Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kadonneet miehet" asuvat usein yksin - "Työtön tai toimeton mies ei ole houkutteleva kumppani"

Vierailija
16.02.2017 |

Kommentit (403)

Vierailija
341/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu pieneen joukkoon miehiä, mielellään rahaa ja ulkonäköä naisten silmissä olet ongelmajätettä. Eli sitä samaa alinta mahdollista ihmissaastaa mitä työtön ja toimeton mies. En ole huomannut mitään eroa olinpa töissä tai en, säälistä joskus saat joltain seksiä, yleensä rumalta ja ylipainoiselta naiselta joka on luultavasti puolihullu. Tuo on melkein jokaisen miehen arkea tässä maassa, ihan normaalin ja normaalin näköisen.

Missä sä oikein asut? Mene viettämään yksi lauantaipäivä jonnekin kauppakeskukseen tai automarkettiin ja katso niitä pariskuntia siellä. Katso varsinkin miehiä.

Yllätyt aivan varmasti.

Tämä. Yksikään palstamies ei ole pystynyt kumoamaan Prisma-testin tulosta. Tänäänkin on todistettavissa ympäri Suomea, että aivan tavalliset tallaajat - miehet siis - menevät viikonlopun ruokaostoksille tyttöystäviensä, avokkiensa ja vaimojensa kanssa. Jostain syystä tämä totuus vaan kerta toisensa jälkeen yritetään vaieta kuoliaaksi.

Ja ihan varmasti omasta lähipiiristä (isä, veljet, muut sukulaiset, naapurit, ystävät, tuttavat, työkaverit, harrastuskaverit) löytyy ihan tavallisia miehiä, joilla on tyttöystävä/avokki/vaimo.

Prismassa ei ainakaan ikinä näe parikymppisiä vaatimattomamman näköisiä ja rumia miehiä kenenkään naisen parina. Harvoin edes näen yhtä rumaa miestä mitä itse olen. Eli jos Prismatestiä yrittää soveltaa omaan tilanteeseen, ei se näytä olevan oikeassa

Eipä näy. Kerron miksi. Koska joko he asuvat kotona äidin kanssa ja äiti käy tai jos he asuvat yksinään he tilaavat kotiin ruokansa tai ostavat kioskilta.

Sen sijaan jos siellä näkyisi nuorimies, niin hän on pakosta aktiivinen ja itsestään huolta pitävä ja ottaa vastuuta omista ruokaostoksistaan. Joten eipä ihme, jos sellaisella miehellä on tyttöystävä.

20 vuotias mies voi tehdä todella paljon oman ulkonäkönsä suhteen. Siis HÄN voi. Tosin hän voi myös odottaa muita tekemään asian eteen jotain tai olla tekemättä. Muut eivät tule tekemään ja hän voi jatkaa odottamistaan ja muuttua oikeasti vanhaksi ja ehkä ihan oikeasti rumaksi.

Mitä siis voin tehdä? Olemme 165 cm pitkä, kaljuuntunut, sian silmäinen, pyöreä leukainen ja kalpea ihoinen? En voi noille millekkään tehdä yhtään mitään vaikka haluaisin. Minkään piirteeni parantaminen ei toisi minua kuitenkaan sille tasolle että olisin naisten silmissä viehättävä

Voit leikkautta vähäiset hiuksesi kivasti. Olla ulkona, niin että ihosi ei ole ainakaan harmaa. Pukeutua kivasti ja pysyä normipainossa.

165cm ei ole liian lyhyt samaan naista, paitsi jos hän tekee siitä itse ongelman. Siansilmät? Jos ne on niin pienet, ettet edes kunnolla näe, niin kunnallinen puoli maksaa jo korjausleikkauksen. Jos eivät maksa, niin ovat normaalin rajoissa. 

Kalju ei ole monelle naiselle, mikään ongelma. Kunhan luonne on kunnossa.

Mutta viehättävyys on käyttäytymiskysymys, ei niinkään ulkonäkö. Jos oikeasti on tehnyt kaikkensa sen ulkonäön eteen ensin.

Huonolle itsetunnolle, kun muut eivät voi yhtään mitään. Ei edes hyvä haltija.

Minä en ymmärrä miksi tehdä kaljuudesta hirveä ongelma. Väittäisin, että suurinta osaa naisista ei kiinnosta onko miehellä hiukset päässä. Ei ainakaan minun kaveripiirissäni.

Aivan varmasti kiinnostaa. Onhan noita testejäkin tehty missä huomataan naisten kiinnostuksessa selviä eroja samalla miehellä hiukset päässä tai ilman

Kuinka monen naisen susta oikein pitäisi kiinnostua, että olisit tyytyväinen? Kaikkien ilmeisesti?

Jos 1/100 naisesta edes oikeasti kiinnostuisi niin aika varmaa se yksinäisyys on silti :D

On se varmasti varsinkin jos asenne on se, että kotoa pitäisi tulla hakemaan.

Kuka sellaisesta asenteesta on puhunut? Olen itse nuorempana oman korteni kekoon pistänyt naisen saannin toivossa ja niin se meni että minua ei huolita. Älä tee ihmisistä stereotyyppisiä analyysejä ilman mitään perusteita siihen

On tässä ketjussa tainnut useampikin mies voivotella että kun pitäisi vielä aloitekin tehdä. 

Vierailija
342/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen mahikset paranisivat ihan pukeutumisella. Mutta väkisin tungetaan päälle niitä vanhoja tee paitoja, kulahtaneita housuja, iänikuisia mustia farkkuja ja jotain vanhoja halpis huppareita. Pahin on ne hirveiltä haisevat nahkatakit.

Jos olisin sinkkumies heittäisin kaikki vanhat vaatteeni pois. Laihduttaisin, jos olisi laihdutettavaa. Katsoisin netistä miten ikäiseni hyvän näköiset miehet pukeutuvat.  Ostaisin uudet vaatteet, vaikka sitten alennusmyynnistä, mutta kauniin malliset ja väriset. Satsaisin oikein siihen. Lyhyenä miehenä ostaisin kengät, joissa on suht paksu pohja. Ostaisin jotain hyväntuoksuista partavettä ja ajaisin naamasta kaikki karvat. Paitsi kulmakarvat. Leikkauttaisin hiukseni parhaalla parturilla ja talvella käyttäsin pipoa. Enkä koskaan antaisi huonoa ensimmäistä vaikutusta.

Pesisin kotini ja liikkuisin ulkona ja hymyilisin hyvin hoidetun hammasrivin kanssa. Olisin onnellinen, jotta voisin tartuttaa muihinkin hyvää oloa. En kitisisi ja rakastaisin naisia, niin, että heistä tuntuu oikeasti rakastetuilta ja arvostetuilta.

Minä taas väitän, että kannattaisi kehittää sosiaalisia taitoja. Mies, joka on seurallinen, hauska, huomaavainen, sopivasti "supliikki", aktiivinen ja liikkuu paljon ulkona ihmisten parissa, harvoin jää yksin, oli ulkonäkö millainen tahansa (kunhan on perussiisti). Jo kaverittomuus sinänsä on yksi este pariutumiselle, koska yksinäiset hiipparit baarissa eivät yleensä naisten huomiota herätä - ainakaan positiivista.

Eli sosiaaliset taidot kuntoon, yhteisöllisiä harrastuksia, niiden kautta uusia ystäviä molemmista sukupuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kuulu pieneen joukkoon miehiä, mielellään rahaa ja ulkonäköä naisten silmissä olet ongelmajätettä. Eli sitä samaa alinta mahdollista ihmissaastaa mitä työtön ja toimeton mies. En ole huomannut mitään eroa olinpa töissä tai en, säälistä joskus saat joltain seksiä, yleensä rumalta ja ylipainoiselta naiselta joka on luultavasti puolihullu. Tuo on melkein jokaisen miehen arkea tässä maassa, ihan normaalin ja normaalin näköisen.

Missä sä oikein asut? Mene viettämään yksi lauantaipäivä jonnekin kauppakeskukseen tai automarkettiin ja katso niitä pariskuntia siellä. Katso varsinkin miehiä.

Yllätyt aivan varmasti.

Tämä. Yksikään palstamies ei ole pystynyt kumoamaan Prisma-testin tulosta. Tänäänkin on todistettavissa ympäri Suomea, että aivan tavalliset tallaajat - miehet siis - menevät viikonlopun ruokaostoksille tyttöystäviensä, avokkiensa ja vaimojensa kanssa. Jostain syystä tämä totuus vaan kerta toisensa jälkeen yritetään vaieta kuoliaaksi.

Ja ihan varmasti omasta lähipiiristä (isä, veljet, muut sukulaiset, naapurit, ystävät, tuttavat, työkaverit, harrastuskaverit) löytyy ihan tavallisia miehiä, joilla on tyttöystävä/avokki/vaimo.

Prismassa ei ainakaan ikinä näe parikymppisiä vaatimattomamman näköisiä ja rumia miehiä kenenkään naisen parina. Harvoin edes näen yhtä rumaa miestä mitä itse olen. Eli jos Prismatestiä yrittää soveltaa omaan tilanteeseen, ei se näytä olevan oikeassa

Eipä näy. Kerron miksi. Koska joko he asuvat kotona äidin kanssa ja äiti käy tai jos he asuvat yksinään he tilaavat kotiin ruokansa tai ostavat kioskilta.

Sen sijaan jos siellä näkyisi nuorimies, niin hän on pakosta aktiivinen ja itsestään huolta pitävä ja ottaa vastuuta omista ruokaostoksistaan. Joten eipä ihme, jos sellaisella miehellä on tyttöystävä.

20 vuotias mies voi tehdä todella paljon oman ulkonäkönsä suhteen. Siis HÄN voi. Tosin hän voi myös odottaa muita tekemään asian eteen jotain tai olla tekemättä. Muut eivät tule tekemään ja hän voi jatkaa odottamistaan ja muuttua oikeasti vanhaksi ja ehkä ihan oikeasti rumaksi.

Mitä siis voin tehdä? Olemme 165 cm pitkä, kaljuuntunut, sian silmäinen, pyöreä leukainen ja kalpea ihoinen? En voi noille millekkään tehdä yhtään mitään vaikka haluaisin. Minkään piirteeni parantaminen ei toisi minua kuitenkaan sille tasolle että olisin naisten silmissä viehättävä

Jos en olisi jo kimpassa kaljuuntuvan, ylipitkän ( päälle 190 cm ), vatsoittuneen ja silmäpussisen, isopäisen mutta oikeasti mielestäni mahtiseksikkään mieheni kanssa, pyytäisin sua oitis treffeille.

Kiinnostaisi tutustua suhun miehenä ja ihmisenä, ja vertailla näkemyksiämme toinen toisestamme. Voisin jopa pitää sua jostain kohtaa viehättävänä, kenties- komeus on katsojan silmässä. T. Nainen 163,5 cm erilaisilla keski- ikälisillä.

Vierailija
344/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vain mieleen, ettei toi tutkimus pidä ihan paikkaansa. Itse seurustelen "kadonneen miehen kanssa", mutta virallisesti ei todellakaan kannata asua yhdessä. Lähipiiristä tiedän paljon tällaisia tapauksia.

Vierailija
345/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen mahikset paranisivat ihan pukeutumisella. Mutta väkisin tungetaan päälle niitä vanhoja tee paitoja, kulahtaneita housuja, iänikuisia mustia farkkuja ja jotain vanhoja halpis huppareita. Pahin on ne hirveiltä haisevat nahkatakit.

Jos olisin sinkkumies heittäisin kaikki vanhat vaatteeni pois. Laihduttaisin, jos olisi laihdutettavaa. Katsoisin netistä miten ikäiseni hyvän näköiset miehet pukeutuvat.  Ostaisin uudet vaatteet, vaikka sitten alennusmyynnistä, mutta kauniin malliset ja väriset. Satsaisin oikein siihen. Lyhyenä miehenä ostaisin kengät, joissa on suht paksu pohja. Ostaisin jotain hyväntuoksuista partavettä ja ajaisin naamasta kaikki karvat. Paitsi kulmakarvat. Leikkauttaisin hiukseni parhaalla parturilla ja talvella käyttäsin pipoa. Enkä koskaan antaisi huonoa ensimmäistä vaikutusta.

Pesisin kotini ja liikkuisin ulkona ja hymyilisin hyvin hoidetun hammasrivin kanssa. Olisin onnellinen, jotta voisin tartuttaa muihinkin hyvää oloa. En kitisisi ja rakastaisin naisia, niin, että heistä tuntuu oikeasti rakastetuilta ja arvostetuilta.

Tämä pitää paikkansa mutta eikö vastaava päde vastaavasti naisiin? (siis paino, hiukset, vaatteet, hampaat, iloisuus jne).

Vierailija
346/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Tässä ketjussa kirjoittavat miehet voisivat ajatuksella lukea omat viestinsä läpi. Ei tarvitse kauaa ihmetellä, miksi he ovat ikisinkkuja. Eihän tuollaista itsesääliä ja itkua kukaan kestä, kun ei ole pakko, ja normaalilla itsetunnolla varustettujakin miehiä on olemassa.

Mua ei ole koskaan esim. baarissa lähestynyt kukaan mies. Kaikki miesjuttuni ovat alkaneet joko netistä tai opiskeluympyröistä, eli ollaan ensin tutustuttu ja sitten vasta ihmetelty, että olisko tässä muutakin. Mä olen mielestäni ihan kaunis, nätti naama, hoikka kroppa ja huolehdin itsestäni. Joten ei todellakaan kaikkia vähänkään ihmisen näköisiä naisia lähestytä koko ajan.

Btw: eräs kaverimies, joka on kaikkea muuta kuin komea tai lihaksikas, erosi taannoin pitkästä suhteesta. Se muija oli hyvännäköinen. No, kuitenkin, nykyään hän on tinderissä ja käy joka viikko vähintään yksillä treffeillä. Ei uskoisi ulkonäön perusteella että vientiä riittää, mutta niin vaan luonne ja pilke silmäkulmassa ovat se avainsana.

No sitten kertomasI mies ei ole ruma jos Tinderissäkin riittää vientiä. Tuo nettodeittailuhan on täysin pinnasta kiinni kovassa kilpailussa ja siellä ei rumat pärjää sen tiedän itsekin miehenä kun olen kokeillut.

Aika paljon Tinderissäkin voi omaan suosioonsa vaikuttaa. Itse nakitin tutun ammattivalokuvaajan ottamaan muutaman setin kuvia eri paikoissa ja matchien, viestien ja vastausten määrä varmaankin vähintään kymmenkertaistui entiseen verrattuna, eikä entisissäkään kuvissa minusta mitään varsinaista vikaa ollut. Ja ihan tavallinen lievästi ylipainoinen lyhyehkö, taikinanaamainen insinöörinplanttu olen.  

Vierailija
347/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että pitää olla iso muna, vaan pitää olla vielä työpaikkakin. On se rankkaa tämä miehen elämä. Tässä yhteiskunnassa yrität ja käteen jää vain luu...

Vierailija
348/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa mutta eikö vastaava päde vastaavasti naisiin? (siis paino, hiukset, vaatteet, hampaat, iloisuus jne).

Tietenkin pätee! Ja naiset menevät vielä pidemmälle eli meikkaavat, käyttävät erilaisia koruja ja muita koristeita noiden lisäksi. Jotkut menevät jopa niin pitkälle, että maksavat itsensä kipeäksi plastiikkakirurgin luona. Vaikka miesten osuus kauneuskirurgian asiakkaina onkin koko ajan kasvamassa, naiset ovat silti enemmistönä asiakkaista. 

Vierailija
349/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vain mieleen, ettei toi tutkimus pidä ihan paikkaansa. Itse seurustelen "kadonneen miehen kanssa", mutta virallisesti ei todellakaan kannata asua yhdessä. Lähipiiristä tiedän paljon tällaisia tapauksia.

Sama juttu, meilläkin on tyttöystävän kanssa omat asunnot vaikka ollaan seurusteltu jo vuosia, mistään et näe valtion keräämästä datasta että oltaisiin yhdessä. Minutkin on luultavasti tilastoitu joksikin reppanamieheksi joka ei osaa sitoa edes kengännauhoja.

Noiden tilastouskovaisten ongelma on se, että kaikki ei näy niistä tilastoista ja vedetään suoralta kädeltä johtopäätöksiä ja totuuksia jotka ei monien kohdalla pidä paikkaansa. Se, että joku asuu yksin ei ole = hän on automaattisesti yksin eikä seurustele.

Vierailija
350/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyt aivan varmasti.

Eihän sun tarvitsekaan olla naisten silmissä viehättävä vaan yhden naisen silmissä viehättävä. 

Jälleen kerran...ties kuinka monetta kertaa...sanon, että jos olet kaljuuntunut, niin aja ne loputkin haivenet pois. Ei, se ei tee sinusta komeaa, mutta se tekee sinusta vähemmän kamalan näköisen kuin mitä olet kaljuuntuvana. Kalpeaan ihoon auttaa suihkurusketus. Et kai tosissasi kuvittele, että kaikki fitness-mimmitkään ovat luontaisesti niin ruskeita iholtaan kuin mitä ovat kilpailuissa? 

Hymy on oikeasti asia, johon moni nainen kiinnittää huomiota. Millainen hymysi on? Jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, hoidata ne kuntoon. Myös aikuisen hampaita voi oikoa ja hampaiden väriä vaalentaa. 

Kiinnitä myös huomioita kasvojesi karvoitukseen. Joskus kulmakarvojen muotoilu tekee ihmeitä eikä ilme ole niin myrtynyt kuin jos paksut kulmakarvat kasvavat lähes toisiinsa kiinni. Jos sulla on parta tai viikset, pidä huoli, että ne on aina siistit eikä rehota miten sattuu. 

Tärkeintä kuitenkin on, että koko olemuksesi on ryhdikäs, siisti, puhdas ja huoliteltu. Jos et osaa itse valita tyyliisi sopivia vaatteita, pyydä ammattilaiselta apua. 

Kyllä se todennäköisyys että sadasta edes muutama pitäisi viehättävänä on todella pieni jos näin paljon omaan vikoja. Ja mitkään hampaiden valkaisut (jotka minulla on ihan kunnossa muutenkin) ei oikeasti edes tuota kokonaisuutta muuttaisi. Ja en tiedä miten tuo suihkurusketus edes toimisi kun minuun ei vain rusketus kesälläkään tartu vaan palan. Kalju kalpealla ihmisellä näyttäisi varmaan kamalalta

Minun mieheni on mitättömän näköinen. Mutta hän on muuten IHANA! Meillä on yhdessä hauskaa, pystymme keskustelemaan erilaisista asioista, hän hemmottelee minua ja minä häntä. Hän oli jo tavatessamme, parikymppisenä, kaljuuntuva ja ylipainoinen, mutta karismaattinen ja kiehtova. Valitettavasti en osaa anta sinulle vinkkejä siihen, mistä löytää sitä karismaa, tai sinulle oikea nainen, mutta iski nyt jo, suuri osa naisista ei edes halua mitään Chippendales-miestä, me tiedämme että ne ottavat ja lähtevät kuitenkin, jos sellaisen edes onnistuisimme pyydystämään.

Ja unohda se suihkurusketus, pliis. Se on ihan kammottava ajatus (kun se ei ole osa sinun persoonallisuuttasi. se on jonkun muun 'minä')

Vierailija
351/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Monien miesten perusongelma näyttää olevan se, että ei oteta vastuuta ja syytetään omista ongelmista naisia. Tai pikemminkin naisten puutetta. Eli jos vaan olisi parisuhde ja saisi pillua, kaikki olisi hyvin, mutta kun perkeleen nirsot akat eivät huoli. Samanlaista ajatusmallia en ole huomannut toisinpäin. Eivät sinkkunaiset yleensä syytä ongelmistaan miesten nirsoutta.

Eivätkä ne sinkkunaisetkaan tosta vain saa ketä haluavat. Mä olen ollut neljä vuotta sinkku. Kaikki säädöt mitä on olleet, ovat loppuneet miehen tahdosta. En todellakaan tiedä, mistä saisin "jonkun", jos haluaisin parisuhteeseen. En varmaan mistään. Eikä se muutenkaan ole mikään avain onneen, että on "joku". Tärkeämpää on olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisenaan. Ei kukaan toinen voi tehdä sinua onnelliseksi, korkeintaan vähän tyytyväisemmäksi, hetkellisesti.

Nämä yksinäiset, syrjäytyneet miehet voisivat katsoa peiliin ja funtsia hetken, mikä mättää. Olisi erittäin terveellistä luopua siitä ajatuksesta, että oma surkeus on naisten syy.

Oon yrittänytkin miettiä mikä mättää. En ymmärrä miksi huumorintajuinen, kouluttautunut, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva ja jossain määrin musikaalinen ja liikunnallinen mies ei kelpaa. En oikeasti keksi muuta syytä kuin ruman naaman ja lyhyyden. En ole sosiaalisesti tumpelo, kellään ei varmaan ole musta kauhean pahaa sanottavaa, mutta en ole naisten mieleen parisuhdetavalla. Mielelläni syyttäisin tästä itseäni ja omia valintojani ja sitten yrittäisin petrata, mutta en keksi miten

Kuinka montaa naista pyysit treffeille viime vuonna?

Noin 20-30. Viime vuosi oli sen suhteen hieman hiljaisempi, kun oli paljon työjuttuja

Vierailija
352/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Monien miesten perusongelma näyttää olevan se, että ei oteta vastuuta ja syytetään omista ongelmista naisia. Tai pikemminkin naisten puutetta. Eli jos vaan olisi parisuhde ja saisi pillua, kaikki olisi hyvin, mutta kun perkeleen nirsot akat eivät huoli. Samanlaista ajatusmallia en ole huomannut toisinpäin. Eivät sinkkunaiset yleensä syytä ongelmistaan miesten nirsoutta.

Eivätkä ne sinkkunaisetkaan tosta vain saa ketä haluavat. Mä olen ollut neljä vuotta sinkku. Kaikki säädöt mitä on olleet, ovat loppuneet miehen tahdosta. En todellakaan tiedä, mistä saisin "jonkun", jos haluaisin parisuhteeseen. En varmaan mistään. Eikä se muutenkaan ole mikään avain onneen, että on "joku". Tärkeämpää on olla tyytyväinen itseensä ja elämäänsä sellaisenaan. Ei kukaan toinen voi tehdä sinua onnelliseksi, korkeintaan vähän tyytyväisemmäksi, hetkellisesti.

Nämä yksinäiset, syrjäytyneet miehet voisivat katsoa peiliin ja funtsia hetken, mikä mättää. Olisi erittäin terveellistä luopua siitä ajatuksesta, että oma surkeus on naisten syy.

Oon yrittänytkin miettiä mikä mättää. En ymmärrä miksi huumorintajuinen, kouluttautunut, työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva ja jossain määrin musikaalinen ja liikunnallinen mies ei kelpaa. En oikeasti keksi muuta syytä kuin ruman naaman ja lyhyyden. En ole sosiaalisesti tumpelo, kellään ei varmaan ole musta kauhean pahaa sanottavaa, mutta en ole naisten mieleen parisuhdetavalla. Mielelläni syyttäisin tästä itseäni ja omia valintojani ja sitten yrittäisin petrata, mutta en keksi miten

Noin 20-30. Viime vuosi oli sen suhteen hieman hiljaisempi, kun oli paljon työjuttuja

Ja yksikään ei lähtenyt?

Vierailija
353/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Ja yksikään ei lähtenyt?

Yksi lähti, mutta ei tullut toisia treffejä. En ollut kuulemma hänen "tyyppiään"

Vierailija
354/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Ja yksikään ei lähtenyt?

Sori, kommentistasi tuli mieleen Agatha Christien romaani :'D

Vierailija
355/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyt aivan varmasti.

Eihän sun tarvitsekaan olla naisten silmissä viehättävä vaan yhden naisen silmissä viehättävä. 

Jälleen kerran...ties kuinka monetta kertaa...sanon, että jos olet kaljuuntunut, niin aja ne loputkin haivenet pois. Ei, se ei tee sinusta komeaa, mutta se tekee sinusta vähemmän kamalan näköisen kuin mitä olet kaljuuntuvana. Kalpeaan ihoon auttaa suihkurusketus. Et kai tosissasi kuvittele, että kaikki fitness-mimmitkään ovat luontaisesti niin ruskeita iholtaan kuin mitä ovat kilpailuissa? 

Hymy on oikeasti asia, johon moni nainen kiinnittää huomiota. Millainen hymysi on? Jos hampaasi ovat huonossa kunnossa, hoidata ne kuntoon. Myös aikuisen hampaita voi oikoa ja hampaiden väriä vaalentaa. 

Kiinnitä myös huomioita kasvojesi karvoitukseen. Joskus kulmakarvojen muotoilu tekee ihmeitä eikä ilme ole niin myrtynyt kuin jos paksut kulmakarvat kasvavat lähes toisiinsa kiinni. Jos sulla on parta tai viikset, pidä huoli, että ne on aina siistit eikä rehota miten sattuu. 

Tärkeintä kuitenkin on, että koko olemuksesi on ryhdikäs, siisti, puhdas ja huoliteltu. Jos et osaa itse valita tyyliisi sopivia vaatteita, pyydä ammattilaiselta apua. 

Kyllä se todennäköisyys että sadasta edes muutama pitäisi viehättävänä on todella pieni jos näin paljon omaan vikoja. Ja mitkään hampaiden valkaisut (jotka minulla on ihan kunnossa muutenkin) ei oikeasti edes tuota kokonaisuutta muuttaisi. Ja en tiedä miten tuo suihkurusketus edes toimisi kun minuun ei vain rusketus kesälläkään tartu vaan palan. Kalju kalpealla ihmisellä näyttäisi varmaan kamalalta

Ensiksi googlaat men with great style ja vertaat itseäsi.  Siinä sinulle kokonaisuus jota tavoitella.  Kuvittelet, että kyseessä on vain naama, mutta ulkonäkö on niin paljon enemmän.

Laita linkki millainen tyyli sinulla on tällä hetkellä.

Ihan farkut ja tpaita ja talvella nahkatakki. Eli sama kuin muillakin ikäisilläni miehillä. On totta että naama ei ole ainoa ulkonäössä, myös miehen pituudella ja ruumiinrakenteella on osansa.

Juuri ihan kuten niillä lukemattomilla muillakin sinkuiksi jääneillä miehillä, joilla ei ole kompensoivaa naamaa tai karismaa. Yritä nyt ymmärtää, että jos ulkonäkösi on ongelmasi, niin yritä parantaa sitä.

Helpoimmat tavat ovat vaatteet ja tyyli. Sitten hiusten leikkaus ja rusketus. Lopulta miten kannat ja tuot itsesi esiin. Pienet ulkonäkövirheet naamassa katoavat, kun muu kokonaisuus on hallussa.

Mutta jos vika on oikeasti luonteessasi, niin mitkään vaatteet ei muuta tilannetta.

Mutta nuo on valintoja. Voit jatkaa rumaa pukeutumistasi, joka ehkä vetoaa miehiin, muttei naisiin ja jatkaa sinkkuiluasi. Tai sitten voi yrittää edes ulkoisesti näyttää sellaiselta ihannepoikaystävältä.

Kuten tiedostat itsekin, naiselle merkkaa myös sinun ulkonäkö vaikkei sinulle merkkaisikaan se omasi.

Vierailija
356/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Ja yksikään ei lähtenyt?

Yksi lähti, mutta ei tullut toisia treffejä. En ollut kuulemma hänen "tyyppiään"

Minne menitte? Abc:lle kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet? Mistä puhuit? Valitit naisista, kuten muutkin ikäisesi ikisinkkumiehet?

Vierailija
357/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3474 kirjoitti:

Tässä ketjussa kirjoittavat miehet voisivat ajatuksella lukea omat viestinsä läpi. Ei tarvitse kauaa ihmetellä, miksi he ovat ikisinkkuja. Eihän tuollaista itsesääliä ja itkua kukaan kestä, kun ei ole pakko, ja normaalilla itsetunnolla varustettujakin miehiä on olemassa.

Mua ei ole koskaan esim. baarissa lähestynyt kukaan mies. Kaikki miesjuttuni ovat alkaneet joko netistä tai opiskeluympyröistä, eli ollaan ensin tutustuttu ja sitten vasta ihmetelty, että olisko tässä muutakin. Mä olen mielestäni ihan kaunis, nätti naama, hoikka kroppa ja huolehdin itsestäni. Joten ei todellakaan kaikkia vähänkään ihmisen näköisiä naisia lähestytä koko ajan.

Btw: eräs kaverimies, joka on kaikkea muuta kuin komea tai lihaksikas, erosi taannoin pitkästä suhteesta. Se muija oli hyvännäköinen. No, kuitenkin, nykyään hän on tinderissä ja käy joka viikko vähintään yksillä treffeillä. Ei uskoisi ulkonäön perusteella että vientiä riittää, mutta niin vaan luonne ja pilke silmäkulmassa ovat se avainsana.

No sitten kertomasI mies ei ole ruma jos Tinderissäkin riittää vientiä. Tuo nettodeittailuhan on täysin pinnasta kiinni kovassa kilpailussa ja siellä ei rumat pärjää sen tiedän itsekin miehenä kun olen kokeillut.

Aika paljon Tinderissäkin voi omaan suosioonsa vaikuttaa. Itse nakitin tutun ammattivalokuvaajan ottamaan muutaman setin kuvia eri paikoissa ja matchien, viestien ja vastausten määrä varmaankin vähintään kymmenkertaistui entiseen verrattuna, eikä entisissäkään kuvissa minusta mitään varsinaista vikaa ollut. Ja ihan tavallinen lievästi ylipainoinen lyhyehkö, taikinanaamainen insinöörinplanttu olen.  

Ikisinkkumies ei tekisi ikinä mitään tuollaista. A)mahdollisuudet voisivat lisääntyä. B) pitäisi tehdä itse jotain, kuten pyytää ja maksaa kuvaajalle.

Vierailija
358/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien oletetaan automaattisesti haluavan edes parisuhdetta. Miksi se on joku normi ja asia mihin pitää pyrkiä. Ei mua edes kiinnosta mikään parisuhde naisen kanssa, nyt olen siis automaattisesti luuseri, reppana, ressukka, juoppo, mt tapaus tai avohoitopotilas kun poikkean tästä yhteiskunnan asettamasta normista.

Vierailija
359/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien oletetaan automaattisesti haluavan edes parisuhdetta. Miksi se on joku normi ja asia mihin pitää pyrkiä. Ei mua edes kiinnosta mikään parisuhde naisen kanssa, nyt olen siis automaattisesti luuseri, reppana, ressukka, juoppo, mt tapaus tai avohoitopotilas kun poikkean tästä yhteiskunnan asettamasta normista.

Ai, mulle tuli mieleen että oot homo?

Vierailija
360/403 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti käyttää nahkatakkia talvella ? Huh. Miehet. Panostakaa tyyliin. Googlea Googlea Googlea. Tai pyytäkää sisko/tuttu nainen stailaamaan teidät. Sitten ruokavalio ja liikunta kuntoon. Itsevarmuus kohoaa. Sosiaalisia harrastuksia. Pois itsesääli ja omissa murheissa piehtarointi. Masennuslääkkeet ja terapia käyttöön jos on niitä ongelmia. Jossain vaiheessa huomaat että sinulla on tyttöystävä.