Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas nyt joku HALPA, helppo, nopea ja ravitseva kasvispääruoka

Vierailija
19.02.2017 |

Helppoudesta ja nopeudesta voi ehkä tinkiä, mutta täytyy ehdottamasti olla halpa mutta ravitseva. Eli ei mitään kärpäsen paskan kokoisia kurkkusalaattiannoksia, vaan yhdestä annoksesta saa kunnolla energiaa ja ravintoarvot on kohdallaan! Maun pitää olla myös hyvä, että jaksais useampana päivänä syödä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumieskin suosittelee nyt kun rupesin miettimään kasvisruokia. Pinaattikeittohan on hyvää kananmunien kanssa, mutta

Sieni - kasvis - risotto

Sienirisotto kanttarelleista tai suppiksista on ihan luksusruokaa!

Muita tomaattirisotto, parsarisotto, kesäkurpitsarisotto. Nuo meidän herkkuja myös.

Vierailija
82/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kasvisruoka saa sisältää kananmunia, niin iso munakasrulla pinaatti-juusto-täytteellä on riittoisa. Ohjeita löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtitaikinasta kaali-riisipiirakka. Tai täytteeksi jotain tuorejuusto-kasvistäytettä.

Kasvispizza, jonka päälle sieniä, parsakaalia, punasipulia, oliiveja, tms. Yrttejä. Juustoraastetta-

Vierailija
84/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssikeitto on hyvää, mutta ei täyttävää, ainakaan mun mielestä. Mun linssikeittoon tulee siis linssejä, tomaattimurskaa, vettä, porkkanaa ja sipulia reippaasti + mausteet. Ei täytä, vaikka söis kuinka. Sinne siis kannattaa laittaa jotain täyttävää sekaan. Kanaa ehkäpä? Jotain lihaa.. Ite aattelin kokeilla paistaa pannulla kanasuikaleita ja kipata linssikeittoon sekaan.

Vierailija
85/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linssikeitto on hyvää, mutta ei täyttävää, ainakaan mun mielestä. Mun linssikeittoon tulee siis linssejä, tomaattimurskaa, vettä, porkkanaa ja sipulia reippaasti + mausteet. Ei täytä, vaikka söis kuinka. Sinne siis kannattaa laittaa jotain täyttävää sekaan. Kanaa ehkäpä? Jotain lihaa.. Ite aattelin kokeilla paistaa pannulla kanasuikaleita ja kipata linssikeittoon sekaan.

Hei kiitos, kanakeitto onkin tosi hyvä kasvisresepti.

Vierailija
86/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minestronekeitto.

Vierailija
87/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vittuilla?

Vierailija
88/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vittuilla?

Jos tulet ehdottamaan liharuokia ketjuun jossa kysytään kasvisruokia niin kyllä on.

Vierailija
89/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vittuilla?

Jos tulet ehdottamaan liharuokia ketjuun jossa kysytään kasvisruokia niin kyllä on.

Oot varmaan elämässäsi muutenkin aika vittumainen ihminen? Kannattaa opetella ystävällisemmäksi. Kyllä se siitä, tsemppiä!

Vierailija
90/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska?

Kuinka on paskan laita?

Voisiko ap. syödä sitä.

On helppo.

On halpa.

On nopea.

Ja varmasti lähtee nälkä.

Vierailija
91/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusukaalicurry ja riisiä seuraksi. Halloumkasvispihvit.

Vierailija
92/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vittuilla?

Oot varmaan elämässäsi muutenkin aika vittumainen ihminen? Kannattaa opetella ystävällisemmäksi. Kyllä se siitä, tsemppiä!

Sinun on varmaan vaikea pärjätä elämässä jos aina noin kovasti otat itseesi pienestäkin "vittuilusta". Kannattaa opetella vähän paksunahkaisemmaksi, kyllä se siitä, tsemppiä!

Vierailija
93/93 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunimakkara pekonillä päällystettynä.