Löin miestä ärsytettynä, nyt tuli kutsu poliisikuulusteluun!
Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.
Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.
Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.
Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.
Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.
Kommentit (88)
Ehkä pieni aikalisä tekisi sulle ap hyvää? Lapset miehelle ja sulle itsetutkiskelua ja rauhoittumista. Toivottavasti haet ja saat apua ongelmiisi.
Ette kai te lankea näin ilmeiseen? Ap meni liian pitkälle jo ekalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Provo tai ei, tällaisia äitejä löytyy oikeastikin.
Mun äiti oli tuollainen.
En silti koe että se olisi vaikuttanut minuun negatiivisesti. Muutenkin ihan pienestä pitäen syntyneenä aika ahdistavalla alueella tottuneena kaikkeen surkeaan. Jotkut vaan kestää enemmän paskaa elämässä ja tulee voimakkaammiksi vastoinkäymisistä.
Maailmassa on paljon kovempiakin ihmiskohtaloita ja väittäisin että minulla on paljon rankemmat lähtökohdat ollut ja sekopäisempi mutsi kuin ap:n lapsilla.
En ole lainkaan huolissani. Ihmisillä on tapana selviytyä ja nämä haaskalla olevat paskapäät jotka pilkkaavat ap:ta joka on mokaillut niin ette te ole yhtään sen parempia.
Ei oikein kuulu hyviin tapoihin huudella toisen epäonnistumisen perään haukkuja.
Meilläpäin sellaisesta olisi saanut pullosta päähän tai veitsestä kylkeen jos oikein pahasti olisi huudellut takapihalla tai grillin kulmilla.
Menkää vähän itteenne ja miettikää mieluummin voisitteko te antaa skidillenne enemmän aikaa sen somessa olon sijaan.
Kyllä nainen saa miestä lyödä ja jos mies siitä poliisille vasikoiden niin ei ole mies.
Säälittävä ukko.
Ihan oikein. Itse olisit varmasti tehnyt saman jos mies olisi sua huitassut turpaan.
Kauko kirjoitti:
Kyllä nainen saa miestä lyödä ja jos mies siitä poliisille vasikoiden niin ei ole mies.
Säälittävä ukko.
Yleensä rahvaassa piirissä ei läheisiä vasikoida ja ei yleensäkään vasikoida. Se on petturimaista käytöstä.
Tällänen kultuuri on siis ollut ihan sotien jälkeen lähiöissä. Vasikka joka ilmiantaa omat vanhempansa tai oman puolisonsa on kommarin paska.
Vaikka kuinka joku ärsyttäisi (joka sekään ei ole reilua toimintaa), lyödä ei saa, koskaan. Se on rikos ja siksi miehesi teki oikein. Sinun täytyy oppia elämään lain mukaan. Ja jos olet ollut putkassa, sinulla on ilmeisesti muitakin ongelmia kuin vihanhallinta. Nyt vain myönnät tosiasiat itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka joku ärsyttäisi (joka sekään ei ole reilua toimintaa), lyödä ei saa, koskaan. Se on rikos ja siksi miehesi teki oikein. Sinun täytyy oppia elämään lain mukaan. Ja jos olet ollut putkassa, sinulla on ilmeisesti muitakin ongelmia kuin vihanhallinta. Nyt vain myönnät tosiasiat itsellesi.
Naurettavaa miten neuvot jotain aikuista kuin lasta.
Ei saa lyötä ei saa lyötä se on likos. Nii niko se on likos siittä jouttuu vankillaaa hyi hyi vankillaa.
Rikos se on ylinopeuskin mutta suurin osa aikuisista ajaa ylinopeutta ja se on paljon vakavampi rikos kuin joku läimäytys naamalle.
Autolla voi tappaa ihmisen. Ylinopeus vaarantaa ulkopuoliset.
En jaksa uskoa että poliiseja kiinnostaa joku lyönti. Taustalla on jotain muuta jos lyönnistä tulee tuollainen hulabaloo.
Ylinopeus oli esimerkki siitä että aikuinen voi tarvittaessa rikkoa lakia haluamallaan tavalla ja jos jää siitä kiinni niin sitten jää. Voi maksaa sakot ja jatkaa elämää.
Ei lain rikkominen ole mikään maailmanloppu tai tee kenestäkään huonoa ihmistä.
Laki ei ole mikään jumala. Vaan pikemminkin ohjeistus.
Eli kyllä sitä voi vetää turpaan ketä vaan jos siltä tuntuu. Siinä ei ole mitään väärää. Turpaan veto on vain teko ei se ole lopullinen todistus ihmisestä että hän on hakkaaja kun löi.
Pienet lapset lyövät päivittäin päiväkodeissa kun väsyvät.
Jotain rajaa tuohon jeesusteluun jooko?
Toivottavasti miehesi saa yksinhuoltajuuden. Onnea ja menestystä hänelle.
Rtuo kirjoitti:
Alkoholi vaikuttaa ihmisiin eri tavoin ja naisella esim.kuutautiskierto & alkoholi vaikuttaa. Jos ottaa harvoin alkoholia ja on jo valmiiksi väsynyt ja sammuu ja sen seurauksena päätyy putkaan yöksi,niin se ei tarkoita sitä että on juoppo alkoholisti. Miksi asiat nähdään aina mustavalkoisesti ja vahvoihin ennakko-oletuksiin perustuen?
Miehilläkin on hormonit. Miksi naisten huonoa käytöstä usein selitellään hormoneilla? Olen itsekin nainen ja mulla on PMS, mutta se ei oikeuta mua käyttäytymään huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.
Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.
Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.
Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.
Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.
Toivottavasti porvoossa jaetaan huoltajuus oikeudenmukaisesti.
Voi että kun minäkin olisin uskaltanut lyödä miestäni niinä hetkinä kun hän kuristi,hakkasi,riepotteli ja murjoi minua! En uskaltanut tehdä mitään. Siksi että hän olisi ehkä vain pahentanut lyöntejään/kuristusotettaan. Vaikka kuinka halusin en koskaan uskaltanut sormeanikaan heilauttaa häntä vastaan. Vaikka oma henkeni oli vaarassa. Olen sinulle rohkeudestasi avoimen kateellinen! Nyt elän jatkuvan väkivallanuhan alla. Mies on tuomittu kyllä mutta ehdonalainen on lusittu. Joten taas hänellä on mahdollisuus tehdä mitä vaan.
Olipa provo tai ei niin minusta miestenkin pitää hoitaa asiat virallisesti viranomaisille kertomalla ja rikosilmoitus jokaisesta naisen lyönnistä ja päällekäymisestä. Miehen osa niinkuin ei naiseenkaan ole olla joku nyrkkeilysäkki jollekin häiriintyneelle ihmiselle.
Terveyskeskuksesta menee suoraan rikosilmoitus poliisille, jos kerran miehesi on käynyt näyttämässä vammojaan lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai löytyy, tilastojen mukaan naiset tekevät miehiä enemmän törkeitä pahoinpitelyitä ja lasten pahoinpitelyt on myös suurimmalta osin naisten tekemiä.
En tajua miksi vieläkin muka tulee yllätyksenä naisten väkivaltaisuus kun tuo on tiedetty jo iät ja ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai löytyy, tilastojen mukaan naiset tekevät miehiä enemmän törkeitä pahoinpitelyitä ja lasten pahoinpitelyt on myös suurimmalta osin naisten tekemiä.
En tajua miksi vieläkin muka tulee yllätyksenä naisten väkivaltaisuus kun tuo on tiedetty jo iät ja ajat.
* törkeitä pahoinpitelyitä lähisuhteissa.
Väkivalta on aina väärin, oli kohde mitä sukupuolta vaan. Sillä voi olla myös oikeudelliset seuraamukset, ja se on oikein. Kannattaa opetella itsehillintää ja vaihtoehtoisia keinoja selvitä tilanteista jotka menevät yli kiehumispisteen.