Mitä Suomen ruokamarketeista ei meinaa millään löytyä? Listatkaa mitä haette, jos joku muu tietäisi mistä saa.
Mallasviinietikka. Mistä sitä saa? Olen kiertänyt pääkaupunkiseudun marketeja muttei löydy.
Kommentit (418)
Tehdäänkö sitä raikkaan sitruunaista Axen Hangover-suihkugeeliä enää ja saako sitä Suomesta??
Mä kaipaan pehmeitä turkinpippureita. Näitä oli joskus.
Sitten värillisiä lakuja. Sellaisia makuja joita on metri-lakuissa.
Vierailija kirjoitti:
Akaasiahunajaa ei enää meinaa löytyä mistään. Pidän siitä enemmän koska se ei ole niin ällömakeaa kuin useimmat hunajat.
Öööh on sitä ihan Rainbowmerkilläkin S-kaupoissa ja Pirkka-merkillä K-mafiassa.
Kunnolla liikkuvaa tuoretta gaghia.
Vierailija kirjoitti:
Ylhäisten näkkileipä, saako enää mistään?
Muistan ne ja mielelläni ostaisin niitä vieläkin.
Ei vain näy missään.
Suolia. Pitää aina tilata erikseen. Kanan jalkoja, tosi kalliita jos sattuu löytämään. Rustoja. Ei ole missään.
Vierailija kirjoitti:
Akaasiahunajaa ei enää meinaa löytyä mistään. Pidän siitä enemmän koska se ei ole niin ällömakeaa kuin useimmat hunajat.
Näin tätä muistaakseni juuri Koivistonkylän Prismassa Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota Pirkan en ole nähnyt missään, mutta Rainbown oli ainoa jonka löysin. Harmi ettei sitä juuri mistään saa koska se on paremman makuista ja siinä on vähemmän kaloreita kuin perushunajissa eikä se jämähdä purkkiin samalla tavalla kuin muut hunajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota Pirkan en ole nähnyt missään, mutta Rainbown oli ainoa jonka löysin. Harmi ettei sitä juuri mistään saa koska se on paremman makuista ja siinä on vähemmän kaloreita kuin perushunajissa eikä se jämähdä purkkiin samalla tavalla kuin muut hunajat.
Horsmahunaja ei myöskään kiteydy.
Kanervahunaja hyytelöityy, muttei kiteydy.
Vaikea löytää kumpaakaan.
Tietääkö kukaan mistä löytyisi sokeritonta kirsikkamehua?
wt-mamma kirjoitti:
Sitten värillisiä lakuja. Sellaisia makuja joita on metri-lakuissa.
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/11322c/Lakritsi
Täältä löytyy joitain samoja makuja. Olen löytänyt verkkokaupasta monta muutakin "kadonnutta" karkkia =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltesers-karkit (Behnfordsilla on/oli niin pieniä pusseja, että niistä tulee vain vihaiseksi, ja laivoillakin on, mutta niille menen niin harvoin)
ras el hanout -mauste
Ras el Hanout-maustetta oon nähnyt Stockan herkussa.
Myös Kaaren Prismasta (Hki) löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mistä löytyisi sokeritonta kirsikkamehua?
esim. Biona kirsikkamehu. Saa ainakin Ruohonjuuresta.
Vierailija kirjoitti:
Tetley-merkkistä teetä. Tietääkö kukaan, saako sitä jostain?
Punnitse ja Säästä:stä!
Kaipaan sellaista kassleria, jota saa Ruotsissa ihan joka kaupasta. Tää suomalainen on jotenkin ihan erilaista.
Mulle kelpais sellainen kahvijäätelö, jota oli K-kaupoissa vielä muutama vuosi sitten, olisiko ollut Ingmanin. Siinä oli kahvinmakuisia raitoja, samalla lailla kuin ennen Tiikerissä, joka on nyt ihan kuraa, kun raidat ovat kadonneet olemattomiin!
Nykyään on kaikkea valmiina, niin saisikohan mistään valmiina porkkanaraastetta? Aina ei ole aikaa tehdä itse jos tarvitsee ostaa muutakin einestä. En tykkää niistä kosteista eineshyllyn valmissalaateista.
Mistä sais sellasta vanhanaikaista sitruunamuffinssijauhetta? Mulla on vanha sitruuna-mustikkakakkuresepti ruotsalaisesta lehdestä, mut en löydä muuta kun suklaakakkujauheita. Voi tietty tehdä itse tavallisen kakkutaikinan ja siihen sitruunaa, mut ei vaan maistu samalta eikä oo yhtä helppo tehä.
Mies haluais tehdä paukkuja, mut grenadiineja on huonosti. Joskus osti jostain itämaisesta kaupasta jotain passiongrenadiinia, jumalaista, mut nyt ei löydä. Onks tietoo?
Ylhäisten näkkileipä, saako enää mistään?