Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kadonneet miehet" asuvat usein yksin - "Työtön tai toimeton mies ei ole houkutteleva kumppani"

Vierailija
16.02.2017 |

Kommentit (403)

Vierailija
361/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Monien miesten perusongelma näyttää olevan se, että ei oteta vastuuta ja syytetään omista ongelmista naisia. Tai pikemminkin naisten puutetta. Eli jos vaan olisi parisuhde ja saisi pillua, kaikki olisi hyvin, mutta kun perkeleen nirsot akat eivät huoli. Samanlaista ajatusmallia en ole huomannut toisinpäin. Eivät sinkkunaiset yleensä syytä ongelmistaan miesten nirsoutta.

Eivätkä ne sinkkunaisetkaan tosta vain saa ketä haluavat. Mä olen ollut neljä vuotta sinkku. Kaikki säädöt mitä on olleet, ovat loppuneet miehen tahdosta. En todellakaan tiedä, mistä saisin "jonkun", jos haluaisin parisuhteeseen. En varmaan mistään. Eikä se muutenkaan ole mikään avain onneen, että on "joku". Tärkeämpää on olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisenaan. Ei kukaan toinen voi tehdä sinua onnelliseksi, korkeintaan vähän tyytyväisemmäksi, hetkellisesti.

Nämä yksinäiset, syrjäytyneet miehet voisivat katsoa peiliin ja funtsia hetken, mikä mättää. Olisi erittäin terveellistä luopua siitä ajatuksesta, että oma surkeus on naisten syy.

Oon yrittänytkin miettiä mikä mättää. En ymmärrä miksi huumorintajuinen, kouluttautunut, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva ja jossain määrin musikaalinen ja liikunnallinen mies ei kelpaa. En oikeasti keksi muuta syytä kuin ruman naaman ja lyhyyden. En ole sosiaalisesti tumpelo, kellään ei varmaan ole musta kauhean pahaa sanottavaa, mutta en ole naisten mieleen parisuhdetavalla. Mielelläni syyttäisin tästä itseäni ja omia valintojani ja sitten yrittäisin petrata, mutta en keksi miten

Kuinka montaa naista pyysit treffeille viime vuonna?

Noin 20-30. Viime vuosi oli sen suhteen hieman hiljaisempi, kun oli paljon työjuttuja

Ja yksikään ei lähtenyt?

Yksi lähti, mutta ei tullut toisia treffejä. En ollut kuulemma hänen "tyyppiään"

Minne menitte? Abc:lle kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet? Mistä puhuit? Valitit naisista, kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet?

Ei ja ei. Mistäs noin kenkä puristaa?

Vierailija
362/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien oletetaan automaattisesti haluavan edes parisuhdetta. Miksi se on joku normi ja asia mihin pitää pyrkiä. Ei mua edes kiinnosta mikään parisuhde naisen kanssa, nyt olen siis automaattisesti luuseri, reppana, ressukka, juoppo, mt tapaus tai avohoitopotilas kun poikkean tästä yhteiskunnan asettamasta normista.

Kuka olettaa? Minusta nykyään on täysin hyväksyttävää olla sinkku, myös miesten.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien oletetaan automaattisesti haluavan edes parisuhdetta. Miksi se on joku normi ja asia mihin pitää pyrkiä. Ei mua edes kiinnosta mikään parisuhde naisen kanssa, nyt olen siis automaattisesti luuseri, reppana, ressukka, juoppo, mt tapaus tai avohoitopotilas kun poikkean tästä yhteiskunnan asettamasta normista.

Ai, mulle tuli mieleen että oot homo?

Oletko ikinä tullut ajatelleeksi että irtoseksiä ja satunnaista seksiä on myös meille miehille tarjolla joten miksi parisuhde on joku välttämättömyys ja normi johon kaikkien pitää pyrkiä.

Tykkään olla yksin ja omasta rauhasta on myös vapaus tehdä mitä huvittaa ja voin mennä ja tulla kuinka haluan. Kaikkien juttu ei ole möllöttää samassa kämpässä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja kun olen tälläinen saan kuulla jatkuvaa haukkumista milloin olen homo ja milloin hullu syrjäytynyt avohoitopotilas juoppo tai mitä te nyt keksitte. 

On se kova pala kun kaikki ei ajattele ja elä niinkuin te ns "normaalit" aiheuttaa jopa raivohtauksia joissakin.

Vierailija
364/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Monien miesten perusongelma näyttää olevan se, että ei oteta vastuuta ja syytetään omista ongelmista naisia. Tai pikemminkin naisten puutetta. Eli jos vaan olisi parisuhde ja saisi pillua, kaikki olisi hyvin, mutta kun perkeleen nirsot akat eivät huoli. Samanlaista ajatusmallia en ole huomannut toisinpäin. Eivät sinkkunaiset yleensä syytä ongelmistaan miesten nirsoutta.

Eivätkä ne sinkkunaisetkaan tosta vain saa ketä haluavat. Mä olen ollut neljä vuotta sinkku. Kaikki säädöt mitä on olleet, ovat loppuneet miehen tahdosta. En todellakaan tiedä, mistä saisin "jonkun", jos haluaisin parisuhteeseen. En varmaan mistään. Eikä se muutenkaan ole mikään avain onneen, että on "joku". Tärkeämpää on olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisenaan. Ei kukaan toinen voi tehdä sinua onnelliseksi, korkeintaan vähän tyytyväisemmäksi, hetkellisesti.

Nämä yksinäiset, syrjäytyneet miehet voisivat katsoa peiliin ja funtsia hetken, mikä mättää. Olisi erittäin terveellistä luopua siitä ajatuksesta, että oma surkeus on naisten syy.

Oon yrittänytkin miettiä mikä mättää. En ymmärrä miksi huumorintajuinen, kouluttautunut, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva ja jossain määrin musikaalinen ja liikunnallinen mies ei kelpaa. En oikeasti keksi muuta syytä kuin ruman naaman ja lyhyyden. En ole sosiaalisesti tumpelo, kellään ei varmaan ole musta kauhean pahaa sanottavaa, mutta en ole naisten mieleen parisuhdetavalla. Mielelläni syyttäisin tästä itseäni ja omia valintojani ja sitten yrittäisin petrata, mutta en keksi miten

Kuinka montaa naista pyysit treffeille viime vuonna?

Noin 20-30. Viime vuosi oli sen suhteen hieman hiljaisempi, kun oli paljon työjuttuja

Ja yksikään ei lähtenyt?

Yksi lähti, mutta ei tullut toisia treffejä. En ollut kuulemma hänen "tyyppiään"

Minne menitte? Abc:lle kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet? Mistä puhuit? Valitit naisista, kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet?

Ei ja ei. Mistäs noin kenkä puristaa?

Ei mistään. Mutta vastaa minne menitte ja mistä puhuitte? Monen ikisinkun jutut kun sattuvat olemaan niitä samoja, niitä jotka lukemattomat kerrat on testattu ei toimiviksi. Yritetään samaa ja lopputulos on sama. Pakit ja vastaus, "et ole mun tyyppiä".

Otitko selvää missä nainen tykkää käydä treffeillä. Millaiset jutut ovat tärkeitä hänelle?

Vierailija
365/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti käyttää nahkatakkia talvella ? Huh. Miehet. Panostakaa tyyliin. Googlea Googlea Googlea. Tai pyytäkää sisko/tuttu nainen stailaamaan teidät. Sitten ruokavalio ja liikunta kuntoon. Itsevarmuus kohoaa. Sosiaalisia harrastuksia. Pois itsesääli ja omissa murheissa piehtarointi. Masennuslääkkeet ja terapia käyttöön jos on niitä ongelmia. Jossain vaiheessa huomaat että sinulla on tyttöystävä.

Panostakaa tyyliin ja katsokaa se Googlesta. Kuten nuoret naiset, kesätennarit ja paljaat nilkat kauheilla pakkasilla ja lumikinoksilla.

Tässäpä hyviä neuvoja. Miten ihmeessä Suomen naiset ovat Euroopan rumimpia, jos kerran kaikki edellä mainittu on heillä kunnossa?

Vierailija
366/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti käyttää nahkatakkia talvella ? Huh. Miehet. Panostakaa tyyliin. Googlea Googlea Googlea. Tai pyytäkää sisko/tuttu nainen stailaamaan teidät. Sitten ruokavalio ja liikunta kuntoon. Itsevarmuus kohoaa. Sosiaalisia harrastuksia. Pois itsesääli ja omissa murheissa piehtarointi. Masennuslääkkeet ja terapia käyttöön jos on niitä ongelmia. Jossain vaiheessa huomaat että sinulla on tyttöystävä.

Nahkatakki miehellä on samanlainen seksintappaja, kun vaaleanruskeat mummoalushousut naisella.

Mistä noille vaatteille niitä faneja löytyy? Kuka tuollaisia käyttää ansaitsee jäädä sinkuksi.

Vierailija
367/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostakaa tyyliin ja katsokaa se Googlesta. Kuten nuoret naiset, kesätennarit ja paljaat nilkat kauheilla pakkasilla ja lumikinoksilla.

Tässäpä hyviä neuvoja. Miten ihmeessä Suomen naiset ovat Euroopan rumimpia, jos kerran kaikki edellä mainittu on heillä kunnossa?

Ehkei se ole terveellistä tai sinusta kivan näköistä, mutta estääkö se näitä tyttöjä löytämästä poikaystävää? Rumat vaatteet miehellä estävät tyttöystävän löytämistä. Mutta kukaan ei estä sinua pukeutumasta vaikka kuinka rumiin vaatteisiin.

Minun ei varmaan tarvitse selittää mihin se johtaa?

368/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ihmetellä miksei saa naisia, jos pitää heitä pillueläiminä. Just saying. Toi asenne heijastuu kaikkialle.

Eräs vanha opiskelututtavani, tuolloin n. 35-vuotias reilusti ylipainoinen, rasvatukkainen ja resuisiin vaatteisiin pukeutuva mies, jaksoi myös ahkerasti kutsua naisia tissieläimiksi. Muutenkin käytös oli naisia alentavaa. Vapaa-aika kului tietokoneella viinaa kitaten tai lähibaarissa. Opiskelut jäi kesken.

Todennäköisesti hänkin ihmetteli, mikä on kun ei naisia saa.

Vierailija
369/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nahkatakki miehellä on samanlainen seksintappaja, kun vaaleanruskeat mummoalushousut naisella.

Mistä noille vaatteille niitä faneja löytyy? Kuka tuollaisia käyttää ansaitsee jäädä sinkuksi.

Jepjep, naisille on tärkeintä, millaiset hiukset ja vaatteet miehellä on. Hienoa, pillueläimet :D Toisaalta ei miehilläkään kovin eettiset parinvalintakriteerit ole: ulkonäkö ja nuoruus.

Voithan sinä aina ignoorata tämän ulkonäköjutun ja jatkaa sillä vanhalla ja huonoksi todetulla taktiikallasi. Lopputulos on se sama vanha.

370/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pukeutumisjuttu on aivan totta, vaikka sitä sitkeästi jotkut alapeukuttaakin. Hyvä, siisti tyyli antaa todella paljon anteeksi. Vastaavasti kulahtanut tokmannin t-paitatyyli yhdistettynä sotkuisiin hiuksiin vie lopunkin karisman naamasta hyvännäköiseltä kaverilta.

Vierailija
371/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut muualta kuin täältä tuota tissieläimeksi haukkumista, itseasiassa normaali maailmassa toisin kuin täällä trolliarmeijan ja Jonnejen kansoittamassa foorumissa naisten ulkonäköä ja naisia lähinnä kehutaan. Nyt puhun siis aikuisista miehistä joita tunnen tosi paljon ja olen tekemisissä päivittäin.

Negatiivinen kielenkäyttö ja muu öyhötys naisista ei ole missään muualla normaalia kuin täällä ja jokainen voi miettiä minkälaista sakkia täällä pyörii.

Vierailija
372/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Ei kannata ihmetellä miksei saa naisia, jos pitää heitä pillueläiminä. Just saying. Toi asenne heijastuu kaikkialle.

Eräs vanha opiskelututtavani, tuolloin n. 35-vuotias reilusti ylipainoinen, rasvatukkainen ja resuisiin vaatteisiin pukeutuva mies, jaksoi myös ahkerasti kutsua naisia tissieläimiksi. Muutenkin käytös oli naisia alentavaa. Vapaa-aika kului tietokoneella viinaa kitaten tai lähibaarissa. Opiskelut jäi kesken.

Vastaan retoriseen trolliisi, koska olen autisti. Viittasin pillueläimillä naisiin, jotka oikeasti pitävän miehen tärkeimpinä ominaisuuksina hiuksia ja vaatteita. Todennäköisesti hyvin harva nainen ajattelee noin, vaikka vauvafoorumilta muuta voisi päätellä.

Vierailija
373/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei se ole terveellistä tai sinusta kivan näköistä, mutta estääkö se näitä tyttöjä löytämästä poikaystävää? Rumat vaatteet miehellä estävät tyttöystävän löytämistä. Mutta kukaan ei estä sinua pukeutumasta vaikka kuinka rumiin vaatteisiin.

Eivät rumat vaatteet miehellä estä naisen saantia, jos status on kunnossa. Onko joku Danny muka tyylikkäästi ja muodikkaasti pukeutuva? Tai Nykäs-Matti? Tauski?

Vierailija
374/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät rumat vaatteet miehellä estä naisen saantia, jos status on kunnossa. Onko joku Danny muka tyylikkäästi ja muodikkaasti pukeutuva? Tai Nykäs-Matti? Tauski?

Tässä lähdetään siis pisteestä, jossa luonne on kunnossa ja silti ei vaan löydy naista. Mies joka selittää kuinka kaikki muu on kunnossa paitsi ulkonäkö, niin mitä hänelle pitäisi sanoa?

Tauskin luonteesta voi olla montaa mieltä, mutta vissiin jotain osaa selittää oikein, kun ei edes tyyli tapa sitä.

Jos kaikki olisi kohdallaan, niin kyseinen mies, jolle vastataan olisi jo parisuhteessa ja käynyt useilla treffeillä. Mutta voihan miehet uskotella itselleen ettei miehen ulkonäkö merkkaa taviksen kohdalla naiselle. Siitä vaan. Tai kuvitella, että joku pikkuvirhe naamassa olisi todella ratkaisevaa, jos tyyli on muuten viehättävä.

Monesta naisesta mies puvussa tai uniformussa on seksikäs. Moni sanoo, että hyvin pukeutuva mies on seksikäs. Jos et halua uskoa sitä, niin en voi sille mitään Jos et halua hyödyntää tätä tietoa, ole hyödyntämättä. Oma valintasi.

Vierailija
375/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Vastaan retoriseen trolliisi, koska olen autisti. Viittasin pillueläimillä naisiin, jotka oikeasti pitävän miehen tärkeimpinä ominaisuuksina hiuksia ja vaatteita. Todennäköisesti hyvin harva nainen ajattelee noin, vaikka vauvafoorumilta muuta voisi päätellä.

Kuka tässä on tärkeimmistä ominaisuuksista puhunut? Kunhan nyt yksi konsti millä ensivaikutelmaa voi helposti parantaa. Rasittavaa tuollainen mustavalkoisuus. Jos nainen sanoo, että siistit vaatteet sytyttää niin se on yhtäkkiä ainoa ja/tai tärkein kriteeri. Sama jos sanoo, että ottaa mieluummin työssäkäyvän kuin tyhjäkausin niin johtopäätös on että on ainoastaan rahan perässä. Vähän valoja päälle nyt, jookos.

Vierailija
376/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mulle tuli mieleen että oot homo?

Oletko ikinä tullut ajatelleeksi että irtoseksiä ja satunnaista seksiä on myös meille miehille tarjolla joten miksi parisuhde on joku välttämättömyys ja normi johon kaikkien pitää pyrkiä.

Tykkään olla yksin ja omasta rauhasta on myös vapaus tehdä mitä huvittaa ja voin mennä ja tulla kuinka haluan. Kaikkien juttu ei ole möllöttää samassa kämpässä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja kun olen tälläinen saan kuulla jatkuvaa haukkumista milloin olen homo ja milloin hullu syrjäytynyt avohoitopotilas juoppo tai mitä te nyt keksitte. 

On se kova pala kun kaikki ei ajattele ja elä niinkuin te ns "normaalit" aiheuttaa jopa raivohtauksia joissakin.

Niin, mutta kirjoitit, ettet edes halua mitään parisuhdetta naisen kanssa - psykologiaa opiskellut voisi analysoida tuon freudilaisittain viittaavan siihen, että parisuhde miehen kanssa olisi mielestäsi toivottava. Mutta ihan sama, käypä hakemassa ortoseksisi ihan kummalta sukupuolelta vain, eipä minua oikeesti kiinnosta.

Eikä homous ole mikään haukkumasana.

Mutta aurinkoa päivääsi sinullekin ihan keskenäsi itse valitsemallasi parisuhteettomalla polulla :)

Vierailija
377/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

hei autisti, juttu ei nyt aukea. Mikä hiton pillueläin? En ole kyllä naisia (meitä kaikkia!) alentavampaa nimitystä kuullut. Oletko oikeasti sitä mieltä että kielenkäyttösi on korrekti? Ehkä kohdallasi ei ole olennaista keskittyä siisteihin vaatteisiin ja hiusten hoitoon vaan ihan alkeelliseen kielenkäyttöön! Vaikka olisi ulkonäöltään millainen hurmuri niin jos suusta tulee tuollaista sontaa niin olet kyllä (toivottavasti) ikuisesti yksin!

Vierailija
378/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lähdetään siis pisteestä, jossa luonne on kunnossa ja silti ei vaan löydy naista. Mies joka selittää kuinka kaikki muu on kunnossa paitsi ulkonäkö, niin mitä hänelle pitäisi sanoa?

Tauskin luonteesta voi olla montaa mieltä, mutta vissiin jotain osaa selittää oikein, kun ei edes tyyli tapa sitä.

Jos kaikki olisi kohdallaan, niin kyseinen mies, jolle vastataan olisi jo parisuhteessa ja käynyt useilla treffeillä. Mutta voihan miehet uskotella itselleen ettei miehen ulkonäkö merkkaa taviksen kohdalla naiselle. Siitä vaan. Tai kuvitella, että joku pikkuvirhe naamassa olisi todella ratkaisevaa, jos tyyli on muuten viehättävä.

Monesta naisesta mies puvussa tai uniformussa on seksikäs. Moni sanoo, että hyvin pukeutuva mies on seksikäs. Jos et halua uskoa sitä, niin en voi sille mitään Jos et halua hyödyntää tätä tietoa, ole hyödyntämättä. Oma valintasi.

Tauskista on vitsikin: Tauski löi murtomiestä."Anteeksi, luulin teitä vaimokseni."

Miksi miehen pitäisi olla joku naista asiakaspalveleva ameeba, jonka on ostettava uudet vaatteet joka toinen kuukausi, kun nainen katsoo somesta, minkälaiset rytkyt tässä kuussa niillä - yleensä sponsorivaatteissa- kulkevilla jännä-julkkiskundeilla on milloinkin päällä?

Aivan kamalaahan se olisi jos pitäisi vetäistä tukka miesnutturalle ja kasvattaa joku typerä parta vain siksi, että joku random nainen ehkä pitää sellaisia tyylikkäinä.

Vierailija
379/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauskista on vitsikin: Tauski löi murtomiestä."Anteeksi, luulin teitä vaimokseni."

Miksi miehen pitäisi olla joku naista asiakaspalveleva ameeba, jonka on ostettava uudet vaatteet joka toinen kuukausi, kun nainen katsoo somesta, minkälaiset rytkyt tässä kuussa niillä - yleensä sponsorivaatteissa- kulkevilla jännä-julkkiskundeilla on milloinkin päällä?

Aivan kamalaahan se olisi jos pitäisi vetäistä tukka miesnutturalle ja kasvattaa joku typerä parta vain siksi, että joku random nainen ehkä pitää sellaisia tyylikkäinä.

Ei kukaan sinua vaadi tekemään yhtään mitään. Saat ihan vapaasti valita kirpparilta 25 vuotta vanhat likaiset vaatteet päällesi, jos haluat. Mutta sitten kun ihmettelet miksei naiset lämpene vaikka "kaikki" muu on kunnossa, niin sinulle tullaan kertomaan uudestaan nämä ihan samat jutut.

Naisilla on monesti samantyyppinen miesmaku. Ehkä 1/1000 tykkää tuosta kirpparilookista. Mutta kai ymmärrät itsekin, että jos 1000 naisesta 923 tykkää kivasti pukeutuneesta miehestä, niin osaat varmaan itsekin päätellä kumpi todennäköisemmin valitaan?

Tämän tyyppinen jääräpäisyys on vain typerää ja omaan jalkaan potkimista. Koska kukaan ei puhu miesnutturasta eikä sponssivaatteista, vaan pukeutumisesta, joka koetaan viehättäväksi.

Mutta jos sinun ei ole tarkoitus tehdä vastakkaiseen sukupuoleen vaikutusta, niin laitat juuri mitä haluat päällesi ja kuten kokemuksesi varmaan jo kertoo sinullekin, kovin kummoista vaikutusta ne eivät ole tosiaan tehneet. Mutta ehkei sillä ole sinulle niin väliäkään?

Vierailija
380/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu pieneen joukkoon miehiä, mielellään rahaa ja ulkonäköä naisten silmissä olet ongelmajätettä. Eli sitä samaa alinta mahdollista ihmissaastaa mitä työtön ja toimeton mies. En ole huomannut mitään eroa olinpa töissä tai en, säälistä joskus saat joltain seksiä, yleensä rumalta ja ylipainoiselta naiselta joka on luultavasti puolihullu. Tuo on melkein jokaisen miehen arkea tässä maassa, ihan normaalin ja normaalin näköisen.

Missä sä oikein asut? Mene viettämään yksi lauantaipäivä jonnekin kauppakeskukseen tai automarkettiin ja katso niitä pariskuntia siellä. Katso varsinkin miehiä.

Yllätyt aivan varmasti.

Tämä. Yksikään palstamies ei ole pystynyt kumoamaan Prisma-testin tulosta. Tänäänkin on todistettavissa ympäri Suomea, että aivan tavalliset tallaajat - miehet siis - menevät viikonlopun ruokaostoksille tyttöystäviensä, avokkiensa ja vaimojensa kanssa. Jostain syystä tämä totuus vaan kerta toisensa jälkeen yritetään vaieta kuoliaaksi.

Ja ihan varmasti omasta lähipiiristä (isä, veljet, muut sukulaiset, naapurit, ystävät, tuttavat, työkaverit, harrastuskaverit) löytyy ihan tavallisia miehiä, joilla on tyttöystävä/avokki/vaimo.

Prismassa ei ainakaan ikinä näe parikymppisiä vaatimattomamman näköisiä ja rumia miehiä kenenkään naisen parina. Harvoin edes näen yhtä rumaa miestä mitä itse olen. Eli jos Prismatestiä yrittää soveltaa omaan tilanteeseen, ei se näytä olevan oikeassa

Eipä näy. Kerron miksi. Koska joko he asuvat kotona äidin kanssa ja äiti käy tai jos he asuvat yksinään he tilaavat kotiin ruokansa tai ostavat kioskilta.

Sen sijaan jos siellä näkyisi nuorimies, niin hän on pakosta aktiivinen ja itsestään huolta pitävä ja ottaa vastuuta omista ruokaostoksistaan. Joten eipä ihme, jos sellaisella miehellä on tyttöystävä.

20 vuotias mies voi tehdä todella paljon oman ulkonäkönsä suhteen. Siis HÄN voi. Tosin hän voi myös odottaa muita tekemään asian eteen jotain tai olla tekemättä. Muut eivät tule tekemään ja hän voi jatkaa odottamistaan ja muuttua oikeasti vanhaksi ja ehkä ihan oikeasti rumaksi.

Mitä siis voin tehdä? Olemme 165 cm pitkä, kaljuuntunut, sian silmäinen, pyöreä leukainen ja kalpea ihoinen? En voi noille millekkään tehdä yhtään mitään vaikka haluaisin. Minkään piirteeni parantaminen ei toisi minua kuitenkaan sille tasolle että olisin naisten silmissä viehättävä

Eihän sun tarvitsekaan olla naisten silmissä viehättävä vaan yhden naisen silmissä viehättävä. 

Jälleen kerran...ties kuinka monetta kertaa...sanon, että jos olet kaljuuntunut, niin aja ne loputkin haivenet pois. Ei, se ei tee sinusta komeaa, mutta se tekee sinusta vähemmän kamalan näköisen kuin mitä olet kaljuuntuvana. Kalpeaan ihoon auttaa suihkurusketus. Et kai tosissasi kuvittele, että kaikki fitness-mimmitkään ovat luontaisesti niin ruskeita iholtaan kuin mitä ovat kilpailuissa? 

Hymy on oikeasti asia, johon moni nainen kiinnittää huomiota. Millainen hymysi on? Jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, hoidata ne kuntoon. Myös aikuisen hampaita voi oikoa ja hampaiden väriä vaalentaa. 

Kiinnitä myös huomioita kasvojesi karvoitukseen. Joskus kulmakarvojen muotoilu tekee ihmeitä eikä ilme ole niin myrtynyt kuin jos paksut kulmakarvat kasvavat lähes toisiinsa kiinni. Jos sulla on parta tai viikset, pidä huoli, että ne on aina siistit eikä rehota miten sattuu. 

Tärkeintä kuitenkin on, että koko olemuksesi on ryhdikäs, siisti, puhdas ja huoliteltu. Jos et osaa itse valita tyyliisi sopivia vaatteita, pyydä ammattilaiselta apua. 

Kyllä se todennäköisyys että sadasta edes muutama pitäisi viehättävänä on todella pieni jos näin paljon omaan vikoja. Ja mitkään hampaiden valkaisut (jotka minulla on ihan kunnossa muutenkin) ei oikeasti edes tuota kokonaisuutta muuttaisi. Ja en tiedä miten tuo suihkurusketus edes toimisi kun minuun ei vain rusketus kesälläkään tartu vaan palan. Kalju kalpealla ihmisellä näyttäisi varmaan kamalalta

Ensiksi googlaat men with great style ja vertaat itseäsi.  Siinä sinulle kokonaisuus jota tavoitella.  Kuvittelet, että kyseessä on vain naama, mutta ulkonäkö on niin paljon enemmän.

Laita linkki millainen tyyli sinulla on tällä hetkellä.

Ihan farkut ja tpaita ja talvella nahkatakki. Eli sama kuin muillakin ikäisilläni miehillä. On totta että naama ei ole ainoa ulkonäössä, myös miehen pituudella ja ruumiinrakenteella on osansa.

Juuri ihan kuten niillä lukemattomilla muillakin sinkuiksi jääneillä miehillä, joilla ei ole kompensoivaa naamaa tai karismaa. Yritä nyt ymmärtää, että jos ulkonäkösi on ongelmasi, niin yritä parantaa sitä.

Helpoimmat tavat ovat vaatteet ja tyyli. Sitten hiusten leikkaus ja rusketus. Lopulta miten kannat ja tuot itsesi esiin. Pienet ulkonäkövirheet naamassa katoavat, kun muu kokonaisuus on hallussa.

Mutta jos vika on oikeasti luonteessasi, niin mitkään vaatteet ei muuta tilannetta.

Mutta nuo on valintoja. Voit jatkaa rumaa pukeutumistasi, joka ehkä vetoaa miehiin, muttei naisiin ja jatkaa sinkkuiluasi. Tai sitten voi yrittää edes ulkoisesti näyttää sellaiselta ihannepoikaystävältä.

Kuten tiedostat itsekin, naiselle merkkaa myös sinun ulkonäkö vaikkei sinulle merkkaisikaan se omasi.

Tottakai merkkaa ulkonäkö naisille ja sitähän minä olen yrittänyt sanoa että se on minulla ongelma mutta en voi näille rumille piirteilleni mitään. Ja miten "ihanne poikaystävä" pukeutuisi? Pukuunko? Kaikillahan noilla seurustelevilla miehillä näyttää samat arkikuteet olevan kuin minulla. Menee jo aika selittelyn puolelle jo että joku t-paita olisi avain syy sinkkuuteen