Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kutsua yhtä ihmistä illanviettoon kun hän ei koskaan tule saunaan

Vierailija
15.02.2017 |

Me kaikki muut menemme saunaan ja tämä tyyppi jää tönöttämään olohuoneeseen tv:n ääreen. Perustelee aina "Mä kävin aamulla suihkussa"
Miksei voi tulla saunomaan niinkuin me muutkin?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu sitä, jos noin koville ottaa.

Vierailija
2/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit vaan tiirailla sitä alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu, jos noin kovasti ärsyttää.

Ihme asioista sitä voi ärsyyntyäkin.

Vierailija
4/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä käy saunassa 'kavereilla' koska mulla on tehty yksi iso leikkaus, josta en halua joka illanvietossa puhua. Piste.

Vierailija
5/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää saunoa. Anna sen olla tai jätä kutsumatta

Vierailija
6/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole niin arpinen, pullea ja heikkoitsetuntoinen, ettei julkialastomuus kertakaikkiaan tuo mulle mitään nautintoa.

En halua tätä aina ääneen kertoa, siksi sanon käyneeni aamulla suihkussa.

Vierailija
7/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt oli varmaan provo mutta joka tapauksessa en ole koskaan ymmärtänyt miksi illanistujaisissa pitäisi käydä saunassa. Mulla on tapana laittautua iltaa varten jo ajoissa ja tähän kuuluu myös peseytyminen ihan omassa suihkussa. Tuntuu tyhmältä, että sitten pitäisi pestä meikit ja hiukset, saunoa ja suihkutella ja TAAS laittautua. Enkä muutenkaan ole mitenkään innoissani ajatuksesta olla alastomana muiden edessä vaikka olisi kyse miten läheisistä ystävistä tahansa.

Vierailija
8/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks nyt vaan mutta ap:sta saa kyllä kunnon kyylän fiiliksen. Miksi sua noin paljon haittaa jos joku ei tuu saunaan muutakun jos haluat pelkästään tiirailla häntä alastomana?

Vierailija
9/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairaus, johon liittyy turvotusta, joka pahenee kuumassa, joten yleensä en käy saunassa. Tätä en yleensä kerro vieraille ihmisille ellei ole pakko, vaan sanon että en välitä saunasta just nyt.

Vierailija
10/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen kyseessä?

Mielestäni kyläreissulla saunominen on aika typerää. Istu siinä sitten iltaa naama punaisena ja tukka märkänä loppuilta. Miksi ihmeessä kylässä pitäisi mennä saunaan?!? Kysyy muutenkin aika vähän saunova nainen.

Vierailija
11/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä saunomisessa on? Mulla on kotona sauna, jota en käytä oikeestaan ollenkaan. En vaan tykkää saunoa. Miks sitten menisin saunaan jossain pippaloissa? Ei tartte kutsua enää, tack och adjö.

Vierailija
12/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidän saunomisesta, mutta en illanistujaisissa. Mua yksinkertaisesti alkaa saunomisen jälkeen aina nukuttamaan niin paljon, että joko joudun lähtemään suoraan kotiin tai kuorsaan loppuillan sohvannurkassa. Sillä on jotain tekemistä veranpaineen laskun kanssa, sanoo terveydenhoitaja, mutta ei sille voi eikä kannata tehdä mitään.

Joskus pirskeissä on mukana kaveri, jolla on atooppista ihottumaa, ja joka ei siksi halua hikoilla saunassa, kun se kuulemma paitsi näyttää rujolta, myös kirvelee kurjasti.

Vierailija
13/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna olla. Minä käyn kyllä itse saunassa, mutta vain lyhyitä aikoja, koska minulle tulee nopeasti heikko olo saunassa. En tiedä miksi, mutta inhottavaa se silti on, kun jos istuu hetkenkin liian kauan, niin ei tiedä enää että pääseekö itse pois kun päässää pyörii niin lujaa.

Vierailija
14/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen tuttu mies. Ei sauno ikinä muiden mukana. En tiedä miksi näin, mutta saa vapaasti jättää saunomatta ja silti pyydetään kyllä mukaan. Harmittaa silti.

Vierailija
15/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen tuttu mies. Ei sauno ikinä muiden mukana. En tiedä miksi näin, mutta saa vapaasti jättää saunomatta ja silti pyydetään kyllä mukaan. Harmittaa silti.

Mikä siinä ärsyttää?

Vierailija
16/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on yrittänyt seppukua ja siellä on valtava haava vatsassa? Tai isänsä polttanut sen tupakalla täyteen reikiä lapsena?

Hauskaa iltaa teillekin, kunhan ensin 100kertaa jeesustellaan ja toistetaan samat asiat.

Vierailija
17/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkään enää noita 18-vuotiaita tykkitissejä kutsu kunneivät saunaan tule. No eivät kyllä tuu muutenkaan.

Vierailija
18/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha psoriasis, enkä halua näytellä läikylkästä ihoani. Lisäksi kuuma ilma ärsyttää ihoani. Ja koska ihoni on yleensä rikki myös jalkapohjista, pelkään tosi paljon jalkasilsaa. Siksi en käy yleisissä uimahalleissa, tai minulla on uimakengät jaloissa.

Vierailija
19/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirskun täällä, kun kuvittelen, mitä ystäväni ja tuttavani ajattelisivat, kun kutsuisin heidät kylään, he tulisivat tapansa mukaan hienosti tälläytyneenä, hiukset, meikki ihan vimosen päälle ja sitten sanoisinkin, että nyt vaatteet pois ja kylpemään :D :D

- ulkosuomalainen

Vierailija
20/163 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin saunasta vain, kun saan rauhassa maata lauteilla, aloittaa miedoilla lämmöillä, mietiskellä ja tuijottaa oksankohtia.

Sinulle, joka jäät "tönöttämään tv:n ääreen":

Kokeilepa seuraavalla kyläilykerralla suunnistaa porukan ensimmäisenä saunatyyny kainalossa lauteille ja aivan tyynesti oikaista itsesi koko ylälauteen pituudelta. Ja sauno pitkän kaavan mukaan. Muut väistäkööt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi