Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Upeat naiset, jotka pysyvät sinkkuna...

Vierailija
11.02.2017 |

Aina palstalla kohkataan, kuinka nainen kuin nainen saa miehen. Julkisuudessa ja tosielämässä on kuitenkin paljon naisia, joilla ei ole kumppania, vaikka halua ehkä olisi. Keitä julkkisnaisia/lähipiirissäsi olevia tiedät, jotka ovat sinkkuja? Millaisia he ovat?

Usein ihmettelen, miten Emilia Vuorisalmi (Leppilammen ex) voi olla sinkku. Hyvännäköinen nainen, koulutettu ja rennon oloinen. Useamman vuoden ilmeisesti ollut sinkkuna, vaikka on parisuhdetta lehtihaastatteluissa toivonut. Jos tuollaisella naisella on vaikeuksia löytää hyvää miestä ni meinaa itselläkin epätoivo iskeä. :D

Ap

Jätetään keskustelun ulkopuolelle heidät, jotka ovat täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa. :)

Kommentit (171)

Vierailija
101/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ihmetteli, miksi moni upealta vaikuttava nainen on sinkku. En ihmettele ollenkaan, kun katsoo vapaana olevaa miestarjontaa. Naiset ja miehet ovat usein eri maailmoista. Voi, kun omaa sukupuolista suuntautumistaan voisi vaihtaa ajatuksen voimalla, siirtyisin heti naisiin, joissa taso on paljon parempi. :D

Ajattele kuinka rankkaa miehen elämä olisi jos joutuisi vaan täyttämään naisen toiveita. Kyllä mieskin valitsee sen helpon naisen niin pääsee itse helpolla.

Vierailija
102/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdekelpoisia naisia on enemmän kuin parisuhdekelpoisia miehiä. Kaikille ei riitä itsensä kaltaista paria.

Nyt kiinnostaa mikä tekee sen että mies on kelvollinen parisuhteeseen tai ei ole??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2234 kirjoitti:

Mun mielestä todella hölmöä sanoa että nainen kyllä saisi aina miehen jos haluaa. En tiedä olenko itse mitenkään upea, mutta kaunis, fiksu ja koulutettu vaikka hieman ylimääräistä löytyykin. Vaatteet 42/L eli en mitenkään oksettavan iso ole kun kumminkin on vieläpä kapea vyötärö ja hyvä peppu.

Olen nyt ollut 6 vuotta sinkkuna, enkä omasta tahdosta. Tottakai asiaa joskus miettii mutta en mitenkään epätoivoisesti etsi miestä. Yhdessä välissä oli jopa 3 vuoden tauko seksistäkin kun ei vain kumppania löytynyt. Tottakai jos olisin baarista kenet vain huolinut ja itse olisi ollut hieman aloitteellisempi, oisin voinut kämpille jonkun raahata mutta yhdenillan jutut totesin huonoiksi jo kauan sitten, eikä kyllä ole hirveästi edes tilaisuuksia tullutkaan. Olen luonteeltani aika varautunut joten kaverit sanoo että muhun oikeasti on vaikea tutustua. Eli en tiedä onko se syynä vai mikä. Mulla on hyviä miespuolisia kavereita eli tulen kyllä miesten kanssa toimeen, mutta miehet ei minusta juuri muuten kiinnostu kuin kaverina. Ja en itsekään kyllä osaisi mieskavereitani kuvitella muina kuin kavereina.

Joten itse ainakin haistatan paskat sille että naiset kyllä löytää miehen jos haluavat. Mulla ei edes ole mitään kummempia kriteerejä miehelle ja mulla on aika laaja miesmaku. Mutta onneksi olen vielä suht nuori, mutta kyllä sitä joskus miettii että mitä jos olen vielä 30 vuotiaanakin sinkku.

Mä olin sun ikäisenä S/36. Eli olet kyllä nuoreksi naiseksi iso. Sori nyt vaan.

Vierailija
104/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdekelpoisia naisia on enemmän kuin parisuhdekelpoisia miehiä. Kaikille ei riitä itsensä kaltaista paria.

Nyt kiinnostaa mikä tekee sen että mies on kelvollinen parisuhteeseen tai ei ole??

Pitäisi olla kunnossa mm. seuraavat asiat, koskee sekä miehiä että naisia:

Perushygienia, siisti olemus

Koulut käytynä ja työpaikka

Ei päihdeongelmia

Normaalit sosiaaliset taidot

Tunne-elämää: kyky esim. empatiaan

Kyky ajatella myös puolison ja lasten etua

Ei musta mitään mahdottomia asioita täyttää

Vierailija
105/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina hämmentyneenä luen täälläkin kommentteja, miten joku DI mies sanoo haluavansa perheen jonkun mukavan naisen kanssa, joka mieluiten ei ole kauhean korkeasti koulutettu, jotta ura ei ole hänelle tärkein, vaan nainen arvostaisi kotia ja on miehelle mukava. Näillä miehillä ei taida olla paljonkaan käsitystä naisista.

Tunnen naisen, jolla ei ole korkea koulutus, ja toimii sihteerinä. Hän on kuitenkin synnynnäistä johtaja-ainesta, ja luotsaa vapaa-ajalla yhtä harrastusseuraa rautaisella kädellä. Ei ole pullantuoksuinen eikä ehdi kanniskella miehille tohveleita. Sitten tunnen kunnianhimoisen DI naisen, joka kyllä töissä on rautainen neuvottelija, mutta kotioloissa viihtyy kotona, leipoo ja tykkää laittaa kotia, ja palvoo miestään ja pukeutuu huolella tätä varten.

Tällaisen DI naisen on ilmeisen paljon vaikeampi löytää miestä, koska perusjani Tuusulasta ei tunnu tasavahvalta kumppanilta (kyllä ulkopuolisenkaan silmään), ja DI miehet luulevat että hänen täytyy ammattinsa takia olla piinkova uranainen.

No ei minua miehenä kiinnosta jonkun sihteerinaisen voimafantasiat vapaalla. Jos pitää valita lämmin ja vähemmän koulutettu tai kylmä ja korkeakoulutuksen saanut, niin valtaosa miehistä valitsee ensimmäisen.

Kysymys onkin, miksi ihmeessä miehillä on sellainen perusolettamus että vähän koulutettu on lämmin, ja korkeasti koulutettu on kylmä. Naisia on kuitenkin todellisuudessa molemmissa joka lähtöön?

Tai miksi naisen pitää olla tyhmä, vähintään miestä tyhmempi? Itseä ei ainakaan huvittaisi elellä jonkun tyhmän kanssa. Olisi tylsää elämää.

Ja miksi niin moneen mieheen uppoaa muka-lämmin selkäänpuukottava nainen, joka vaan osaa esittää miehelle mukavaa mutta kuitenkin pettää tätä tilaisuuden tullen miehen kaverin kanssa?

Vierailija
106/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun maailmassani miehen käyttäytyminen, alkoholinkäyttö ja tupakointi.

Olen tupakoimaton absolutisti, joten alkoholia turhan runsaasti käyttäviä miehiä olen nähnyt aivan liikaa jo työelämässä.

Ongelmallisen hyvä hajuaisti, joten tupakoijan kanssa en voisi koskaan seurustella. 

Olen kiinnostunut museoista, konserteista, oopperasta, matkustamisesta jne., joten toivoisin, että löytäisin miehen, jota kiinnostaisivat vastaavat asiat.

En ole mökkeilijä ja mökkeilijöitä on Suomi täynnä.

Elän mielelläni yksin, mutta olisi ilahduttavaa löytää mies, jota kiinnostaisivat edes osittain samanlaiset asiat kuin minua.

Ohis

Vierailija
107/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama juttu jotka itselleni aika ehdottomia:

-Koulutettu, kykenee myös filosofiseen keskusteluun

-Työssäkäyvä että on varaa matkustaa

-Pidempi kuin minä korkkareilla (>180cm)

-Hyvässä kunnossa jotta jaksaa sängyssä. Nautin ja kiihotun katsellessani kaunista miehen vartaloa (ei pullukkaa tai pojalta näyttävää miestä)

-Harrastukset muuta kuin autonrassaus ja saunominen

-Osaa käyttää alkoholia kohtuudella (absolutistit ovat omaan makuuni nautinnon päälle ymmärtämättömiä niuhottajia TAI ex-ongelmakäyttäjiä)

Kolme miestä on tällä hetkellä aivan tuskaisen kiinnostunut minussa. Joku kohta edellisistä jää kaikissa uupumaan. Pulleista lompakoista huolimatta.

Vierailija
108/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole 20-vuotiaaksi tullessaan vielä löytänyt miestä, voi luovuttaa. Kaikki hyvät 20-30-vuotiaat miehet on jo viety. Näin se vaan on.

Vierailija
109/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä ikä näihin mieskriteereihin. Olen totaalisen kyllästynyt itseäni 10-15 vuotta vanhempiin vonkaajiin. Näitä on netti täynnä.

Baarissa ja muuten live-elämässä en vastaavaan miesryyppiin edes törmää, toisin sanoen koen olevani aivan eri maailmasta useimpien "nettimiesten" kanssa.

Vierailija
110/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö Paula Vesala tähän kastiin, jos viihtyy pitempään sinkkuna? On sen tasoinen nainen ettei se Jani Tuusulasta tai Pete Kouvolasta riitä.

Vierailija
111/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta erittäin kaunista, fiksua ja mukavaa nelikymppistä naista jotka ovat sinkkuina. Olen monesti ihmetellyt miksi näin on. Esimerkkinä hyvä ystäväni ala-asteelta lähtien joka on käsittääkseni ollut sinkkuna ainakin kymmenen vuotta. Näin hänen miespuolisena kaverinaan tiedän että hän ulkonäkönsä ja luonteensa puolesta kelpaisi lähes kaikille miehille mutta oikeaa ei ole enää osunut vastaan. Sen tiedän että hänen ex-aviomiehensä petti. Ehkä se on tehnyt varovaiseksi miesten suhteen. Yksi syy on varmaan myös se että lähes kaikki kivat ja fiksut miehet ovat jo varattuja nelikymppisinä ja jäljellä on lähes vain juoppoja ja/tai playereitä.

Vierailija
112/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on monta petetyksi tullutta naista. Olisiko kyse siitä, että osa näistä naisista haluaisi parisuhteeseen mutta samalla pelkää tulevansa taas petetyksi?

Vierailija
113/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta erittäin kaunista, fiksua ja mukavaa nelikymppistä naista jotka ovat sinkkuina. Olen monesti ihmetellyt miksi näin on. Esimerkkinä hyvä ystäväni ala-asteelta lähtien joka on käsittääkseni ollut sinkkuna ainakin kymmenen vuotta. Näin hänen miespuolisena kaverinaan tiedän että hän ulkonäkönsä ja luonteensa puolesta kelpaisi lähes kaikille miehille mutta oikeaa ei ole enää osunut vastaan. Sen tiedän että hänen ex-aviomiehensä petti. Ehkä se on tehnyt varovaiseksi miesten suhteen. Yksi syy on varmaan myös se että lähes kaikki kivat ja fiksut miehet ovat jo varattuja nelikymppisinä ja jäljellä on lähes vain juoppoja ja/tai playereitä.

Tai jos nelikymppisen miehen ex-vaimo petti miestä, eikä hän ole etsinyt uutta suhdetta. Miten te voitte päättää kuka 40v on tai ei ole kelvollinen suhteeseen. Tollasia aivopieruja vaan.

Vierailija
114/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeakoulutettu ammattimuusikko. Tuntuu olevan mahdotonta löytää mies muualta kuin muusikkopiireistä, heti kun menee jonkun tavantallaajan kanssa treffeille niin joko toinen ei ymmärrä työaikojani, ei ymmärrä ammattivalintaani tai ei ymmärrä että ihmisellä voi olla niin kova intohimo jotain asiaa kohtaan että tekee sitä pienestä palkastakin huolimatta. Kelpaisi kyllä mieheksi muukin kuin muusikko jos ymmärtäisi edes vähän työtäni, mutta kun ei niin ei. Ja monet muusikkomiehet taas pariutuvat ei-muusikkonaisten kanssa (koska keskivertonainen ei taida olla yhtä tolvana kuin keskivertomies), joten muusikkomiehiä jää vähemmän meille muusikkonaisille. Helsingissä on nuoria miehiä vieläpä huomattavasti vähemmän kuin nuoria naisia (noin 86 miestä/100 naista). Ja kun muistetaan vielä se, että miehissä on enemmän alkoholsteja, rikollisia, persuja yms kumppaniksi kelpaamattomia. Niin turha tulla ihmettelemään miksei ole miestä löytynyt. Olen ihan vakavissani hankkimassa lapsia yksin lähivuosina, ikää kuitenkin jo yli 30.

Ero tuossa voi olla myös siinä, että naisia viehättää erityisesti juuri se muusikko-status miehessä. Varsinkin, jos on edes vähän julkkis. Nainen jää helposti mieluummin kotiin tai on itse pienpalkkatyössä miehen työjutuista välittämättä - kunhan tulee rahaa pöytään, ja jos on vielä jonkin tason julkkis. Naisissa taas muusikko-status ja julkisuus ei ole mikään turn-on, vaan sitä ajatellaan, että tuota naista on sitten varmasti bylsitty ja paljon kaikenmaailman kiertueilla ja bändärihommissa (miesten maailma kun tuo on). Ja sellaista renttua kiertuetyttöä ei oikein haluta siihen herttaisen vaimon malliin - miehessähän sellainen renttumainen naistenkaatokone on vain turn-on.

Vierailija
115/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään vieläkin samat suomi24-vanhapojat täällä vaan jaksaa pöyhiä tätä samaa paskaa vuodesta toiseen :D 

Vierailija
116/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on siinä, että miehet ja naiset haluavat kumppaneilta eri asioita ja valitsevat kumppanit eri perusteilla. Naiset katsovat paljon koulutusta ja pituutta. No he sitten kouluttavat itsensä korkeasti koulutetuksi ja näin ajattelevat nyt olevansa sitten äärimmäinen hyvätasoisia naisia parisuhdemarkkinoilla,  sillä naisten silmissä korkeasti koulutettu mies on kultaa. Eli he ajattelevat että niinhän se on toisinkin päin. Wrong.

Vierailija
117/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taidettiin päästä aika ytimeen siinä, miksi korkeasti koulutettu nainen jää ilman kumppania. Miehet itse myöntävät väittelevänsä näitä kumppaniehdokkaina, koska miesten perinteinen kuva sukupuolirooleista, ja ennakkoluulot naisten kouluttautumiseen.

Totta. Jos pitäisi valita hyväpeppuisen ja lämpimän vähän koulutetun ja 6000e/kk tienaavan naisen väliltä, olisi helppo valita ensimmäinen.

-akat.mies 33v

Vierailija
118/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kaikilla miehillä pitäisi olla kainalossa joku missi/malli, vaikka mies itse olisi 160-senttinen lihava kalju.

Tää on niiin totta!

Vierailija
119/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kysyvät minulta miksi olen sinkku enkä tapaile ketään edes satunnaisesti.

Tapailisin mielelläni, mutta ei vaan yksinkertaisesti ole tullut itseä kiinnostavia henkilöitä tavattua. Viime vuonna tapasin yhden itseäni miellyttävän henkilön, mutta hän ei sitten pidemmän päälle halunnutkaan tapailla minua.

Olen varmasti jonkun silmissä "nirso" miesten suhteen, mutta sen olen päättänyt että mielummin olen yksin kuin väkisin lähden tapailemaan ketään.

Vierailija
120/171 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään upea nainen jos on sinkkuna. Jos olisi, saisi ne hyvät ja upeat miehetkin. Tai mikä vielä parempaa, saisi miehen haluamaan kohdella itseään hyvin ja kasvamaan :) Siinä mun määritelmäni upealle naiselle. Tuo on vain tavllista itsekkyyttä, että välitetään ja pidettän huolta itsestä ja siten ollaan "upeita".