Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tuli joskus riita kun olin miehen luona ja hän nukkui 12 saakka, jätti minut siis sinne odottelemaan

Vierailija
19.02.2017 |

Vieraalla paikkakunnalla ja uusi naisystävä käymässä, en nyt mitenkään hurjan montaa kertaa ollut vielä miehen luona. Hän nukkui yli 12 ja oli aika tylsää siellä vieraassa kodissa odotella, herättyään oli aivan ihmeissään miksi olen kiukkuisen oloinen. No miksiköhän, jos olen täällä 3 tuntia odotellut, viikonloput oli ainoa hetki kun pystyimme olemaan yhdessä.

Ei yhtään myöhemminkään ymmärtänyt että miksi närkästyin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavis mies

Vierailija
2/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaista vanhaa asiaa nyt sitten mietit. Hm. Tikulla silmään joka vanhoja kaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sängynvieressä valvoa. Jalat alle ja kotia kohti. Todella moukkamaista jättää vieraansa huomiotta.

Vierailija
4/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sängynvieressä valvoa. Jalat alle ja kotia kohti. Todella moukkamaista jättää vieraansa huomiotta.

Mistä se nukkuva mies tiesi, että toinen on jo hereillä ja pitäisi itsekin herätä viihdyttämään vierasta?

Vierailija
5/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit herättänyt sen, hyvänen aika! Aika kivojakin tapoja keksin, etenkin suhteen alkuvaiheessa.

Vierailija
6/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten jos mies olisi herännyt kello 5 niin sekin olisi ollut huono? Miksi kaikki väittävät, että naiset ovat parempia kommunikoimaan?     Pieni tönäisy ja mies on hereillä ja jos rupeaa ilkeäksi niin sitten vain lähdet kotiin.

Vierailija
7/7 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit siinä odotteluajallasi? Minä olisin ainakin tehnyt ihanan aamiaisen ja sen jälkeen mennyt herättämään miehen hyväilemällä ja mukavan aamuseksin jälkeen olisimme menneet yhdessä aamupalalle. Päivä olisi alkanut siis hymyllä ja hyvällä tuulella ja mitä luultavimmin se olisi jatkunut yhtä mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme