Kertokaa, millaisia johonkin nimeen liittymättömiä mielleyhtymiä teille on niistä tullut?
Minulle on tullut nimestä Börje mieleen karhu, koska se on äänneasultaan samankaltainen kuin karhua tarkoittava Björn.
Kommentit (183)
Aleksi ja Aleksis - alennusmyynti
Haukio
Kun pressalla tuodaan jouluhauki, se katsoo sitä ja sanoo:
Haukion kala.
Janita, Janina, Nina = wt nimi tai sellanen -90 luvulla syntynyt pissis feikkilaukkuineen:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki - poikamainen ja nuorekas vanhempanakin
Linnanahdeko se siellä luulee itsestään liikoja? Akit on ylipainoisia pullanaamoja, jotka kaljuuntuu nuorena.
Tuskin tätä tosissasi kuvittelit, mutta en ole kyseinen henkilö enkä edes Aki.
Jos Anun sukunimi alkaa ässällä, niin jostain syystä minulle tulee mieleen peräreikä.
Vierailija kirjoitti:
Tapio - patio
Tai lapio.
Vierailija kirjoitti:
Noora ja Nora - norppa tai norsu
Hehe, mun lempinimet. :)
T: Noora
Tunnen montakin Anua ja he ovat liikunnallisia eivät mitään rasvalettisiä pullukoita!:)
Olga - kolho akka "Kolkatan Olka"
Vierailija kirjoitti:
Lilli - lälly
Tai pienikokoinen.
Ansa ja Aura ovat oikeastaan ihan kivoja nimiä, mutta Ansa tuo luonnollisesti mieleen ansan ja Aura tarkoittaa suomen kielessä myös esim. kyntämiseen käytettävää työkalua.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen montakin Anua ja he ovat liikunnallisia eivät mitään rasvalettisiä pullukoita!:)
Mutta varmaan tunnet myös hauskan mielleyhtymän Anusta ja ässällä alkavasta sukunimestä tyyliin AnuS aagim.
Veeti – ensin tulee mieleen hiekkalaatikko (en tiedä miksi) ja sitten karvanpoistovoide
Jonna – vessanpönttö (ei aavistustakaan miksi)
Peetu – pieru
Nella – villakoira
Einari – juoppo
Roosa – koira/hamsteri/kani, lemmikkieläin
Ville ja Vili - vilkkaat vilistäjät
Nimeen liittyvä mielleyhtymä:
Pohjanpalo
Tuli mieleen 1) Pitää ostaa uusi kattila, 2) revontulet