Miksi lyhyt 152cm nainen ei saisi haluta vähintään 183 cm pitkää miestä?
Miksi sitä paheksutaan. Haluan, että mies on iso!!!!!!!!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte haluta kun ne 180+ senttiset tulevat ihan itsestään, mutta lyhyemmät eivät edes näe... Ja täällä siis nippanappa 150 senttinen...
Niinhän ne yleensä tulevatkin naisille kuin manulle illallinen nuo miehet. Ei tarvi laittaa itse tikkua ristiin yhtään. Monelle miehelle riittää jo se että sillä on joku nainen, turha siinä ruveta tinkimään enää sitten mistään.
Tuon takia naisen kannattaa huolia vain mies, jolla käy flaksi naisten parissa. Eipä tarvitse miettiä, että onko itse miehelle se, johon tämä vain tyytyy.
Miksei saisi haluta mitä vain? Kuka sitä muka paheksuu ja mitä väliä sillä sinulle on?
Itse en kyllä tajua, miksi pituus olisi kovinkaan tärkeä seikka kumppanin valinnassa.
Hohhoijaa. Ja kukahan taas kieltää? Minä olen vähän alle 160-senttinen ja olen aina halunnut 180-185-senttisen miehen. Ehkä 190:kin olisi kelvannut, mutta ei mikään hoikkeliini hongankolistaja kuitenkaan. Poikaystäväni on omien sanojensa mukaan 175-senttinen ja ihan sopiva mieheksi. On minulla ollut pidempiäkin miehiä, wohou.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lyhyt 152cm nainen ei saisi haluta vähintään 183 cm pitkää miestä?
Miksi ei saisi? Missä on määritelty ettei saisi? Vai keksitkö tämänkin omasta päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta mutta vitun typeräähän se on. En vain miehenä ymmärrä mikä ihme siinä pituudessa on nIin tärkeää melkeimpä jokaiselle naiselle :D
Lyhyillä miehillä nyt vain on usein ongelmia itsetunnon kanssa, pitkät miehet uskaltavat olla positiivisella tavalla miehekkäitä kun käppänämiehet usein machoilevat ja suhtautuvat naisiin halveksuvasti.
Taitaa oikea syy vain olla että lyhyet miehet eivät vain sytytä naisia seksuaalisesti. Ei vain kohdata laittaa sitä pinnallisuuden piikkiin
Mä oon muutamaa itseäni lyhempää deittaillut ja jokaisella heistä on ollut ongelma pituuden kanssa. Siksi en nykyisin vilkaisekaan alle 180cm miehiä.
N180
Sanotaanko näin että risteytyy se chihuahuakin tanskan dogin kanssa kun sille päälle sattuu. Meillä ai mitään ongelmaa minkään kanssa vaikka pituusero on aika messevä! Olen reilusti alle 150 ja mies yhtä reilusti yli 180.
Olen 164cm, eli käsittääkseni melko "keskimittainen" nainen. Nykyinen mieheni on 175cm pitkä. Jo vain on sopivan mittainen, eikä pituus itselle merkitsekkään miehessä, vaan luonne ja muut asiat. Olen seurustellut nuorempana myös 197cm pitkän miehen kanssa. Häneen verrattuna olin melkoinen puutarhatonttu :) Hyvin onnistui silti sekin seurustelu monen vuoden ajan. Lähinnä joku hitaiden tanssiminen yhdessä oli toisinaan vähän koomista puuhaa. Ja yhdessä asuessa ei voinuut ostaa sängynpäädyllistä sänkyä, kun poikaystävän jalat eivät olisi mahtuneet olemaan suorana. Miksei siis voi haluta pitkää, mutta liian tiukka ei kannattaisi vaatimuksissaan olla, kun ei se pituus ihmisessä mikään tärkein asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nää pätkänaiset haluaa montakymmentä senttiä pidemmän miehen. On tullut nähtyä. Itseluottamusta ei ole juuri yhtään, mutta kun kukkakeppi joni niin suojelee ja tunnen olevani nainen.
Voi jumalauta mikä kommentti. Melko monimutkainen tapa ajatella asiaa. En ymmärrä mitä ihmettä sillä miehen pituudella on osaa siihen asiaa jos naisella on huono itsetunto ja ei koe olevansa sellainen nainen kuin haluaisi.
Itse tykkään jotakuinkin saman mittaisesta partnerista. Voi heittää sen 10 cm suuntaan tai toiseen ilman, että tuntuu oudolta. Joku 150 cm tuntuu lapsen kokoiselta. - t. 176 cm mies
Anteeksi nyt vaan mutta pitäisikö minun alle 160 cm ottaa (ja miten edes otan tuosta noin vain?) 160 senttinen mies jotta ap olisi tyytyväinen?
Pitäisikö olla joku laki joka säätelee että vain samanpituiset saavat pariutua?
Mitä tarkoitat? Miten kukaan voisi vaatia tietynlaista ihmistä?