Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivosin lapsena ja nuorena paljon äidilleni. Nyt tajuan miksi. Hän ei välittänyt minusta tai tunteistani.

Vierailija
12.02.2017 |

Vaikka itse kuvittelikin niin. Tyypillinen narsistisesti käyttäytyvä aikuinen, siis. Tiesin aina, ettei syy vihaan ollut väärä eikä minussa. Sen sijaan minun syyllistämiseni tuon takia oli aivan jäätävää. Minussa muka oli syy, kun hän käyttäytyi väärin minua kohtaan. Se ei ole ikinä lapsen syy, kun aikuinen ei tajua lasta! Olen puhunut hänelle tästä myöhemmin, että jos kyse olisikin vain väärinkäsityksistä hänen taholtaan, ja olen kertonut, että hänen toimintansa on satuttanut minua lapsena. Huuto yms. Niin sen aijaan, että olisi surullinen, että niin on käynyt hän suuttuukin mulle! Eli oikein alleviivaa sen, minkä koin jo silloin lapsenakin; hän ei välitä minusta eikä minun tunteistani. Hän mieluummin pahentaa minut ja syyttää minua omista vääristä teoistaan.
Olen onnellinen, että tajuan vihdoin, mikä hän oli: kylmä ja tunteeton ihminen, kuten jokainen, joka nyt alapeukuttaa tai alkaa inttää paskaa mua vastaan. Koska mulla on ollut tämän ansiosta niin paha olla, että olen antanut sen haitata suhdetta lapsiinikin. En IKINÄ olisi tehnyt niin, jos olisin itse valinnut käytäytyä väärin. Silloinhan olisin ihan tyytyväisesti sellainen vain, enkä olisi edes kärsinyt. No niin, tunteettomat alapeukuttajat, antakaa tulla!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä20 kirjoitti:

Ap, oletko kirjoittanut tästä aiheesta aikaisemminkin tänne? En tajua nyt tätä negatiivista vastaanottoa täällä.

Äitihullu on jankannut täällä kaksi vuotta vihaa äitiään, miestään, lapsiaan, isää, isän vaimoa kohtaan.

Palstan vastenmielisin tyyppi

Samat sanat sinule, kuin tuolle edellisellekin. Kamalaa miten tunteettomiin ihmisiin sitä saakin "tutustua" palstalla sitä kautta, että avautuu vaikeuksistaan. Sinä olet niin tunteeton, että sinuna olisin jo huolissani siitä ja keskittyisin vain siihen kohtaan itsessäni. En muihin ihmisiin ja heidän asioihinsa laisinkaan.

ap

Mene terapiaan. Mitä sinä täällä sääliä kerjäät. Nyt kaikki on tunteettomia sun mielestä. Et sitten kestä kritiikkiä itseäsi kohtaan. Et voi muuttaa kuin itseäsi. Tyydy siihen.

Vierailija
42/45 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä20 kirjoitti:

Ap, oletko kirjoittanut tästä aiheesta aikaisemminkin tänne? En tajua nyt tätä negatiivista vastaanottoa täällä.

Äitihullu on jankannut täällä kaksi vuotta vihaa äitiään, miestään, lapsiaan, isää, isän vaimoa kohtaan.

Samat sanat sinule, kuin tuolle edellisellekin. Kamalaa miten tunteettomiin ihmisiin sitä saakin "tutustua" palstalla sitä kautta, että avautuu vaikeuksistaan. Sinä olet niin tunteeton, että sinuna olisin jo huolissani siitä ja keskittyisin vain siihen kohtaan itsessäni. En muihin ihmisiin ja heidän asioihinsa laisinkaan.

ap

Mene terapiaan. Mitä sinä täällä sääliä kerjäät. Nyt kaikki on tunteettomia sun mielestä. Et sitten kestä kritiikkiä itseäsi kohtaan. Et voi muuttaa kuin itseäsi. Tyydy siihen.

Olen jo terapiassa. Haukkuminen ei ole kritiikkiä ja asiaton vastailu. Sinuahan se närästää, kun sanon että olet tunteeton. En mitään sääliä ole hakemassa, vaan apua itseäni viisaammilta. Siihen ei vain riitä se, että ilmoittautuu. Täytyy myös olla jotain jolla osoittaa se ja osalla on sellaista viisautta ollutkin. Neuvominen ei yleensä ole suurinta viisautta, vaan kuunteleminen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä20 kirjoitti:

ap

Olen jo terapiassa. Haukkuminen ei ole kritiikkiä ja asiaton vastailu. Sinuahan se närästää, kun sanon että olet tunteeton. En mitään sääliä ole hakemassa, vaan apua itseäni viisaammilta. Siihen ei vain riitä se, että ilmoittautuu. Täytyy myös olla jotain jolla osoittaa se ja osalla on sellaista viisautta ollutkin. Neuvominen ei yleensä ole suurinta viisautta, vaan kuunteleminen.

ap

Sun terapia menee aivan hukkaan, jos et osaa puhua näistä asioista ammattilaisen kanssa. Hän on sinua viisaampi ja kokeneempi työnsä puolesta. Tuo tunteettomaksi haukkuminen osoittaa vain että sulta loppuu järkevät aiheet ja alat sättiä kaikkia tunteettomiksi. Terapeutti sekä kuuntelee, että antaa neuvoja. Kovin epävakaalta vaikutat vihanpurkauksinesi. Joku lääkitys voisi rauhoittaa oloa, ettei lapset saa sun paskamyrskyä niskaan ilman syytä.

Vierailija
44/45 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkaudu tunnarillasi 3500, jotta voi siirtyä heti pois, kiitos.

45/45 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitääkö tässä olla huolissaan sun lapsista?

Osaatko itse pitää heistä hyvän huolen?

Mitä tarkoitat lasten satuttamisella?

Haluan sulle kaikkea hyvää, mutta huono äitisuhteesi ei saa vaikuttaa siihen kuinka huolehdit omista lapsistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä