Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D

Vierailija
17.02.2017 |

Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!

Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!

Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou

Kommentit (282)

Vierailija
241/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.

Miten nainen voi mennä tuohon "en saa kotona hellyyttä ja seksiä" 😂itse kysyisin että miksi et sitten eroa ja etsi naista jolta hellyytä ja seksiä saat. Ja totuuden mukainen vastaus olisi mieheltä varmasti "siksi koska valehtelen kun tekee mieli vierasta " jos vain totta osaisi puhua.

Naiivi ihminen. Vastaus voi vaikka olla, että tykkää puolisostaan ja suhde on muuten hyvä, vaikkei seksiä ole. Mulle ystävä on sanonut, että kaikkea ei voi saada.

No, minähän kysyin, miksi. Vastaus oli, että niiden kolmen lasten takia. Että lapsille on muka parempi, että saavat asua koko lapsuutensta yhteisessä kodissa ja molempien vanhempien kanssa... Olen siis itse ihan eri mieltä. Olen itse lähtenyt lapsen kanssa liitosta, jossa mies alkoi alkoholisoitua aika pahasti ja lopulta osoittaa väkivaltaisuuden merkkejä. Minulle vain ei olisi tullut mieleenkään alkaa etsiä uutta kumppania ennen kuin ero edellisestä oli kaikin puolin selvä. 

Pettävä puoliso on eri juttu, mitä alkoholisoitunut ja väkivaltainen puoliso. Pettäjä voi olla puolisolleen ja lapsilleen hyvä, vaikka syrjähyppyjä harrastaa eli ymmärrän hyvin niitä, jotka jäävät lapsien takia suhteeseen. Lapset saavat asua yhteisessä kodissa molempien vanhempien kanssa, eivätkä välttämättä koskaan saa tietää toisen vanhempansa syrjähypyistä.

Vierailija
242/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhankin tosielämää, sillä sattui itselleni. Olin jo pitkään tapaillut naista, ja yhtenä yönä olin jäänyt pitkäksi venähtäneen illan jälkeen hänen luokseen nukkumaan. Aamulla naisella oli tulipalokiire saada minut ulos asunnosta, joten kävin pikasuihkussa ja yritin muutenkin hoitaa aamutoimet äkkiä. Kesken hampaidenharjauksen ulko-ovi kävi ja naisen puoliso tuli kotiin. En siis tiennyt, että naisystäväni oli jo ennestään vakavassa parisuhteessa. Yritti selitellä puolisolleen, kuinka ''Saara on vain kaveri töistä'', mutta sanoin että olen kylläkin ilmeisesti salarakas enkä mikään työkaveri. En ole tuosta naisesta ton aamun jälkeen kuullut, en tiedä tuliko heille ero vai miten tilanne jatkui. Meille ainakin tuli, ero siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään miehen avovaimo lähti retkeilemään Norjaan miespuolisen "kaverinsa" kanssa. No raskaaksihan siellä tultiin, myöhemmin varmistui vaellustoverin isyys. Tuli ero ja (ex-)avomies oli jo ehtinyt ottaa julkisen isyyden itselleen, olihan vanhemmilleenkin jo kertonut lapsen olevan hänen. Ei halunnut tuottaa pettymystä "mummolle". En tiedä, onko salaisuus säilynyt.

Vierailija
244/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pettänyt naista pitkään, jäi kiinni kun tuo toinen nainen (joka ei ilmeisesti tiennyt tyttöystävästä) jakoi Facebookiin pussailukuvan ja merkkasi miehen siihen jolloin kuva näkyi miehen kavereille. :D 

Vierailija
245/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alakoululla terveydenhoitajana ja minun piti hoitaa yksi paperiasia oppilaan isän kanssa. Hän vaikutti jo puhelimessa flirtiltä ja kun hän saapui vastaanotolle sen paperin kanssa niin teki heti selväksi, että oli kiinnostunut minusta. Tämän jälkeen alkoi viestittely työpuhelimeeni, joihin vastailin lyhyesti ja asiallisesti takaisin. Sitten tämä mies keksi jos jonkinlaisia tekosyitä päästä käymään luonani, vaikka yritin sanoa että asian voi hoitaa postitse tms. Mies tuli kuitenkin yllättäen yhtenä päivänä luokseni kiittelemään siitä miten hyvin olin lasten asioita hoitanut, kosketti olkapäästä ja tuli muutenkin liian lähelle, kertoi miten kaunis terveydenhoitaja heillä on ja miten olen aina niin hymyileväinen ja iloinen...no ei siinä mitään, mutta lopuksi ehdotti sitten että voitaisiinko tavata viikonloppuna. Kieltäydyin ystävällisesti tarjouksesta! Mies oli lestadiolainen 6 lapsen isä ja seitsämäs oli tulollaan, en tiedä lestadiolaisten arvoista, mutta tällä miehellä ne tuntuivat olevan enemmänkin kuin vinksallaan. Siis komea mies, ei siinä mitään, mutta vieläkin ällöttää se asetelma :O

Vierailija
246/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janneke.

Vierailija
247/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on varmaan paljon mutta tässä yhdet j&h

Vierailija
248/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan työpaikalta, ns akkalvaltainen duuni, kaksi tapausta:

1) Muutama vuosi sitten hänen nuorempi työkaverinsa iski tyypillisen nössykkäteekkarin itselleen elättäjäksi. Mutta kävi "luvalla" panemassa exäänsä (viikonloppuisin yleensä), jokseenkin ns jännämiehen stereotyyppi. Piakkoinhan sitä oltiin sitten raskaana, mutta siippa ei todellakaan ole isä vaan todnäk juuri jännämies. Siipan vanhemmat eli tulevat isovanhemmat olivat ainakin tuolloin hyvin onnessaan lapsenlapsestaan. Tiedä sitten miten on käynyt myöhemmin kun duunikaveri vaihtoi firmaa eikä tietoa onko salaisuus jo selvinnut "isovanhemmille"

2) Tässä on kyseessä rouvan duunikaverin pikkuveli, jossain määrin itsekin jännämies. Iski jostain naisen ja ihastui jopa poikkeuksellisen pysyvästi ja pianhan sitä naisystävä olikin siunatussa tilassa, noin 3 kk seurustelun jälkeen. Kun menivät sitten ultrailemaan yms, niin kävikin ilmi että pienokainen on saanut alkunsa jonkin verran aikaisemmin kuin olivat tavanneet. Toki oli ehditty jo puolelle suvulle ilmoittamaan että jälkikasvua tulossa, mutta kun isukista ei tietoakaan. Rouvan duunikaveri on aika räyheenä kun hänestä tulee täti lumpun penskalle jonka isä ei ainakaan ole hänen nuorempi veljensä.

Vierailija
249/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshenkilö, kolmen lapsen isä, oli pettänyt vaimoaan kuuden eri naisen kanssa parin vuoden aikana. Minä olin siis hetken aikaa nro 6, mutta lopetin jutun kun en voinut elää itseni kanssa toisena naisena. Etsi seuraa nettitreffipalstoilta klassisella "kun vaimoni ei anna hellyyttä eikä seksiä" -perustelulla, joka toki saattoi olla tottakin mutta seksin puutteesta kaverilla ei kyllä oikeasti ollut mitään käsitystä... Saattoi lähteä aamuviideltä kotoaan ajamaan kymmenien kilometrien matkan, että pääsi luokseni pariksi tunniksi ennen töiden alkua. Minun jälkeeni löytyi aika nopeasti seuraava seuralainen, tiedän koska viestiteltiin jonkin aikaa vielä sen jälkeen kun laitoin suhteen poikki.

Miten nainen voi mennä tuohon "en saa kotona hellyyttä ja seksiä" 😂itse kysyisin että miksi et sitten eroa ja etsi naista jolta hellyytä ja seksiä saat. Ja totuuden mukainen vastaus olisi mieheltä varmasti "siksi koska valehtelen kun tekee mieli vierasta " jos vain totta osaisi puhua.

Naiivi ihminen. Vastaus voi vaikka olla, että tykkää puolisostaan ja suhde on muuten hyvä, vaikkei seksiä ole. Mulle ystävä on sanonut, että kaikkea ei voi saada.

No, minähän kysyin, miksi. Vastaus oli, että niiden kolmen lasten takia. Että lapsille on muka parempi, että saavat asua koko lapsuutensta yhteisessä kodissa ja molempien vanhempien kanssa... Olen siis itse ihan eri mieltä. Olen itse lähtenyt lapsen kanssa liitosta, jossa mies alkoi alkoholisoitua aika pahasti ja lopulta osoittaa väkivaltaisuuden merkkejä. Minulle vain ei olisi tullut mieleenkään alkaa etsiä uutta kumppania ennen kuin ero edellisestä oli kaikin puolin selvä. 

Pettävä puoliso on eri juttu, mitä alkoholisoitunut ja väkivaltainen puoliso. Pettäjä voi olla puolisolleen ja lapsilleen hyvä, vaikka syrjähyppyjä harrastaa eli ymmärrän hyvin niitä, jotka jäävät lapsien takia suhteeseen. Lapset saavat asua yhteisessä kodissa molempien vanhempien kanssa, eivätkä välttämättä koskaan saa tietää toisen vanhempansa syrjähypyistä.

Kuinka moni muka pystyy pitämään lämmintä ja hyvää suhdetta pettävään puolisoonsa?

Isän ja äidin hyvä suhde on lasten koti.

Ja siis kysymys on nimenomaan siitä että tietää olevansa petetty, eihän sitä muuten pettämisen takia joko jää tai jätä.

Väitän kyllä että harvassa ne on jotka pitää ilmapiirin niin hyvänä että se on lapsille parasta.

Vierailija
250/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.

Jos et tuntenut henkilöitä, niin mistä tiedät etteivät olleet parisuhteessa keskenään? :D

Vierailija
251/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen isi, joka naimisissa silloin ja yhä, vietti viime talvena koulutuksissa yhteisiä öitä eronneen naisen kanssa. Nainen hieman ihastui tai aika paljonkin. Suunnitteli muuttavansa samalle seudulle. Oli tositarkoituksessa liikenteessä, ressu. Mies ei niinkään.

Vierailija
252/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kun näistä tulee paha mieli :( Miten tässä enää uskaltaa luottaa kehenkään kun tuntuu että kaikki oikealla ja vasemmalla pettää...

Vierailija
253/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kahden lapsen isä ja rakastettu aviopuoliso;

Olen pettänyt vaimoani ennen ja jälkeen papin aamenen kuuden eri naisen kanssa. Kaikki muut paitsi viimeinen vieras nainen oli yhden kerran panoja. Miksikö? Halusin vierasta, halusin testata markkina-arvoni, halusin seikkailla. Ongelmia? Kyllä, silloin kun se menee tunteisiin. Tämä viimeisin vieras, häntä tapailin 5 kuukautta. Milloin hotelliöitä, milloin hänen luonaan, milloin töissä. Itseäni 10 vuotta nuorempi sinkkunainen, kaunis kuin mikä ja erittäin fiksu yläkerrasta. Olin hänelle itsetunnon pönkitys, sain vastineeksi parasta seksiä koskaan mitä olen kokenut, ja se meni minulla tunteisiin. Sain kuitenkin laitettua fiksusti välit poikki reilut pari kuukautta sitten, ajattelen häntä edelleen päivittäin. Olin pahimmassa ihastuksen vaiheessa valmis hylkäämään perheeni hänen vuokseen, miltein tein sen..

Se on jännä miten mies voi seota kun nuori nainen antaa huomiota ja persettä, en suosittele kenellekään tätä...

Vierailija
254/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä perheellisellä naisella oli työpaikkasuhde eronneen miehen kanssa. Varmaan kaikki töissä tiesivät heidän "seurustelevan" ja tapaavan toisiaan myös vapaa-ajalla. Lopulta naisen aviomies sai tietää suhteesta ja halusi erota. Mitä teki nainen? Yritti itsaria siinä kuitenkaan onnistumatta, ja lopulta aviomies otti hänet takaisin. En ymmärrä tätä aviomiestä, joka on antanut anteeksi ja jäänyt suhteeseen hullun kanssa.

Jotkut ovat koukussa draamaan eli hulluuteen. Yksi tuttava mies löytää aina uuden sekopäämuijan vaikka vannoo jokaisen jälkeen ettei ikinä enää. Tai sitten kaikki naiset ovat sekoja tämän miehen kanssa, en tiedä, enkä kai oikeasti välitäkään.

Ohis

Vierailija
255/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kahden lapsen isä ja rakastettu aviopuoliso;

Olen pettänyt vaimoani ennen ja jälkeen papin aamenen kuuden eri naisen kanssa. Kaikki muut paitsi viimeinen vieras nainen oli yhden kerran panoja. Miksikö? Halusin vierasta, halusin testata markkina-arvoni, halusin seikkailla. Ongelmia? Kyllä, silloin kun se menee tunteisiin. Tämä viimeisin vieras, häntä tapailin 5 kuukautta. Milloin hotelliöitä, milloin hänen luonaan, milloin töissä. Itseäni 10 vuotta nuorempi sinkkunainen, kaunis kuin mikä ja erittäin fiksu yläkerrasta. Olin hänelle itsetunnon pönkitys, sain vastineeksi parasta seksiä koskaan mitä olen kokenut, ja se meni minulla tunteisiin. Sain kuitenkin laitettua fiksusti välit poikki reilut pari kuukautta sitten, ajattelen häntä edelleen päivittäin. Olin pahimmassa ihastuksen vaiheessa valmis hylkäämään perheeni hänen vuokseen, miltein tein sen..

Se on jännä miten mies voi seota kun nuori nainen antaa huomiota ja persettä, en suosittele kenellekään tätä...

Olit vain melkein valmis hylkäämään perheesi noiden kaikkien tekojesi jälkeen?? Minä jätin vaimon hänen yhden pettämiskerran seurauksena. Tietenkin lapset vuoroin minulla.

Vierailija
256/282 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kohta kaksi vuotta aikaa kun erään bändin yksi laulajista lähetteli rivoja viestejä mulle sekä kävi paristi luonani. Mitään pussailua enempää ei koskaan kerinnyt tapahtumaan. Henkilöllä vaimo ja lapsi. Ja mainittakoon, että itse olin kovin ihastunut häneen enkä ikinä olisi arvannut, että syntyy mitään säpinää, ei ole sellainen pelimies kun monet laulajat saattaa olla.

Vierailija
257/282 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ulkopaikkakuntalaisen Suomen huipputason urheilijan kanssa oli baarissa ja jatkoilla peliä, emme tunteneet ennestään. Puhui itsestään sinkkuna ja kehui olevansa kaksosten isä. Yhteisen yön jälkeen etsin hänet Facesta, no, kaksoset olivatkin syntyneet alle kuukausi sitten ja mies "erittäin vahvasti" perheessä mukana. Kiva sika, vaimo siellä hoitanut pieniä vauvoja kun iskä vähän pelireissulla! Iltapäivällä muuten kun etsin miehen uudestaan, niin oli ehtinyt käydä vaihtamassa kaikki asetukset yksityiseksi, ei enää näkynyt lapsukaisia eikä vaimoa... :p

Vierailija
258/282 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta on ollut 20 vuotta yhdessä, useita lapsia. Nainen (kutsutaan nyt vaikka nimellä Laura) on kotona useita vuosia ja menee sitten kouluun. Miehen työkaverin alaikäinen tyttöystävä pestataan lapsille vahdiksi naisen koulupäivän ajaksi. Nainen alkaa epäillä miehellä olevan toisen naisen, koska miehen käytös muuttuu ja usein käy lenkillä (kaveri joka ei urheile). Mies on aina innoissaan lähdössä kauppaan, ettei naisen "tarvitse". Kiukuttelee kotona milloin mistäkin.

Jossain vaiheessa naiselle soittaa tuohtunut mies. Hän on kuulema koiran kanssa metsässä käydessään bongannut syrjätieltä vaimonsa auton, ja autossa on ollut muhinointi menossa ja toisena osapuolena tämän Lauran aviomies. Mies huutaa, että jos Laura ei hae miestään vaimonsa kimpusta, niin ampuu molemmat. Nainen ajaa perheen toisella autolla hakemaan miehensä pois ja salaparin tiet erkanevat lopullisesti. Laura saa miehensä kanssa liittonsa kuntoon, vaikka se vie useita kuukausia. Mies on hyvin katuva ja vakuuttaa sen olleen stressistä johtuva hairahdus yms. Olihan mies lomautettu juuri työpaikaltaankin pariksi viikoksi ja vaimokaan ei jaksanut seksiä, kun oli koulu yms.

Noin puolen vuoden päästä mies kertoo lähtevänsä venemessuille. Lauralle se sopii, koska samalla voi viettää itse tyttöjen iltaa ja hän päättää sopia aupairin kanssa lastenvahtihommista. Aupair ilmoittaa, että on poikaystävänsä kanssa juuri silloin matkalla, että ei voi. Laura kutsuu kuitenkin kavereita kylään, eihän ne lapset nyt siinä häiritse.

Mies on messuilla ja Laura kavereineen istuu iltaa, lapset jo nukumassa. Laura harmittelee kun aupair (jonka kaikki tuntee) estyi tulemasta hoitamaan lapsia lomansa takia. Lauran kaveri juttelee Facebookissa miehensä kanssa, joka on myös Lauran miehen työkaveri. Tämä työkaveri kertoo olevansa työporukan kanssa iltaa viettämässä ja tulee maininneeksi paikalla olijat sitä kysyttäessä. Aupairin poikaystävä, jonka piti siis olla aupairin kanssa reissussa, oli juhlimassa poikien iltaa. Lauran kaveri pyytää miestään katsomaan aupairin Facebookista, että missäs se tyttöystävä on. No, merkitty paikkaan "venemessut". Ei tietenkään kuvia, mutta paikallaolo viesti kuitenkin.

Laura vitsailee, että joo se on varmaan siellä hänen miehensä kanssa, hehe. Ikäeroa 25 vuotta, mutta olisihan se hauska ajatus. Ajatukselle vitsaillaan pari viikkoa, kunnes Lauran mies ilmoittaa Lauralle, että hän jättää tämän aupairin takia ja että hän haluaa perheensä ulos talosta, koska aupair on raskaana ja muuttamassa asumaan miehen luokse. Mies oli pyörittänyt vaimonsa selän takana sekä aupairia että sitä "metsästäjän" vaimoa. Laura yritti varoittaa nuorta aupairia tästä, mutta tämä ei sitä hyvällä katsonut ja riitautti välit Lauraan ja lapsiin.

Laura muutti pois, aupair muutti taloon ja tuli raskaaksi miehelle. He saivat kaksi lasta. Kolmen vuoden päästä aupair aloitti salasuhteen kyläkauppiaan kanssa, joka oli muuttanut kylään pitämään kyläkauppaa toiselta puolelta Suomea. Kauppias oli iäkäs ja hänelläkin vaimo ja lapsia. Aupair oli siinä vaiheessa onnistunut rikkomaan kaksi liittoa, Lauran, kauppiaan ja sen jälkeen myös omansa, mun mies jätti tämän. Nykyisin Laura ja ex-miehensä ovat ok väleissä, tosin etäisissä ja aupairilla on menossa kolmas mies jolle myös tehnyt lapsia. Mainittakoot, että aupair ei missään vaiheessa ollut alle suojaikärajan, joten seksuaalirikosta ei tapahtunut, vaikkakin eettisesti aivan järkyttävä keissi.

(jutusta muutettu nimet, ajankohdat,lukuja on pyöristetty ja yksityiskohdat joista voisi henkilöitä tunnistaa on muutettu toiseksi, mutta muuten tarina on ihan liian totta)

Vierailija
259/282 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

263 korjaa: Pitäisi lukea KUN mies jätti tämän, ei MUN mies. En kuitenkaan itsestäni puhunut, ihan niin paljoa ei tullut muutettua tekstiä. :D:D

Vierailija
260/282 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Käsi ylös kuka naureskelee täällä petetyiksi joutuneille? Ei toivottavasti kukaan! Kyllä ne ovat ne pettäjät, jotka jatkossa arvotetaan maanrakoon.

Aika itsekäs ajattelutapa että porukka täällä nauraa sille petetylle?! Joo, kyllä just niin että ihan joukolla ilkutaan sille ketä satutetaan!? Hei haloo nyt... Eiköhän täällä ihan vaan kauhistella niitä tiedettyjen tapauksia, ei se petetty meille ulkopuolisille liity asiaan mitenkään. Vaan se mitä silmät todistaa.

Jos ystäväni/perhepiirissäni petettäisiin, kertoisin. Sen sijaan tuntemattomien elämään en sekaannu - sitä paitsi mitäpä vaikka osassa tarinoista pariskunnalla olisi avoin suhde? Mistäs me se tiedettäisiin...

- ap

No minä kyllä vähän naureskelen, vaikka asia ei mulle kuulukaan. Mutta, kun tämä vaimo on semmoinen siveuden sipuli ja itse tuomitsee kaikki pettäjät ja syyttää jopa puolisoita, että ei toisaalta ei kyllä kukaan petä jos suhde on kunnossa ja kotona pidetään huolta miehestä ja pidetään huoli parisuhteesta ja seksistä, kuten meillä... Joopase joo, kumpa vaan tietäis...