Jos sanoisin miehelle, että koira näykkäisi
lastamme (vaikkei tietenkään ole), niin pääsisköhän tuosta rakista sitten eroon?
Tai jos veisi sen autolla 100km päähän ja jättäis mettään ja sanois, että karkas lenkillä...
Kommentit (30)
En voinut arvata, että sillä oli hätä ja olin itse yläkerrassa. Koira on luonnollisesti opetettu että se ei saa päästää yksin ollessaan mitään ääntä, joten ei tietysti vinkunutkaan hätäänsä (olisi voinut silti tulla yläkertaan kertomaan asiansa, mutta tyhmä mikä tyhmä...)
Enkä nyt tietysti toteuttaisi noita eilisiä kuvitelmiani (jättää koira metsään yms.), vaikka kaikkeahan sitä päässä liikkuu. Joka tapauksessa, olen 3v sitä katsellut enkä siitä tykkää. Opetellut olen. Piste.
ap
Vierailija:
tuota on paljon vaikeampi selvitellä miten toimia. Ja olettaa voi että miehellä tulee aina olemaan koira viranpuolesta. Kinkkinen tilanne. Onko koira ulkona viihtyvää sorttia, jota voisi varsinkin kesällä pitää enemmän ulkona, jos olet koiran kanssa " kahden" vai salliiko asumis muoto koiran ulkona olon?
Nyt on ollu niin kovat pakkaset, ettei sitä voi kauaa siellä pitää. Onneksi on paljon poissa kotoa.
ap
Jos oli, niin mitäs otit sellaisen ukon?
Jos ei, niin miksi annoit ukon ottaa koiran?
Vierailija:
Jos oli, niin mitäs otit sellaisen ukon?
Jos ei, niin miksi annoit ukon ottaa koiran?
Miehellä ei ollut koiraa kun tapasimme, mutta jo seurusteluaikana hän pennun otti (asuttiin silloin vielä eri osotteissa). ap
Anna isännän hoitaa elukka ite, jos noin pahasti korpee.
Ilmeisesti aina potkaiset sen tieltäsi tai et halua huomata jos sillä on asiaa. Koira ei halua vaivata sua tollaisella asialla koska tietää ettet auttaisi. Sitäpaitsi ei ihmisiltäkään paska tule jos ei ole hätä vaikka kuinka istutetaan vessassa.
aikaa sairaalta ihmiseltä. Milloinhan alat olla uhka lapsille
Vierailija:
Ilmeisesti aina potkaiset sen tieltäsi tai et halua huomata jos sillä on asiaa. Koira ei halua vaivata sua tollaisella asialla koska tietää ettet auttaisi. Sitäpaitsi ei ihmisiltäkään paska tule jos ei ole hätä vaikka kuinka istutetaan vessassa.
Jos haluat tulla koiran kanssa toimeen, on sinun muutettava asennoitumistasi. Ei koira tyhmyyttään tuollaista tee, taustalla on jotain ihan muuta.
Rakki lähtee vihdoin ja viimein keskiviikkona!!!! Voi mikä ilon päivä!!!! Sillä on niin paha lonkkavika ettei pärjää enää virkakoirana, menee miehen kaverille eläkepäiviä viettelemään!
Niin ja alkuperäinen viesti oli kirjoitettu maaliskuussa -06.
Ja uutta rakkia meille ei tule! IKINÄ!!!!
MIKÄ ILON PÄIVÄ!!!
ap
Koirat on kamalia haisevia, läähättäviä ällötyksiä!
ap
Luojankiitos se koira pääsee eroon ällöttävästä läskistä AP:stä joka ei jaksa ahteriaan nostaa sohvalta ja viedä sitä lenkille! On koira paremman perheen ansainnutkin! Mukavaa!
Niin mitä sitten? Onko se joku eläinsuojelullinen rikkomus? Koittaakahan ymmärtää että koirien vihaajia on lukematon määrä, ap vain pisara meressä, ja muistakaa se silloinkin kun päästätte piskinne riehumaan ja hyppimään ihmisiä vasten!
ei kaikkien ole pakko tykätä koirista. Eihän kaikki tykkää kissoistakaan tai mistää eläimistä.
Meillä on koira ja minä tykkään enempi koirista kuin kissoista.
Jos seurustelee miehen kanssa, jolla on koira, niin kannattaisi ottaa selville mitä koira tosiaan vaatii (vaikka ei sitä itse hoitaisikaan).
Kohteletko samoin lapsiasikin, jos ne alkavatkin vituttamaan kun et arvannut kuinka paskamaista niiden kanssa on elää...
Voi jeesus että ketuttaa nää ap:n kaltaiset tyypit. Koira kun on niin syytön siihen kenen idiootin kanssa joutuu asumaan. Ja siiten vielä ihmetellään miksi koira tekee tarpeensa sisälle jne... Onneksi koira pääsi pois.
Olen sitä mieltä, että joka osaa koiran kouluttaa hyvin, osaa myös lapsensa kasvattaa hyvin.
Vierailija: että ennemmin nainen lähtee, kuin koira. Etenkin tämän tarinan kaltainen nainen. Tuollainen viha kertoo naisesta aivan kylliksi.
En huolisi sinua. Missään olosuhteissa.
Hehe, siis miten ap:n viesti liittyy tän idiootin tunnustukseen, ettei halua koko muijaa, LOL. Mikä loukkaus.
KOULUTTAISITTE sen koiran! Katsoisit PEILIIN prkl!
mitä siinä kiertelemään. en minäkään kattelis omassa kotona jotain ärsyttävää hurttaa josta en pidä.
ja turha lässyttää mitään " et ansaitse lapsias, mitäs sitten jos lasten kans tulee hankaluuksia" meillä lapset ja elukat on ihan eri asia.
tuota on paljon vaikeampi selvitellä miten toimia. Ja olettaa voi että miehellä tulee aina olemaan koira viranpuolesta. Kinkkinen tilanne. Onko koira ulkona viihtyvää sorttia, jota voisi varsinkin kesällä pitää enemmän ulkona, jos olet koiran kanssa " kahden" vai salliiko asumis muoto koiran ulkona olon?