Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja soitti. En pystynyt vastaamaan. Se oli siinä siiten?

Vierailija
13.02.2017 |

Selvitin jälkikäteen tulleet numerot ja 1 numeroista oli yhteen hakemaani paikkaan. Puhelu oli tullut to iltana. Tänään ei kukaan vastannut siihen enää. Näinkö se duuni meni ohi kun en voinut vastata siihen heti.
Miksi ne ei jättänyt soittopyyntöä vaikka ees tekstiviestillä. Vai olinko vaan varan varalla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vastaamatta jättäminen on välillä tosi raivostuttavaa. Itse työskentelen rekrytointien parissa ja usein käy niin että esim. tuuraajaksi päässeet eivät vastaa puhelimeen kun pitäisi sopia yksityiskohdista. Joskus olen laittanut tekstarin ja puhelin soi samantien, eli oikeasti ei estettä olisi ollut vastata, ei vain tuntemattomaan numeroon haluttu vastata. Tämä vastaamattomuus lisääntyy koko ajan. En itse tässä tehtävässä voi jättää tuntemattomille vastaamatta, kuuluu tehtävänkuvaan, enkä toisaalta koskaan ole ymmärtänyt mikä siinä vastaamisessa on niin ongelmallista.

Etkö tiedä että suuri osa puheluista joiden numeroa ei ole tallennettu ovat erilaisia häiriköitä milloin mistäkin. Niihin ei todellakaan kannata soittaa takaisin eikä myöskään vastata.

Vierailija
42/46 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harmi, mutta aina ei ole puhelimen ääressä, esim suihkussa, lääkärissä, kaupassakin huonosti ja autolla ajaessakin harvoin, jos puhelin on laukussa. Kyllä viestin laittaminen jättää paremman jäljen kuin soitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu, mutta annan vielä yhden vinkin työnhakijoille: jos rekrytoijan numero on tiedossa, lisätkää se puhelimen yhteistietoihin, niin näette, milloin sieltä soitetaan. Toki voivat käyttää jotain muutakin numeroa, mutta yleensä soitto tulee siitä numerosta, joka on annettu yhteystiedoissa. Tsemppiä työnhakuun!

Vierailija
44/46 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole työnantaja ainakaan Ap:lle jos vasta on oltu paikkaa hakemassa!

Vierailija
45/46 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Meni hyvä siivous ohi😆🤣

Vierailija
46/46 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpähän enää käytä heidän palveluitaan, siinäpähän menettivät hyvän asiakkaan, mua ei pompottele kukaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan