Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arsyttaa ku aviomies on tollanen porsas, jattaa roskatki aina mihin sattuu, nytki jatskipapereita olohuoneen lattialla, likaset astiat poydilla jne.

Vierailija
18.03.2006 |

onko mulla kohtalotovereita tai onko joku kärsiny samasta asiasta?

Miten saisin muutoksen tähän asiaan? Miksei miehet voi heti samantien siivota jälkiään, vaatteetkin jää aina lojumaan ja niistä joutuu sanoo monta kertaa ennen kuin mitään tapahtuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva sit ku tulee yllätysvieraita..

Vierailija
2/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellista kai mutta luulis ainaki saavan napautuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mies on jättänyt siivousvuoronsa väliin ;).

Vierailija
4/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi enää katselle sikaa miehenä, kerran on sellainen ollut.

Vierailija
5/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vois elää vaikka paskaläjässä, se ei " näe" sitä sotkua..

Vierailija
6/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä yrittää ensin asiallisesti keskustella, että asutte yhteisessä kodissa jossa on yhteisiä asioita ja joissa tulee huomioida molempia puolisoita ja että nyt sinä olet lähinnä miehesi äiti tai siivooja ja että sinua ei tämä rooli juuri innosta

Sitten taas tuo silmäsilmästä on meillä toiminut ihan hyvin, kylläkin eri yhteyksissä, sitäkin voi koittaa. Tee vaikka niin yhden päivän ajan ja tee todella silmiinpistävästi, jätät tavaroitasi siis suoraan miehen tielle ja ehkä sellaisia jotka tiedät häntä ärsyttävän

Kolmantena lähdet menemään... Voihan sitä asua yksinkin. Itse olen mielummin yksin kuin sian kanssa

Vierailija
7/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljoa auta itse alkaa samanlaiseksi, koska sitten se sanoo että " jätäthän sinäki roskat ym lojumaan, miksi minun pitää siivota omat pois?" Ei siis edes huomaa minun siivoavan paitsi jos jätän siivoamatta. Liekö luulee ettei tässä kämpässä kukaan siivoa... muuten vaan on siistiä.

Vierailija
8/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette vain hallaa itsellenne 50-50 hommat jakoon ja tästä ei miehen tarvitse marista

Tai sitten olette noissa alistavissa kummallisissa suhteissanne loppuikänne, tyydytte siihen, että rahaa tulee taloon ja seksiä saa joskus tai sitä ei tarvi harjoittaa usein tai jotain muuta

Vierailija
9/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee viikossa väh. 10 tuntia enemmän töitä kuin minä (täyspäivätöissä minäkin). Hän käy kaupassa ja se saa hänen mielestään riittää. Minä hoidan kaiken muun. Kaikkein eniten minua raivostuttaa se, että olen VASTUUSSA kaikesta. Hän riisuu sukkansa ja paitansa makuuhuoneeseen ja meillä oli tolkuton kädenvääntö, kun en suostunut niitä sieltä roudaamaan pyykkiin, hänen mielestään se olisi ollut niin kätevää. Nyt hän itse vie noin kerran viikossa kasansa pyykkikoriin - mutta EI voi laittaa pyykkikoneeseen ja konetta päälle!! Sitten hän tulee aina välillä ja sanoo: kuule, mulla on sukat/paidat/alushousut lopussa. Hädin tuskin tietää, mistä puhtaat löytyy.

Lautaset latoo tiskialtaaseen, joskus täyttää / tyhjentää koneen (mielestään vähän väliä). Imuroinut on 3,5 -vuotisen yhteiselämän aikana kerran, anelustani, kun olin todella huonossa kunnossa väsymyksestä. Ei vie ikinä pyytämättä roskia. TYhjiä pulloja on joka paikka täynnä, kun ei vie niitä pois. On aina myöhässä ja kiireessä, siksi ei ehdi napata edes pullokassia autoon.

Hoitaa aamun lasta ja vie tarhaann. Ts. lapsi roikkuu sängyssä klo 10:een, kun hän ei jaksa herätä aiemmin. Tekee joka 3. viikonloppu yötöitä lisäksi, ja se vie tietysti voimat ja sekoittaa rytmin, mutta siitä toivutaan sitten koko 3 viikkoa. Juo kotona kevyet kännit 1-2 kertaa viikossa. Ei ikinä nouse hoitamaan viikonloppuisin 2-vuotiastamme ennen minua vapaaehtoisesti.

Kaikkein rasittavinta on, kun tuntuu että kaikki on kotona minun harteillani. Tällä hetkellä odotan toista ja raskaus uuvuttaa, nukun huonosti - valvon melkein joka yö 2-3 tuntia; mies nukkuu joka yö 2-4 tuntia enemmän kuin minä. Töissä on kova stressi. Uuvun, saan raivareita, riitelemme.

On hän kilttikin, ei ikinä kyseenalaista menojani, omia menoja hänellä ei ole, tekee paljon töitä (oma yritys) ja käy kaupassa, loppuajan on kotona. Yhetisiä vapaapäiviä on viikossa 1, sunnuntai. Laittaa välilä ruokaa, hemmottelee välillä ja tuo aamiaisen vuoteeseen arkiaamuina jos sattuu heräämään.

Tälläistäkö arjen kuuuu olla?

Vierailija
10/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siedä mitään tavaroita tai roskia missään. Keräilee jatkuvasti. Ihan ok kun sen itse tekee, mutta joskus ottaa päähän kun odottaa että minä jaksaisin olla yhtä innokas! Minä en taas ihan pienistä välitä.

Vierailija
11/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä kylppäriin ja muihin huoneisiin. Ja sitten niitä tyhjiä laatikoita ym. pakkauksia ruuista tai jostain tarvikkeista jää lojumaan. Että ottaa pattiin! Eikä auta sanominen. Mutta vaatteitten osalta olen päättänyt niin, että lojumaan jätetyt menee suoraan pyykkikoriin. Mitäs jättää lojumaan. Mulla kyllä itsellä jää kaikennäköistä pikkutavaraa pöydille, joten oonkohan mä mitään sanomaan..

Vierailija
12/12 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina siistiä, vaikka olisi millainen sotku. Hänen mielestään ei tarvitsisi siivota ollenkaan. Ei myöskään ikinä vaadi minua siivoamaan, mutta koska sotku ei häntä häiritse tippaakaan, ei myöskään siivoa eikä ymmärrä, kun kaaos ahdistaa minua.

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän