Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
61/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 20v. nuoremmalta? Ei kaikki luule.

Jotkut näyttävät n.5-10v. nuoremmalta.

Harmittaako? Haluaisitko sinäkin olla

kasvoista nuoremman näköinen?

Vierailija
62/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on portsari ja hän kyselee huvikseen papereita vanhemmilta naisilta. On kuulema mukava ilahduttaa ;)

Typerä kaveri. On parempia tapoja ilahduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen syvää myötähäpeää nähdessäni kälyni. Melkein viiskymppinen nainen, on mahaa ja persettä. Pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, tiukkoihin paitoihin, nahkatakkiin...otti tatskan. Laittaa meikkiä niin että venäläiset kanssasisaret kauhistuis. Käyttää converseja ja tupeeraa tukkaansa. On siis niin nolon näköinen, mutta itse kehuskelee että kaikki luulee mua kaksvitoseks...niin varmaan...

Tämä on pohjat.

Vierailija
64/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ystävä joka on taitava meikkaaja ja omaa muutenkin hyvän ihon. hänellä on vain pieniä naururyppyjä, kun taas minulla on syvät otsarypyt ja silmäpussit ja hamsterinposket..  ei uskoisi millään, että  tämä ystäväni on 41v ja neljän lapsen äiti,  kun taas minä 42 v yhden lapsen äiti näytän 50vuotiaalta .( ! 

Vierailija
65/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan luonnotonta näyttää 20 vuotta ikäistään nuoremmalta. Edes 10 vuotta on liikaa jos liikkuu jonkun 30-55-vuotiaan seurassa, joka ei ole miespuolinen sukulkoinen. En jaksa kuunnella pedariepäilyjä, jotka kohdistuvat seuralaiseen. Miesystävä on 33 ja joku akka alkoi baarissa märisemään sakkolihasta kun näki meidät. Joo, täytän kyllä ihan 31 parin kuukauden sisällä.

Noo, eiköhän tästäkin ongelmasta päästä kun nuo silmäkulmissa harottavat harakanvarpaat valtaavat lisää pinta-alaa. Ja onneksi mies on milfien perään (toivottavasti ei liikaa, hah) niin tilanne kääntyy mulla vaan eduksi.

Vierailija
66/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset saattaa näyttää 45v. kaksikymppiseltä.Täällä harvinaista.

Vierailija
67/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaa vaikka Gwen Stefani...

Näyttää ikäiseltään. On vain botoxia naamassa ja jokerihymy. Pilalle menneet kasvot, nuorekas pukeutuminen ja stailaus.

Vierailija
68/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni ja siro näyttää helposti nuoremmalta. silmäpussit taas antavat vanhentavan vaikutelman jo kaksikymppiselläkin... on niin paljosta kiinni se ,miten nuorelta kukakin näyttää! geenit, elämäntavat, ruuminrakenne, ne kaikki vaikuttavat.

Vierailija
69/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska jotkut näyttävät ! esim. säätyttö  Mette Mannosta ei millään uskoisi viisikymppiseksi...

Mette on 45, ja lähikuvassa huomaa ikää olevan. Etenkin silmistä. Mutta totta on se, että piirteet hämäävät. Kauempaa näyttää nuoremmalta.

Vierailija
70/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa suoraansanottuna ärsyttää jos mua sanotaan nuoremman näköiseksi. Miksi naisten pitäisi näyttää nuoremmilta tai "hyvinsäilyneiltä". Ja pitäisikö tuon olla jotenkin paras kehu naiselle. Mukavampaa kuulla kehu vaikkapa älystä, positiivisesta luonteenpiirteestä tai jostain saavutuksesta.

Miksi sen pitäis olla joku paras kehu? Ulkonäkö on asia, joka havaitaan välittömästi tavatessa, joten sitä on helppo kehua. Ja kyllä moni varmaan ihan mielellään kuulee sellaisenkin kehun, jos siihen on mahdollisuus. On ulkonäkö monessa mielessä tärkeä asia. Eikä se edelleenkään sulje älyä pois millään lailla -katsos, molempia voi halutessaan kehua!

Vierailija
71/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä teidän mielestä näyttävät 48-vuotias Jennifer Aniston

http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2016/01/jennifer-aniston-in-sa…

Tai vaikkapa 58-vuotias Madonna?

http://a.abcnews.com/images/Entertainment/REX_Madonna_MEM_161014_12x5_1…

Kyllä moni itsestään huolta pitävä nelikymppinen menee täysin kolmekymppisestä

Jennifer Aniston on tietääkseni ketjupolttaja kuten Kate Moss.

Vierailija
72/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Tuo oli turha vastaus nelikymppiseltä. Jos ei ole ryppyjä yms. niin ei tarvitse vastata kysymykseen.

Vierailija
73/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muut ihmiset vain ovat niin huonoja arvioimaan ikiä, mistä syntyy illuusio siitä, että monet näyttävät ikäistään nuoremmalta. Toisin sanoen ei tajuta, että nelikymppisenä naiset eivät todellakaan ole vielä rupsahtaneita, vaikka näin yleisesti väitetäänkin.

Vierailija
74/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä eikä iho roiku mistään. Korkeat poskipäät, pulleat huulet ja täysin luomu hiusväristä lähtien. Näytän kolmikymppiseltä, olen yli nelikymppinen. Jotkut luulevat jopa nuoremmaksi kuin kolmekymppinen kuten entinen esimieheni meinasi tukehtua kahviinsa kun luki papereistani että olen samanikäinen hänen kanssaan. Miehet jotka yrittävät iskeä tuntevat itsensä petetyiksi kun kerron että olen yli nelikymppinen. Ei kuulemma sais olla nelikymppinen ja näyttää niin nuorelta koska miehellä menee siinä aikaa hukkaan iskiessä:) Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni varsinkin silmistäni. Meidän suvussa kaikki naiset ovat olleet enintään kolmikymppisen näköisiä siihen asti kun täyttäneet 50v, sitä odotellessa.

Vierailija
75/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saattaa näyttää tietyssä valossa ja naama peruslukemilla nuoremmalta eli peilistä katsoessa harha syntyä itselle, samoin selfiet hämäävät mutta livenä ja jonkun toisen ottamissa kuvissa se totuus sitten paljastuu.

Vierailija
76/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan usein reilusti nuoremmaksi kuin olen.  Lähes joka kerta baarissa ja alkossa kysytään paperit. Uudet työkaverit ovat luulleet mua nuoremmaksi ennenkuin todellinen ikä on selvinnyt. Tyttären (16v) luokkakaveri oli luullut meitä sisaruksiksi...;) . Onhan näitä hauskoja tapauksia ollut vaikka kuinka!!

Mulla on sirot kasvot, sileä iho (muutama naururyppy), olen hoikka (treenaan)  ja pukeudun kivasti (En teinimäisesti kun joku tulee kuitenkin kettuilemaan asiasta). Meikkaan kevyesti. Ikää 41v ja lapsia kolme.

Vierailija
77/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen monesti näyttäväni ihan ikäiseltäni, olen 28v. Enkä ole kyllä ikinä kuvitellut näyttäväni 8-vuotiaalta, mutta monesti kun menen uuteen työpaikkaan, (olen lähihoitaja, opiskelen sairaanhoitajaksi, joten teen paljon keikkavuoroja eri paikoissa) niin työkaverit luulevat ensin minun olevan 18-20-vuotias, ja yllättyvät todella paljon kun kuulevat että esikoiseni on jo kolmasluokkalainen. Yleensä tulee puheeksi siitä että ihmettelevät onko minulla paljonkin työkokemusta kun hommat sujuvat sen verran hyvin ja olivat luulleet että olen vasta valmistunut lh ja siksi keikkailen. 

Vierailija
78/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44, ja hyvin nukkuneena, meikit kohdallaan, menen 35- vuotiaasta. Se ei kuitenkaan ole itsetarkoitus, ja oma tyyli, pitkät hiukset jne.varmaan myös hämäävät. Tykkään käyttää tennareita, huppareita ja muita, en näyttääkseni nuoremmalta, vaan koska tykkään niistä.

Jotkut ovat iättömiä myös niin päin että ovat tätimäisiä ihan teinistä keski- ikään, kasvonpiirteet vaan ovat sellaiset.

Vierailija
79/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein ihmiset sanovat nuoremman näköiseksi ihmistä, joka vain pitää huolta vartalostaan ja meikkaa kauniisti. Ihminen voi siis näyttää ihan ikäiseltään, mutta silti niin hyvältä, että se herättää huomiota. 40-vuotias voi todellakin näyttää paremmalta kuin 20-vuotiaana, jos on oppinut pitämään ulkonäöstään huolta, vaikka ikä todellakin jo näkyy.

Vierailija
80/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä ikäiseksi mua luullaan. En tunne tarvetta mainostaa ikääni, sillä ei ole mitään tekemistä mun työnteon tai sosiaalisen elämän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi