1.3.2017 astuu voimaan tasa-arvoinen avioliittolaki, miten se vaikuttaa sinun elämääsi?
Varsinkin vastustajien mietteitä kaipaan. Miten _sinun_ elämässäsi näkyy kun ihmisoikeudet kuuluvat myös sateenkaariperheille?
Kommentit (349)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous ON luonnotonta, lapsikin sen tajuaa.
Sitä en vaan tajua että miksi sitä sitten esiintyy niin runsaasti LUONNOSSA.
Runsaasti? No jos kaksi yhdessä hautovaa urospingviiniä lasketaan homoudeksi niin ehkä sitten.
Kannibalismiakin esiintyy luonnossa btw.
Noin 1500 lajin parissa on tavattu saman sukupuolen välistä seksuaalista käytöstä.
Minkä takia pitää etsiä luonnosta samanlaista käytöstä? Koska itsekin tajuat ettei homous ole normaalia?
Mee ny pelle vittuun. Ei jaksa enää tätä leikkiä.
Aina sama lopputulos. Homorummuttajien argumentit loppuu ja itkupotkuraivarithan siitä seuraa. Eiköhän tämä ollut tässä. Jatketaan jos tulette joskus järkiinne ja aikuistutte. Vähä kyllä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti? No jos kaksi yhdessä hautovaa urospingviiniä lasketaan homoudeksi niin ehkä sitten.
Noin 1500 lajin parissa on tavattu saman sukupuolen välistä seksuaalista käytöstä.
Minkä takia pitää etsiä luonnosta samanlaista käytöstä? Koska itsekin tajuat ettei homous ole normaalia?
Aina sama lopputulos. Homorummuttajien argumentit loppuu ja itkupotkuraivarithan siitä seuraa. Eiköhän tämä ollut tässä. Jatketaan jos tulette joskus järkiinne ja aikuistutte. Vähä kyllä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee ketjussa esiintyvä keskenkasvuinen lällättely, jos tuo on ihmisen henkinen kypsyysaste, niin missään nimessä ei pidä lapsia tuollaisille homoseksuaaleille antaa. Vaikka minulla ei ole mitään tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, niin kuva jonka olen saanut noista kannattajista on aika vastenmielinen ja keskenkasvuinen.
Oikeasti tuollaisen kuvanko haluatte antaa, kuin uhmaikäinen lapsi.
Minä olen ihan kuule lihaa syövä hetero-mies, ja hieron tätä keissiä uskisten ja muiden paskisten naamaan niin suurella hartaudella että paavikin tulee kateelliseksi. Hajotkaa peppukipuunne!
Jospa et kuitenkaan? Teet vain hallaa meille homoseksuaaleille tuollaisella käytöksellä.
Sorry vaan, uskonnon hävittäminen maapallolta on huomattavasti tärkeämpää globaalissa mittakaavassa kuin pienen seksuaalivähemmistön fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatketa. Painu rauhassa sinne vittuun nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee ketjussa esiintyvä keskenkasvuinen lällättely, jos tuo on ihmisen henkinen kypsyysaste, niin missään nimessä ei pidä lapsia tuollaisille homoseksuaaleille antaa. Vaikka minulla ei ole mitään tasa-arvoista avioliittolakia vastaan, niin kuva jonka olen saanut noista kannattajista on aika vastenmielinen ja keskenkasvuinen.
Minä olen ihan kuule lihaa syövä hetero-mies, ja hieron tätä keissiä uskisten ja muiden paskisten naamaan niin suurella hartaudella että paavikin tulee kateelliseksi. Hajotkaa peppukipuunne!
Jospa et kuitenkaan? Teet vain hallaa meille homoseksuaaleille tuollaisella käytöksellä.
Totta, mukava että homotkin voi mennä naimisiin. En usko tuollaisella keskenkasvuisella lällättelyllä olevan muuta kuin negatiivisesta vaikutusta, tuo rupeaa ärsyttämään myös minua joka on sitä hiljaista hyväksyvää enemmistöä.
Jotain tyyliä toivoisi, on niin lapsellista että tuntee lähinnä myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi rupeatte ajamaan samaa asiaa muslimien keskuudessa, eikö niin?
Mitä tarkoitat? Kyllä uusi avioliittolaki koskee Suomessa asuvia muslimeitakin ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Kyllä uusi avioliittolaki koskee Suomessa asuvia muslimeitakin ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin.
Ja rummuttajat aloittaa samanlaisen hiillostuksen imaameita kohtaan mitä pappeihin tullaan kohdistamaan lähitulevaisuudessa vihkimisten tiimoilta eikö? Ei taida tapahtua ja syyn tietävät kaikki.. Selkärangatonta, niin selkärangatonta. Päivi Räsäsen kiusaamiseen taitaa rahkeet ja rohkeus suurilla ihmisoikeus/tasa-arvotaistelijoilla riittää juuri ja juuri..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut luulee edelleenkin että avioliitto on jollain tapaa lutikoiden oma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rummuttajat aloittaa samanlaisen hiillostuksen imaameita kohtaan mitä pappeihin tullaan kohdistamaan lähitulevaisuudessa vihkimisten tiimoilta eikö? Ei taida tapahtua ja syyn tietävät kaikki.. Selkärangatonta, niin selkärangatonta. Päivi Räsäsen kiusaamiseen taitaa rahkeet ja rohkeus suurilla ihmisoikeus/tasa-arvotaistelijoilla riittää juuri ja juuri..
Sulla on kovat spekulaatiot siinä niin. :)
Päivi Räsänen, Susanna Koski, Laura Huhtasaari ja imaamit - kaikki kerrankin liikuttavan samaa mieltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papit ja imaamit vittuun Suomesta, ei täällä mitään mielikuvitusolentojen palvojia tarvita.
Voin olla iloinen ystävieni puolesta jotka vihdoinkin saavat heille kuuluvan oikeuden mennä puolisonsa kanssa naimisiin. Varmaan useammat juhlat tiedossa lähivuosina. :)
Vaikuttaa siten, että olen ihan heterona tyytyväinen tasa-arvon toteutuessa ja syrjinnän poistuessa.
itken lasten puolesta, jotka joutuvat kasvamaan näissä vääristyneen moraalin sateenkaariperheissä. Todella, todella kammottavaa =( Ja mikään laki ei enää heitä suojaa. Kiitos siitä, liberaalit.
Ei mitenkään, myös homoilla on oikeus olla taantumuksellisia.
Vierailija kirjoitti:
itken lasten puolesta, jotka joutuvat kasvamaan näissä vääristyneen moraalin sateenkaariperheissä. Todella, todella kammottavaa =( Ja mikään laki ei enää heitä suojaa. Kiitos siitä, liberaalit.
Yhyy.
No homoseksuaaleilla on tulevaisuudessa isompiakin murheita, toivoisi että hekin heräisivät tajuamaan mitä tapahtuu. Ei tarvitse mennä kun Ruotsiin, niin ymmärtää missä mennään. Yksikään täällä uhoava ei uskaltaisi mennä Ruotsin no go alueelle julistamaan homoseksuaalien oikeuksia ja ihanuutta. Niinkuin jo sanottiin uskallus ja kantti riittää kiusaamaan vain harmittomia ihmisiä, muuhun sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan, uskonnon hävittäminen maapallolta on huomattavasti tärkeämpää globaalissa mittakaavassa kuin pienen seksuaalivähemmistön fiilikset.
Kuinkahan moni lakimuutoksen heterokannattaja ajaa vain omia etujaan seksuaalivähemmistöjen tasa-arvotaistelun kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
No homoseksuaaleilla on tulevaisuudessa isompiakin murheita, toivoisi että hekin heräisivät tajuamaan mitä tapahtuu. Ei tarvitse mennä kun Ruotsiin, niin ymmärtää missä mennään. Yksikään täällä uhoava ei uskaltaisi mennä Ruotsin no go alueelle julistamaan homoseksuaalien oikeuksia ja ihanuutta. Niinkuin jo sanottiin uskallus ja kantti riittää kiusaamaan vain harmittomia ihmisiä, muuhun sitä ei ole.
Kauanko jaksat vielä muka isällisen huolestuneena jauhaa islam-juttuasi ketjussa?
Räsänen ja hengenheimolaiset eivät ole harmittomia ihmisiä vaan koko elämänsä ihmisten epätasa-arvon ajamiselle pyhittäneitä kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit saa mennä naimisiin. Ei oo multa mitenkään pois. Monilla kavereilla on jo rekisteröity parisuhde yms. Itsekin olen biseksuaali. Mun mielestä ketä vaan 2 aikuista ihmistä saa mennä naimisiin keskenään. Miks edes toisilla pitäs olla vähemmän tai enemmän oikeuksia seksuaalisen suuntautumisen takia.
Mitä onnellisempia ihmiset on niin sitä paremmin menee kaikilla.N23
Miksi juuri vain 2 ihmistä? Jos vaikka kolme ihmistä rakastaa kaikki toisiaan niin miksei hekin voisi avioitua? Rakkaus kuuluu kaikille. Eikö?