Missä ovat työttömät sinkkunaiset?
Tämän foorumin keskusteluissa on tullut hyvin selväksi se, että työtön mies ei kelpaa parisuhteeseen. Se siis ei johdu mistään vääristyneestä sukupuolijakaumasta tai naisten seksuaalisesta vallasta, vaan siitä että miehet ovat itse niin huonoja.
Tästä herääkin kysymys, että missä kaikki työttömät sinkkunaiset ovat? Työttömiä naisiahan pitäisi olla paljon, koska patriarkaalinen yhteiskunta syrjii heitä työmarkkinoilla. Heidän myös pitäisi olla sinkkuja samasta syystä kuin työttömät miehetkin. Miksi työttömät naiset kuitenkin tuntuvat olevan kaikki parisuhteessa? Työttömiä sinkkunaisia ei ole missään. Voidaanko tästä päätellä, että työttömien miesten sinkkuus johtuu sittenkin vain heidän sukupuolestaan?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Lol naisen puolustus vastaus : pitäisikö pariutua heti ensimmöisen vastaantulijan kanssa. Oi voi.
Tämä on kuin satu suoraan tinderin oppikirjasta.
Esimerkkinä 100 miestä on tarpeeksi huonoja hieman läskille opiskelija naiselle joka silti valittaa ettei miestä löydy =DTämä on kyllä suurta hipia sunnuntai illalle
Muistellaanpa Lappeenrannan teekkareita: Itse asiassa naisia kyllä saisi, mutta kun ne eivät ole riittävän kauniita näille komistuksille http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopis…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KATSOKAA TÄMÄ LINKKI NAISET JOTKA EI LÖYDÄ MIESTÄ
Sorry, en jaksanut katsoa edes neljää minuuttia. Syy: tuon vajaan neljän minuutin aikana videon mies oli ehtinyt haukkua naiset onnenonkijoiksi ja lutkiksi kolme eri kertaa. Koko videon aikana olisi kaiketi ollut odotettavissa 10-15 "women are golddigging whores" -lausuntoa? En viitsi ottaa selvää.
Sinkkunaisena en keksi yhtään syytä, miksi kuuntelisin tuollaista sontaa edes viittä minuuttia, vartista nyt puhumattakaan. Minä haluan kuitenkin uskoa, että maailmassa oikeasti on vielä niitä ihan tavallisia kunnon miehiäkin. Että kaikki eivät ole tuon videomiehen kaltaisia misogynistisiä katkerikkoja.
Huomasitko kenessä se vika on jos videolla on tuhat kunta tykkäystä ja vain muutama dislike?
Tai se että tällä kaverille on kymmnen tuhatta tilaajaa? Tai se että vastaavanlaisia tubettajia on kymmeniä. Parhaimmillaan yli 100K seuraajaa minä mukaan lukien.
Toisin sanoen kyse on muusta kuin vässykkä miehistä.
On se kumma kun ette kykene ymmärtämään faktoja nykymaailmasta.
Vessapaperillakin on enemmän seuraajia ja tykkäyksiä face bookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naisen puolustus vastaus : pitäisikö pariutua heti ensimmöisen vastaantulijan kanssa. Oi voi.
Tämä on kuin satu suoraan tinderin oppikirjasta.
Esimerkkinä 100 miestä on tarpeeksi huonoja hieman läskille opiskelija naiselle joka silti valittaa ettei miestä löydy =DTämä on kyllä suurta hipia sunnuntai illalle
Muistellaanpa Lappeenrannan teekkareita: Itse asiassa naisia kyllä saisi, mutta kun ne eivät ole riittävän kauniita näille komistuksille http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopis…
Eikä muistella. Yksittäistapaus!
Te naiset olette itse aiheuttaneet tämän kaiken naisvihan enkä kutsu sitå naisvihaksi. Te kutsutte sitä siksi. Me miehet perustelemme ja haluamme tuoda negatiivisia asioita julki.
Miettikää itse vittu tekojanne joskus....
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu hiljenee kun hullut täällä ei enää saa järkeviä vastauksia aikaan. Voin vain kuvitella kuin heidän aivonsa sanoo " olette silti väärässä ja jatkaa älytöntä sekoiluaan"
Kunnes nainen täyttää 50v+++ ja alkaa ymmärtää mitä hittoa onkaan tehnyt kun ei kukaan kelvannut hänelle ja hän on jo ryppyinen emäntä.
Eronneet 50v miehet sen sijaan on ymmärtäneet että ei ne vaimoa enää kaipaa vaan voi kylpeä rahassa nuorten uusien tyjmien 20-30 vuotiaden naisten kanssa ilman sitoumuksia.
Nainen on kuikän maito vanhetessaan
Mies on kuin viini.Kylmä fakta. Eläkäämme siis fiksusti ja todellisuudessa.
Minä olin 50+ tavatessani nykyisen mieheni. Ei hän suorastaan rahassa kylve mutta on kuitenkin huomattavasti minua menestyksekkäämpi. Komea, pitkä mies jossa taas tänään silmä lepäsi, kun häntä puvussaan eräässä tilaisuudessa katselin. Jostain syystä hän halusi ikäisensä naisen eikä lastensa ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette itse aiheuttaneet tämän kaiken naisvihan enkä kutsu sitå naisvihaksi. Te kutsutte sitä siksi. Me miehet perustelemme ja haluamme tuoda negatiivisia asioita julki.
Minua naurattaa kaikista eniten se kuinka naiset ei halua edes nähdä todellisuutta.
Vaikka vie käsikädessä baariin katsomaan miesten tilannetta pariutumisen kannalta miin suljetaan silmät todellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Täsmentäisitkö mistä teoista puhut. Et tietenkään tunne minua, mutta mikä sinun mielestäsi voisi olla sellainen teko, mitä minun pitäisi miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa kaikista eniten se kuinka naiset ei halua edes nähdä todellisuutta.
Vaikka vie käsikädessä baariin katsomaan miesten tilannetta pariutumisen kannalta miin suljetaan silmät todellisuudelta.
Kävin aikoinaan paljon baareissa. Todella usein jouduin poistumaan yksin. Oli miehiä, jotka itsevarmoina pokasivat naisia ilta toisensa perään, ja sitten oli miehiä, jotka kateellisina katselivat niitä naisia, joita itsevarmat miehet pokasivat. Oli varmasti myös niitä miehiä, jotka yksin kyräilivät lasiensa kanssa mutta joita ei edes rekisteröinyt, kun ei heihin saanut edes katsekontaktia, muusta kontaktista puhumattakaan.
Voi poikakulta, sinulla ei ole aavistustakaan kuinka kova baarimaailma on tavisnaiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja sinkku. Olen joko kotona tai kirjastossa. Lapsia ei ole enkä halua. Olen liian lyhyt jotta miehille kelpaisin, edes itseni pituiselle.
120cm?
Olen 158cm. Korkojen kanssa vähän pidempi pari senttiä pidempi mutta silti liian lyhyt.
158cm on PITKÄ minuun verrattuna. Olen 150cm. Pituus ollut ongelma vain kaupassa, kun se haluttu tuote on juuri siellä ylähyllyllä. Tähänkin auttaa kysymys "Voisitko auttaa?" Kun ei tee itse pituudestaan ongelmaa, se harvoin on sellainen muillekaan. Ne, joille pituus on ongelma, eivät ole tutustumisen arvoisia.
En sanoisi että minun pituus on itselleni ongelma, en voi sille mitään pituuteni on mitä on. Muille pituuteni on ollut ongelma. Jopa omille sukulaisilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarista ei saa parisuhdetta kuin aniharvoin. Siellä on siksi vaikea nähdä parisuhdemarkkinoiden tilannetta. Seksiseuraa siellä on kyllä tarjolla kaikille halukkaille. Muuta on turha uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja sinkku. Olen joko kotona tai kirjastossa. Lapsia ei ole enkä halua. Olen liian lyhyt jotta miehille kelpaisin, edes itseni pituiselle.
120cm?
Olen 158cm. Korkojen kanssa vähän pidempi pari senttiä pidempi mutta silti liian lyhyt.
158cm on PITKÄ minuun verrattuna. Olen 150cm. Pituus ollut ongelma vain kaupassa, kun se haluttu tuote on juuri siellä ylähyllyllä. Tähänkin auttaa kysymys "Voisitko auttaa?" Kun ei tee itse pituudestaan ongelmaa, se harvoin on sellainen muillekaan. Ne, joille pituus on ongelma, eivät ole tutustumisen arvoisia.
En sanoisi että minun pituus on itselleni ongelma, en voi sille mitään pituuteni on mitä on. Muille pituuteni on ollut ongelma. Jopa omille sukulaisilleni.
Outoja ihmisiä sun lähipiirissä. 158cm ei tosiaan ole kaukana naisten keskipituudesta Suomessa niin kuin täällä joku taisi todetakin. Hyvin kaukana lyhyestä siis laajalla otannalla katsottuna. Itse sinua lyhyempänä en ole juurikaan pituusongelmiin törmännyt. Jos joku moittii tai arvostelee pituuteni vuoksi, totean "minä olen tällainen, jos ei kelpaa ei tarvitse hakeutua seuraani". En ihan sanatarkasti tuota ilmaisua käytä, mutta ajatus on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin aikoinaan paljon baareissa. Todella usein jouduin poistumaan yksin. Oli miehiä, jotka itsevarmoina pokasivat naisia ilta toisensa perään, ja sitten oli miehiä, jotka kateellisina katselivat niitä naisia, joita itsevarmat miehet pokasivat. Oli varmasti myös niitä miehiä, jotka yksin kyräilivät lasiensa kanssa mutta joita ei edes rekisteröinyt, kun ei heihin saanut edes katsekontaktia, muusta kontaktista puhumattakaan.
Voi poikakulta, sinulla ei ole aavistustakaan kuinka kova baarimaailma on tavisnaiselle!
Voi TYTTÖKULTA että elät vieläkin mielikuvitusmaailmassasi.
Olen 30 vuotias menestynyt MIES. Ja en käy baareissa mutta olen nähnyt sen meiningin 10 vuodessa.
Esimerkki viime kesäktä kun kävin kesälomalla baarissa: olin puolilta öin baarissa. 14 nuorta miestä ja 2 naista. Lähdin kotiin.
VALOJA PÄÄLLE TYTTÖKULTA
Minä en kyllä tiedä, mistä miehen saa, vaikka niitä niin paljon olisikin tarjolla.
Vähän niin kuin en myöskään tiedä, mihin työpaikkaan voi vaan mennä, vaikka sellaistakin jotkut työttömille ehdottelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Naiset sitä, miehet tuota.
Ovatko ihmiset oikeasti näin vihaisia vastakkaiselle sukupuolelle? No tiedän etteivät ole tai eivät livenä uskalla sitä sanoa. Ei mulla ainakaan ole ollut syytä katkeroitua naisille.
Kyllähän se on h*lvetimmoinen vastakkainasettelu ja varsinkin jos kehtaa sanoa että naiset pääsee helpommalla jossain ja että miesten on vaikeeta pariutua (niin kuin onkin), niin heti alkaa hirveä vastaväittäminen ja kiistäminen. Kyllä on feminismi pedannut naisille niin uhrimonopolin, että mies ei sais valittaa edes aiheesta.
Minua ei ärsytä aiheesta valittaminen ja ymmärrän erinomaisen hyvin, että esim. vastentahtoinen sinkkuus on monelle tosi vaikea pala. Se mikä minua ärsyttää, on just tuo ulina, että kun naisilla menee niin paljon paremmin ja miehiä tunkee tykö suunnilleen ovista ja ikkunoista. Yllätys yllätys, myös naisille vastentahtoinen sinkkuus voi olla ihan yhtä vaikeaa kuin miehillekin, eikä sitä helpota se, että sitä sinkkumiesten toimesta jatkuvasti vähätellään. Sinäkin juuri omassa viestissäsi näppärästi mitätöit sinkkunaisten kokemukset nimittämällä niitä uhriutumiseksi.
Miksi teet noin? Miksi sinä et haluaisi sallia naisille samaa oikeutta valittaa aiheesta, jota miehille kuitenkin peräänkuulutat? Miksi haluat vähätellä naisten tunteita ja kokemuksia? Onko sinkkuudesta kärsiminen sinulle jonkinlainen kilpailu, jossa sinun pitää saada kärsiä aina enemmän kuin muut? Helpottaako sinun oloasi se, että saat suhtautua vähätellen sinkkunaisten ongelmiin?
Sen takia että se on fakta. Katso tästä miesten määrää verratuna naisten määrään alle 55vuotiaissa:
http://tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Lisäksi tänne tulee nykyään kymmeniä tuhansia miehiä lisää joka vuosi. Kun pistän deitti-ilmoituksen nettiin miehenä en saa yhtään vastausta, jos pistän täsmälleen saman ilmoituksen naisena, saan satoja vastauksia hetkessä. Miksi en saisi sanoa ääneen sitä mikä on totta?
Miten se myöskään sinkkunaisen tilannetta parantaa vaikka tänne tulisi miljoona miestä lisää? Vai meinaatko, että sinkkunaisen pitää pariutua ensimmäisen miespuolisen vastaantulijan kanssa vaikka ei olisi mitään muuta yhteistä kuin se että kumpikin on sinkku? Ja jos ei pariudu, niin sitten on vain liian nirso ja sinkkuus on naisen oma valinta?
No kyllähän ne mahdollisuudet kohdata miellyttävä ihminen kasvaa huimasti, mitä enemmän ihmisiä on tarjolla mistä valita.
Määrä ei korvaa laatua.
Määrä parantaa myös laatua. Ajattel jos sulla on vain 10 miestä mistä valita, verrattaen että sulla on 100 miestä, todennäköisyys löytää laadukas mies kasvaa huimasti. Sitäpaitsi ärsyttää teidän laatuvaatimuksenne, ette te edes ansaitse kaikki mitään 190 pitkää bodarijuristia, tyytykää vähempään.
Miehet valitsevat, naiset ihastuvat. Tämä on asia, jota joidenkin miesten tuntuu olevan hyvin vaikea ymmärtää. Kymmenessä miehessä voi olla juuri se yksi, johon nainen ihastuu, mutta sadassa miehessä ei ole yhtäkään, johon nainen ihastuisi. On täysi sattumankauppaa, kohtaako elämässään sellaisen miehen, johon ihastuisi. Ja vaikka kohtaakin, ei ole mitään takeita, että nainen kiinnostaisi myös tätä miestäkin. Nimittän miehilläkin on jokaisella oma naismakunsa eikä jokainen vastaantuleva nainen vastaa tätä makua, joten ei riitä, että vain nainen ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Ovatko ihmiset oikeasti näin vihaisia vastakkaiselle sukupuolelle? No tiedän etteivät ole tai eivät livenä uskalla sitä sanoa. Ei mulla ainakaan ole ollut syytä katkeroitua naisille.
Kyllähän se on h*lvetimmoinen vastakkainasettelu ja varsinkin jos kehtaa sanoa että naiset pääsee helpommalla jossain ja että miesten on vaikeeta pariutua (niin kuin onkin), niin heti alkaa hirveä vastaväittäminen ja kiistäminen. Kyllä on feminismi pedannut naisille niin uhrimonopolin, että mies ei sais valittaa edes aiheesta.
Minua ei ärsytä aiheesta valittaminen ja ymmärrän erinomaisen hyvin, että esim. vastentahtoinen sinkkuus on monelle tosi vaikea pala. Se mikä minua ärsyttää, on just tuo ulina, että kun naisilla menee niin paljon paremmin ja miehiä tunkee tykö suunnilleen ovista ja ikkunoista. Yllätys yllätys, myös naisille vastentahtoinen sinkkuus voi olla ihan yhtä vaikeaa kuin miehillekin, eikä sitä helpota se, että sitä sinkkumiesten toimesta jatkuvasti vähätellään. Sinäkin juuri omassa viestissäsi näppärästi mitätöit sinkkunaisten kokemukset nimittämällä niitä uhriutumiseksi.
Miksi teet noin? Miksi sinä et haluaisi sallia naisille samaa oikeutta valittaa aiheesta, jota miehille kuitenkin peräänkuulutat? Miksi haluat vähätellä naisten tunteita ja kokemuksia? Onko sinkkuudesta kärsiminen sinulle jonkinlainen kilpailu, jossa sinun pitää saada kärsiä aina enemmän kuin muut? Helpottaako sinun oloasi se, että saat suhtautua vähätellen sinkkunaisten ongelmiin?
Sen takia että se on fakta. Katso tästä miesten määrää verratuna naisten määrään alle 55vuotiaissa:
Lisäksi tänne tulee nykyään kymmeniä tuhansia miehiä lisää joka vuosi. Kun pistän deitti-ilmoituksen nettiin miehenä en saa yhtään vastausta, jos pistän täsmälleen saman ilmoituksen naisena, saan satoja vastauksia hetkessä. Miksi en saisi sanoa ääneen sitä mikä on totta?
Kuinka moni nainen pariutuu näiden tänne tulevien miesten kanssa? Ei kovin moni, monella heistä on vaimo ja lapset kotimaassaan. Naiset saavat netti-ilmoituksiinsa suuremmaksi osaksi vonkauksia varatuilta.
No ei varmaan kovin moni, mutta kun ottaa huomioon että ennen heidän tuloaankin mennään jo negatiivisella kohtaamisella. Esim omassa ikäluokassa 30+ on tuon tilaston mukaan jo yli kymmenen tuhatta miestä enemmän mitä naisia. Lisäksi tilanne kärjistyy entisestään, koska naiset pariutuvat vanhempien miesten kanssa, joten miehet 18-50v kilpailevat enemmän ja vähemmän samoista nuorista naisista. Sanonpahan vaan että ette edes naiset tiedä miten vaikeeta on olla mies.
Miten se, että miehiä on enemmän, helpottaa niitä sinkkunaisia, joille ei vientiä ja miehiä ole tarjolla? Kuinka se heidän elämäänsä helpottaa, että ne kaikki tuhannet ja taas tuhannet "ylimääräisetkään" miehet eivät heitä lähesty ja antavat pakit jos he itse lähestyvät? Helpottaako sinun oloasi yksinäisenä miehenä esim. se fakta, että suurin osa oman ikäluokkasi miehistä on parisuhteessa?
Mitä muuten tarkoitat sillä, että naiset pariutuvat vanhempien miesten kanssa? Miten paljon vanhempien kanssa luulet naisten yleisesti pariutuvan, jos kerran 18-50 vuotiaat miehet kilpailevat enemmän tai vähemmän samoista nuorista naisista?
Pariskuntien ikäeroista avioliitossa on tehty tutkimuksia. Vuonna 2012 ikäero aviopuolisoiden välillä oli keskimäärin 3,4 vuotta niin että mies oli vaimoa vanhempi. Avioliittoja, joissa puolisoiden välinen ikäero oli enemmän kuin viisi vuotta, oli alle 20% kaikista avioliitoista vuonna 2012.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tila…
Näiden tilastojen perusteella sanoisin kyllä niille 50-vuotiaille miehille, jotka kilpailevat samoista nuorista naisista alle kolmekymppisten kanssa, että flaksi saattaisi kasvaa kummasti, jos alkaisi katsella oman ikäisiään naisia. Naiset kun eivät näyttäisi kilpailevan samoista miehistä ikäluokissa 18-50, vaan suurin osa tuntuisi haluavan suurin piirtein itsensä ikäisen miehen.
"Sanonpahan vaan että ette edes naiset tiedä miten vaikeeta on olla mies."
No tottakai se piti taas päästä sanomaan ;) Vastakkainasettelun aika ei selvästikään ole ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Miten se myöskään sinkkunaisen tilannetta parantaa vaikka tänne tulisi miljoona miestä lisää? Vai meinaatko, että sinkkunaisen pitää pariutua ensimmäisen miespuolisen vastaantulijan kanssa vaikka ei olisi mitään muuta yhteistä kuin se että kumpikin on sinkku? Ja jos ei pariudu, niin sitten on vain liian nirso ja sinkkuus on naisen oma valinta?
No kyllähän ne mahdollisuudet kohdata miellyttävä ihminen kasvaa huimasti, mitä enemmän ihmisiä on tarjolla mistä valita.
Esim jos mulle ois vaikka 200 naista tarjolla, niin 99,99% varmuudella joku niistä ois mun mieleen.
Toki en sinun naismakuasi tiedä, mutta yleisesti ottaen miehet haluavat mukavan, lapsettoman ja hoikan naisen. Ainakin jos saavat valita. Kerropa miten sun tilanteesi paranisi jos sinulle olisi tarjolla vaikkapa 200 samasta puusta veistettyä, kohtuu v*ttumaisen luonteen omaavaa ja reilusti ylipainoista naista joista jokaisella olisi useampi lapsi joilla jokaisella on eri isä? Olisitko yhä edelleen sinkku?
Harvalle naiselle on unelmien täyttymys sellainen puoliso jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä, ei samaa arvomaailmaa eikä kulttuuria. Ei siis mitään sitä yhteistä mille parisuhdetta voi rakentaa.
:D No joo, YH:ta en ottais, mutta kyllä mä ylipainoisen voisin ottaa.
Vaikka toi sun vertaus oli kyllä epäreilu, ei se miestarjonta nyt noin kuraa voi olla. :D
Ei olekaan. Naiset vaan kohtaavat miehiä niin paljon, että alkavat antamaan pakkeja mitättömistä asioista. Siinä saattaa mennä aika hyvä mies ohi, kun lähtee tuollaista harrastamaan.
Olen myös huomannut, että ainakin Tinderissä naiset ovat aivan liikaa sillä asenteella liikkeellä, että nyt etsitään kumppania. Valtaosa ei lähde rennolla asenteella ja innolla tutustumaan uuteen ihmiseen. Halutaan siis löytää kumppani, mutta ei ole kiinnostusta tutustua uuteen ihmiseen ellei se suurella todennäköisyydellä päädy parisuhteeksi. Ymmärtäähän tuon toisaalta jos on paljon ystäviä muutenkin, eikä ole tarvetta uusille, mutta tuollaiselta pohjalta hyvä kumppani yleensä löytyy. Jos lähdetään tutustumaan pelkkä suhde mielessä ja kiinnitetään heti huomiota miehen ominaisuuksiin ja verrataan sitä omaan toivelistaan, niin alkuasetelma hyvän suhteen löytämiseen on aika heikko. Kunnon miehet eivät jaksa tuollaista kylmää lähestymistapaa, vaan menettävät kiinnostuksensa.
Tutustumisen pitää alusta lähti tuntua siltä, että molemmat haluavat oikeasti viettää aikaa toistensa kanssa ja että molemmilla on mukavaa. Ei lähdetä heti vetämään mitään toivomuslistoja esiin, vaan tutustutaan rennolla asenteella ja katsotaan tuleeko jotain. Tämä ei tarkoita sitä, että mies olisi kykenemätön sitoutumaan, vaan halutaan tutustua kunnolla ennen kuin tehdään sellaisia päätöksiä, eikä pelätä sitä, että tästä saattaa tulla vain kaverisuhde, eikä välttämättä sitäkään. Ihmiset ja etenkin naiset ottavat parisuhteen muodostamisen usein aivan liian tosissaan ja siksi mennään metsään. Siksi onkin tämä sanonta, että onnea ei löydä etsimällä. Tämä johtuu siitä, että jos väkisin etsit, niin et pääse koskaan siihen tunteeseen, jossa voit aidosti kiinnostua toisesta ihmisestä ja voit antaa hyvän kuvan myös itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Kuinka moni nainen pariutuu näiden tänne tulevien miesten kanssa? Ei kovin moni, monella heistä on vaimo ja lapset kotimaassaan. Naiset saavat netti-ilmoituksiinsa suuremmaksi osaksi vonkauksia varatuilta.
