Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyt 152cm nainen ei saisi haluta vähintään 183 cm pitkää miestä?

Vierailija
12.02.2017 |

Miksi sitä paheksutaan. Haluan, että mies on iso!!!!!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta vaikka mitä! Kunhan et samalla mollaa lyhyitä (eli itseäsi pidempiä) miehiä. Olen itse pitkä nainen ja tuntuu, että nämä lyhyempien miesten haukkujat ovat samoja jotka arvostelevat pitkiä naisia (kuten viestissä 6 hirveksi kutsuen). Ei tietenkään koskaan päin naamaa tosin :).

Kaipaatteko lyhyet naiset jotain turvaa miehestä jos miehen pitää olla itseänne + 30 cm pidempi?

Vierailija
22/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 182cm mies ja hän kyllä valikoi ihan itse minut :) välillä vitsaillaan toistemme pituuksista mutta muuten en edes huomaa pituuseroa. Kyllä se molempien puolesta on ennemminkin yhteen sopivat kemiat ja rakkaus kuin ulkonäkö tärkein.

T: 150cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tylsintä av:n antia nää jatkuvat keskustelut ihmisten pituudesta/lyhyydestä. Melkein yhtä ärsyttäviä kuin jatkuvat läskikeskustelut.

Vierailija
24/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku 170cm +/- olis vähän kivempi.. ei mee halailut niin vaikeeks? T. 150cm[/quote

Näh, ei se niin vaikeeta oo ja kyllä, seksi onnistuu myös, joku tätäkin tiety miettii! xD Ihme käsityksiä jengillä kyllä. 

Vierailija
25/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi ja saa haluta, ja usein vielä noinkin kohtuullinen toive toteutuu.

Eri juttu on sitten ulkonäkö, varallisuus, talous, ja asema.

Ai sä meinaat että lyhyys on naiselle aina semmoinen handicap että ei voi saada ns. täyden kympin miestä? x) Älä turhaan huolehdi, ikinä ei lyhyydestä ole ollut ainakaan mulle haittaa miesmarkkinoilla. Ihan on kaikenlaista urosta tullut tarjolle, niistä vaan on sitten valinnut että minkä ottaa. :) 

Vierailija
26/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat toki haluta ja vielä löydät! Minulla taas OLI itseäni 40cm pidempi mies ja se oli ärsyttävää. Nyt minulla on sopivamman pituinen mies, 178cm ja itse olen 155cm. Kivempi halailla suunnilleen saman korkuista tyyppiä.

Vierailija
27/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin koripalloilijoilla on 140 cm näköinen nainen. Lahkeessa pullottava naru näyttää olevan naisen reiden paksuinen. Lisääntyminen taitaa olla mukavaa. 

Vierailija
28/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun sä näkisit sieltä maanrajasta edes eroa 170cm ja 183cm miehen välillä. :'D

180cm nainen

Vierailija
29/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan pienen naisen pitäisi haluta iso mies. Pitkä nainen saa pitkiä lapsia joka tapauksessa, joten pienempikin mies riittää tuottamaan ns. normaalikokoisen jälkeläisen.

Vierailija
30/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haluta mutta vitun typeräähän se on. En vain miehenä ymmärrä mikä ihme siinä pituudessa on nIin tärkeää melkeimpä jokaiselle naiselle :D

Lyhyillä miehillä nyt vain on usein ongelmia itsetunnon kanssa, pitkät miehet uskaltavat olla positiivisella tavalla miehekkäitä kun käppänämiehet usein machoilevat ja suhtautuvat naisiin halveksuvasti.

Vierailija
31/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies, 187 cm, ja mun mielestä taskuvenukset on ihan tosi hottiksia. :) Tsemppiä!

Vierailija
32/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haluta mutta vitun typeräähän se on. En vain miehenä ymmärrä mikä ihme siinä pituudessa on nIin tärkeää melkeimpä jokaiselle naiselle :D

Lyhyillä miehillä nyt vain on usein ongelmia itsetunnon kanssa, pitkät miehet uskaltavat olla positiivisella tavalla miehekkäitä kun käppänämiehet usein machoilevat ja suhtautuvat naisiin halveksuvasti.

Ok. Js koska näin on "usein" (eli joskus), niin tämä oikeuttaa dissaamaan puolikasta miessukupuolesta? (Tasan puolet miehistähän on keskiarvoa lyhyempiä ja puolet taas pitempiä.) Ja sitten joku on vieläpä erehtynyt pitämään naisia pinnallisina...

Vierailija
33/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gary kirjoitti:

Oon mies, 187 cm, ja mun mielestä taskuvenukset on ihan tosi hottiksia. :) Tsemppiä!

Pidätkö myös varhaisteini-ikäisistä taskuvenuksista? :)

Vierailija
34/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat usein todella naisvihamielisiä, ja varsinkin he vihaavat pitkiä ja komeita naisia. Ja jos tämmöinen pikkumies ajaa vielä isolla autolla, josta puhuu vähän väliä ja tärkeillen, vaikutelma on paitsi säälittävä myös koominen. Tällöin tulee mieleen, että myös miehuus on varmaankin pienikokoinen.

Vierailija
35/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Js koska näin on "usein" (eli joskus), niin tämä oikeuttaa dissaamaan puolikasta miessukupuolesta? (Tasan puolet miehistähän on keskiarvoa lyhyempiä ja puolet taas pitempiä.) Ja sitten joku on vieläpä erehtynyt pitämään naisia pinnallisina...

Ei kukaan sano lyhyeksi miestä joka on vain pari senttiä keskivertoa lyhyempi. Joka tapauksessa ihmisillä on oikeus preferensseihin, ja toki lyhytkin mies voi käytöksellään osoittaa olevansa seuran arvoinen joten eipä tässä pitäisi mitään ongelmaa kunnolliselle miehelle olla.

Aika paksua alkaa valittamaan naisten pinnallisuudesta kun miettii kuinka järjettömiä keskivertomiehen odotukset naisia kohtaan nykyään ovat. Pitäisi näyttää suunnilleen missiltä sekä olla alati iloinen ja palvelualtis persoona että kelpaisi edes kaljamaha-Pertille.

Vierailija
36/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gary kirjoitti:

Pidätkö myös varhaisteini-ikäisistä taskuvenuksista? :)

Henkilökohtaisesti tykkään varhaiskeski-ikäisistä taskuvenuksista. Mutta pituusmieltymys ei ole muuttunut iän myötä. Jos aloittaja arvostaa pituutta paljon, niin tottakai hän löytää pitkän miehen -- hienoa että hän tietää mitä haluaa. :)

Vierailija
37/51 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat lyhyen naisen. Kuka haluaa kauhean hirven kokoisen eukon?

Minä itseasiassa haluaisin päätä pidemmän naisen. Olen itse maskuliininen, enkä koe millään tavalla , että se olisi outoa tai epämiehekästä. Pitkistä naisista tulee rohkea ja voimakas kuva. Kiihottavaa.

Vierailija
38/51 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa oikea syy vain olla että lyhyet miehet eivät vain sytytä naisia seksuaalisesti. Ei vain kohdata laittaa sitä pinnallisuuden piikkiin

Vierailija
39/51 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa oikea syy vain olla että lyhyet miehet eivät vain sytytä naisia seksuaalisesti. Ei vain kohdata laittaa sitä pinnallisuuden piikkiin

No kyllä minä kehtaan  sanoa, että en pidä lyhyitä miehiä erityisen viehättävinä. Samoin en pidä bodareista, liian laihoista tai yli kaksimetrisistä. Ja totta kai se on pinnallista, mutta eipä minun vastuullani ole viehättyä kaikennäköisistä miehistä.

Vierailija
40/51 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat lyhyen naisen. Kuka haluaa kauhean hirven kokoisen eukon?

Minä. 180 cm ja pidempi nainen on upea näky. Olen kyllä itse noin parimetrinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän