Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyviä tuotteita kaipaat, jotka ovat kaupoista poistuneet parin viime vuoden aikana?

Vierailija
12.02.2017 |

Listataan (taas) hyviä poistuneita tuotteita tähän, ehkä näitä joskus jossain firmassa luetaan. Nyt haetaan parin viime vuoden aikana poistuneita tuotteita, ei kasarin helmiä.

Itse olen huomannut näiden kadonneen:

- itse lohkaistava Kunto-näkkäri
- Grand Dessert -pähkinävanukas
- HK:n filepekoni
- Finaxin kanelimysli
- pesuaine silkille ja villalle, nimeä en muista eikä löytynyt googlaamallakaan. Ihanin (mutta erittäin mieto) tuoksu ikinä, joten varmaan siksi piti poistaa Suomen markkinoilta ;-)

Valikoimista poistettuja tuotteita usein yhdistää se, että ne ovat erilaisia kuin muut luokkansa tuotteet, eikä niitä voi oikein korvata millään. Rasvaista lölleröpekonia on esimerkiksi montaa eri merkkiä, on Atrian ja HK:n, on Xtraa, on Amerikan pekonia ja Englantilaista pekonia ja Italialaista pekonia. Mutta ei yhtäkään vähärasvaisempaa filepekonia.

Vanukkaitakin on suklaata, tuplasuklaata, minttusuklaata, valkosuklaata, suklaa-appelsiinia ja kahvinmakuista. Mutta ei yhtään pähkinävanukasta, se olisi jo aivan liiallista Suomen vanukasmarkkinoilla.

Näkkäreitä on hyllymetreittäin vaikka minkälaista sahattua suorakaidetta tai pyöreäksi leivottua, on ruotsalaista ja Vaasanin ja pienempiä valmistajia, on ohutta ja paksua, on vaaleaa on tummaa. Mutta itse lohkaistavaa ei perkele voi olla, johonkin on vedettävä raja!

Kommentit (1507)

Vierailija
381/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresemme 24hour body shampoo ja hoitoaine. Pari kuukautta sitten viimeisetkin putelit oli loppuunmyynnissä siinä kaupassa, mistä oon niitätottunut ostamaan. Pakko oli ostaa pari pulloa varastoon.

Harmi kun näin hyvä tuote lopetettiin. Eikö sillä ollut tarpeeksi käyttäjiä. 😳 Mä ainakin tykkäsin kun oli litran pullot (vai oliko se 900ml) ja suht edullinen hinta.

Vierailija
382/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset kulmakynät. Melkein miltään merkiltä ei saa enää sellaisia terotettavia tavallisia kyniä, vaan tilanne ovat tulleet sellaiset, joista kynä putkilosta ulos kiertämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäistä konetiskiainetta ei enää meinaa löytyä mistään. Ennen oli Prismassa useampaakin merkkiä. Nyt olen löytänyt parista kaupasta vain yhtä ylihintaista geelimäistä pesuainetta astianpesukoneeseen. En tykkää yhtään käyttää tabletteja.

Vierailija
384/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kismet rasberry cheesecake!

Vierailija
385/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK 120g Amerikan Pekoni ® Filee nimellä myydään vähärasvaisempaa pekonia s-ryhmän kaupoissa.

Bio Luvil Wool & Silk on hyvä villa ja silkki vaatteille,hyvin mieto tuoksu.

Vierailija
386/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlen inferno pitsa ja kunnon porsaan läski jota sai ainkin viime vuonna tokmannilta.

Vierailija
387/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä jo useampikin vuosi, mutta Hopeatoffeeta on ikävä.

Vierailija
388/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä jo useampikin vuosi, mutta Hopeatoffeeta on ikävä.

Hopeatoffeeta saa kyllä ihan ruokakaupoista.

Vierailija
389/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä en oo enää löytänyt niitä minisuukkoja :(

Vierailija
390/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecapicci lihapötköt lidlestä on hävinny piru että oli hyviä vaikka ulkonäkö ei kummoinen

Vierailija
391/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa-Toblerone, Iloinen Vesseli-kaakao, Kaunis Veera-keksit, Metsätähti-jugurtti, Nami Nami-vanukkaat, Ingmanin päärynä-vaniljajäätelö. Muutenkin kaipaisin jäätelöihin päärynä-, vadelma- ja banaanimakuja.

Vierailija
392/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerina caramel suklaapatukka

Vierailija
393/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissumies alkuperäisellä reseptillä. Tämä vaihtui joskus 15 vuotta sitten. Kun puolikkaat erotti toisistaan, niin pinnat oli miellyttävän rosoista ja epätasaista. Nyky-reissarissa pinnat on sileitä.

Vierailija
394/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffel chili wheels sipsit :(

Vierailija
395/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäistä konetiskiainetta ei enää meinaa löytyä mistään. Ennen oli Prismassa useampaakin merkkiä. Nyt olen löytänyt parista kaupasta vain yhtä ylihintaista geelimäistä pesuainetta astianpesukoneeseen. En tykkää yhtään käyttää tabletteja.

Tämä! Itsekin käyttäisin nestemäistä pesuainetta mutta pakko käyttää jauhemaista.

Vierailija
396/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stevialla maustettu mehukeitto

Vierailija
397/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi-Kismet

Vierailija
398/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARABOUN TUMMA ALADDIN!!!!!!!!!!!!!!!!

Asun kaukana Suomesta ja olen useammaltakin vierailijalta pyytanyt tuota - ei oo. Jossain kaupassa oli sanottu, etta on myynnissa vain joulunaikaan, jos silloinkaan.

Parasta suklaata ikina!

Vierailija
399/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vita Plus vesiliukoinen öljyhoito kadonnut jo vuosikymmiä sitten. Muistelen vieläkin miten sillä sai aina koppurahiukset kuntoon ja tukka kiilsi. Maailman paras tuote tukalle takaisin!

Vierailija
400/1507 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin piparminttusuklaa. Se myytiin sellaisessa levyn näköisessä paketissa ja siel oli sisällä yksittäispakattuja "puikkoja". Samaa suklaata on vielä myynnissä muita makuja mut ei sitä piparminttua.