No ei varmaan kovin moni, mutta kun ottaa huomioon että ennen heidän tuloaankin mennään jo negatiivisella kohtaamisella. Esim omassa ikäluokassa 30+ on tuon tilaston mukaan jo yli kymmenen tuhatta miestä enemmän mitä naisia. Lisäksi tilanne kärjistyy entisestään, koska naiset pariutuvat vanhempien miesten kanssa, joten miehet 18-50v kilpailevat enemmän ja vähemmän samoista nuorista naisista. Sanonpahan vaan että ette edes naiset tiedä miten vaikeeta on olla mies.
Miten se, että miehiä on enemmän, helpottaa niitä sinkkunaisia, joille ei vientiä ja miehiä ole tarjolla? Kuinka se heidän elämäänsä helpottaa, että ne kaikki tuhannet ja taas tuhannet "ylimääräisetkään" miehet eivät heitä lähesty ja antavat pakit jos he itse lähestyvät? Helpottaako sinun oloasi yksinäisenä miehenä esim. se fakta, että suurin osa oman ikäluokkasi miehistä on parisuhteessa?
Mitä muuten tarkoitat sillä, että naiset pariutuvat vanhempien miesten kanssa? Miten paljon vanhempien kanssa luulet naisten yleisesti pariutuvan, jos kerran 18-50 vuotiaat miehet kilpailevat enemmän tai vähemmän samoista nuorista naisista?
Pariskuntien ikäeroista avioliitossa on tehty tutkimuksia. Vuonna 2012 ikäero aviopuolisoiden välillä oli keskimäärin 3,4 vuotta niin että mies oli vaimoa vanhempi. Avioliittoja, joissa puolisoiden välinen ikäero oli enemmän kuin viisi vuotta, oli alle 20% kaikista avioliitoista vuonna 2012.
http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/tila…
Näiden tilastojen perusteella sanoisin kyllä niille 50-vuotiaille miehille, jotka kilpailevat samoista nuorista naisista alle kolmekymppisten kanssa, että flaksi saattaisi kasvaa kummasti, jos alkaisi katsella oman ikäisiään naisia. Naiset kun eivät näyttäisi kilpailevan samoista miehistä ikäluokissa 18-50, vaan suurin osa tuntuisi haluavan suurin piirtein itsensä ikäisen miehen.
"Sanonpahan vaan että ette edes naiset tiedä miten vaikeeta on olla mies."
No tottakai se piti taas päästä sanomaan ;) Vastakkainasettelun aika ei selvästikään ole ohi.
Näin. Ja kokemuksesta + sinkkuystävättärieni käytyjen keskustelujen perusteella uskallan sanoa, että jos esimerkiksi nelikymppisellä miehellä se ikähaitari nettideiteissä on tyyliin 20-40, niin yli kolmekymppisiltä naisilta ei kannata odottaa vastauksia. Osaamme kyllä lukea, että oikeasti haaveena olisi nuori nainen, mutta sitä ei kehdata tuon suoremmin ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi TYTTÖKULTA että elät vieläkin mielikuvitusmaailmassasi.
Olen 30 vuotias menestynyt MIES. Ja en käy baareissa mutta olen nähnyt sen meiningin 10 vuodessa.
Esimerkki viime kesäktä kun kävin kesälomalla baarissa: olin puolilta öin baarissa. 14 nuorta miestä ja 2 naista. Lähdin kotiin.
VALOJA PÄÄLLE TYTTÖKULTA
Missä peräkylällä oikein kävit, kun noin vähän oli väkeä? Edes arki-iltana en ole noin hiljaisessa baarissa käynyt.
Huomasitko kenessä se vika on jos videolla on tuhat kunta tykkäystä ja vain muutama dislike?
Tai se että tällä kaverille on kymmnen tuhatta tilaajaa? Tai se että vastaavanlaisia tubettajia on kymmeniä. Parhaimmillaan yli 100K seuraajaa minä mukaan lukien.
Toisin sanoen kyse on muusta kuin vässykkä miehistä.
On se kumma kun ette kykene ymmärtämään faktoja nykymaailmasta.