Paljonko liikuntaharrastuksesi maksaa kuukaudessa
Mitä liikuntaa harrastat ja paljonko harrastuksesi maksaa?
Kommentit (36)
Sellanen 170e. Sisältää pt:n ja salikortin. Käyn salilla 3-5 kertaa viikossa.
Salikortti 28€/kk (sis. salin ja ryhmätunnit).
Olen tylsä ka lenkkeilen koiran kanssa, 0€
Sali, 20e/kk. Ratsastus, 2x/vko, 336e/kk.
0€, käyn juoksemassa ja kävelyllä. Olen opiskelija, eikä ole käyttää rahaa harrastuksiin.
Uinti n. 90 €/kuukausi (ohjattu1,5 h uintitreeni 1krt/vko, 70 €/kk . Lisäksi 4x5€ omatoiminen uinti).
Jumpat ja kuntosali työpaikan puolesta. Juoksu ilmaista. Varusteet toki tarvitsee.
Salikortti n. 33e/kk.
Lisäksi lenkkeilen, pyöräilen ja jumppaan omatoimisesti - ovat ilmaisia.
Sali ja tanssitreenit yhteensä n. 225 euroa kuussa. Ja joka sentin arvoista!
Uinti n 20 euroa kuussa + uikkarit ja lasit kerta vuoteen. Pyöräilyyn menee vuositasolla satasia: pyörää täytyy huolyaa, hankkia kengänsuojia ja muita varusyeita, lenkkareihin ja treenivaatteisiin n 300 euroa/vuosi. MIKÄÄN ei ole ilmaista.Mutta onpa se sen arvoistakin...
Vierailija kirjoitti:
0€, käyn juoksemassa ja kävelyllä. Olen opiskelija, eikä ole käyttää rahaa harrastuksiin.
Olen myös opiskelija ja ihmettelen kun todella moni opiskelija käy yksityisillä kuntosaleilla, tanssi- tai ryhmäliikuntatunneilla.
62 €/kk kuntosali + ryhmäliikehdinnät.
Ei muita säännöllisiä kuluja kuin lisäravinteet. Kotisali ja ilmainen työpaikan sali. Polkupyörään ja juoksukenkiin menee jotain ropoja välillä. Kaiken kaikkeaan ehkä 50 € kuukaudessa, joka sisältää lasten kanssa uimassa käynnit.
Lenkkeilen yksin ja koiran kanssa. Samoilla retkikengillä mennyt 10 vuotta, kesäksi ostan marketin alesta lenkkarit per vuosi 25 euroa. Yöpuvussakin olen heittänyt viiden kilsan lenkin.. etten ole varusteille hintoja laskenut, kun käytän niitä muutenkin.
Käyttäjä4056 kirjoitti:
Lenkkeilen yksin ja koiran kanssa. Samoilla retkikengillä mennyt 10 vuotta, kesäksi ostan marketin alesta lenkkarit per vuosi 25 euroa. Yöpuvussakin olen heittänyt viiden kilsan lenkin.. etten ole varusteille hintoja laskenut, kun käytän niitä muutenkin.
En suosittele. Kaikesta muusta voi ja kannattaakin säästää, mutta ei kengistä. Siinä tekee itselleen pahimmassa tapauksessa pysyvää vahinkoa.
Se maksaa 4,666 € /kk
Edullisuus johtuu erikoisuimakortista, jonka olen saanut nivelrikon takia.
Harrastan siis uimista ja lisäksi nostan himassa painoja tai kahvakuulaa, 0€ (Tai se kahvakuula oli Prismassa n. 15€), painot sain mummolta.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Ei muita säännöllisiä kuluja kuin lisäravinteet. Kotisali ja ilmainen työpaikan sali. Polkupyörään ja juoksukenkiin menee jotain ropoja välillä. Kaiken kaikkeaan ehkä 50 € kuukaudessa, joka sisältää lasten kanssa uimassa käynnit.
...Ja miksiköhän hitossa tätäkin on alapeukutettu? Anna kun arvaan: toi sun kotisali oli vähän liikaa joillekin kestettäväksi. Kateus on katoava kansantuote, onneksi!
Töpöttäjä kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
...Ja miksiköhän hitossa tätäkin on alapeukutettu? Anna kun arvaan: toi sun kotisali oli vähän liikaa joillekin kestettäväksi. Kateus on katoava kansantuote, onneksi!
Tuo "lisäravinne" on varmaan myös täysin ylitsepääsemätön pala joillekin sohvaperunoille.
Mulla kolme liikuntaharrastusta:
1) Lumilautailu n. 90 euroa / 4 kertaa
2) Vesijuoksu 10 euroa / 4 kertaa
3) Chiball-jumppa 0 euroa / 4 kertaa
Eli satanen keskimäärin kuussa, sisältää kotirinteen ja viikon Lapin reissun. Jumppa on ilmainen, uimahalliin opiskelijalippu.
20e kuussa, käyn salilla noin 4-6krt viikossa, eli ei maksa paljon mitään.