Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D

Vierailija
17.02.2017 |

Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!

Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!

Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou

Kommentit (282)

Vierailija
201/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden meidän sukulaispariskunnan tapahtumarikas suhde on kauhistuttanut jo vuosikaudet. Mies ja nainen tapasivat alunalkujaan teini-ikäisinä, tyttö tuli raskaaksi ja saivat lapsen. Miehellä oli jo ennestään vuotta-paria aiemmin saatu lapsi jonka äidin kanssa oli ollut lyhyt teinisuhde. No näiden meidän tuttujen suhde kariutui pian vauvan tulon jälkeen kun mies oli pettänyt erään toisen naisen kanssa joka sitten myös tuli raskaaksi ja hekin saivat lapsen (miehellä siis nyt 3 lasta kolmen eri naisen kanssa). Tämäkään suhde ei kuitenkaan kestänyt koska mies laukkasi takaisin tämän tarinan alkuperäisen naisen luokse ja he olivat taas yhdessä. Suhde oli on-off muutaman vuoden kunnes taas erosivat kunnolla. Mies löysi taas uuden naisen, olivat yhdessä noin 10 vuotta mutta eivät saaneet lapsia (thank god). No eikös tämäkin suhde taas loppunut kun mies palasi jälleen tämän alkuperäisen naisen luokse. He saivat vielä 2 lasta (n. 15 vuotta ensimmäisen jälkeen) ja elivät yhdessä pariskuntana jonkin aikaa kunnes taas erosivat ja aloittivat on-off tapailun kun mies petti muiden kanssa. Nyt ovat virallisesti eronneet mutta kuitenkin yhdessä. Heillä on omat kämpät mutta mies on aina naisen ja lapsien (2 viimeistä nyt teinejä) luona kunnes taas tappelevat ja mies kälppii omaan kämppäänsä pariksi viikoksi.

Tämä miehen käytös on valitettavsti tarttunut myös ainakin kahteen ensimmäisestä kolmesta lapsesta (kaikki aikuisia miehiä). Heillä kummallakaan ei suhteet kestä ja petetään kumppania. Ensimmäinen lapsi ei myöskään ole ikänä ollut kunnnolla yhteydessä isäänsä ja kipuilee sitä. Hänellä myös nyt kaksi lasta kahden eri naisen kanssa ja kummankin kanssa välit poikki. Toinen lapsi sai juuri myös vauvan 10 vuoden riitaiseen on-off suhteen tuloksena ja ovat nyt kuulemma virallisesti eronneet ja yrittävät hoitaa vauvaa yhdessä. Surullinen tapaus koko perhe ja niin sekava sotku että vaikea edes kertoa selkeästi.

Vierailija
202/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juttu ikinä: tuttu pariskunta erosi, koska mies oli väkivaltainen ja ilmeisesti aika viinaan menevä. Pariskunnalla oli yhteinen lapsi. Noh, eipä aikaakaan kun uusi nainen tämän miehen huoli: nimittäin entisen naisen sisko. :DDD Tämä sisko tuli nopeasti paksuksi tälle miehelle ja nyt lapsi on syntynyt. Kyllä kylänraitilla baari raikui kun miehen ex ilmoitti miehelle mielipiteensä tämän uuden parisuhteen sopivuudesta. Ja sisko sai myös osansa. Kai siinä meinasi sisarusvälit mennä, mutta ovat kuitenkin taas kavereita. Tällä uudella naisella on mt-ongelmia, joten ihmiset ei kauhean kauaa jaksaneet kauhistella. Säälivät ja naureskelevat kyllä selän takana. Mietin vain miten kiva on ollut kastajaisissa olla perheen kesken...:) Pappikin varmaan tietoinen ollut perhesuhteista vaikka kastepappi olisi ollut eri, koska pieni kylä. Mitähän lie papilla ollut mielessä kun pienokaista kastanut. Saati sitten muulla perheellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies on paneskellut aika näyttävästi pari kertaa. Toisen naapurin kesäjuhlissa koppas erään vieraan veskiin pikapanolle.

Oli kesäleskenä ja hoiteli siinä sivussa erään naapurin kotivahtia ( sukulaisnainen asui siellä kesän) Pari kertaa asukaspihallaan ns. perkolassa, kuvittelivat vissiin olevansa piilossa ja huomaamattomia. Kerran parvekkeella, kun meidän teini oli teltassa yön. Kerto aamulla, että sinne on perhekin tullu takas, kun herrasväki siellä parvekkeella "paranteli ikäväänsä". Eli lapsi kuvitteli matin ja maijan siellä tekevän lemmentöitään, vaikka olikin matti ja seija. En korjannut asiaa.

Oli pakko käydä sille miehelle sanomassa, että toi julkipaneminen loppu nyt. Meidän lapset ovat samalla luokalla olleet sen 8 vuotta, joten.. Lapsihan oli käynyt sitten kaveriaan hakemassa uimaan, mutta olivatkin jo lähtenee toiselle reissulle. Vo jesta!

Vierailija
204/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma exäni ei voinut pitää sormusta töissä. Unohti sitten myös kertoa suurimmalle osalle työkavereista vaimostaan. Lapsesta kyllä kertoi, mutta antoi kai olettaa, että nainen ei kuulu siihen pakettiin. Tyytyväisenä sitten paneskeli työkavereitaan, useampia, myös kun odotin toista lasta. Koko komeus paljastui ennen, kuin nuorimmainen oli vuoden. Kaipa niitä merkkejä ilmassa oli, mutta eipä käynyt mielessä, että kukaan kehtaisi pettää raskaana olevaa vaimoaan. Enää en ole niin sinisilmäinen.

Nykyisin exä on onnellisesti uudessa parisuhteessa. En usko hänen koskaan pettävän uutta puolisoaan. Taisi oppia läksynsä kerrasta. Ei kuulemma halua enää koskaan elää samanlaista kaksoiselämää. Ja taitaa olla myös ensimmäistä kertaa elämässään oikeasti rakastunut. Itse elän jonkinlaisessa parisuhteessa. En kuitenkaan osaa enää kuvitella sitoutuvani vakavasti.

Tämä. Pettäjä hallinnoi tilannetta ja hänellä säilyy mahdollisuus luottamukselliseen ja rakastavaan liittoon jonkun toisen kanssa. Petetyn perusturvallisuus rikotaan, eikä ole varmaa, että hän koskaan pystyy enää luottamaan ja siten rakastamaan enää ketään. Joku ketjussa kommentoi, että eihän ne pettäjät halua satuttaa. Sairas tapa ajatella, kun sen toimien seurauksia voi muut kantaa jopa loppuikänsä.

Vierailija
205/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakunnassa "Taru" pettää miestään "Tomia" miehen kanssa, joka on "Tarun" lapsuudenpaikkakunnalta. Tuo toinen mies, "Mies", on edelleen naimisissa naisen kanssa, nimetään nyt vaikka naiseksi nimeltä "Yövi". 

Kuvottavaa, etteivät voi lopettaa edellisiä avioliittojaan, vaikka kummallakin pariskunnalla on lapsia. Pienellä paikkakunnalla sana leviää nopeasti, eikä kenenkään sympatiat ole "Tarun" ja "Miehen" puolella vain ja ainoastaan siitä syystä, että ovat avoimesti suhteessa vaikka kumpikin tahoillaan naimisissa.

Miksi pilata lasten elämä näin? Kaverit kyselevät koulussa tästä kuviosta, kun on on nähty tämä pariskunta yhdessä, vaikkei se mies olekaan kaverin äidin mies..

Vierailija
206/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyöritti yhtä aikaa kahta naista. Sai ensin lapsen A:n kanssa jatkaen kaksoiselämäänsä. Sai kaksi vuotta myöhemmin KAKSI lasta, yhden sekä A:lle että B:lle, lasten syntymäpäivien välillä eroa on n. viikko. Onneksi tämän raskauden aikana B tajusi jättää miehen, koska mies oli vielä kaiken lisäksi alkoholisti. Kirjoitin tähän omasta isästäni, jota en ole koskaan tavannut.

Vierailija
207/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mitä stooreja. :D Luen parhaillaan ihan vastaavista tositilanteista kirjoitettua just ilmestynyttä Toisen kanssa-kirjaa. Suosittelen jos tällaiset tarinat viihdyttää. 

Vierailija
208/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Sanokaa nyt edes joku, että keksitte koko jutun päästänne? Pliis? Ei nää voi olla totta. Ihan kamalia!

Vierailija
209/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies X pani kaverinsa avovaimoa avoparin yhteisessä sängyssä. Avomies nukkui sammuneena vieressä. Samassa sängyssä siis. Tilanne ollut siis se, että mies X meni jatkoille avoparin kotiin, kaikki kännissä kuin käet. Avoparista mies nukahti (sammui), ja sitten nämä kaksi  alkoivat kuksia miehen maatessa vieressä samassa sängyssä. Mies X ylpeänä kertoi.

Kuvottavaa.

Vierailija
210/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä se normaali tarina, jossa varatut / varattu ja sinkku rakastuvat toisiinsa ja päätyvät suhteeseen. Vaikka aina ennen ovat tuominneet pettäjät syvimpään helvettiin...

Tuhoa syntyy ja liittoja hajoaa. Rakkaus on kuitenkin aina ihan samanlaista, kuin muissakin rakkaussuhteissa.

Vierailija
211/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin ite poikaystävääni (vuodesta 2010 asti oltu yhdessä) viime syksynä useampaan otteeseen. Yksi oli baaripano ja seuraava joku säätö jolle tulin raskaaksi ja tein keskeytyksen itse ja sen jälkeen muutamia nainteja baarin vessoissa. Tänä vuonna en ole pettänyt. 

Nyt, moralisoikaa minua

Vierailija
212/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kertoi 10 kuukautta eromme jälkeen, että hänet oltiin todettu hiv-positiiviseksi. Mahdollista, että hän sai kyseisen viruksen vasta eromme jälkeen, mutta viral load taso oli niin korkealla, että enemmän todennäköistä on se, että hän sai sen parisuhteemme aikana pettäessäni minua. ":D"

Vierailija
213/282 |
20.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntavaaliehdokas eli avoliitossa. Ehkä pari-kolme viikkoa (en muista tarkkaan, mutta juuri vaalien alla) ennen vaalipäivää ehdokkaan avopuoliso oli yökerhossa juhlimassa, ja kaulaili ja nuoleskeli siellä ainakin KAHDEN eri tyypin kanssa. Vaalipäivänä sitten selvisi, että ehdokas pääsi kuin pääsikin kansanedustajaksi, ja hän kiitteli tuesta ja ylisti mm. tätä avopuolisoaan kauniisti ja lämpimin sanoin. Tuli paha mieli hänen puolestaan, vaikka pettäminen ei ole koskaan petetyn syy, oli tilanne minusta hänen kannaltaan todella nöyryyttävä, vaikka hän taisi olla autuaan tietämätön siitä. Tosin en tarkemmin heidän elämästään tiedä, ties vaikka olisivat olleet avoimessa suhteessa (tai ainakin vieraiden kanssa imuttelu sallittua), mutta oletan, että kyse oli pettämisestä.

Vierailija
214/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naintimaakari kirjoitti:

Petin ite poikaystävääni (vuodesta 2010 asti oltu yhdessä) viime syksynä useampaan otteeseen. Yksi oli baaripano ja seuraava joku säätö jolle tulin raskaaksi ja tein keskeytyksen itse ja sen jälkeen muutamia nainteja baarin vessoissa. Tänä vuonna en ole pettänyt. 

Nyt, moralisoikaa minua

Teit itse abortin? Missä keskiajalla elät? Työnsitkö toosaan tikkuja ja saippuaa? Hyppäsit vatsa edellä kaiteeseen? Mitä ihmettä? Taitaa elämänhallinnan lisäksi olla muitakin ongelmia sinulla... Hae hyvä tyttö apua.

Vierailija
215/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä se normaali tarina, jossa varatut / varattu ja sinkku rakastuvat toisiinsa ja päätyvät suhteeseen. Vaikka aina ennen ovat tuominneet pettäjät syvimpään helvettiin...

Tuhoa syntyy ja liittoja hajoaa. Rakkaus on kuitenkin aina ihan samanlaista, kuin muissakin rakkaussuhteissa.

Mulle kävi sinkkuaikana näin, tosin liittoa ei tullut mieleenkään tuhota. Minä eronnut pitkästä liitosta, joten halu olla vapaa ja nauttia elämästä. Tuli kuitenkin mies, rakastuimme tulisesti. Suhde jatkui vajaan vuoden, paljon viestejä ja pari tapaamista viikossa. Parasta seksiä ikinä, mutta myös pitkiä keskusteluita, mukavia kävelylenkkejä, ruuanlaittoa, lämpöä ja läheisyyttä.

Emme koskaan kertoneet suhteesta kenellekään, hänellä on vaimo ja lapsia, ja molemmille oli tärkeää, että se säilyi. Suhde loppui yhteisestä sopimuksesta, yhteydenpito on säilynyt kuulumisten kyselyn merkeissä ja upeina muistoina. Tunne oli niin syvä, että se oli yksi elämäni suurimpia kokemuksia. Etukäteen en olisi ikinä uskonut, että lähden suhteeseen varatun kanssa. En kadu, ei kadu hänkään. Vaimo ei tiedä, eikä saakaan tietää, eli häntä ei ole satutettu.

Nykyään olen minäkin uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Hän tietää taannoisesta suhteestani, ja ymmärtääkin miksi siihen lähdin vaikka pettämistä ei hyväksykään.

Vierailija
216/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mulle vaikee enkä ole asialle osannut tehdä mitään.

Muutin vuosia vuosia sitten erääseen taloon. Talo oli hiljainen, mutta kesällä kuului paremmin naapurienkin elämä kun parvekkeiden ovia oli pakko pitää auki, koska asunnot olivat todella kuumia.

Omassa olkkarissani sitten olin katselemassa telkkua kun alkoi kuulua seksin huohotus ylhäältä. Asuin talossa siten, että parvekkeeni oli talon päädyssä ja siellä parvekkeita oli vain 2 minun yläpuolellani.

Laitoin vaan mieleeni, että hyvinpä täällä kuuluu, että en itse tekisi tulevassa moista virhettä vaan ovet olisi kiinni. :)

Ääni tuli selkeästi aivan minun yläpuolelta.

Seuraavana päivänä äitini tuli kylään ja lapset oli päiväunilla. Kahvittelimme siinä kun yläkerrasta alkoi kuulua kovaa naisen iloista kiljuntaa(mies kutitteli naista, otti kiinni ym) ja juoksua niin, että meillä tömisi. Äitiä ja minua hiukan hymyilytti ja ajattelimme vaan, että yläkerran pariskunnalla menee hyvin.

Viikon päästä olin pihassa lasteni kanssa ja tutustuin erääseen äitiin. Kävi ilmi, että tuo äiti asui yläkerrassamme miehensä ja lastensa kanssa.

Ei siinä mitään, mutta kehui kuinka oli ollut lasten kanssa ja ilman miestä laivalla ja juuri sinä ajankohtana kun se kiljuminen ja iloinen sekstailu heiltä kuului.

Menin lukkoon. Tuo nainen vaikutti mukavalta ja meistä tuli hyvät kaverit.En tietenkään voinut ensimmäisenä sanoa: " Hei, olen uusi naapurinne. Miehesi pettää sua."

Enhän voinut tietää oliko heillä avoin suhde vai mikä oli kuvio.

Eikä minua olisi uskottu, vaikka äitinikin sen oli todistamassa.

Myöhemmin sitä oli enää vaikea kertoa. Nainen olisi kuitenkin katkaissut välimme, koska en ollut kertonut heti ja uskoisiko sittenkään kun helpompaa olisi kieltää. Niin hän tekisi, tunnemme niin hyvin. Se mies kyllä vältteli mua ja suhtautui jotenkin äreästi aina ja vasta yli kymmenen vuoden jälkeen on hiukan rentoutuneempi.

Asia on tavallaan menneen talven lumia, mutta minua vaivaa asia ihan aina kun nainen niiiin ylistää miestään kuka ei ole koskaan, ikinä häntä pettänyt eikä pettäisi. Aiemmin saattoi avautua useinkin ja kertoa kuinka oli kypsä mieheensä ja pohti eroa, mutta sen jälkeen kun itse erosin miehestäni niin hänellä on ollut tarve pitää todella yliampuvia kulisseja omasta liitostaan pystyssä. Oma on asiansa ja varmasti syö energiaa, mutta jokainen tekee itse päätöksensä.

Minä vaan kannan miehensä salaisuutta ja varmaan ikuisesti. :( Toivottavasti ukko ei ole pettänyt sen jälkeen enää.

Vierailija
217/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni kertoi 10 kuukautta eromme jälkeen, että hänet oltiin todettu hiv-positiiviseksi. Mahdollista, että hän sai kyseisen viruksen vasta eromme jälkeen, mutta viral load taso oli niin korkealla, että enemmän todennäköistä on se, että hän sai sen parisuhteemme aikana pettäessäni minua. ":D"

Ja sua naurattaa kovin? Etkö ole huolissasi, että sinäkin olet voinut saada tartunnan? Oletko käynyt tutkimuksissa?

Vierailija
218/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää että miksi ette voi kertoa näistä niille petetyille? Kai haluisitte tekin tietää jos oma puolisonne pettäisi teitä.

No minä kerroin. Otin yhteyttä siihen naiseen ja kerroin kaiken. Melkoisena pomminahan se tuli naiselle kun hän oli koko elämänsä laskenut miehen varaan, kihlat tulossa ja koko hoito. Puoli vuotta siitä paljastuksesta tämä nainen on kuitenkin jo raskaana, eli enpä tiedä oliko yhteydenotollani mitään merkitystä. Lähinnä sain lopulta vihat päälleni, kun mieskin alkoi tietysti puhua paskaa minusta.

Blogissani avaan tätä aihetta lisää muutamassa postauksessa, jos jotakuta kiinnostaa.  http://rakasstacy.blogspot.fi/

Oliko sulla jotain "todistusaineistoa" vai miten se nainen uskoi? Tuliko sana sanaa vastaan tilanne?

Sana sanaa vastaan ?

Eihän sillä ole mitään merkitystä" viestinviejälle" jolla on ainoana motiivina se että petetyn kuuluu saada tietää.

Se miten petetty reagoi ja mitä tiedolla tekee ei oikeastaan edes kuulu viestinviejälle.

Itse en kertonut jo eronneelle ystävälleni että näin hänen exänsä toisen naisen kanssa. En halunnut pahoittaa hänen mieltään koska he olivat jo eronneet mutta olisin kertonut jos olisin saman nähnyt ennen eroa.

Vierailija
219/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta juttu, valitettavasti noita on tullut vastaan useampia. http://tyttosinaoletvahva.fitfashion.fi/2017/02/18/avoin-kirje-patologiselle-valehtelijalle-pettajalleni/

Vierailija
220/282 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniallinen nainen ei petä. Suhteessa ongelmia ne yritetään ratkoa ja ellei onnistu niin erotaan.