Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mailis Penttilä arjestaan miljonäärimiehensä rinnalla: "Jotkut ihmettelevät, miksi teen kaikki kotityöt"

Vierailija
18.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201702162200071825_vi.shtml Tämä ei voi miellyttää palstafeministejä. Uskomattoman kaunis nainen joka tekee vielä kotityötkin!

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailis on upea!! Hän on niin itsevarma ja kaunis nainen. Täydellinen ulkoisesti kuin varmasti sisäisestikin, vaikuttaa niin lämpimältä ihmiseltä. En ymmärrä ihmisten tarvetta olla arvostelemassa häntä koko ajan?? Eihän se häntä kuitenkaan miksikään muuta. Olkaa tyytyväisiä siihen mitä itse olette ja antakaa Mailiksenkin tehdä juuri niin kuin hän itse parhaiten haluaa ja osaa!

Vierailija
122/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mailis on upea!! Hän on niin itsevarma ja kaunis nainen. Täydellinen ulkoisesti kuin varmasti sisäisestikin, vaikuttaa niin lämpimältä ihmiseltä. En ymmärrä ihmisten tarvetta olla arvostelemassa häntä koko ajan?? Eihän se häntä kuitenkaan miksikään muuta. Olkaa tyytyväisiä siihen mitä itse olette ja antakaa Mailiksenkin tehdä juuri niin kuin hän itse parhaiten haluaa ja osaa!

No nyt on liibalaabaa palstapirkolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää keskustelu on taas

Vierailija
124/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse Mailiksen enää tehdä kotitöitäkään, kun on kokit, siivoojat ja lastenhoitajat. 

Vierailija
125/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Jokainen mies ainakin olisi valmis tuohon rooliin.

Eikö tuo nainen kuitenkin vietä aika lailla sellaista "the real housewifes" elämää, josta jokainen nainen haaveilee, että onko tästä palstan naiset sitten eri mieltä?

Vierailija
126/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin leipoisin pullaa vaikka joka päivä, jos mulla olisi miljonäärimies, joka maksaa elämisen ja kustantaisi mulle kalliita matkoja. Enkä edes häpeä myöntää tätä.

Juuri tätä minäkin ihmettelen, eikö kaikki haaveile helposta, mukavasta, terveellisestä, turvallisesta elämästä, eli rikkaana olemisesta? Miksi sitä ei voida ikään kuin myöntää? Tulee väkisinkin mieleen, että onko kyseessä vain kateus?

Vierailija
127/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kaunis nainen, ottaisin mielummin miljonääri-miehen, kuin kuuntelisin nöyryytyksiä alepan kassalla kympin tunti ja sen lisäksi pitäisi kuitenkin tehdä kaikki kotityöt itse.

Rikkaan vaimo voi myös halutessaan palkata siivoajia ja muita, jos itse haluaa vaikka shoppailla!

Vierailija
128/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin leipoisin pullaa vaikka joka päivä, jos mulla olisi miljonäärimies, joka maksaa elämisen ja kustantaisi mulle kalliita matkoja. Enkä edes häpeä myöntää tätä.

Juuri tätä minäkin ihmettelen, eikö kaikki haaveile helposta, mukavasta, terveellisestä, turvallisesta elämästä, eli rikkaana olemisesta? Miksi sitä ei voida ikään kuin myöntää? Tulee väkisinkin mieleen, että onko kyseessä vain kateus?

Minä olisin mielelläni itse se rikas. 

Vierailija
129/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Jokainen mies ainakin olisi valmis tuohon rooliin.

Eikö tuo nainen kuitenkin vietä aika lailla sellaista "the real housewifes" elämää, josta jokainen nainen haaveilee, että onko tästä palstan naiset sitten eri mieltä?

En tiennytkään, että Mailis on naimisissa ja vielä ilman avioehtoa. Häistä en muista nähneeni juttuja, taisi olla hyvin yksityinen tapahtuma.

Vierailija
130/130 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ennen maa repee, kuin h***a häpee"-Vanha suomalainen sanonta. Tatuoi vaikka alaselkääsi.

Kateellisen suusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme