Patrick Tiainen - profeetta vai huijari?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Totuus.parannus kirjoitti:
Tiedote 3.5.17
Monet ovat kyselleet mitä minulle ja palvelutyölleni kuuluu. Kiitos siitä.
Olen irtisanoutunut Word Of Faith-kirkkokunnan johtajuudesta omasta pyynnöstäni 5.4.17. Seuraavaksi kerron siihen johtaneista syistä:
Minun vilpitön haluni on ollut palvella Suomen seurakuntia viimeisen kolmen vuoden ajan. On ollut hienoa nähdä se ilo minkä evankeliumi saa aikaan ihmisissä rohkaistumisten, pelastumisten ja parantumisten kautta. Olen kiitollinen näistä asioista Jumalalle.
Samalla kun työni kosketti seurakuntia ja median kautta laajemmin ihmisiä, syntyi ympärilläni olevissa työntekijöissä huolta siitä kovasta vauhdista joka minulla oli ja siitä suhteettomasta kritiikistä, joka minuun kohdistui. Kova vauhti, suhteeton kritiikki sekä monet henkilökohtaisen elämäni ongelmat johtivat seuraaviin tilanteisiin:
Jatkuva henkinen ja fyysinen kuormitus alkoivat näkyä käytöksessäni. Kuormitus johti uupumisen kokemuksiin, vauhdin entiseen lisääntymiseen, harkintakyvyn vähenemiseen, ongelmiin rehellisyyden kanssa ja epäviisaisiin valintoihin.Viimeisten kuukausien aikana minulla on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde mieshenkilön kanssa. Tämä kysymyksiä herättävä asia on tullut esille tämän maaliskuun lopussa. Tämän tilanteen johdosta ajauduin epätoivon tunteisiin ja tekoihin. Kaikki kärjistyi tapahtumasarjaan, joka päättyi keskiviikkona 29.3.17 kun olin Kokkolassa vakavassa auto-onnettomuudessa, jossa minut pelastettiin palavasta autosta.
Onnettomuuden jälkeen olen saanut laaja-alaista lääketieteellistä apua. Minulle on myös tarjottu apua ystävätyöntekijöiden kautta. Minua on autettu ja olen kiitollinen siitä.Kannan vastuun tapahtuneista asioista ja olen itsenäisesti tehnyt päätöksen jäädä sivuun palvelutyöstä. Tarvitsen nyt aikaa laittaa henkilökohtaisen elämäni asiat kuntoon.
Kiitän kaikki minua tukeneita tahoja viime vuosien ajalta.Patrick Tiainen
Missä tämä tiedote on julkaistu?
Patrickim omilla sivuilla jotka on nyt poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus.parannus kirjoitti:
Tiedote 3.5.17
Monet ovat kyselleet mitä minulle ja palvelutyölleni kuuluu. Kiitos siitä.
Olen irtisanoutunut Word Of Faith-kirkkokunnan johtajuudesta omasta pyynnöstäni 5.4.17. Seuraavaksi kerron siihen johtaneista syistä:
Minun vilpitön haluni on ollut palvella Suomen seurakuntia viimeisen kolmen vuoden ajan. On ollut hienoa nähdä se ilo minkä evankeliumi saa aikaan ihmisissä rohkaistumisten, pelastumisten ja parantumisten kautta. Olen kiitollinen näistä asioista Jumalalle.
Samalla kun työni kosketti seurakuntia ja median kautta laajemmin ihmisiä, syntyi ympärilläni olevissa työntekijöissä huolta siitä kovasta vauhdista joka minulla oli ja siitä suhteettomasta kritiikistä, joka minuun kohdistui. Kova vauhti, suhteeton kritiikki sekä monet henkilökohtaisen elämäni ongelmat johtivat seuraaviin tilanteisiin:
Jatkuva henkinen ja fyysinen kuormitus alkoivat näkyä käytöksessäni. Kuormitus johti uupumisen kokemuksiin, vauhdin entiseen lisääntymiseen, harkintakyvyn vähenemiseen, ongelmiin rehellisyyden kanssa ja epäviisaisiin valintoihin.Viimeisten kuukausien aikana minulla on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde mieshenkilön kanssa. Tämä kysymyksiä herättävä asia on tullut esille tämän maaliskuun lopussa. Tämän tilanteen johdosta ajauduin epätoivon tunteisiin ja tekoihin. Kaikki kärjistyi tapahtumasarjaan, joka päättyi keskiviikkona 29.3.17 kun olin Kokkolassa vakavassa auto-onnettomuudessa, jossa minut pelastettiin palavasta autosta.
Onnettomuuden jälkeen olen saanut laaja-alaista lääketieteellistä apua. Minulle on myös tarjottu apua ystävätyöntekijöiden kautta. Minua on autettu ja olen kiitollinen siitä.Kannan vastuun tapahtuneista asioista ja olen itsenäisesti tehnyt päätöksen jäädä sivuun palvelutyöstä. Tarvitsen nyt aikaa laittaa henkilökohtaisen elämäni asiat kuntoon.
Kiitän kaikki minua tukeneita tahoja viime vuosien ajalta.Patrick Tiainen
Patrickim omilla sivuilla jotka on nyt poistettu.
Tiedote ilmaantui hetki sitten Facebookiin Patrick Tiainen Official -sivuille. Jotenkin surullista.
Kyllä olet oikeassa katsoin äsken kun radio dei oli haastatellut nykyistä sen seurakunnan pastoria jonka Patrick oli perustanut ja hän tunnusti et miksi Patrick oli lähtenyt tehtävästään siksi koska hänellä oli suhde toiseen mieheen eli hän oli homo ja vielä johdatti kansaa harhaan. Jumala auttakoon kaikkia harhaan joutuneita
Mun homotutka värisi heti kun ekan kerran tän näin. TIESIN heti mistä kyse, kun luin erosta. Että sellaista eheytymistä.
Aikoo ilmeisesti pysyä yhdessä viime kesänä vihityn vaimonsa kanssa ja lähteä Keniaan herätystyöhön? Onko jotain eheytymistä käynnissä? Ei taida kyllä onnistua jos todella on homo. Toivottavasti saa ammattiapua ja käy läpi mitä todella haluaa.
Surullista, että joku ei saa olla rauhassa homo vaan hän yrittää / häntä yritetään heteroksi :(
Ja ikävä kuulla, että on ollut koulukiusattu.
Voimia Patricille!
Ympäröiköön Jumalan Rakkaus ja Armo sinut. Me kaikki ihmiset olemme vain savea. Me erehdymme, sorrumme, kaadummekin. Ilman Jumalaa emme voi mitään. Varmasti aloitit aidosti Hengessä,Totuudessa ja Rakkaudessa, mutta kenties käsittelemättömät ja pimentoon jääneet haavasi menneisyydessäsi johtivat sinut harhaan. Tämä kaikki vastoinkäyminen on mahdollisuus Sinulle uuteen. Uusi alku tutustua tosi Jumalaan. Armoon ja Rakkauteen. Jumalan tuli sinua puhdistakoon uuteen alkuun ja nöyryyteen. Jumalalta ei mitään voi salata. Olet Jumalan kämmenellä kuin pieni linnunpoikanen. Hän opettaa sinut uudelleen lentämään.
Hienoa että rohkeasti tunnustat rikkomuksesi.
No näin. Porukoiden tutkat olivat oikeassa.
Narsismitutkani heilahti. Etenkin kun 10 oppilas eli täydell tavoittelu tällä saralla huh huh! Jalovaaratutka heilahti myös sekä Markku Koivisto tutka!
Miten ihmiset näihin aina lankeavat? Oletteko huomannut miten näillä pastoreilla on aina se kaunein nainen kainalossa sieltä hiirien joukosta?
Samanlainen huijari kuin Pirkko Jalovaara. Sääli kun tällainen vetoaa nuoriin, jotka takertuvat tähän roskaan.
Onko tämä vielä eri porukkaa kuin metrosrk hihhulskikset
Vierailija kirjoitti:
Homous ei ole häpeä.
No on jos miehimykset eivät Raamatussa peri maata" himoissaan miehet yhtyvät miehiin"
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomannut miten näillä pastoreilla on aina se kaunein nainen kainalossa sieltä hiirien joukosta?
No ei tällä ainakaan ole. Ihan tavallisen näköinen, toki nätti nuori nainen, mutta kaunottaresta ei voi puhua.
Tämän oli tavannut niin että Maria itse oli mennyt kertomaan Tiaiselle että on rakastunut häneen. Sehän oli suorastaan onnenpotku kaappihomopastorille. Voi esittää "normaalia" ja kunniallista naimisissa olevaa heteroa seurakunnalleen ja vaimona on uskisnainen jota ei tarvinnut edes pussata ennen alttaria (yhteinen päätös kuulemma) ja seksiäkään tuskin tarvii harrastaa muuten kuin lisääntymistarkoituksessa. Parempaa kulissia voisi tuossa tilanteessa löytääkään.
Yhdessä YouTube videossa on joko humalassa tai ylilääkitty. Bibo taitaa olla ongelma. Kansa hurraa.
Vierailija kirjoitti:
Homous ei ole häpeä.
Ei ole muuten ripuli housuissakaan, jos ei sitä tietoisesti ja tahallaan ole alla laskenut.
Markku Koivisto "kakkonen", heehhheee...
Vierailija kirjoitti:
Yle Areenasta katsoin dokumentin tästä ja flipanneesta vaimostaan. Homoseksuaali veljeni totesi syövänsä hatullisen paskaa jos tuo kaveri ei ole umpihomo. Patrick sanoi heti seuraavassa kohtauksessa että häntä vainottiin ja haukuttiin koulussa homoksi.
Traumatisoitunut ja pahasti flipannut koulukiusaamisen takia ja oireilee nyt tuollaisella omnipotentti-sekoilulla ja kokee kai Jumalan parantaneen ja pelastaneet hänet homoudesta.
veljesi oli oikeassa