Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D
Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!
Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!
Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou
Kommentit (282)
Mies muutti yhteen tyttöystävänsä kanssa, mutta samoihin aikoihin petti tyttöystäväänsä toisen naisen kanssa. Tyttöystävällä oli epäilyksiä kun mies oli öitä ja kokonaisia viikonloppuja poissa vaikka juuri muutettu sanan katon alle ja pitäisi olla alkuhuuma menossa, "kaverien kanssa dokaamassa", puhelimeen ei vastattu tai oli "akku loppu". Mutta kaikki tietysti kiistettiin jyrkästi ja tyttöystävä oli se hullu. Eikä siinä vielä kaikki, koko kuvio selvisi kun tyttöystävä löysi facebook-keskustelun tämän toisen naisen Siskon kanssa. Jonka kanssa tämä mies tietysti oli myös päätynyt vällyjen väliin. Viesteissä vannoteltiin ettei sisko saa ikinä tietää, avopuolisosta ei ollut tainnut edes kertoa. Eli mies petti tyttöystäväänsä toisen naisen kanssa ja tätä toista naista sen siskon kanssa. Erohan siitä tuli yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Exä on pettänyt nykyistä tyttöystäväänsä useasti kanssani. Viimekerrasta vasta pari kuukautta. Viettivät juuri vuosipäiväänsä ja tyttö tuskin aavistaa mitään. Tyttö on hirvittävän nuori ja exäni jo vanha kääkkä. Toivottavasti jää kiinni, mutta minua ei kiinnosta asiaan puuttua.
Kuulostaapa tutulta. Voitko antaa vähän lisätietoja? Nimikirjaimet, ikää? Tai ota facebookin kautta yhteyttä. Mun kotileikki sen kanssa loppuu tähän jos puhutaan samasta henkilöstä.
t. Hirvittävän nuori tyttöystävä jolla on kyllä epäilyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.
No minä kerroin. Otin yhteyttä siihen naiseen ja kerroin kaiken. Melkoisena pomminahan se tuli naiselle kun hän oli koko elämänsä laskenut miehen varaan, kihlat tulossa ja koko hoito. Puoli vuotta siitä paljastuksesta tämä nainen on kuitenkin jo raskaana, eli enpä tiedä oliko yhteydenotollani mitään merkitystä. Lähinnä sain lopulta vihat päälleni, kun mieskin alkoi tietysti puhua paskaa minusta.
Blogissani avaan tätä aihetta lisää muutamassa postauksessa, jos jotakuta kiinnostaa. http://rakasstacy.blogspot.fi/
Oliko sulla jotain "todistusaineistoa" vai miten se nainen uskoi? Tuliko sana sanaa vastaan tilanne?
Koko "mieheni pettää, apua, hän hakkaakin muita naisia ja on sadisti" -juttu tuli sen verran puuntakaa tuolle naiselle, jolle mies teeskenteli hyväsydämistä, lempeää herrasmiestä että olihan sen vaikea sisäistää sitä. Lähetin sähköpostin sille ja laitoin jo siihen sen verran sellaista tietoa, mitä muun kuin "toisen naisen" ei pitäisi tietää, että se loi pohjaa uskottavuudelle. Kirjoitin esimerkiksi siitä genitaaliherpeksestä, jonka mies tartutti naiseen kun sai sen itse pettäessään, mistä oli tietysti valehdellut naiselle. Kirjoitin myös muusta sellaisesta, mitä ei yleensä huudella ympäriinsä eli asioista, jotka vain miehen oikeasti tunteva ja todennäköisesti hänen kanssaan heidän suhteensa aikana suhteessa ollut voi tietää.
Nainen halusi tavata ja nähdessä näytin miehen minulle lähettämiä viestejä. Ne olivat kuulemma tismalleen samoja, mitä nainenkin oli mieheltä saanut. Mies itsehän on sitten naisen kanssa jutellessa sepittänyt ties mitä, jäänyt sepittelyistään kiinni kun ei ole muistanut mitä oli jo valehdellut jne. Mutta se mies on niin älyttömän taitava manipuloimaan ja hurmaamaan, etten sitten tiedä onko se mies jo saanut tähän mennessä kaiken sepitettyä niin, että nainen kuvittelee koko keissin uneksi. No, ihmiset on typeriä ja hyväuskoisia.
Eivätkä muuten ole mitään wt-sakkia vaan ihan ovat akateemisesti kouluttautuneita jne.
T. Tuo blogiin kirjoittava
2-viikkoisen vauvan isä petti jo vaimoaan eikä tuntenut siitä edes syyllisyyttä. Oli aiemminkin pitkin raskautta pettänyt.
Kiiitos!
Mahtavaa luettavaa...aaaaah.en ole yksin kokemuksieni kanssa.
Alkaa jo naurattaa se mun ex paska..hah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satakunnassa "Taru" pettää miestään "Tomia" miehen kanssa, joka on "Tarun" lapsuudenpaikkakunnalta. Tuo toinen mies, "Mies", on edelleen naimisissa naisen kanssa, nimetään nyt vaikka naiseksi nimeltä "Yövi".
Kuvottavaa, etteivät voi lopettaa edellisiä avioliittojaan, vaikka kummallakin pariskunnalla on lapsia. Pienellä paikkakunnalla sana leviää nopeasti, eikä kenenkään sympatiat ole "Tarun" ja "Miehen" puolella vain ja ainoastaan siitä syystä, että ovat avoimesti suhteessa vaikka kumpikin tahoillaan naimisissa.
Miksi pilata lasten elämä näin? Kaverit kyselevät koulussa tästä kuviosta, kun on on nähty tämä pariskunta yhdessä, vaikkei se mies olekaan kaverin äidin mies..
Nyt on tuttu pariskunta!
Moi Päiviiii!
..vai Yövi :D
Onko Yövi/Päivi tietoinen siitä, että Taru ja Mies ovat yhdessä? Mulle on jäänyt tämä epäselväksi.
Vaimo on kotona lasten kanssa kun tämä hyvännäköinen ja seksuaalisesti aktiivinen mies tuhlaa työmatkoilla vapaa-aikaansa vieraiden naisten pedeissä. Kaikki muut tietävät paitsi vaimo. Työkaverit seuraavat sivusta ja lähipiiri ei kehtaa olla viestinviejänä.
Mies nappasi klamydian jossain vaiheessa ja lääkäristä pyysi samalla vaimolleenkin lääkkeet. Vaimolle ei tietenkään kertonut. Murskasi sitten lääkkeen jonkin juoman sekaan vaimon tietämättä eikä jäänyt kiinni.
Vaimo on kotona lasten kanssa kun tämä hyvännäköinen ja seksuaalisesti aktiivinen mies tuhlaa työmatkoilla vapaa-aikaansa vieraiden naisten pedeissä. Kaikki muut tietävät paitsi vaimo. Työkaverit seuraavat sivusta ja lähipiiri ei kehtaa olla viestinviejänä.
Mies nappasi klamydian jossain vaiheessa ja lääkäristä pyysi samalla vaimolleenkin lääkkeet. Vaimolle ei tietenkään kertonut. Murskasi sitten lääkkeen jonkin juoman sekaan vaimon tietämättä eikä jäänyt kiinni.
Olin tietämättäni ns. toinen nainen.:( Paska olo jäi. Kun tajusin että fuckbuddyni on varattu niin mies vaan tuumi ettei kannata välittää kun sillä on monta muutakin fuckbuddya tässä. Luuli että morkkis vaivasi mua vaikka oikeasti mua kuvotti sen miehen kaksinaamaisuus. Ei kauheasti auttanut tuo että kuulin sen panevan vielä ties ketä muutakin samaan aikaan.
Taas sai tuossa todistaa kuinka eräs nuori mies avoimesti petti avopuolisoaan Helsingin yössä jokunen aika sitten. Kotona kaunis avopuoliso odottamassa. Eikä ollut eka kerta.
Ison kaupungin uimahalli. Suosittu biukkomiesten kohtauspaikka. Imettävät vessassa / pukuhuoneessa toisillaan tai homoilla. Jotkut lähtee uimisen päätteeksi autolla johonkin lähelle hoitamaan hommat. Hallilla käy myös hivpossareita hakemas seuraa.
Ja osalla vaimoista ei aavistustakaan. Miieshän käy vaan uimassa ja pitää kännykänkin päällä pukukopissa jos tulee soittoja / viestejä
Vierailija kirjoitti:
Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.
Kuulostaa liian tutulta vai onko näitä enemmänkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satakunnassa "Taru" pettää miestään "Tomia" miehen kanssa, joka on "Tarun" lapsuudenpaikkakunnalta. Tuo toinen mies, "Mies", on edelleen naimisissa naisen kanssa, nimetään nyt vaikka naiseksi nimeltä "Yövi".
Kuvottavaa, etteivät voi lopettaa edellisiä avioliittojaan, vaikka kummallakin pariskunnalla on lapsia. Pienellä paikkakunnalla sana leviää nopeasti, eikä kenenkään sympatiat ole "Tarun" ja "Miehen" puolella vain ja ainoastaan siitä syystä, että ovat avoimesti suhteessa vaikka kumpikin tahoillaan naimisissa.
Miksi pilata lasten elämä näin? Kaverit kyselevät koulussa tästä kuviosta, kun on on nähty tämä pariskunta yhdessä, vaikkei se mies olekaan kaverin äidin mies..
Nyt on tuttu pariskunta!
Moi Päiviiii!
..vai Yövi :D
Onko Yövi/Päivi tietoinen siitä, että Taru ja Mies ovat yhdessä? Mulle on jäänyt tämä epäselväksi.
On tietoinen. Käyvät keskustelua Facebookissa (miehellä avoin Facebook-tili) ja vaimo muistuttelee aina välillä, että mies on naimisissa ja että miten sen "Tarun" sydänreagoinnit "Miehen" päivityksiin eivät ole hirveän soveliaita.
Nyt "Taru" ja "Mies" ovat ilmoittaneet Facebookissa olevansa parisuhteessa keskenään. Kumpikin siis edelleen naimisissa..
Pettäjille sanoisin, että älkää tilittäkö aiempien suhteiden kupruja uudelle kumppanille, jos asiat on jääneet selvittämättä petetyn kanssa. Otti päähän, kun miesystäväni alkoi avautua mulle edellisen suhteensa ongelmista, joita hän oli tahollaan hoidellut parilla salasuhteella. Ex-kumppanille valehteli loppuun saakka, mun niskaan kaatoi likapyykin aivan pyytämättä ja yllätyksenä.
Meni maku koko miehestä, jatkettiin suhdetta jonkin aikaa mutta yhteenmuutto, josta oli jo ollut puhetta, tuntui minusta vastenmieliseltä. Lopetin suhteen; en vaan osannut uskotella itselleni, ettei mies hoitaisi "huonoa oloaan" sivusuhteilla ja samalla valehtelisi mulle aivan kuten exälleen.
Ensiks se pan minnuu sitte se pan marrii sitte se pan marrii sekä minnuu mult ee tehnä mittään mutta marr tul tiineeks..
Mummo tuossa muisteli nuoruuttaan Karjalassa kaupankäynnin yhteydessä Laukkuryssän kanssa. Taitaa olla jo dementia tulossa kun tuommoisia juttelee 😊
Vierailija kirjoitti:
Ollessani koiran kanssa aamulenkillä yhtenä arkiaamuna vähän ennen klo kahdeksaa, näin naisen ja miehen kävelevän lenkkipolkua pitkin autoilleen, toisen auto oli pienellä parkkipaikalla ja toisen lenkkipolun varressa. Näin heidät jo kaukaa, halailivat ja pusuttelivat, juttelivatkin. Heidän huomattuaan minut, lähtivät tosiaan toisistaan erkaantuen kävelemään autoilleen. Molemmilla oli selkeästi työvaatteet päällään, olivat todennäköisesti siis tapaamassa ennen töitä.
Tämä tapahtui asuinalueen viereisessä metsässä, jossa tosiaan menee lenkkireitti ja läheisen uimarannan takia siinä on pieni parkkipaikka. En siis keksi mitään muuta syytä heidän siellä olemiseen niissä vaatteissa, kuin salainen tapaaminen.
Ihan normaalit viriilit pariskunnatkin tekevät tuota. Olipa se lyhyt pusuttelu tai rakastelu, sitähän et tiedä. Olet tehnyt hurjasti päätelmiä siitä, että heillä oli työvaatteet. Että oikein SALAINEN tapaaminen heti, ja ilman mitään perusteita ENNEN töiden alkua vaikket tiedä heidän työvuoroistaan mitään. Kyllä on ihmiset palikoita :'D Tiesitkö, että pariskunnilla on usein kaksi autoa ja eri työpaikat ja työajat? Entä jos olivat ihan tuore pari, jotka ehtivät tavata kivassa paikassa ennen töitään tai tauolla? Naurattaa vain tämä villien päätelmien tekeminen :) Olen minäkin tavannut avomieheni ruokiksella pikapanon merkeissä. Eri autoilla saavuttiinkin jopa.
Exä on pettänyt nykyistä tyttöystäväänsä useasti kanssani. Viimekerrasta vasta pari kuukautta. Viettivät juuri vuosipäiväänsä ja tyttö tuskin aavistaa mitään. Tyttö on hirvittävän nuori ja exäni jo vanha kääkkä. Toivottavasti jää kiinni, mutta minua ei kiinnosta asiaan puuttua.