Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mailis Penttilä arjestaan miljonäärimiehensä rinnalla: "Jotkut ihmettelevät, miksi teen kaikki kotityöt"

Vierailija
18.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201702162200071825_vi.shtml Tämä ei voi miellyttää palstafeministejä. Uskomattoman kaunis nainen joka tekee vielä kotityötkin!

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie voisin vaik vannoo ett mailiksen kyryvänlutkutustaidot on aivan uskomattomat!

Vierailija
102/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Tämä ole jo So last season?Eikö Tämä mies ole se ....

Niin mikä se??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voisin vaik vannoo ett mailiksen kyryvänlutkutustaidot on aivan uskomattomat!

Olipa vähän asiaton kommentti

Vierailija
104/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde vaikka en käy töissä. En käy, koska minun ei tarvitse, mies tienaa enemmän kuin riittävästi eikä meillä ole avioehtoa. Minulla on samat luottokortit kuin miehelläni ja tili on yhteinen. Yhteinen yrityshän tämä perhe ja avioliitto on. Molempien tahdosta olen kotiin jäänyt ja teen osani yhteisen hyvän eteen. Siivouksen ja ikkunanpesun ja muut tylsät jutut olemme ulkoistaneet.

Mies on omasta halustaan maksanut minulle koko ajan yksityistä eläkettä, joten ei hätäpäivää senkään puolesta.

Mitä tästä seuraa: meillä on onnellinen ja stressitön avioliitto. Mies on keskittynyt uraansa vailla huolta kotiasioiden hoitumisesta ja minä puolestani olen keskittynyt niihin kotiasioihin ja omaan sekä miehen hyvinvointiin, nyt kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Lapset saivat stressittömän ja kiirettömän lapsuuden ja hyvät eväät elämäänsä. Mies nauttii töistään ja siitä, että saa tulla kauniiseen kotiimme, jossa illallinen odottaa. Viikonloppuisin ei tarvitse rynniä ostoshelvetteihin tai alkaa siivousrumbaa.

Minä matkustelen miehen työmatkoilla mukana, koska ei ole työrajoiteitta. Välillä matkustelen itsekseni ja silloin mies joutuu hakemaan ruokansa pakastimesta 😜.

Jos minä näillä perusteilla olen h****, niin olen sitä hyvillä mielin!

Meillä on hyvä elämä.

Ei siinä paljon hoidettavaa jää jos siivous, ikkunanpesu ja muut "tylsät jutut" on ulkoistettu. Helpolla olet päässyt. Tulee mieleen joku "säädyllinen murhenäytelmä" tyylinen tarina jossa kulissit lopulta romahtaa.

Vierailija
105/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde vaikka en käy töissä. En käy, koska minun ei tarvitse, mies tienaa enemmän kuin riittävästi eikä meillä ole avioehtoa. Minulla on samat luottokortit kuin miehelläni ja tili on yhteinen. Yhteinen yrityshän tämä perhe ja avioliitto on. Molempien tahdosta olen kotiin jäänyt ja teen osani yhteisen hyvän eteen. Siivouksen ja ikkunanpesun ja muut tylsät jutut olemme ulkoistaneet.

Mies on omasta halustaan maksanut minulle koko ajan yksityistä eläkettä, joten ei hätäpäivää senkään puolesta.

Mitä tästä seuraa: meillä on onnellinen ja stressitön avioliitto. Mies on keskittynyt uraansa vailla huolta kotiasioiden hoitumisesta ja minä puolestani olen keskittynyt niihin kotiasioihin ja omaan sekä miehen hyvinvointiin, nyt kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Lapset saivat stressittömän ja kiirettömän lapsuuden ja hyvät eväät elämäänsä. Mies nauttii töistään ja siitä, että saa tulla kauniiseen kotiimme, jossa illallinen odottaa. Viikonloppuisin ei tarvitse rynniä ostoshelvetteihin tai alkaa siivousrumbaa.

Minä matkustelen miehen työmatkoilla mukana, koska ei ole työrajoiteitta. Välillä matkustelen itsekseni ja silloin mies joutuu hakemaan ruokansa pakastimesta 😜.

Meillä on hyvä elämä.

Ei siinä paljon hoidettavaa jää jos siivous, ikkunanpesu ja muut "tylsät jutut" on ulkoistettu. Helpolla olet päässyt. Tulee mieleen joku "säädyllinen murhenäytelmä" tyylinen tarina jossa kulissit lopulta romahtaa.

Miksi aina tälläisissä pitää ajatella negatiivisesti? Miksi tuonkin pitää olla muka murhenäytelmä? Käsittämätöntä... eikö voi olla onnellinen muiden puolesta??

Vierailija
106/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on hyvä elämä.

NO Nyt oli katkera kommentti :,D arvaa mitä? Jotkut ihmiset oikeasti ovat onnellisia Ja heidän elämänsä ja parisuhteensa toimii ihan hyvin, ei ole murhenäytelmää eikä kulisseja.

Vierailija
107/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tamakin "palstafeministi" hyvaksyy Mailiksen valinnan. Silla sitahan se nimenomaan on: valinta. Jos nainen saa itse valita, on han tasa-arvoisessa asemassa miehen kanssa. :) 

Erittain kaunis nainen, muuten. Vau! 

Vierailija
108/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon vähän aika sitten alkanut seurata Mailista Instassa ja sen mukaan hänen elämä menee laittaessa joko itseään, ruokaa tai kotia. Tai sitten hän käy salilla, treenaa pt:n kanssa 4 krt/vko. Sitten hänellä on se surullisen näköinen, hengitysongelmista kärsivä koira. Mailis kertoi, kuinka oli vähän aikaa sitten käynyt jossain ihohoidossa, joka maksoi 500 €, kehui sitä kovin. Omasta mielestäni tuollainen on vähän tyhjää elämää, eletään miehen rahoilla ja miehelle mieliksi.

Vierailija
109/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös hän kuitenkin tee työtään somessa ym?

Vierailija
110/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan ok, että töitä jaetaan, kunhan kokonaisuus on oikeudenmukainen. Esim jos rahat menee tasan, pitää kotitöidenkin mennä. Jos taas toinen vastaa elatuksesta, toinen voi ihan hyvin vastata kotihommista. Mutta toki myös avioehdossa pitää huomioida, että toinen on menettänyt mahdollisuuden ansiotyöhön.

Niin, että jos vähemmän tienaavalla on 12 tunnin työpäivä ja paremmin tienaavalla 6 tunnin niin se vähemmän tienaava tekee silti kotityöt? Koska rahahan sen ratkaisee, rikkaampi makoilee ja köyhempi huhkii?

Vierailija
111/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on hyvä elämä.

Olisi kamalaa heittää elämä tuolla lailla täysin hukkaan niin kuin sinä olet tehnyt.

Vierailija
112/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Niin, mutta miten otat, kun ei niitä miljonäärejä riitä kaikille. Miehissä pitäisi olla enemmän miljomäärejä, niin että niitä riiräisi runsaammin naisille. Sitten voitaisiin paremmin ottaa mallia  Mailiksesta ja ottaa se miljonäärimies.

Vierailija
113/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä it-miljonääri tukee rahallisesti Annimari Kortetta?

Vierailija
114/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin päättelet? En tiedä kuka tämä mies on mutta ehkä haluaa esim sponsoroida?

Vierailija
115/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näin päättelet? En tiedä kuka tämä mies on mutta ehkä haluaa esim sponsoroida?

Korte kiittää sponsoreitaan tuoreimmassa Insta-päivityksessään ja miljonääri on listattu mukaan. Siitä päättelin. Ja kyse on siis Penttilän avomiehestä.

Vierailija
116/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on hyvä elämä.

Olisi kamalaa heittää elämä tuolla lailla täysin hukkaan niin kuin sinä olet tehnyt.

Ymmärrän hyvin, jos mies on menestynyt ja tekee paljon töitä, niin lapsien takia kumppanin pitää joustaa.

Varmasti ihan hyvää elämää ja stressitöntä, kun on aikaa miehelle, lapsille, kodille ja aikaa hoitaa omaa ulkonäköään.

En silti kadehdi. Minulla on omia kunnianhimoisia tavoitteita elämässä. Useampaankin otteeseen minulle olisi tarjottu vastaavaa pestiä kotirouvana, jos olisin käynyt täkyyn kiinni. Mutta minulla oli muita suunnitelmia. Koen, että maailma on liian kiinnostava paikka antaa elämänsä kokonaan toisen käyttöön.

Olen taloudellisesti järjestänyt niin, että pystyn olemaan kotona ja hoitamaan lasta. Minulla on aikaa rakkaalle harrastukselle. Periaattessa elän kotirouvan elämää omilla rahoillani ja omilla ehdoillani.

Minulla on täysi vapaus tulla ja mennä miten haluan, ei tarvitse nöyristellä ja mielistellä ketään.

Melkein sama tilanne ilman sitä määräilevää miestä.

Vierailija
117/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Niin, mutta miten otat, kun ei niitä miljonäärejä riitä kaikille. Miehissä pitäisi olla enemmän miljomäärejä, niin että niitä riiräisi runsaammin naisille. Sitten voitaisiin paremmin ottaa mallia  Mailiksesta ja ottaa se miljonäärimies.

Joo täällä ei ainakaan oteta. Haluan päästä Wikipediaan ja historian kirjaan ainakin pienellä sivumaininnalla ja sinne ei kyllä pääse pelkästään olemalla rikkaan miehen puoliso.

Vierailija
118/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailikselle on tehty 4 kirurgista operaatiota kroppaan. Lisäksi täyteaineita ja botoxia, tekokynsiä, tekotukkaa, kasvohoitoja, jatkuvaa treenausta.

Vierailija
119/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä keskustelu?Monesko kerta?Tämä on yksi palsta Keijon lempiaiheista:isorintainem, kaunis nuori nainen, joka palvelee miestään.Oma haave, mutta ei riitä varallisuus saamaan samanlaista naista, eikä muut ominaisuudet minkäänlaista naista, joten ...

Vierailija
120/130 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mailikselle on tehty 4 kirurgista operaatiota kroppaan. Lisäksi täyteaineita ja botoxia, tekokynsiä, tekotukkaa, kasvohoitoja, jatkuvaa treenausta.

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme