Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D
Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!
Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!
Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Firman pikkujouluissa (miten nää sattuu tänne) viime vuonna oltiin jo pitkän kaavan mukaan juhlittu päivä, mutta lähdettiin vielä yhden hyvän työkaverin (mies) kanssa kuppilaan joskus yöllä. Kävin tiskillä tilaamassa ja etsin mihin kaveri meni niin löytyi pussailemassa jossain nurkassa tuntemattoman kanssa. Vedin sitten kauluksesta pois ja sanoin et hei sä oot varattu 😃 Jäi hyvin mieleen tilanne kun kyseinen miehen ilmeestä päätellen oli jo aika tillin tallin ja nainen harmitteli tyyliin eiii (ei nyt syyttävästi, mutta silleen voi harmi) kun pussailut jäi kesken. Tuo mies oli muutenkin hyvän näköinen, että varmaan baarissa nopeasti saa huomiota. On kuitenkin nykyisinkin saman naisen kanssa yhdessä.
Ei luoja, mitä käytöstä sinulta. Ihan kauluksesta pitäen olet käynyt komentamassa kuin lasta. Että oikein pussaili, kauhistus sentään... Mitä hänen parisuhteensa sinulle kuuluu, ja mistä tiedät vaikka tuo olisi ollut hänen kumppanistaan ok.
Mistä ihmeestä te arvelette, ettei se mies itse ole kertonut asiasta vaimolleen? Pitäisin ystävääni ihan sosiaalisesti tampiona, jos hän tulisi kertomaan minulle asiaa minkä mieheni on minulle jo kertonut. Miehen itsensä asia se on kertoa. Tuommoisia ystäviä en tarvitse.