Jos sanoisin miehelle, että koira näykkäisi
lastamme (vaikkei tietenkään ole), niin pääsisköhän tuosta rakista sitten eroon?
Tai jos veisi sen autolla 100km päähän ja jättäis mettään ja sanois, että karkas lenkillä...
Kommentit (30)
Voi voi, maailmassa on kuule suurempiakin oksetuksen aiheita... ap
et millaisia tuntemuksia koira herättää sussa. Kaikille ei vaan sovi elämä koiran kanssa, se on osaltaan vaativaa. Luulisi tilanteeseen löytyvän kaikkia miellyttävä ratkaisu. Mitä kukaan hyötyy toisien haukkumisesta kun ei edes tiedä koko tilannetta. Turhaa koittaa ollaa tekopyhää, ap ainakin rehellisesti kertoo ettei voi sietää koiraa, eikä yritä olla jokin pyhimys. Ongelmat pitää ratkaista. Toivottavasti saatte asian selväksi.
On miehen työkalu eli virkakoira... =(
Mies kyllä tietää etten voi sietääs itä, joten hoitaa sen 99%. Mä toki annan sille ruokaa kun kissatkin ruokin, katson että on vettä ja päästän ulos kun on hätä, mutta siihen se sitten jääkin. En lenkitä, en paijaa enkä mitään muutakaan.
ap
ei kaikkien tosiaan tartte koirista ytkätä ei
mutta mua säälittää se koira parka...ja mies...
etsisit koiraparalle jonkun hyvän kodin vastuuntuntoisten, aikuisten ihmisten luota, niin pääsisipähän koira vihdoin eroon tuollaisesta kaameasta noita-akasta.
Toivotaan, että se koira ehtii ennen kuolemaansa purra sulta toisen tissin ja olennaiset palat alapäästä.
Tänäänkin saatanan rakki paskansi sisälle kun on niin vitun tyhmä, ettei osaa tulla pyytämään ulos vaikka on hätä!!! Ja just olin 2 tuntia aikaisemmin käyttänyt sen metsässä ja oikein oottanut että vääntäis tortut!!! Eikä ollut mitään ripulipaskaa, että olis muka tullut yllättäen. Helevetti mä vihaan sitä!!!!!
ap
Sinulle tulee vielä ongelmia lastesi kanssa.
että ennemmin nainen lähtee, kuin koira. Etenkin tämän tarinan kaltainen nainen. Tuollainen viha kertoo naisesta aivan kylliksi.
En huolisi sinua. Missään olosuhteissa.
Vierailija:
Ja kuka tässä on huonosti koulutetusta koirasta puhunut? Jos kakkaa sisälle (tyhmähän se on ja vahinko, mutta tietää tekevänsä väärin), niin ei se sitä tarkoita että koira olisi huonosti koulutettu. Koira on itseasiassa erittäin hyvin koulutettu.
Mä en vaan kertakaikkiaan voi sietää sitä (tai mitään muutakaan koiraa...)
ap