Löin miestä ärsytettynä, nyt tuli kutsu poliisikuulusteluun!
Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.
Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.
Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.
Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.
Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.
Kommentit (88)
Miehesi on juonitellut varastaakseen lapset liioittelemalla tilannetta. Älä jää kymnysmatoksi ja heittopussiksi tässä asiassa ja muista lapsen oikeus biologiseen isään ja biologiseen äitiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että vois liioittelulla enää pahentaa tilannetta vai eikö tuossa totuuden kertominen alkon käytöstäsi riitä? Vai miksi olet ollut putkassa? Tapeltuasiko?
Puhdas väärinkäsitys. Olin jatkoilla kaveripariskunnalla niin naapuri soitti kytät. Mut raahattiin ulos kun en halunnut tai ymmärtänyt lähteä ja vietiin putkaan. Tai näin mulle kerrottu.
Mut lapset ei silloin ollut paikalla, niin mitä välii? Ap
No kerrot sen, ja sanot, että joit vain silloin niin paljon lapset ei olleet mukana. Kotona et juo niin että muisti menisi (jos et juo). Mikä se toinen reissu oli?
Eikin tämä on ihan eri juttu. Kuulustelu koskee epäiltyä pahoinpitelyä, kun hakkasin mieheni ärsytettynä.
Putkaan jouduin aikaisemmin ja eri tilanteessa. Ensin vapun jälkeen ja toisen kerran siis syksyllä. Tää mistä kerroin oli se syksyinen putkareissu ja siitä tuli sakkoa virkamiehen vastustamisesta tms.
Mua vähän v*tuttaa et mies alkaa kaivella näitä vanhoja asioita ja koittaa kääntää niitä mua vastaan nyt kun on keksinyt et haluaakin eron. Ap
Niin tarkoitin sen toisen putkareissun syytä. Onko miehessä sinusta vikaa, kun tekstistäsi saa sen käsityksen, että sinä et taas hyvää hyvyyttäsi ole noussut häntä vastaan (poliisille päin) tms?
Montako lasta sulla on ap? Käytkö töissä?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on juonitellut varastaakseen lapset liioittelemalla tilannetta. Älä jää kymnysmatoksi ja heittopussiksi tässä asiassa ja muista lapsen oikeus biologiseen isään ja biologiseen äitiin!
Kerroppa, miten mies on liioitellu tilannetta?
Vai eikö se ole sinusta ihan looginen seuraus, että mies haluaa eron, jos vain sinä olet sekoillut suhteessanne?
24
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt tuo otsikon tarina, mitä tapahtui tarkalleen ottaen??
Jotain joulujuttuja piti kai tehdä lasten kanssa ja olin unohtanut. Mennä jouluostoksille tms. Niin mies alkoi mäkättää et mä vaan istuin terassilla ja join valkkaria ja poltin tupakkaa. Niin mä otin jotain mitä siinä terassilla käteen osui ja huitaisin miestä pari kertaa (en muista mikä se oli, vissiin lapsen muovilapio).
Mies nosti kamalan äläkän ja naapurit apuun ja viemään terveyskeskukseen. Vähän tuli verta poskesta.
Ihan tyhmää lähteä tollasesta terveyskeskukseen, mut miehet on. Ap
Jos mies on käynyt lääkärissä, niin laki velvoittaa lääkärin tekemään ilmoituksen poliisille, halusi sitä mies tai ei. Näin lääkäri toimii, jo silloin, kun on syytä epäillä eli turhaan syytät miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut pitkässä ja ikää 43 v. Mieti sitä ap.
Eläpä huijaa. Kyllä kai nyt siekin oot joskus pieksäny miestäs tai joutunu pikkujouluista putkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että vois liioittelulla enää pahentaa tilannetta vai eikö tuossa totuuden kertominen alkon käytöstäsi riitä? Vai miksi olet ollut putkassa? Tapeltuasiko?
Puhdas väärinkäsitys. Olin jatkoilla kaveripariskunnalla niin naapuri soitti kytät. Mut raahattiin ulos kun en halunnut tai ymmärtänyt lähteä ja vietiin putkaan. Tai näin mulle kerrottu.
No kerrot sen, ja sanot, että joit vain silloin niin paljon lapset ei olleet mukana. Kotona et juo niin että muisti menisi (jos et juo). Mikä se toinen reissu oli?
Eikin tämä on ihan eri juttu. Kuulustelu koskee epäiltyä pahoinpitelyä, kun hakkasin mieheni ärsytettynä.
Putkaan jouduin aikaisemmin ja eri tilanteessa. Ensin vapun jälkeen ja toisen kerran siis syksyllä. Tää mistä kerroin oli se syksyinen putkareissu ja siitä tuli sakkoa virkamiehen vastustamisesta tms.
Mua vähän v*tuttaa et mies alkaa kaivella näitä vanhoja asioita ja koittaa kääntää niitä mua vastaan nyt kun on keksinyt et haluaakin eron. Ap
Niin tarkoitin sen toisen putkareissun syytä. Onko miehessä sinusta vikaa, kun tekstistäsi saa sen käsityksen, että sinä et taas hyvää hyvyyttäsi ole noussut häntä vastaan (poliisille päin) tms?
Mut vietiin selviämään Kisahallin putkaan. Ap
Vika on sussa ap, ei kenessäkään muussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan syytät miestäsi, jos hän on käynyt lääkärissä.
Lääkäri jo virkansa puolesta tekee ilmoituksen pahoinpitely epäilyksestä, jonka poliisi tutkii ja vie syyttäjän ratkaistavaksi, johon asiaomaiset, ei edes miehesi voi vaikuttaa. Pahoinpitelyrikokset ovat syyttäjän käsissä ja vain hän päättää, viedäänkö se oikeuden ratkaistavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Einsteinin jälkeläinen ilmestyi paikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut vietiin selviämään Kisahallin putkaan. Ap
Nyt et kyllä kerro kaikkea. Ilmeisesti miehessä ei ole mitään vikaa? Miksi sitten ihmeessä ei haluaisi erota, miksi hänen pitäisi katsoa tuollaista kuin sinä?
Voi luoja, että toivon tämän olevan trolli!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en. Mun mielestä muillakin kuin niillä, joilla menee hyvin on oltava oikeus puhua. Tai muillakin kuin itsensä täysin uhreiksi kokevilla.
Vierailija kirjoitti:
No on ihan selvä sellainen, niinkuin monet muut palstalla nyt. Miksi ihmiset vastaa? Onko tää semmonen leikki, et jos mä keksin leikkijutun niin sinä leikisti uskot ja vastaat, minä jatkan, jooko? NO, menee se kahvi alas ilman tällaista tyhjänpäiväisyyttäkin. Onko Ap se akateeminen pitkäaikaistyötön vai sairauseläkettä odottava mt-potilas?
Kuka ei haluaisi eroa sinusta??