laseja ja mielestäni ne tekevät reippaamman ja älykkäämmän näköiseksi.

Vierailija
35/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä monelle sopii silmälasit tosi hyvin :)

Vierailija
36/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävisin saman tien.

Miten niin jos ja kävisinkö?

Vierailija
37/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin heti kun voisin.

Toivoo Linssilude -4.75

Vierailija
38/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko leikkauttaa yhden silmän kerrallaan? Ja vuoden päästä toisen. Jos ei niin miksi ei?

Käyttäisin leikkaamattomassa piilolinssiä sen vuoden.

Olisi varotoimenpide...

Vierailija
39/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin reilu puoli vuotta sitten eli heti kun se oli järkevää, silloin kun näkö ei enää huonontunut. Ikää nyt 20v. Elämäni paras päätös.

Operaation suoritti taittovirhekirurgian guru Juhani Pietilä Tampereen silmäsairaalassa. Olihan se leikkaus inhottava mutta kärsisin sen uudelleen ilomielin.

Vierailija
40/73 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että kävisin, mutta ilmeisesti en sitten kuitenkaan käy koska viime vuonna meni lomamatkoihinkin joku 15 000€ ja silmät on edelleen huonot. Saa nähdä milloin sitä raskisi.