Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruillaan ja kauhistellaan täällä tosielämän pettämisjuttuja :D

Vierailija
17.02.2017 |

Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!

Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!

Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou

Kommentit (282)

Vierailija
161/282 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vankilassa ollut ukko kertoi lakonisesti syyksi, että muija petti häntä ja hän ampui molemmat. Sellainen hieman kuumottaa.

Moni pelimies ja -nainen ei tiedä millaista peliä on lähtenyt pelaamaan.

162/282 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö oli karmea. Naapurin mies oli hankkinut suuhoitoa joltain, koska vaimo ei ime. Tämä oli selvinnyt miehen FBn yksityisviesteistä, jotka naisen mielestä kuuluu hänenkin luettavaksi. Heidän parisuhteessaan ei ole salaisuuksia.

Nainen siellä rikkoi kaikki talouden ikkunat, kaikki.. Ensin oli räyhäämistä tunteja ja sitten alkoi mennä paikkoja palasiksi. Poliisikin tuli ja vei vaimon rauhoittumaan.

Tänään sitten naapureiden voimin siivoiltiin ja soiteltiin lasitusfirmoja läpi.

Älkää ihmiset pettäkö, se tekee ihmiset hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma miesystävä on ollut "toinen mies". Sillä oli ollut seksisuhde parhaan kaverinsa vaimon kanssa, niiden siis ollessa vielä naimisissa. Nykyään ovat eronneet ja olen tutustunut kumpaankin. Mieheni ja tämä nainen olivat yrittäneet kunnon suhdetta eron jälkeen, mutta ei ollut onnistunut. Mun oli tosi vaikea aluksi suhtautua tuohon tietoon. Kuitenkin tykkään tuosta naisesta ja hänen exästään tosi paljon, ovat tulleet hyviksi kavereiksi mullekin. Mutta että mieheni on ollut valmis tuohon... Välillä mietityttää. :(

Mutta luotan mieheeni kuitenkin. Meillä on älyttömän hyvä suhde ja jos kysyn tuosta aiheesta, hän ei välttele vaan kertoo suoraan.

Vierailija
164/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen päätynyt toiseksi naiseksi tietämättäni.

Opiskeluaikoina tapasin bileissä miehen joka oli muhun ihan lääpällään. Siinä illan mittaan huomasin että ihan mukava tyyppi, voisin tavata uudestaankin. Alkuun tapailtiin aina kun oltiin viihteellä, jossain vaiheessa iltaa jompi kumpi soitti ja päädyttiin kavereinemme samaan baariin, jossa sitten oltiin yhdessä, halailtiin ja pussailtiin. Lopulta mentiin sänkyynkin ja siitä se suhde varsinaisesti lähti.

Tyyppi vietti mun luona öitä, koska itsellään oli kämppiksiä, tämä oli ihan totta, olin kyläillytkin heidän kimppakämpässään. Muutenkin oltiin kuin pariskunta. Vaikkei ihan paita ja peppu oltukaan. Tämä selittyi kuitenkin jo sillä että kummallakin haastavat opinnot, minäkin tarvitsin paljon omaa aikaa opintojen vuoksi. Edelleen vietettiin aikaa myös toistemme kavereiden kanssa. Muutama kuukausi meni näin. Kesää odotettiin kovasti, sitten olisi enemmän aikaa. Kesän kynnyksellä oli yksi tapahtuma jonne olimme sopineet menevämme. Minun piti soittaa tyypille kun olisin kavereineni tapahtuma-alueella. Tyyppi ei vastannut puhelimeen, ei viestiinkään. Olin jo huolestunut kunnes törmäsin yhteen hänen kaveriinsa, joka kyseltyäni sitten kertoi, että juu on se täällä mutta "Maijan" kanssa, niin Maijan kenen kanssa ovat olleet yhdessä pari vuotta. Olin aivan raivona. Olin alkanut jo rakastua ja maalailin yhteistä tulevaisuutta. En olisi ikinä arvannut petturiksi koska niin paljon olin hänen kavereidenkin seurassa ja aivan julkisesti yhdessä kuljettiin! Tyyppi ei koskaan niihin vastaamattomiin soittoihini vastannut tai tilannetta selitellyt. Kuulin lopulta muuttaneen poiskin. Kunnes yhtäkkiä tuli viestiä. Hän oli käymässä, tavattaisko. Tai törmättiinkin jossain, moikattiin ja sitten illalla tuli viestiä, että oli kiva nähdä, tavattaisko, olen täällä vielä pari päivää. No en koskaan häntä suostunut tapaamaan ( vaikka sydän edelleen vähän hypähtikin) varsinkaan kun hän kertoi edelleen olevansa Maijan kanssa. Sitten en kuullut hänestä enää. Muutin itsekin muualle. Kunnes lopulta pari vuotta sitten lähestyi mua facebookissa ja pyysi anteeksi sitä miten oli toiminut, käyttänyt hyväksi mun ihastumistani häneen, valehteli. Kertoi ettei ollut kyennyt mua vastustamaan. Mussa on yksi ulkoinen piirre, joka oli saanut hänet sekaisin ja aina vain tapasi uudelleen kunnes sitten lopulta tajusi ettei voinut jatkaa. Pointsit sentään anteeksipyynnöstä. Toivottavasti oli pyydellyt Maijaltaankin. Olivat edelleen yhdessä Maijan kanssa, naimisissa ja pari lastakin tehneet. Kuulemma isoja luottamusongelmia, mutta yrittivät kuitenkin. Jäi se käsitys etten ollut tyypin ainoa harha-askel..

Vierailija
165/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.

Tunsitko jommankumman tm.  vai oletitko vain, että pettämässä oltiin? Voihan olla, että pariskunta halusi pientä vipinää suhteeseensa ja järjesti tällaiset lounaspanot.

Ei muuten kuulu mulle, mutta harmittaa kovin ihmisten "tietäväisyys" näissä suhdeasioissa. Olipas kivaa meilläkin, kun merimiesmieheni kotiin tultuaan sai kuulla minun pettäneen ja että joku äijä oli oikein asustellut meidän kodissa panemassa. No joo, velipoika oli käymässä. Ja kaikeksi hauskuudeksi mua 10 v nuorempi. Kävi pihassa sellainen säpinä että, selkä vääränä ja pää kenossa juoruttiin. En korjannut erehdystä.

Siis todistiko tuo edellinen sen panonkin vai mistä voi olla niin varma? Jos olikin vain suukottelua ja halailua? Pientä piristystä.

Vierailija
166/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Ei nimikirjaimia, paikkakuntia... ei mitään tunnistettavaa!

Minä aloitan. Pakko purkaa jonnekin. :D Tänään (päivä muutettu) lävähti iloinen raskausuutinen Facebookiin vaikka vielä kk sitten firman illanistujaisissa pariskunnan mies ehdotteli (ja pussaili/käpälöi julkisesti) jatkoja hotellissa hänen laskuun kollegalle. Ja luulin että parisuhteen loppulaskenta on alkanut, mutta kävikin näin. :D Huh huh!

Avautukaa! Saa moralisoida, mutta... näitä nyt tapahtuu. :D Ja kyllä perjantaille pitää jotain hupia saada. t. kukkahattutäti, jolle pettäminen omalla kohdalla on ihan nou-nou

Mikähän siinä on että tuossa kohtaa kun alkaa olla kyse lisääntymisestä niin helposti menee pettämiseksi.

Tai onhan se biologia ihan tieteellisesti tutkittu syy. Nainen on alttiimpi pettämään juuri silloin kun raskautuminen on todennäköisintä. Ja vaikka harrastaisi päivittäin seksiä oman miehen kanssa ja kerran kuussa vieraissa, niin raskaaksi nainen ei tule todellakaan 30 kertaa todennäköisemmin omalle miehelle.

Vierailija
167/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies n*ssii erästä naista aina tilaisuuden tullen. En kerro tästä ystävälle, koska en halua rikkoa hänen vaaleanpunaista maailmaansa. Tiedän olevani p*ska ihminen, mutta ei ole mun asia puuttua tuohon tilanteeseen.

Miten vain. Mutta älä kutsu itseäsi ystäväksi. Jos ja kun tämä nainen saa tietää ja jos hän ymmärtää että olet tiennyt, niin hän kokee myös sinun pettäneen.

Ja mikä ihmeen vaaleanpunainen maailma? Ihminen luottaa toiseen eikä halua kytätä yms.

Miehen lisäksi myös sinä petät.

Vierailija
168/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Entinen työkaverini paneskelee säännöllisesti pomonsa kanssa. Ollaan vielä yhteyksissä ja tunnustaa minulle säännöllisesti kaiken. Molemmilla pari lasta ja tämä työkaverini pelkää kuollakseen että oma miehensä saa joskus selville, koska silloin kuulemma "päitä oikeasti putoilisi". En ymmärrä miksi silti jatkaa, ilmeisesti jännitys on se, mikä koukuttaa?

2) Eräässä vanhassa työpaikassani on ilmeisesti kuulemani mukaan vieläkin kolmen miehen kaverijoukko, joka lähtee aina yhdessä "työmatkalle". Jokaisella heistä on vaimot ja useampia lapsia, "työmatkat" käytetään yhdessä vieraiden naisten iskemiseen ja välillä vielä töissäkin vertailevat saavutuksiaan. Todella oksettavaa käytöstä. Käyvät porukalla vaikka laivalla, ja mukaan tarttuu ties mitä hempukoita, joiden kanssa juttua jatketaan muutama viikko vielä maissakin kunnes jossain vaiheessa kyllästyvät ja etsivät sitten taas porukalla uusia. Ette muuten usko, miten halveeraavasti puhuvat naisista ylipäätään, etenkin näistä salasuhteidensa naisista. Itse kerran kyseisen työpaikan pikkujouluissa olleena jouduin tämän kolmikon jäsenten toimesta myös melkoiseen väijytykseen, eivät nähtävästi juuri arastele iskeä työtovereitaan/alaisiaan. Hyi olkoon kun puistattaa vieläkin.

3) Tuttuni, joka on ilmeisesti katkeroitunut kun häntä kerran vuosia sitten eräs mies petti. Uskon, että jotenkin alitajuisesti kostaa nyt ihmisille edelleen kokemaansa vääryyttä. Hän iskee poikkeuksetta vain ja ainoastaan miehiä, jotka tietää varatuiksi. Sitten ihmettelee kun miehet eivät suurista puheistaan huolimatta olekaan jättämässä vaimojaan hänen vuokseen. Pitää myös eksäänsä jonkinlaisena "varapanona" ja roikottaa häntä löysässä hirressä samalla valitellen paskaa tuuriansa ihmissuhteissa. Ei silti, myös tämä eksä oli varattu kun aikoinaan tapasivat ja petti vaimoaan tuttuni kanssa. Sittemmin erosi vaimostaan ja tuttuni jotenkin menetti kiinnostuksensa, olivat kuitenkin vähän aikaa "yhdessä" mutta käsittääkseni kumpikin petti toisiaan.

Vierailija
169/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväpariskunnan häissä. Katselin illan mittaan erästä toista vieraana olevaa pariskuntaa, ihan normaalin näköistä meininkiä, lapset eivät olleet mukana jotta saivat rauhassa juhlia. Näyttivät onnellisilta yhdessä. Ainut vain että itsellä pyöri mielessä mieheni kertomat tapahtumat polttari-illalta. Tämä perheenisä paneskeli leirintäalueella jotakin emäntää kuin viimeistä päivää. Eikä ollut tuolloin ensimmäistä kertaa vierasta vakoa kyntämässä. Sama kuvio lähes joka kerta kun miesporukalla liikenteessä. Syletti vaimon puolesta.

Vierailija
170/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan esiteiniajoiltani, kun äitini puoleinen suku kauhisteli äidin siskon tapausta:

Täti on minua vähän yli 10 vuotta vanhempi, eli tuolloin hän oli alle 25-vuotias. Oli muutama vuosi sitten päässyt opiskelemaan unelma-alaansa ja opinnot sujuivat. Kesälomamatkalla hän kuitenkin tutustui kreikkalaiseen mieheen ja oli heti myyty. Seurasi kiihkeä kaukosuhde, täti opiskeli kreikan kieltä raivolla ja seuraavana talvena lopetti koulun ja muutti miehen luo Kreikkaan... vain tullakseen maitojunalla takaisin kuukausien päästä:

Täti ja greku olivat suunnitelleet jo häitä ja täti oli juuri sopeutumassa maahan ja saamassa työpaikan, kunnes mies olikin töksäyttänyt, että hänellä on toinen nainen ja tätini pitää muuttaa pois. Selvisi, että toinen nainen oli ollut kuvioissa koko suhteen ajan, miehellä vain kesti päättää, kumman hän valitsee.

Olisi nyt edes kieltänyt tätiä jättämästä opintojaan ja kotimaataan hänen takiaan, kun kerran tiesi, että näin saattaisi käydä.

Onneksi tätini sai jatkaa opintojaan. Hirveästi rahaa hänellä kyllä meni ihan turhaan hukkaan.

Vierailija
171/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies n*ssii erästä naista aina tilaisuuden tullen. En kerro tästä ystävälle, koska en halua rikkoa hänen vaaleanpunaista maailmaansa. Tiedän olevani p*ska ihminen, mutta ei ole mun asia puuttua tuohon tilanteeseen.

Miten vain. Mutta älä kutsu itseäsi ystäväksi. Jos ja kun tämä nainen saa tietää ja jos hän ymmärtää että olet tiennyt, niin hän kokee myös sinun pettäneen.

Ja mikä ihmeen vaaleanpunainen maailma? Ihminen luottaa toiseen eikä halua kytätä yms.

Toisaalta ymmärrän ystävää, joka ei kerro ystävälleen että tämän mies /vaimo pettää.  Minullekin on käynyt niin ja ystäväni oli todella pahoilaan mutta hän sanoi että ei raaskinut kertoa minulle ennenkuin sitten kun muutenkin sain selville asian ja koko juttu levisi käsiin.  En ollut vihainen ystävälleni koska ymmärsin hänen vaikean tilanteensa.  Onneksi asia selvisi minulle muutoin.

Vierailija
172/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella kaverillani oli juttua erään jätkän kanssa, kaikki opiskelivat samassa paikassa. Minulle läheisempi kaveri A kertoi jossain vaiheessa, että ovat alkaneet seurustella tuon herra X:n kanssa; olin onnellinen hänen puolestaan, heillä kun oli ollut sutinaa jo muutaman kuukauden ajan.

Sitten vähän myöhemmin istuin iltaa kaveri B:n ja parin muun kamun kanssa, ja tämä kaveri kertoi olevansa aivan rakastunut X:ään. Selitti, että olivat pitäneet eilen aivan ihanan illan hänen kämpillään (seksiä oli myös mukana). En ollut uskoa korviani ja möläytin: "siis puhutko SIITÄ X:tä vai? Sehän on A:n poikaystävä!"

Voitte kuvitella mikä härdelli tästä syntyi. Tosiaan X oli siis tapaillut kumpaakin tyttöä yhtä aikaa - sitä, miten ajatteli pitävänsä sen salassa, en tiedä. Kaikki kävivät kuitenkin samaa oppilaitosta ja näkivät toisiaan päivittäin. Kaiken huippu oli, että kaveri A suuttui tästä pitkäksi aikaa MINULLE, kun olin noin paljastanut X:n. Seurustelivatkin vielä pari vuotta, kun saivat asian sovittua. Nyt ovat onneksi jo eronneet.

Vierailija
173/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tunnetun bloggaajan tuore kihlattu nähty eilen työelämässä pussailemassa toista naista. Just sayin'.

Vierailija
174/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTt kirjoitti:

Työkaveri, nelikymppinen mies, panee joka kesä kesätyöläiset-harjoittelijat läpi. Oma vaimo hehtaariperseinen kotonamakaava käskyttäjä jokseenka en kummastele ollenkaan tämän komeasti lihaksikkaan miehen menemisiä.

Johan on tavan yksinkertaisia kesätyöntekijöitä jos kaikki käy yhtä miestä läpi :D

Vierailija
175/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Mies kertoi vaimolleen äitienpäivänä, neljän lapsen ja lähes 20 vuoden liiton jälkeen, että hänellä on ollut salasuhde noin 10 vuotta. Nyt oli riittänyt ja halusi avioeron. Jos oli 10 vuotta aikaa asiaa pohtia, pitikö se ottaa esille juuri äitienpäivänä?

2 Mies alkoi suhteeseen lukioikäisen tyttärensä kaverin kanssa. Kuljetti usein tyttöjä harrastuksiin ja näin tutustui kaveriin. Avioerohan tästä seurasi, mutta suhde nuorikon kanssa on kestänyt ja ainakin yksi lapsi on jo tehty.

3 Vaimo oli sairaanhoitaja, joka teki yötyötä. Häät oli juuri vietetty, kun tuoreelle vaimolle selvisi, että mies käy panemassa toista aina yövuorojen aikaan.

Vierailija
176/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella sinä katsot tietäväsi, mitä "tämä nainen" asiasta ajattelee? Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
177/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarinasta tuli mieleen seuraava sattumus. Naispuolinen henkilö tapaili exäänsä, selitti miten on päättänyt erota senhetkisestä kumppanistaan ja miten hän toivoisi vielä saavansa (tahollaan varatun) exänsä kanssa uuden mahdollisuuden, koska heidän on tarkoitettu yhteen. Meni reilu kuukausi ja nainen oli raskaana senhetkiselle kumppanilleen ja menivät samoin tein myös naimisiin.

Vierailija
178/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen firman toimitusjohtaja, kylmän asiallinen, naimisissa oleva perheenisä, muuttui aina aivan toisenlaiseksi firman juhlissa ja otti kohteekseen jonkun itseään n. 15 nuoremman naisalaisen, jota yritti hyvin suoraan saada suorastaan painostettua vaikka mihin. Ahdistavaa oli, varsinkin kun olin vuosia tuo hänen ykköskohteensa 😝

Vierailija
179/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään seurasin parkkipaikalla lounasaikaan kun miehen Audi pysäköi oman autoni viereen ja autossa kiihkeästi suudeltiin, halailtiin ja puhuttiin. Jostain oltiin tulossa. Hetken kuluttua nainen siirtyi omaan Bemariinsa, joka oli autoni toisella puolella, ja ajoi pois. Näin selkeästi lounastuntipanon :D. Toivottavasti joku tunnistaa puolisonsa.

Tunsitko jommankumman tm.  vai oletitko vain, että pettämässä oltiin? Voihan olla, että pariskunta halusi pientä vipinää suhteeseensa ja järjesti tällaiset lounaspanot.

Ei muuten kuulu mulle, mutta harmittaa kovin ihmisten "tietäväisyys" näissä suhdeasioissa. Olipas kivaa meilläkin, kun merimiesmieheni kotiin tultuaan sai kuulla minun pettäneen ja että joku äijä oli oikein asustellut meidän kodissa panemassa. No joo, velipoika oli käymässä. Ja kaikeksi hauskuudeksi mua 10 v nuorempi. Kävi pihassa sellainen säpinä että, selkä vääränä ja pää kenossa juoruttiin. En korjannut erehdystä.

Siis todistiko tuo edellinen sen panonkin vai mistä voi olla niin varma? Jos olikin vain suukottelua ja halailua? Pientä piristystä.

En tiedä, mitä oikein todisti. Kovin tuntui hyvin tietävän mitä tapahtui. Ei pitäisi mutulla asioita arvioida. Ja sormukset/sormuksettomuus ei kerro yhtään mitään. Mässäilyssäkin tosiasiat merkitsevät kuitenkin.

Vierailija
180/282 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KTt kirjoitti:

Työkaveri, nelikymppinen mies, panee joka kesä kesätyöläiset-harjoittelijat läpi. Oma vaimo hehtaariperseinen kotonamakaava käskyttäjä jokseenka en kummastele ollenkaan tämän komeasti lihaksikkaan miehen menemisiä.

Minä kyllä kummastelen, että kuinka tuo "komeasti lihaksikas" mies on niin selkärangaton tossukka, ettei yksinkertaisesti jätä sitä "hehtaariperseistä kotonamakaavaa käskyttäjää", vaan joutuu salaa vonkaamaan seksinsä joltain harjoittelijoilta. Totuus voi olla tarua ihmeellisempää tuossakin parisuhteessa...

oliko Kimye?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän