Putous aivopesee SINUT!
Putous ei TODELLAKAAN ole mikään viaton huumoriohjelma, vaan mitä tehokkain aivopesuohjelma tyhmemmille, joita tuntuu kansassamme ikävä kyllä olevan aika paljon.
Huumorin keinoin voidaan jälleen kerran nauraa hohottaa impesillin lailla Amerikan nykyiselle moraaliarvoja ajavalle presidentti Trumpille ja kohottaa mustan näyttelijän kautta täysin moraaliton ja Amerikan kurjistaja pressa Obama johonkin sellaiselle jalustalle, jonne hän ei räävitömyyksiensä takia kuulu lainkaan, eikä ikinä ole kuulunut.
Samaan syssyyn mustan näyttelijän kautta katsojat yritetään rankan aivopesun kautta pitää Lappiin muuttanutta maahanmuutajaa "söpönä ja ujona nappisilmänä", joka onkin ihan samanlainen ja hyväksyttävä, kuin tuo ruma suomalainen möhömahainen muusikko Lapista.
Puhumattakaan juopottelevasta, irstaasta papista - "hänen pyhyydestään", jonka pyhyys tosin todistettiin tyhjäksi, kun ei tiennyt kuka on Jeesus ja ei uskonut Jumalaan.
Ei mulla muuta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksette naura myös aivopesulle? Sehän tuolla on kohta hauskinta, kun "huumori" on niin kuraa.
Joku mahtipontinen, sairas viiksiniekka kamuineen sanoi jokunen vuosikymmen sitten niin, että kun jotain valhetta oikein kovasti jankutetaan, niin sehän alkaa piru vie muuttua kaikkien silmissä, korvissa ja aivoissa lopulta oikein kunnioitettavalta ja hienolta totuudelta - ja näin voitiin tuhota kokonainen kansakunta juuri kenenkään estämättä taivaan tuuliin.
Et voi olla niin typerä,että kuvittelet jonkun tahon tuotatvan sinulle äärimmäisen halpaan toosaan tavaraa ilmaiseksi?! Jostain se pitää rahoittaa aina, siinä myydään joko ideologiaa tai tuotetta pelottavaa, että hyväksyt viihteen kyseenalistamatta sitä tosiasiaa että saat sen ilmaiseksi.
gardle kirjoitti:
Tietysti ja tasta syysta taalla ei seurata Suomi tv:ta tai Suomi lehtimediaa, samat valheet tosin joka paikassa. Ruotsissa kun asuin niin siella oli piirettyja joissa maahanmuuttajat esitettiin ihmisina,voitko kuvitella?
Jos ei ohjelmissa tungeta ja tuputeta salkakreiden tyyliin tavaraa ja tuotesijoittelua niin sitten ideologiaa, mina se vain istutan puutarhaan kasveja ja korjailen polkupyoria. Maapallo saa pyoria ja ihmiset katsoa aivopesuhomppaansa se ei ole minun maailmani, eika sen tarvitse olla sinunkaan...Oletko itse ajatellut tehda elamallasi jotain??
Jo vain - Putouksen katsomisen aijon ainakin jättää väliin, koska siitä tulee vain niin vedätetty olo - ei itselleni vaan säälin niitä raukkoja, jotka lankeavat noiden myrkyn levittäjien kuoppiin.
Vedatysta se onkin,silla eipa taida Suomessa enaa olla sarjaa jossa ei esiinny samat ihmiset? Aina siella on se Aku ja sitten Niina ja Riku, eihan sellaista karjaa olekkaa joka jaksaa seurata samaa kuraa jossa vain yksi tyyppi vaihtuu. Millon ollaan selviamassa viidakossam milloin luokakkokouksessa tai katkolla Vantaalla. Kyllahan tuo on kohtuullisen taatumuksellista menoa ei siina kamalasti kuluttajaa arvosteta joka tuollaista jatkuvaa bb,vof,lof,koff kuraa tuottaa.
digidigi kirjoitti:
Et voi olla niin typerä,että kuvittelet jonkun tahon tuotatvan sinulle äärimmäisen halpaan toosaan tavaraa ilmaiseksi?! Jostain se pitää rahoittaa aina, siinä myydään joko ideologiaa tai tuotetta pelottavaa, että hyväksyt viihteen kyseenalistamatta sitä tosiasiaa että saat sen ilmaiseksi.
Jo vain, tämähän on ihan selvä asia, mutta halusin tuoda tämän julkisuuteen, että ne helpoiten vedätettävät, kuten lapset ja naiivit lapsenmielisetkin ymmärtävät mistä on kyse - sillä haluaisin suojella nimenomaan heidän puhdasta mieltään tämän kaltaiselta saastalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikä! En katso sitä ohjelmaa.
No hyvä - mitään et ainakaan menetä, vaan voit käyttää kalliin aikasi mieleyttävämmin.
Minua häiritsee se, että tuo vihervasemmistolainen kannanotto on niin osoittavaa ja näkyvää. Jopa 10v poikani pystyy sanomaan (mediakriittisen kouluopetuksen tuloksena), että hahmojen repliikit ja esiintyminen ovat tiettyä aatesuuntaa edustavia tai tiettyä aatesuuntaa haukkuvia. Harmi, koska hahmoista menee päälleliimattujen poliittisten repliikkien myötä osa hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin ja ärsyynnyin tästä aivopesusta, etenkin Ankeisen manifestista. Pettymys.
Ankeinen onkin ainoa "piristävä poikkeus" tässä ääliömäisessä mädättäjien joukossa - täytyyhän ihan hämäyksenkin vuoksi joukossa olla joku oikeasti hauska hahmo ilman taka-ajatuksia.
Ankeisen manifesti oli yksi surkeimmista koko Putouksen historiassa. Pinnat rapisi sen verran, että varmana voittajana pitämäni hahmo taitaa menettää muidenkin kuin minun äänet.
Onko taustalla Joonas Nordmanin oma aatesuuntaus, aiemmin touhu ei ole ollut noin selkeää. Nyt selvä linja "huumorissa." Ankeisen pisteet laskivat eilisen "vastaanottokeskus takapihalle-kannanoton myötä."
Tietysti ja tasta syysta taalla ei seurata Suomi tv:ta tai Suomi lehtimediaa, samat valheet tosin joka paikassa. Ruotsissa kun asuin niin siella oli piirettyja joissa maahanmuuttajat esitettiin ihmisina,voitko kuvitella?
Jos ei ohjelmissa tungeta ja tuputeta salkakreiden tyyliin tavaraa ja tuotesijoittelua niin sitten ideologiaa, mina se vain istutan puutarhaan kasveja ja korjailen polkupyoria. Maapallo saa pyoria ja ihmiset katsoa aivopesuhomppaansa se ei ole minun maailmani, eika sen tarvitse olla sinunkaan...Oletko itse ajatellut tehda elamallasi jotain??