Suomen surkein kaupunki?
Kommentit (81)
Kaikki pienet kaupungit joissa on alle 10 000 asukasta. Ei mitään tekemistä ja lähes kaikki tuntee/tietää toisensa jotain kautta
Somero. Siellä on vain yksi lyhyt pääkatu, jonka varrella on kaikki näivettynyt tai kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pienet kaupungit joissa on alle 10 000 asukasta. Ei mitään tekemistä ja lähes kaikki tuntee/tietää toisensa jotain kautta
Minä en tuollaisia laske kaupungeiksi.
Naantali. Naantalilaiset luulevat olevansa parempaa väkeä ja katsovat meitä Raisiolaisia kieroon. Naantali on pystyyn kuollut, ruma ja haiseva kaupunki, jonka asukkaat ovat tyhmiä ja rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkeja ne silti ovat täällä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkeja ne silti ovat täällä Suomessa.
Ovat ovat mutta eivät käytännössä eroa samankokoisista kunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole mielipidekysymys, vaan jotkut pienet kunnat vaan ovat jostain syystä saaneet kaupungin tittelin. Esimerkiksi etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Kaskinen, 1300 asukkaan rannikkokaupunki. En ole käynyt, mutta en tajua miksi noin pieni kunta välttämättä haluaa olla kaupunki.
Kajaani.
Pieni, sisäänpäin kääntynyt paikkakunta. Mamuja liikaa, rasisteja liikaa---konflikteja.
Ruma paikkakunta kuin mikä ja ihmiset näyttävät järestään oudoilta.
Jokainen tännemuuttanut jonka tunnen, haluaa täältä pois. Niin minäkin.
Kamala paikka. Vittumaiset ihmiset. Juoppoja kaupunki täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole mielipidekysymys, vaan jotkut pienet kunnat vaan ovat jostain syystä saaneet kaupungin tittelin. Esimerkiksi etelä-Pohjanmaalla sijaitseva Kaskinen, 1300 asukkaan rannikkokaupunki. En ole käynyt, mutta en tajua miksi noin pieni kunta välttämättä haluaa olla kaupunki.
Nykyäänhän mikä tahansa kunta voi muuttaa itsensä kaupungiksi. Kaskinen on kuitenkin ollut kaupunki perustamisestaan lähtien.
Lahti. kmeb ja crista asuu siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän mikä tahansa kunta voi muuttaa itsensä kaupungiksi. Kaskinen on kuitenkin ollut kaupunki perustamisestaan lähtien.
Vuodesta 1785 kertoo kaikentietävä Wikipedia.
Vantaa, ei kunnon keskustaa ja kaikkialla tie- tai lentomelua. Lisäki ylihintaiset asunnot. Tikkurila on nykyisin yks ghetto ja talot näyttää homeisilta pahvilaatikoilta :)
Oulu. Koko keskusta on vain yksi surkeasti toteutettu arinan ostoskeskus, joka vielä rakennettiin keskelle katua. Muutenkin sekava ja ruuhkainen liikenne on entisestään huonontunut.
Erikoista kyllä, kaupungin alla on maailman hienoin ja tilavin parkkiluola. Ongelma vain, että kun sinne auton pysäköi niin ei ole yhtään mitään paikkaa mihin mennä. Eli ei mitään syytä miksi sinne pitäisi ajaa ja auto pysäköidä.
Espoo. "Kaupunki", jolla ei ole keskustaa. Espoo on käytännössä vain kokoelma Helsingin lähiöitä.