Turn-offeja kissoissa?
-huolittelematon ulkonäkö
-mouruaminen
-lattialle ulostaminen
-peräaukosta roikkuva loinen
Kommentit (35)
Se kun toinen ensin haluaa, että mahaa silitetään ja seuraavaksi haukkaakin kädestä. 😰
Jos kissa on lompakkoloinen, ei käy töissä, olettaa, että maksan aina ruoat, on koska tahansa valmis lähtemään sellaisen tyypin matkaan, joka tarjoaa paremmat sapuskat.
Luonnevikainen sähinä ja täysin arvaamaton ja salamannopea huitaisu kynnet esillä.
Nuiva käytös kiehnäämisen sijasta.
Tonnikalalle haiseva hengitys.
Kuraiset polkuanturat ja mahanaluskarva.
Vierailija kirjoitti:
Av-kissa pahoitti mielensä.
-yöllä vonkaaminen (ruoan)
-se, että ei tyydy, mihin saa, jos vonkaus kuitenkin onnistuu, vaan vonkaa lisää
-pesemättömän pepun tunkeminen omaihyväisesti päin mun naamaa muka vahingossa
-kateellinen mun ruoista, vaikka yksin elättäisin meidän molemmat
-mun soitinten rämpyttäminen salaa, vaikka ei ole yhtään musikaalinen
Se kun kissa ei halua läheisyyttä. Oleskelee juuri sillä etäisyydellä, ettei yletä koskettamaan ja katselee tuomitsevasti. Sitten aamuyöllä seura yhtäkkiä kelpaakin, ja tulee ahdistelemaan, kun nukun.
Se, kun kissa ei halua mitään tasa-arvoista suhdetta vaan pitää minua piikanaan. Antaa lahjoja paljon harvemmin kuin minä, ja silloinkin antaa sellaista, mitä itse haluaisi. Ei mulla ole mitään käyttöä kuolleelle metsämyyrälle.
Vierailija kirjoitti:
Voi tää on jotenkin säälittävän suloinen, kun on niin epäviehättävä. Itse asiassa jotenkin tosi paljon jonkun ei niin hyvännäköisen ihmisen näköinen.
-arvaamattomuus
-raivarit
-vonkaaminen 24/7
-lainaa usein puuterisutia eikä palauta
Nirsoilu ruoan kanssa. En ikinä kehtaisi mennä ravintolaan tuollaisen juntin kanssa. Kasvisten päälle ei ymmärrä ollenkaan ja ruokavalio on nolostuttavan yksipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tää on jotenkin säälittävän suloinen, kun on niin epäviehättävä. Itse asiassa jotenkin tosi paljon jonkun ei niin hyvännäköisen ihmisen näköinen.
Niimpä. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu lukea tällaista ketjua. Tuosta kissasta paistaa pettymys, suru ja huono itsetunto. Miettii varmaan että kelpaako koskaan omana itsenään kun ihmisillä tuntuu olevan niin kovat vaatimukset.
Tietokoneen näppäimistön käyttö minun vuorollani.
Vierailija kirjoitti:
Se kun toinen ensin haluaa, että mahaa silitetään ja seuraavaksi haukkaakin kädestä. 😰
Kissa ei halua, että sen mahaa silitetään, vaikka se kelliikin selällään!
Koirat tykkäävät mahan silittämisestä, kissat eivät.
- leikkaamattomat kynnet
- Käy harvoin suihkussa
- Saa helposti hammaskiveä
- hengitys voi haista
- harjaamaton takki
- välinpitämätön asenne kun niin haluaa
- usein siivoaa, mutta silloinkin tulee vaan enemmän sotkua
- oksentelu
- arvaamaton luonne
- voi saada hepulit mutta ei voi tietää mistä
- voi nähdä pikku-ukkoja
Voi näitä olis niin paljon. Miksi aina päädyn yhteen tälläisten tyyppien kanssa.
- lyhyt häntä ja/tai liian lyhyet viikset
- bimbous
- liikkumattomuus
- isot reidet
- rumat silmät
- kaksoisleuka
- kömpelyys
- rumat tassut
- pahanhajuinen hengitys
nää on kyl sellasii turnoffei et huhhuh.. en kyl koskaan ottais moista mirriä elämääni!