Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mailis Penttilä arjestaan miljonäärimiehensä rinnalla: "Jotkut ihmettelevät, miksi teen kaikki kotityöt"

Vierailija
18.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201702162200071825_vi.shtml Tämä ei voi miellyttää palstafeministejä. Uskomattoman kaunis nainen joka tekee vielä kotityötkin!

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde vaikka en käy töissä. En käy, koska minun ei tarvitse, mies tienaa enemmän kuin riittävästi eikä meillä ole avioehtoa. Minulla on samat luottokortit kuin miehelläni ja tili on yhteinen. Yhteinen yrityshän tämä perhe ja avioliitto on. Molempien tahdosta olen kotiin jäänyt ja teen osani yhteisen hyvän eteen. Siivouksen ja ikkunanpesun ja muut tylsät jutut olemme ulkoistaneet.

Mies on omasta halustaan maksanut minulle koko ajan yksityistä eläkettä, joten ei hätäpäivää senkään puolesta.

Mitä tästä seuraa: meillä on onnellinen ja stressitön avioliitto. Mies on keskittynyt uraansa vailla huolta kotiasioiden hoitumisesta ja minä puolestani olen keskittynyt niihin kotiasioihin ja omaan sekä miehen hyvinvointiin, nyt kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Lapset saivat stressittömän ja kiirettömän lapsuuden ja hyvät eväät elämäänsä. Mies nauttii töistään ja siitä, että saa tulla kauniiseen kotiimme, jossa illallinen odottaa. Viikonloppuisin ei tarvitse rynniä ostoshelvetteihin tai alkaa siivousrumbaa.

Minä matkustelen miehen työmatkoilla mukana, koska ei ole työrajoiteitta. Välillä matkustelen itsekseni ja silloin mies joutuu hakemaan ruokansa pakastimesta 😜.

Jos minä näillä perusteilla olen h****, niin olen sitä hyvillä mielin!

Meillä on hyvä elämä.

Apua kuinka ihana elämä:). Melkein olen kateudesta vihreä.

Me joudutaan miehen kanssa molemmat käymään töisssä, mutta asiaan on tulossa muutos muutaman vuoden sisällä ja sitten miehen lupauksen mukaan voimme molemmat lopettaa duunit. Lapsia ei ole, joten helppo päätös. 

Vierailija
42/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, "lompakkoloisesta" pitäisi ottaa mallia? Toki toki, heti ku miehet maksaa mun elämän ja reissut ja muut niin voin minä kotityöt tehdä :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää nyt olekaan semmonen kuuluisa Lompakkoloinen josta miehet aina täällä meuhkaavat?

Kyllähän lompakkoloinen saa olla, mutta sitten on oltava ulkonäköä ja anteliasta asennetta. Ei se nyt ihan tasottomilta mätisäkeiltä käy päinsä. Tuskin tälläkään palstalla kukaan luksushupakoista valittaa, vaan siitä jos tavan ämmät yrittää samaa.

Aaaa...just. Eli tarpeeks isot munkit niin Lompakkoloinen on ok?

Vierailija
44/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te miehet olette sekopäitä. Ensin on ihan kauheaa että nainen elää lompakolla mutta sitten onkin kauheaa myös kun yritetään olla itsenäisiä. Päättäkää oikeasti jo älkääkä kiukutelko testohöyryissänne jonka lomasta ette näe mitään järjellä.

Ja kotivaimuleilta on vähän tekopyhää luulla ettette myy itseänne. Perinteisessä liitossa naisen keho kuuluu miehelle ja nainen saa elantonsa antamalla seksiä ja yksinkertaisen työvoimansa. Lisäksi naisen tehtävä on synnyttää lapsia miehen nimelle ja miehen sukuun sekä antaa itsensä miehen omistukseen. Että kyllä te prostituoituja olette siinä missä muutkin yksinkertaisen työn myyjät.

Vauhkoaminen johtuu lähinnä siitä että miehet eivät arvosta naisen työtä kotona. Niissä maissa missä naiset ovat kotona ovat miehet suurena joukkona avoimen sovinistisia, he pitävät naista omaisuutenaan ja taloudellinen valta antaa miehelle päätäntävallan kaikesta. Lisäksi kotityöt ovat yksinkertaisia ja sosiaalitieteilijät ovat tutkineet että miesten mielestä maailmanlaajuisesti naisen kotitaloustyö on heidän mielestään äärimmäisen pieni taakka yhteiskunnalle.

Moni meistä kun haluaa olla oikeasti hyödyksi yhteiskunnalle. Kotityö ei näy missään. Ei yhdessäkään tilastossa, se ei tuota yksinkertaisesti mitään. Sama kun sanoisin että syrjäytynyt mies hoitaa kotia kun on sossun elätettävänä.

Vierailija
45/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä, "lompakkoloisesta" pitäisi ottaa mallia? Toki toki, heti ku miehet maksaa mun elämän ja reissut ja muut niin voin minä kotityöt tehdä :P

Laitapa kokovartalokuvasi niin kerron onko edes teoriassa mahdollista. Palstamammoille tulee yllätyksenä, että palkintovaimoilta sun muilta vaaditaan muutakin kuin sisäistä kauneutta. Jota ei kyllä löydy sitäkään näiden happamien viestien perusteella.

Vierailija
46/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi erehtyä pitämään ylisuurilla kumitisseillä ja överiturbohuulilla varustettua Mailista luomuna?? Penttilästä tulee lähinnä mieleen pumpattava seksinukke tyhjine katseineen, mallia tukevahko/tanakka/paksukainen.

Jos googlettaa naisen nimellä ja silmäilee ekan sivun hakutulokset läpi, selviää, että hän on ottanut ensimmäisen kosmeettisen toimenpiteen 17-vuotiaana, on osallistunut Miss Helsinki-kisoihin ja on meikkaaja-maskeeraaja.  Jos harrastus on kokkaaminen, niin ehkä tosiaan kannattaa keskittyä kotihommiin ja huolehtia, että saa siitä riittävästi tulokarttumaa niin, rahaa riittää itsen laittamiseen ja että eläkettäkin kertyy. 

Vierailija
47/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa kokovartalokuvasi niin kerron onko edes teoriassa mahdollista. Palstamammoille tulee yllätyksenä, että palkintovaimoilta sun muilta vaaditaan muutakin kuin sisäistä kauneutta. Jota ei kyllä löydy sitäkään näiden happamien viestien perusteella.

Voi hyvänen aika näitä teinipoikia. Koettakaa nyt kasvaa aikuisiksi. Kun pääset töihin, niin voit toisen kerran miettiä, kustannetaanko sinun tuloillasi minkään näköisen naisen elämää saati teidän lapsien.

Vierailija
48/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia, mihin artikkelissa kiinnitin huomiota, oli se, että mies maksaa Mailiksen ulkomaanmatkat, joita he ilmeisesti jopa tekevät suht usein. Jos nimittäin ajatellaan tällä palstalla lompakkoloisista valittavia miehiä, niin heidän kirjoituksissaan juurikin ulkomaanmatkojen maksaminen edes osittain on ehdoton nounou ja suoraan saatanasta. Ansiotyössä käyvä ja tasavertaisesti arkeen osallistuva nainen on automaattisesti lompakkoloinen ja maksullinen nainen, jos mies joutuu euronkin hänen ulkomaanmatkastaan maksamaan.

Tämä ei voi ilahduttaa palstan lompakkoloisjankkaajia! Että joku mies IHAN VAPAAEHTOISESTI kehtaakin maksaa naisensa ulkomaanmatkat!! 😉😆

Vierailija
49/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään rautalangasta: nuori, pitkät hiukset, hyvä kroppa, kiinteä/pyöreä perse, hyvät tissit= täysin ok loisata rikkaan miehen, julkkiksen, staran tms. lompakolla= täysin ok. Ruma, 25 ja yli, rupsahtanut jne.= täysin asiatonta loisata kenenkään lompakolla, tai edes yrittää mitään siihen viittaavaa. Tällainen tapaus saa luvan tehdä töitä jne. ja luonteella yms. tulee kompensoida sitä minkä näyttävyydessä häviää seksipommeille kanssasisarilleen. Vaikeata käsittää? Ei pitäis olla.

Vierailija
50/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde vaikka en käy töissä. En käy, koska minun ei tarvitse, mies tienaa enemmän kuin riittävästi eikä meillä ole avioehtoa. Minulla on samat luottokortit kuin miehelläni ja tili on yhteinen. Yhteinen yrityshän tämä perhe ja avioliitto on. Molempien tahdosta olen kotiin jäänyt ja teen osani yhteisen hyvän eteen. Siivouksen ja ikkunanpesun ja muut tylsät jutut olemme ulkoistaneet.

Mies on omasta halustaan maksanut minulle koko ajan yksityistä eläkettä, joten ei hätäpäivää senkään puolesta.

Mitä tästä seuraa: meillä on onnellinen ja stressitön avioliitto. Mies on keskittynyt uraansa vailla huolta kotiasioiden hoitumisesta ja minä puolestani olen keskittynyt niihin kotiasioihin ja omaan sekä miehen hyvinvointiin, nyt kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Lapset saivat stressittömän ja kiirettömän lapsuuden ja hyvät eväät elämäänsä. Mies nauttii töistään ja siitä, että saa tulla kauniiseen kotiimme, jossa illallinen odottaa. Viikonloppuisin ei tarvitse rynniä ostoshelvetteihin tai alkaa siivousrumbaa.

Minä matkustelen miehen työmatkoilla mukana, koska ei ole työrajoiteitta. Välillä matkustelen itsekseni ja silloin mies joutuu hakemaan ruokansa pakastimesta 😜.

Jos minä näillä perusteilla olen h****, niin olen sitä hyvillä mielin!

Meillä on hyvä elämä.

Mitä olikaan se "kaikki" mitä teet kun et edes siivoa? Otti niin nauruhermoon tämä juttu ;-)

Vierailija
51/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Ensimmäinen asia, mihin artikkelissa kiinnitin huomiota, oli se, että mies maksaa Mailiksen ulkomaanmatkat, joita he ilmeisesti jopa tekevät suht usein. Jos nimittäin ajatellaan tällä palstalla lompakkoloisista valittavia miehiä, niin heidän kirjoituksissaan juurikin ulkomaanmatkojen maksaminen edes osittain on ehdoton nounou ja suoraan saatanasta. Ansiotyössä käyvä ja tasavertaisesti arkeen osallistuva nainen on automaattisesti lompakkoloinen ja maksullinen nainen, jos mies joutuu euronkin hänen ulkomaanmatkastaan maksamaan.

Tämä ei voi ilahduttaa palstan lompakkoloisjankkaajia! Että joku mies IHAN VAPAAEHTOISESTI kehtaakin maksaa naisensa ulkomaanmatkat!! 😉😆

Tässä ei nyt puhuta mistään peruspirkoista. Mailiksen tasoisen naisen voi viedä vaikka maailman ääriin maksoi mitä maksoi, jos on millä maksaa. Harmaavarpuset maksavat itse matkansa.

Vierailija
52/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää nyt olekaan semmonen kuuluisa Lompakkoloinen josta miehet aina täällä meuhkaavat?

Kyllähän lompakkoloinen saa olla, mutta sitten on oltava ulkonäköä ja anteliasta asennetta. Ei se nyt ihan tasottomilta mätisäkeiltä käy päinsä. Tuskin tälläkään palstalla kukaan luksushupakoista valittaa, vaan siitä jos tavan ämmät yrittää samaa.

Toivottavasti viimeistään siinä vaiheessa, jos onnistut itsellesi jonkun "luksushupakon" saamaan, opettelet myös käytöstavat. Jotenkin veikkaisin, että saattaisi tuollainen Mailiksen kaltainen nainenkin löytää äkkiä sisäisen femakkonsa, jos alkaisit häntä lompakkoloiseksi ja maksulliseksi nimittelemään...

Vierailija
53/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tää Mailis tanakka

Vierailija
54/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään rautalangasta: nuori, pitkät hiukset, hyvä kroppa, kiinteä/pyöreä perse, hyvät tissit= täysin ok loisata rikkaan miehen, julkkiksen, staran tms. lompakolla= täysin ok. Ruma, 25 ja yli, rupsahtanut jne.= täysin asiatonta loisata kenenkään lompakolla, tai edes yrittää mitään siihen viittaavaa. Tällainen tapaus saa luvan tehdä töitä jne. ja luonteella yms. tulee kompensoida sitä minkä näyttävyydessä häviää seksipommeille kanssasisarilleen. Vaikeata käsittää? Ei pitäis olla.

Siis kun 25-vuotiaalle seksipommille tulee 10 tai 15 vuotta ikään lisää, hänen pitää siinä vaiheessa mennä töihin? Millaiset mahdollisuudet on nelikymppisen naisen saada palkkatöitä, kun on siihen asti ollut palkintovaimona?

Vierailija
55/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailiksen kannattaisi miettiä omaakin uraa ja eläkekarttumaa koska suhde ei välttämättä jatku ja cv:ssä iso aukko kotonaolovuosilta. Miljonäärin vaimona olo ei ole meriitti työmarkkinoilla, päinvastoin.

Vierailija
56/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Tässä ei nyt puhuta mistään peruspirkoista. Mailiksen tasoisen naisen voi viedä vaikka maailman ääriin maksoi mitä maksoi, jos on millä maksaa. Harmaavarpuset maksavat itse matkansa.

Voi poikapieni, kun sinulla ei ole mitään mahkuja Mailiksen näköiseen naiseen. Eikä ne harmaavarpusetkaan taida sinun seurastasi välittää, sen verran kusipäältä vaikutat.

Vierailija
57/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mailiksen kannattaisi miettiä omaakin uraa ja eläkekarttumaa koska suhde ei välttämättä jatku ja cv:ssä iso aukko kotonaolovuosilta. Miljonäärin vaimona olo ei ole meriitti työmarkkinoilla, päinvastoin.

Mailishan voi ottaa mallia Nigellalta, leipoa hän ainakin osaa.

Vierailija
58/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kun 25-vuotiaalle seksipommille tulee 10 tai 15 vuotta ikään lisää, hänen pitää siinä vaiheessa mennä töihin? Millaiset mahdollisuudet on nelikymppisen naisen saada palkkatöitä, kun on siihen asti ollut palkintovaimona?

Eiköhän se ole sen naisen asia. Mies ottaa halutessaan nuoremman tilalle.

Vierailija
59/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on (tuloerojemme vuoksi) maksanut jokaikisen reissun millä ollaan oltu eikä kumpikaan meistä ole sitä ongelmana kokenut. Ihania yhteisiä kokemuksia ja muistoja on taskussa, eikä nuo reissut ole hänen tuloillaan tiliä heilauttaneet yhtään mihinkään. Tiedän olevani onnekas, kun löysin varakkaan miehen, ainut huono puoli on että kateellisiakin riittää, kuten tääkin palsta todistaa. Miksi on synti rakastua rikkaaseen mieheen tai kauniiseen naiseen, en ikinä oo oppinut tätä ymmärtämään??

Vierailija
60/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteisiä puheenaiheita tuollaisella parilla mahtaa olla? Parikymppinen suttura ja nelikymppinen liikemies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi