Löin miestä ärsytettynä, nyt tuli kutsu poliisikuulusteluun!
Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.
Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.
Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.
Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.
Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että vois liioittelulla enää pahentaa tilannetta vai eikö tuossa totuuden kertominen alkon käytöstäsi riitä? Vai miksi olet ollut putkassa? Tapeltuasiko?
Puhdas väärinkäsitys. Olin jatkoilla kaveripariskunnalla niin naapuri soitti kytät. Mut raahattiin ulos kun en halunnut tai ymmärtänyt lähteä ja vietiin putkaan. Tai näin mulle kerrottu.
Mut lapset ei silloin ollut paikalla, niin mitä välii? Ap
Minä olen luonteeltani vähän yllytyshullu ja on tullut kaikenlaisia tempauksia ja juonutkin olen vähintäänkin riittävästi. Silti olen ollut vain kerran putkassa ja silloinkin vain puoli tuntia. Se oli väärinkäsitys. Kaksi kertaa vuodessa koko yö on jo aika epätodennäköinen väärinkäsitys.
Ap sanoi että ärsytettynä löi. Miehen rikos siis ilmeisesti oli ärsyttää. Ja silloinko on oikeus lyödä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut pitkässä ja ikää 43 v. Mieti sitä ap.
Et koskaan? Entä pätkässä?
Hyvä. Hommahan menee juuri niin kuin pitääkin. Mikä on se ongelma?
Ensin sanoo "löin miestä" , sitten "hakkasin mieheni". Minusta noilla on aivan eri merkitys.
Aika hyvin jos lapsen muovilapiolla saa veren vuotamaan toisen kasvoista... Ei tainnut mennä ihan noin?
M43
Ap, sinulla on syytä olla huolissaan. Nainen putkassa? Ikää on 56 vuotta, ei pienintäkään rikettä, ei koskaan. Mies teki oikein. Nollatoleranssi väkivaltaan.
Kaksi kertaa vuodessa putkassa ja kaksi kertaa mies lääkäriin kun olet pahoinpidellyt hänet. Miehen on erittäin helppo saada lapset itselleen. Katsos kun naisetkaan ei saa lyödä.
Väkivalta on ehdottoman tuomittavaa, etenkin huoltajuusoikeudenkäynnissä. En voi sietää väkivaltaa en edes katso ohjelmia, joissa on väkivaltaa.
Et kuulosta ihan tasapainoiselta tapaukselta, ilmeisesti alkoholinkäyttö on sinulle ongelma, kun tuollainen edes tulee mieleen.
Ja toista ei saa lyödä, kannat vastuun teostasi ja kärsit rangaistuksesi. Yksinhuoltajuus voi hyvinkin mennä miehelle, ei ne lapset ole aina sellaisia että ensisijaisesti menisivät juuri äidille jos huoltajuuskiistaa on, tietenkin siinä katsotaan että kumpi vanhempi on kykenevämpi hoitamaan lapsia.
Suomessa yksinhuoltajuutta ei valitettavasti saa edes päivänselvissä tapauksissa... Meillä exäni on päihdeongelmainen mielenterveyspotilas ja hänen nykyisensä raivohullu sekopää, joka on pahoinpidellyt minut. Itse on töissä käyvä aineenopettaja, jolla ei ole mitään tahraa elämässään paitsi exä. Silti lastensuojelu puuttui tilanteeseen vasta kolmannesta ilmoituksesta, kun lapsi joutui pakenemaan yöllä pakkaseen isäns luota. Kovasti suosittelevat viikko-viikko-systeemiä sossun taholta.
Mitäs joit. Mitäs löit. Ei kukaan saa oikeutta lyödä toista, muutoin kuin lain sallimissa poikkeustapauksissa. Alkoholin käyttöön ei ole samanlaista kieltoa, mutta en minä pienten lasten vanhempana ole alkoholia tarvinnut. Käytän sitten, kun lapseni ovat kasvaneet, jos käytän. En sano, että muidenkin vanhempien olisi alettava absolutisteiksi lapsen saatuaan, mutta ne on itse haluttuja. Jos päihteiden käyttö ei pysy hallinnassa, siihen täytyy hakea apua.
Ei tää oo totta. Vaikka kaikenlaisia ihmisiä on tullut tavattua ja alkoholihan tuhoaa aivot, niin ei kai kukaan ihan noin tyhmä voi olla?
Ai hakkasit ärsytettynä? No eihän siinä sitten mitään, sano se vain poliiseille ja sinulla on ollut motiivi ja pätevä syy tekoon.Eri asia jos olisit hakannut ilman syytä. Kaikki on pian anteeksi annettu :)
Ap:sta tuntuu varmasti kauhealta ja hävettää ja harmittaa.
Et voi muuttaa asioita joita teit. Aikuisen ihmisen pitää vain ottaa vastuu teoistaan ja oppia jotain tai jos ei ole mitään opittavaa ja menetät lapsesi huoltajuuden niin voitpa ainakin juoda vapaasti hyviin syihin ja haistattaa kaikelle pitkät koska ei tuollaisen mokailun jälkeen oikein nousta ylöspäin.
Minä en ainakaan antaisi anteeksi tuollaista sekoilua.
Ei tuossa ole oikein mitään tehtävissä. Älä nyt ainakaan lue meidän muiden tuomitsevia viestejä koska ne voivat pahentaa oloasi vielä enemmän. Se sinun risainen elämä on sinun omasi ei meidän ja luulen että risaiseksi sinä sen elämäsi halusit. Se on sinun tyylisi elää.
Jos tää nyt on ihan tosijuttu, niin kyllähän mies ne lapset itselleen saa. Siitä ei ole epäilystäkään. Sulla on ongelmia sekä alkon käytössä että itsesi hillitsemisessä. Olet väkivaltainen. Mikään sossu ei lapsia sulle anna, jos mies ne itselleen haluaa. Putkareissuista eli alkon liikakäytöstä on näyttö, pahoinpitelystä on näyttö. Sinuna antaisin lapset miehelle suosiolla ja yrittäisin pitää hyvät välit jotta tapaamiset sujuu. Mahikset sun lähivanhemmuuteen on olemattomat, ei siitä enää tapella kannata.
Alkoholi vaikuttaa ihmisiin eri tavoin ja naisella esim.kuutautiskierto & alkoholi vaikuttaa. Jos ottaa harvoin alkoholia ja on jo valmiiksi väsynyt ja sammuu ja sen seurauksena päätyy putkaan yöksi,niin se ei tarkoita sitä että on juoppo alkoholisti. Miksi asiat nähdään aina mustavalkoisesti ja vahvoihin ennakko-oletuksiin perustuen?
Millaista ihmistä se haittaa? :O