Löin miestä ärsytettynä, nyt tuli kutsu poliisikuulusteluun!
Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.
Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.
Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.
Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.
Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.
Kommentit (88)
Ap:n taustat huomioiden, hän tulee menettämään lastensa huoltajuuden. Yksikään seikka ei puhu hänen puolestaan. Väkivalta ei ole koskaan hyväksyttävää. Siinähän oppii. En sääli lainkaan. Olen hyvilläni, kun oikeus toteutuu. Väkivaltaiselle ei huoltajuutta suoda, koko tarina on surkean äidin irvikuva.
Terv. toimistosihteeri, joka nähnyt rikollisia
Daza-arfo ja fägiwaldainen naara.
Tuo väkivaltaisuus on siinä mielessä huono juttu, että ne käyttäytymismallit voi periytyä lapsille. Tutkimusten mukaan ne ihmiset jotka ovat väkivaltaisia itse lähisuhteissa on lähes aina joko nähnyt tai kokenut sitä vanhempien taholta.
Siksi olisi tärkeää puuttua myös naisten väkivaltaisuuteen, että saisimme mahdollisimman tehokkaasti väkivallan kierteen katki ja vähennettyä väkivaltaisuutta vielä enemmän.
Väkivaltaiset ihmiset on säälittäviä ressukoita.
Vierailija kirjoitti:
Ja pelottavia aseistettuina ja pöllyssä/kännissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pelottavia aseistettuina ja pöllyssä/kännissä
Juu, ite kattelin ku mutsi ja isäpuoli dokasi, kirjahyllyt kaatui ja sitä rataa. Mutsi ollut raittiina yli 20v, suht surullista katsottavaa. Nämä väkivaltaiset ressukat on sitä samaa sakkia, hakisivat apua kun kaikki pitää tuollaisia pelkkinä loosereina.
Itse tulen tekemään joka kerta rikosilmoituksen. On myös meidän miesten tehtävä asettaa ne rajat, kylmästi soitto poliisille ja kyllä se umpiluupäisinkin nainen oppii kun putkasta herää aamulla ja seuraavaksi edessä kuulustelut ja myöhemmin oikeudenkäynti. Ja se voi tulla myös rahallisesti kalliksi korvausten ja muiden laskujen myötä.
Nollatoleranssi väkivallalle, olipa tekijä mies tai nainen.