Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?
Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.
Itse olen huomannut näiden kadonneen:
- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)
Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.
Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.
Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!
Kommentit (1507)
Vierailija kirjoitti:
Napoleon leivokset, onko näitä vielä?
Saa ainakin Malmin S-marketista
Onko Friggsin maissikakkujen maku muuttunut hiljattain vai osuiko kohdalle vain huono erä? Rakastin sitä popcornin makua, nyt kun ostin niin kakut haisevat muoville ja maussa on enää häivähdys jäljellä josta popcornia saa etsimällä etsiä.
Tomaattimakrillifileet lidlistä. Ne palasi parempina väliaikaisen huonon version jälkeen ja sitten taas katosi.
Englantilainen / italialainen / gourmet tai ihan mikä tahansa muu pekoni kuin tuo amerikkalaistyylinen rutkula jota jokainen valmistaja myy viidessä erilaisessa pakkauksessa. Luulisi että olisi markkinarako edes yhdelle erilaiselle tuotteelle.
Mihin estrellan vegaaniset juustonaksut katosivat?
🇺🇦🇮🇱
Fazer Tutti Frutti Nordic Berries-karkkipussi
Kickx kikhernesipsit. Hyvä rakenne, ohut rapea, hyvänmakuinen. Edullisempi kuin muut proteiinisipsit.