Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mailis Penttilä arjestaan miljonäärimiehensä rinnalla: "Jotkut ihmettelevät, miksi teen kaikki kotityöt"

Vierailija
18.02.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201702162200071825_vi.shtml Tämä ei voi miellyttää palstafeministejä. Uskomattoman kaunis nainen joka tekee vielä kotityötkin!

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme h****-kommentteja.

Meillä on ihan tasa-arvoinen parisuhde vaikka en käy töissä. En käy, koska minun ei tarvitse, mies tienaa enemmän kuin riittävästi eikä meillä ole avioehtoa. Minulla on samat luottokortit kuin miehelläni ja tili on yhteinen. Yhteinen yrityshän tämä perhe ja avioliitto on. Molempien tahdosta olen kotiin jäänyt ja teen osani yhteisen hyvän eteen. Siivouksen ja ikkunanpesun ja muut tylsät jutut olemme ulkoistaneet.

Mies on omasta halustaan maksanut minulle koko ajan yksityistä eläkettä, joten ei hätäpäivää senkään puolesta.

Mitä tästä seuraa: meillä on onnellinen ja stressitön avioliitto. Mies on keskittynyt uraansa vailla huolta kotiasioiden hoitumisesta ja minä puolestani olen keskittynyt niihin kotiasioihin ja omaan sekä miehen hyvinvointiin, nyt kun lapset ovat jo lentäneet pesästä. Lapset saivat stressittömän ja kiirettömän lapsuuden ja hyvät eväät elämäänsä. Mies nauttii töistään ja siitä, että saa tulla kauniiseen kotiimme, jossa illallinen odottaa. Viikonloppuisin ei tarvitse rynniä ostoshelvetteihin tai alkaa siivousrumbaa.

Minä matkustelen miehen työmatkoilla mukana, koska ei ole työrajoiteitta. Välillä matkustelen itsekseni ja silloin mies joutuu hakemaan ruokansa pakastimesta 😜.

Jos minä näillä perusteilla olen h****, niin olen sitä hyvillä mielin!

Meillä on hyvä elämä.

Vierailija
22/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin leipoisin pullaa vaikka joka päivä, jos mulla olisi miljonäärimies, joka maksaa elämisen ja kustantaisi mulle kalliita matkoja. Enkä edes häpeä myöntää tätä.

"Ennen maa repee, kuin h***a häpee"-Vanha suomalainen sanonta. Tatuoi vaikka alaselkääsi.

Ap yrittää saada naiset suuttumaan aloituksellaan, mutta kun hän ei onnistu siinä, niin hän rupeaa heti huo*******maan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta erityisen kaunis, rahalla laitettu ulkonäkö.

Vierailija
24/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten? Kaikki tekee sen minkä parhaiten osaa! Jos se on hänelle kotityöt miljonäärin huushollissa, niin mikäs siinä sitten!

Mutta jos hän tällä tavalla asettaa oman elämänsä tarkastelun alle somessa ja iltapulussa, niin turha kai itkeä sitten kun tulee arvostelua! Kuka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Palstapapat saavat ihan rauhassa huokailla, teille ei ole tarjolla kuin peruspirkkoa!

Vierailija
25/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllisesti rajoittuneiden naisten on pakko tunkea kaiken maailman lisäkkeet kroppaansa ja kilo meikkiä naamaan saadakseen jonkinlaisen elannon.Usein nämä tyrkyt eivät oikeasti osaa tehdä muuta kuin helppoja kotitöitä. Mikäs se olikaan Mailiksen koulutus, ilmeisesti vain peruskoulu käytynä?

Ketä kiinnostaa joku naisen koulutustaso? Mailis vaikuttaa fiksummalta kuin sinä ikinä viesteinesi. Taas joku korkeakoulutettu rumilus joka luulee koulutuksensa olevan isokin juttu. Mailiksen lempeä katse ja muodokas luomuvartalo vetää puoleensa miehiä kuin kärpäsiä. Pullantuoksuinen mamma joka pesee 100-0 takakireän harmaahiirulaisen.

"Luomu"? XD

Vierailija
26/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää nyt olekaan semmonen kuuluisa Lompakkoloinen josta miehet aina täällä meuhkaavat?

Vierailija
27/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi ottaa Mailiksesta oppia niin kaikilla olisi parempi olla.

Ja moni mies tästä miljonäärimiehestä, niin kyllä kaikilla olisi maan perkeleen mukavaa :)

Vierailija
28/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tyyppi on työtön ja luuhaa päivät pitkät kotona, niin miksi ihmeessä kotityöt pitäisi silloin jakaa tasan?! 

Mä vihaan kotitöitä, mutta jos olisin työtön ja mies olisi päivät töissä, niin ilman muuta hoitaisin kaiken muun! 

Vierailija
29/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiasenteisia osia löytyy niin maskista kuin puskuristakin enemmän kuin perus bensalenkkarin madalletusta bemmistä.

Vierailija
30/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks tää nyt olekaan semmonen kuuluisa Lompakkoloinen josta miehet aina täällä meuhkaavat?

No senhän takia aloitus niin hupaisa onkin. Teki nainen niin tai näin, niin aina se on väärin ulin mielestä.:D

Vierailija
31/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lompakkoloinen saa olla, mutta sitten on oltava ulkonäköä ja anteliasta asennetta. Ei se nyt ihan tasottomilta mätisäkeiltä käy päinsä. Tuskin tälläkään palstalla kukaan luksushupakoista valittaa, vaan siitä jos tavan ämmät yrittää samaa.

Vierailija
32/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lompakkoloinen saa olla, mutta sitten on oltava ulkonäköä ja anteliasta asennetta. Ei se nyt ihan tasottomilta mätisäkeiltä käy päinsä. Tuskin tälläkään palstalla kukaan luksushupakoista valittaa, vaan siitä jos tavan ämmät yrittää samaa.

Aaaa...just. Eli tarpeeks isot munkit niin Lompakkoloinen on ok?

Vierailija
33/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaaa...just. Eli tarpeeks isot munkit niin Lompakkoloinen on ok?

Tää taas vahvisti miesten äärettömän yksinkertaisuuden. Onneksi olen lesbo.

Vierailija
34/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainenhan nimenomaan tekee töitä, jos hän tekee yksin kaikki kotityöt. Silloin hän ansaitsee tottakai myös elatuksensa, joten kaikki rumat sanat voi unohtaa.

Ne h-sanat eivät viittaa siivoukseen ja kodinhoitoon, vaan ihan muihin palveluihin, joita tietysti parisuhteessa annetaan ja saadaan vastikkeesta.

Vierailija
35/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ei tarvitsisi mennä töihin ja saisin ulkomaanmatkoja, todellakin siivoaisin ja passaisin miestä joka päivä :D

Nyt vain valitettavasti päivässä menee 12h parhaimmillaan töihin ja työmatkoihin joten tuollainen vaimo en valitettavasti pysty olla :)

Vierailija
36/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä; hyvä kun nykyään naiset saa valita miten elämänsä järjestää. Itse haluan tehdä mielnkiintoista työtä, vaikuttaa yhteiskunnallisesti ja harrastaa akateemista tutkimusta. En ole koskaan halunnut miestä (jota passata), en edes lapsia. Olen kai jotenkin itsekäs, mutta hyvin viihdyn näin. Ja matkustan milloin tahansa ja mihin tahansa, omilla rahoillani.

Vierailija
37/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä selvität naisen "anteliaan asenteen"? Näetkö sen suoraan ulkonäöstä vai tuleeko se omasta päästäsi?

Vierailija
38/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että ne ei-miljonäärit saa tyytyä tasottomiin mätisäkkeihin. Tekstisi perusteella voisi luulla, että sinä et saa luksushupakoita etkä mätisäkkejäkään, sen verran tasotonta kielenkäyttösi on.

Vierailija
39/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi erehtyä pitämään ylisuurilla kumitisseillä ja överiturbohuulilla varustettua Mailista luomuna?? Penttilästä tulee lähinnä mieleen pumpattava seksinukke tyhjine katseineen, mallia tukevahko/tanakka/paksukainen.

Vierailija
40/130 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mailisilla päällä Pipsan tunnetuksitekemä japaninmekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä