Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
41/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet luulevat, ettei ikää huomaa. Iäksi on deittipalstalla ilmoitettu 35, ja kuvitellaan, ettei daami huomaa miehen olevan 45. Harha paksusta ihosta.

Vierailija
42/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän ikääni ajattelen. 50- vuotiaana uskallan pukeutua just niin kuin minua huvittaa. En kysele siihe n yhdenkään 20-30- tai 40- vuotiaan lupaa.

En myöskään ole pätkääkään kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä, joten minulle on aivan yks hailee mitä he minusta ajattelevat.

Näin ajattelee aikuinen onnellinen ihminen jolla on rakkautta ja onnea elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tavannut nelikymppisen naisen, joka olisi mennyt täysillä kolmekymppisestä. Mutta ei kuitenkaan missään nimessä kaksikymppisestä. Tuossa on selvä ero. Parikymppiset näyttävät lapsilta vielä.

Vierailija
44/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän ikäistäni nuoremmalta. Olen 43 v. Tyttäreni on 21 v. ja kyllä meissä kuitenkin selvä ero on :) onneksi!

Vierailija
45/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen tavannut nelikymppisen naisen, joka olisi mennyt täysillä kolmekymppisestä. Mutta ei kuitenkaan missään nimessä kaksikymppisestä. Tuossa on selvä ero. Parikymppiset näyttävät lapsilta vielä.

Juu, näin on.

Vierailija
46/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen takia, että monilta kysellään papereita. Ajattelevat, että se tarkoittaa myyjän luulevan alle parikymppiseksi, vaikka todellisuudessahan myyjät joutuvat nykyään kysymään paperit, jos eivät ole täysin varmoja, että asiakas on yli 30. Ja reilu kolmikybäseltä voi näyttää moni nelikymppinenkin.

Vierailija
47/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on portsari ja hän kyselee huvikseen papereita vanhemmilta naisilta. On kuulema mukava ilahduttaa ;)

Vierailija
48/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Ootko sä mun sisko?Nyyh.

Vierailija
49/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 55 ja on paksu ja rypytön. Jahtaa nelikymppisiä.

Vierailija
50/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi 45v, joka saa jatkuvasti kuulla kolmekymppisiltä, että "miten mä voin olla ryppyisempi kuin sinä". Just mua kymmenen vuotta nuorempi sanoi, että "no, mä oon tällainen vanhempi, syntynyt -81" Sanoin, että no kuule, minä oon syntynyt -71 - ja suu loksahti. Ihan sama mulle, mutta ihmettelen aina itse. Mutta että 20v - juu ei :D

Vierailija
51/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on portsari ja hän kyselee huvikseen papereita vanhemmilta naisilta. On kuulema mukava ilahduttaa ;)

Höps, tykkää vaan vanhemmista naisista ja stalkaa ja lähettää privaa fb:ssä tauolla

52/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tosi lapsenomaiset piirteet, ja sellaiset henkilöt näyttävät nuorilta. Mun yksi yläasteaikainen kaveri, nyt 27v, näyttää ihan samalta kuin silloin 10v sitten. On vielä sellainen pieni ja hento vartaloltaan.

Itse ikävä kyllä en näytä ainakaan ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
53/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullu kysyttyä papereita -75 syntyneeltä. Näytti oikeasti 18-19 veeltä. Ja monilta 35v.

T. Kaupankassa

Vierailija
54/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa vaikka Gwen Stefani...

Vierailija
55/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuoremmaksi on luultu muakin. Ja luulen, että eniten johtuu pituudesta (158). 20 vuotta on jo aika kaukaa haettua, mutta kai sekin on mahdollista. Itteäni lähinnä ärsyttää paperien kysely näin 35-vuotiaana,mutta kai sen kestää. Ikä kyllä näkyy jos tarkasti katsoo useimmista.

Vierailija
56/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme  saa kaksikymppiset peilin edessä uskomaan,että he eivät vanhene siitä silloin edessään näkemästään kuvajaisesta ja oman olemuksensa  sen hetkisestä ulkoisesta  heijastuksestaan koskaan ?

Vierailija
57/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut ovat oikeasti paljon nuoremman näköisiä. Eivät he tietenkään näytä samalta kuin miltä näyttivät nuorena mutta voivat näyttää samanlaisilta kuin jotkut nuoret nyt.

Lisäksi monet keski-ikäiset tykkää tsempata toisiaan somessa ja irl hokemalla näitä "näytät ihan kakskymppiseltä", "ne opiskelijapojat siellä edellisessä baarissa niin katto sun persettä" - eikä! "ne siis niin varmasti tulee vielä pyytämään meitä jatkoille!"

Ja kuka (nuorempi) mies nyt ei imartelisi vanhempia naisia muka luulemalla heitä ainakin kymmenen vuotta nuoremmiksi? ;)

Vierailija
58/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri, joka jaksaa aina uusia ihmisiä tavatessa ottaa puheeksi sen kuinka nuorelta näyttää. Uudet tuttavuudet sitten kovin vaivautuneena myötäilevät. Oikeasti ei ole koskaan näyttänyt ikäistään nuoremmalta. Nykyään kun ikää on vähän päälle 40v näyttää reilusti vanhemmalta kuin on.

Olen aina ihmetellyt miksi tuo asia on hänelle niin hirveän tärkeä (ja täysin soke piste). Ei kuitenkaan yritä pukeutua mitenkään nuorekkaasti tai viitsi edes värjätä harmaita hiuksia piiloon tms. Kuitenkin vakaasti uskoo näyttävänsä teinitytöltä :D

Vierailija
59/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta ikäistään nuoremmalta näyttää monikin. 20 vuotta on jo liioittelua, jollei puhuta vanhuksista. Hyväkuntoinen 93-v. naapurini näyttää noin 70-v

Vierailija
60/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jotkut näyttävät ! esim. säätyttö  Mette Mannosta ei millään uskoisi viisikymppiseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi