Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käytte kuntosalilla vaikka ilmaiseksikin voi saada itsensä hyvään kuntoon?

Vierailija
14.02.2017 |

Itse käyn juoksemassa 15-20 km lenkkejä ja kotona minulla on käsipainot, kahvakuulat ja jumppapallo. En ymmärrä ollenkaan että on pakko salille mennä kun treenit voi hoitaa kotonakin. Varsinkin naiset kun eivät kovin isoja painoja tarvitse mitkä saa hyvin kotiinkin.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyllä "punttimimmillä" ja "voimanostajalla" oikein hoksottimet pelaa.. Onko käyttämissänne lisäravinteissa kenties jotain sisälukutaitoa heikentäviä ainesosia?! 

..

Toi oli sitä sarkasmia kun sanoin että usko tai elä että pitää syödä myös oikein:D se tuntuu nimittäin olevan monelle vaikeaa ymmärtää!

Oi, kävit oikein googlettamassa että mitä se sellainen sarkasmi on? ;)

Kyllä minä ymmärrän että sinua hatmittaa kun et ole hyvässä kunnossa, mutta kyllä se siitä muutaman kunnon treenin jälkeen;D isommat painot vaan käyttöön ja rautaa nostamaan salille. Terveellinen ruokavalio ei aiheuta noin pahoja sokeripiikkejä eli se vaan vaihtoon! Kyllä siinä av-mammakin niinkuin sinä kuntoon pääsee!

Vierailija
62/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla, koska en voi käyttää siellä kolmea suosikkikuntoilulaitettani: vääntörauta, moottorisaha ja fiskarsin halkomakirves.

Keskustelusta päätellen kuulosuojaimet olisivat kylläkin salilla kova sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn salilla siksi, koska saan käydä työpaikan salilla ilmaiseksi. Tyhmäähän se ois kotona jollain kahvakuulalla jumpata, kun on kunnon sali käytössä.

Täällä täysin vastaava tapaus. Huvittavinta onkin se, että kun sali on ilmainen ei sitä nähtävästi arvosteta; käyn siellä yksin hyvällä salilla:)

Vierailija
64/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyllä "punttimimmillä" ja "voimanostajalla" oikein hoksottimet pelaa.. Onko käyttämissänne lisäravinteissa kenties jotain sisälukutaitoa heikentäviä ainesosia?! 

..

Toi oli sitä sarkasmia kun sanoin että usko tai elä että pitää syödä myös oikein:D se tuntuu nimittäin olevan monelle vaikeaa ymmärtää!

Kyllä minä ymmärrän että sinua hatmittaa kun et ole hyvässä kunnossa, mutta kyllä se siitä muutaman kunnon treenin jälkeen;D isommat painot vaan käyttöön ja rautaa nostamaan salille. Terveellinen ruokavalio ei aiheuta noin pahoja sokeripiikkejä eli se vaan vaihtoon! Kyllä siinä av-mammakin niinkuin sinä kuntoon pääsee!

Oi, sieltä se tuli, kateuskortti <3  

Ihanko itse keksit? XD

Vierailija
65/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Ihanko itse keksit? XD

Varo ettet pyörry ;D

Vierailija
66/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..

Ihanko itse keksit? XD

Tervetuloa vuoteen 2017 sieltä vuodesta 2003. Olen 24-vuotias ja ollessani ylä- ja ala-asteella XD-hymiötä käytettiin.

Taidat olla joku 9-vuotias tai jotenkin jumahtanut esiteini-ikään.

Vierailija
67/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Olen käynyt 80 - luvulla viimeksi yläasteeella "kuntosalilla". Mikä lie entinen  juopon vahtimestarin "työhuone". Mulla ei varmaankaan ole oikein käsitystä nykyisistä kuntosaleista. Tod. näk. en osaisi käyttää laitteita ilman perehdytystä.  Kynnys siis korkea.

Toisaalta - olen elämäni juossut, hiihtänyt ja uinut. Fudista ja itsepuolustuslajeja 20+ ikäiseksi. Auto-onnettomuus katkaisi harrastukset.

Jotain ihme "kotijumppaa" olen tehnyt lapsesta asti - sekoitus pilatesta, joogaa ja klassia lihaskuntoliikkeitä.

Olen kaappiliikkuja. Monitoimitanko - jossa nykyäään teen vain pää alaspäin-liikkeitä, ja ehkä jotain selkäjubinoita sekä käsipainot menevät kyllä piiloon, kun tulee vieraita. Naurattaa ja naurettavaa, mutta mulla elää illusio siitä, että voi elää epäterveellisesti ( mun kohdalla päihteet ) ja näyttää ikinuorelta.

No - eihän se niin mene loputtomiin. Hyvin silmiä avaavaa on ollut myös läheisten vanheneminen. Mude 75, Eno 86. Niitä lihaksiahan siis pitää hemmetti oikeasti olla.

Vierailija
68/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen hyvin varusteltu ympäristö, joka motivoi tekemään kunnon treenin. Haluan myös enemmän voimaa kuin kotijumpalla saa helposti aikaan. Ei minulla ole kotona mahdollisuutta maastavetoon tms, ja vaikka hankkisin tänne kalliilla tilaa vievät painot, lattia hajoaisi käytössä.

Vaikka olenkin nainen, se ei tarkoita ettenkö voisi haluta treenata kovempaa kuin vinyylikäsipainoilla ja jumppapallolla. Sitä paitsi viihdyn salilla.

Miksi te sali-inhoajat ette jäkätä samalla tavalla vaikka sulkapallon pelaamisesta, laskettelusta, ratsastamisesta tai vaikka pyöräilystä? Miksi juuri kuntosalilla käynti on niin kummallista ja kamalaa?

Vierailija
69/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn juoksemassa 15-20 km lenkkejä ja kotona minulla on käsipainot, kahvakuulat ja jumppapallo. En ymmärrä ollenkaan että on pakko salille mennä kun treenit voi hoitaa kotonakin. Varsinkin naiset kun eivät kovin isoja painoja tarvitse mitkä saa hyvin kotiinkin.

Olen kamppailulajien expertti ja taustalla myös järjestysmiehen, vartijan, portsarin hommia.

Ei miehetkään painoja tarvitse. Talvella kasvatetaan massaa syömällä hyvin. Käsillä seistään ja tehdään punnerruksia siten että nenä osuu lattiaan. Siinä tulee se oman vartalon paino nostettua 110kg.

Leuanveto sama juttu. Jos menee liian helpoksi niin voi laittaa repun selkään ja mäyris sinne. Mitään muuta hyötyähän mäyriksestä ei olekaan. Alkoholi on luusereille. Ja jokainen nautittu olut on pilanut seuraavan treenipäivän. Tämä selvä?

Kysyttävää?

Ei painoja tarvita. Kyse on kekseliäisyydestä.

Nyrkkeilysäkinkin voi rakentaa itse metallisesta roskiksesta ja se täytetään soralla. Siihen voi sitten napsia niitä napakoita suoria.

Vierailija
70/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monipuolinen hyvin varusteltu ympäristö, joka motivoi tekemään kunnon treenin. Haluan myös enemmän voimaa kuin kotijumpalla saa helposti aikaan. Ei minulla ole kotona mahdollisuutta maastavetoon tms, ja vaikka hankkisin tänne kalliilla tilaa vievät painot, lattia hajoaisi käytössä.

Vaikka olenkin nainen, se ei tarkoita ettenkö voisi haluta treenata kovempaa kuin vinyylikäsipainoilla ja jumppapallolla. Sitä paitsi viihdyn salilla.

Miksi te sali-inhoajat ette jäkätä samalla tavalla vaikka sulkapallon pelaamisesta, laskettelusta, ratsastamisesta tai vaikka pyöräilystä? Miksi juuri kuntosalilla käynti on niin kummallista ja kamalaa?

Komppaan tätä.

Vierailija
71/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska a) juokseminen ei sovi kaikille b) kaikilla ei ole kotona tilaa (kyllä, jotkut asuvat jopa soluasunnoissa tai alle 20 neliön asunnoissa) c) kotona voi olla tilaa, mutta jotkut liikkeet on parasta tehdä ainakin alkuun niin, että voi seurata esimerkiksi selän linjaa peilistä, ettei riko itseään väärällä tekniikalla d) painot ja tangot ja muut on vaan niin helvetin rumia, ettei kaikki halua niitä kotiinsa pyörimään e) kotoa on kiva lähteä pois treenaamaan, joillekin koti on palautumiseen ja rentoutumiseen, ja treenit, työt ja rehkimiset hoidetaan muualla f) autottoman keskustapirkon voi olla hankala hankkia kotiinsa painoja ja tankoja ja kahvakuulia ja sitä ja tätä painavaa ja hankalasti bussissakuljetettavaa roipetta.

Nämä nyt tuli näin ekana mieleen. Itse treenaan kotona, mutta minä nyt vaan tylsästi joogaan (matto ja joogapalikka riittää) tai treenaan lihaskuntoa vanhoilla kunnon entisajan aerobic-harjoituksilla (you know, koirankusetukset ja punnerrukset jne). 

Vierailija
72/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla juuri siksi, että se on paitsi erinomaisen hyvä sali, niin se on myös ilmainen. Samoin uinti ja sauna sen jälkeen.

Vierailija
73/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttimimmi-33v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä salilla, koska kotiin ei saa tarvittavia levytsnkoja tms mavea ja kykyjä varten. Niille tarvitsisi myös telineet jne. Myös siksi, että kavereiden kanssa on kivempi treenata, penkkiäkin kovempi tehdä jos on varmistaja :) näen myös muita kilpailjoita ja heidän kanssan voi keskustella treeneistä, ruokavaliosta, offilla ja dieetillä olosta.

Nauroin tälle. Syötkös sä ruokaa vai ruokavaliota? Elätkö sä vai oletko sä aina joko offilla tai dieetillä?

XD

Usko tai elä, mutta sillä on merkitystä mitä syöt jos treenaat ja liikut:D et sinä mitä tahansa voi suuhusi silloin pistää varsinkin jos haluaa tuloksia.

TÄH?! ET OLE TOSISSASI, EN TODELLAKAAN OLE TÄTÄ TIENNYT!!! 

(Just tää mua huvittaa näissä oman elämänsä pöösonaltreinereissä, ne kun kuvittelee olevansa ainoita joilla on se maaginen tietotaito siitä miten asiat hoidetaan ja miten kuuluu elää XD)

En minä luule mitään, vaan sinä taidat luulla.xD Itselläni on oma valmentaja ja kokemus fitness-kisoista ja sijoitukset siellä top6, että se siitä olan elämän Pt stä.

Siihen ei kai omaa pöösonaltreinöriä, ja vitneskisoista top6 -sijoitusta tarvita että osaa kyllä päätellä että ruokavaliolla on merkitystä kun haetaan tuloksia treenatessa.

Oikeesti mä nauran kaksin kerroin täällä !!!!!! Voi taivas miten yksinkertainen ihminen olet !!!

XD

No mutta sehän on sitten hyvä, että tiedät :D teit juuri vielä tyhmemmän itsestäsi tässä kun minä :D joillekin treenaaminen on elämäntapa, ei pelkästään sitä pikkutreeniä mitä Ap tekee ja siihen kuuluu paljon muutakin. Mutta joo senhän sä jo tiesitkin ja mm. sen että jos haluaa oikeasti lihaksia mitkään kahvakuula ja tavan käsipainot eivät niitä pidemmän päälle kasvata xD

Mitä hittoa? Vapaat painothan on treenissä parhaita. Mitä vikaa käsipainoissa ja kahvakuulissa? Niitä on muuten eri kokoisia, ja kummillakin saa tehtyä todella raskasta treeniä. Älä viitsi.

Vierailija
74/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupungin edullisella salilla ehkä joka toinen viikko, koska ei kiinnosta ja vituttaa muiden käytös ja pienet tilat. Lisäksi haluan ulkoilla ennemmin, kun työssä istun 8h tietokoneella sisällä.

Pari kertaa viikossa kotona teen sykettä nostattavan kahvakuulatreenin. Lisäksi 1-3x viikossa juoksulenkki, talvisin reipas kävely kovalla pakkasella. Keväällä sitten työmatkapyöräilyä 10km per päivä ja mitähän vielä...

Vierailija
75/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä salilla, koska kotiin ei saa tarvittavia levytsnkoja tms mavea ja kykyjä varten. Niille tarvitsisi myös telineet jne. Myös siksi, että kavereiden kanssa on kivempi treenata, penkkiäkin kovempi tehdä jos on varmistaja :) näen myös muita kilpailjoita ja heidän kanssan voi keskustella treeneistä, ruokavaliosta, offilla ja dieetillä olosta.

Nauroin tälle. Syötkös sä ruokaa vai ruokavaliota? Elätkö sä vai oletko sä aina joko offilla tai dieetillä?

XD

Usko tai elä, mutta sillä on merkitystä mitä syöt jos treenaat ja liikut:D et sinä mitä tahansa voi suuhusi silloin pistää varsinkin jos haluaa tuloksia.

TÄH?! ET OLE TOSISSASI, EN TODELLAKAAN OLE TÄTÄ TIENNYT!!! 

(Just tää mua huvittaa näissä oman elämänsä pöösonaltreinereissä, ne kun kuvittelee olevansa ainoita joilla on se maaginen tietotaito siitä miten asiat hoidetaan ja miten kuuluu elää XD)

En minä luule mitään, vaan sinä taidat luulla.xD Itselläni on oma valmentaja ja kokemus fitness-kisoista ja sijoitukset siellä top6, että se siitä olan elämän Pt stä.

Siihen ei kai omaa pöösonaltreinöriä, ja vitneskisoista top6 -sijoitusta tarvita että osaa kyllä päätellä että ruokavaliolla on merkitystä kun haetaan tuloksia treenatessa.

Oikeesti mä nauran kaksin kerroin täällä !!!!!! Voi taivas miten yksinkertainen ihminen olet !!!

XD

No mutta sehän on sitten hyvä, että tiedät :D teit juuri vielä tyhmemmän itsestäsi tässä kun minä :D joillekin treenaaminen on elämäntapa, ei pelkästään sitä pikkutreeniä mitä Ap tekee ja siihen kuuluu paljon muutakin. Mutta joo senhän sä jo tiesitkin ja mm. sen että jos haluaa oikeasti lihaksia mitkään kahvakuula ja tavan käsipainot eivät niitä pidemmän päälle kasvata xD

Mitä hittoa? Vapaat painothan on treenissä parhaita. Mitä vikaa käsipainoissa ja kahvakuulissa? Niitä on muuten eri kokoisia, ja kummillakin saa tehtyä todella raskasta treeniä. Älä viitsi.

Niin on vapaatpainot ja käsipainot, mutta sellaiset 1-3 kilon painot ei kauheasti auta jos lihasta haluaa saada:) itse enimmäkseen teen vapaillapainoilla ja salilla jossa käyn niitä on paljon. itse ainakin haluan lihaksen kasvavan enkä hinkuta pienillä painoilla, jota monet naiset tekevät yleensä toki on meitä myös.

Vierailija
76/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miks joku harrastaa eri asiaa kuin mä harrastan?"

Vierailija
77/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla, jotta voi pävittää sinne saakelin Faseen, että taas oltiin jumpalla. Ei voisi vähempää kiinnostaa oma kunto.

Vierailija
78/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpainolla tai moneen kotiin mahtuvalla salilla on vaikea harjoitella sitten kun vastukset alkavat olla 2-2.5xkehonpaino. Lisäksi painot voivat aiheuttaa ikäviä jälkiä parkettiin yms.

Luulisi tämän olevan selvää kaikille, jotka oikeasti liikkuvat.

Vierailija
79/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hiihto on ainoa oikea laji." -isäni

Vierailija
80/88 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kamppailulajien expertti ja taustalla myös järjestysmiehen, vartijan, portsarin hommia.

Ei miehetkään painoja tarvitse. Talvella kasvatetaan massaa syömällä hyvin. Käsillä seistään ja tehdään punnerruksia siten että nenä osuu lattiaan. Siinä tulee se oman vartalon paino nostettua 110kg.

Leuanveto sama juttu. Jos menee liian helpoksi niin voi laittaa repun selkään ja mäyris sinne. Mitään muuta hyötyähän mäyriksestä ei olekaan. Alkoholi on luusereille. Ja jokainen nautittu olut on pilanut seuraavan treenipäivän. Tämä selvä?

Kysyttävää?

Ei painoja tarvita. Kyse on kekseliäisyydestä.

Nyrkkeilysäkinkin voi rakentaa itse metallisesta roskiksesta ja se täytetään soralla. Siihen voi sitten napsia niitä napakoita suoria.

Yksi kysymys. Onko sulla yhtään ystävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme