Upeat naiset, jotka pysyvät sinkkuna...
Aina palstalla kohkataan, kuinka nainen kuin nainen saa miehen. Julkisuudessa ja tosielämässä on kuitenkin paljon naisia, joilla ei ole kumppania, vaikka halua ehkä olisi. Keitä julkkisnaisia/lähipiirissäsi olevia tiedät, jotka ovat sinkkuja? Millaisia he ovat?
Usein ihmettelen, miten Emilia Vuorisalmi (Leppilammen ex) voi olla sinkku. Hyvännäköinen nainen, koulutettu ja rennon oloinen. Useamman vuoden ilmeisesti ollut sinkkuna, vaikka on parisuhdetta lehtihaastatteluissa toivonut. Jos tuollaisella naisella on vaikeuksia löytää hyvää miestä ni meinaa itselläkin epätoivo iskeä. :D
Ap
Jätetään keskustelun ulkopuolelle heidät, jotka ovat täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa. :)
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin monet eivät ymmärrä sitä, että kaikki eivät vain halua parisuhdetta. Tai että koska parisuhde ei ole mikään itseisarvo ihmiselle, niin ei vain halua "tyytyä" kehenkään, joka ei tuo lisäarvoa elämään.
Sano tämä kaikille sukulaistädeille ja työkavereille. Ja niille, jotka ovat miehistään mustasukkaisia, koska sinkkunainenhan tunnetusti vamppaa kaikki varatut miehet.
Ottajia on, mutta useimmiten huomaa miehen lopulta pyörivän niiiiiin oman napansa ympärillä, että en jää tyytymään siihen rooliin, joka on tarjolla. Sitten miehet aloittavat kuukausien itkun "miksi"- kysymysten kera. Ja ovat muka valmiit oppimaan uutta.... Voi voi.
Upeudesta en tiedä, mutta en vaan jaksa lähteä etsimään miestä, mistään. Päättyisi kuitenkin riitoihin ja eroon. Saisin taas paskaa niskaan. Ei jaksa riskeerata. Silti toivon, että jossain olisi joku kultakimpale.
No, enpä nyt tiedä omasta upeudestani sen kummemmin, mutta olisihan noita ottajia ollut ihan aina. Ketään en kuitenkaan ole koskaan huolinut, koska olen ollut elämässäni kiinnostunut ihan muista asioista kuin parisuhteilusta. Olen kunnianhimoinen, tykkään opiskella ja luoda uraa, matkustella ja kohdata uusia ihmisiä, ihastua ja joskus tapaillakin, varaamatta itseäni kenellekään erityisesti. Kun sen aika on, teen lapsen yksin, kykenen kyllä tarjoamaan erinomaisen elintason ja turvallisen perheympäristön ilman miestä. (Itse asiassa on varmempaakin sulkea kaikki riskit ulkopuolelle, sen verran erikoisia parisuhteita on tuttavapiirissä tullut nähtyä.)
Maailma muuttuu, ydinperhe ei ole enää muodissa. Mitä sitä aikaa kesti, puolisen vuosisataa? Nyt kun on mahdollisuus valita, ihmiset valitsevat muita asioita kuin perinteisen perhemallin, eikä siinä ole mitään väärää.
Komppaan tuota riskien minimoinnista puhuvaa. Miehiin liittyy paljon riskejä, sillä mies voi aivan eri tavalla lähteä kuin nainen tai osoittautua muuten huonoksi vanhemmaksi. Tasaisemman ja varmemman elinympäristön tarjoaa useammin nainen, jonka elämä on vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7:lle kysymys: Miksi suhteesi eivät sitten toimineet, jos kerran teillä oli "henkistä yhteyttä ja olitte niin sopivia jne."?
Anna kun veikkaan: 7 on jännämies...
Sehän tuli jo viestissä selväksi, päämäärä oli saada seksiä.
Tämä on yksi syy, et kauniilta yritetään seksiä. Siinä missä ruma ehkä uskoo kemioiden vihdoin kohdanneen, kauniin on syytä varmistella aina, et näkee mistä on kyse. Vähän kuin Kyliellä se, et nuoret tuntemattomat miesnäyttelijät yrittää pokaa, mut heti kun ne on saaneet naamansa lööppeihin, ne jättää. Sit toi fiksuus. Älykköjä on vähemmistö. Kunnollisuus, ei halua olla panopuu, vaik se johtais suhteeseen?
Ei oo helppoa, ei naisilla eikä miehillä.
Seurustellessa viime aikoina aina sama kaava. Mies on onnellinen kun on saanut " noin upean" naisen. Sitten alkaa rutiini: Ruoanlaittoa, tv.n ja netin määräämää vapaa-aikaa, ehkä joku miehen rakas harrastus, joka rytmittää koko elämää. Alun kiihko laantuu, mutta edelleen odotetaan kaikki palvelut ja naisen kiihko silloin kun miestä haluttaa.... Hohhoijaa. Ei kiitos. Enää en sido itseäni näihin juttuihin, etenkin kun irrottautuminen on yksi hel...ti, kun alkaa aina se vainoaminen ja painostus jatkamiseen.
Haluan pitää jotain tasoa. Miksi kelpuuttaisin jonkun elämäntapatyöttömän kaljankittaajan, kun en itsekään ole sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitää jotain tasoa. Miksi kelpuuttaisin jonkun elämäntapatyöttömän kaljankittaajan, kun en itsekään ole sellainen?
Koska naiselle tulisi kelvata mies kuin mies. Ainakin aika monen miehen mielestä.
Minusta on usein sanottu kaunis ja upea, fiksu ja muuta. Kumminkaan nykyään en löydä sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin viettää elämääni sinne loppuun asti. Valinnanvaraa on, mutta ei vain minun kohdalle satu sellaista jonka kanssa arvomaailmat jne. Kohtaisivat. Treenaaminen salilla on minulle todella tärkeää samoin kun henkinen puoli sekä fiksuus miehessä, koska olen itse treenattu ja fiksu. Näköjään silti liikaa vaadittu.
Mielestäni jos jossain niin kumppaninvalinnassa saakin olla nirso.
Olen akateeminen, kaunis, kiinnostunut muodista, käyn salilla, minulla on hyvä yleissivistys, en käytä alkoholin lisäksi mitään päihteitä ja alkoholiakin melko harvoin ja vain vähän, tavoitteenani on opiskella mahdollisimman pitkälle ja toimia merkityksellisessä työssä ja yksi suurimmista haaveistani on olla jokin päivä äiti.
Myönnän ihan suoraan, että unelmien kumppanini on akateeminen, komea, hyvin pukeutuva, salilla käyvä (tai jotakin liikuntaa harrastava), hyvän yleissivistyksen omaava, alkoholia kohtuullisesti käyttävä muuten päihteetön mies, joka haluaa joku päivä perustaa perheen.
Ylläolevista akateemisuus on ehkäpä ainoa, joka ei ole varsinaisesti tärkeää tai mikään kriteeri, mutta luulen, että noista muista ominaisuuksista en olisi valmis edes tinkimään. Loppujen lopuksi kaikista tärkentä on se, että kemiat kohtaavat ja että yhdessä viihdytään.
Ainakin näillä seuduilla tuntuu, että kaikki komeat miehet ovat poikkeuksetta varattuja tai sitten naistenkaatajia, joilla on noussut kusi päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin näillä seuduilla tuntuu, että kaikki komeat miehet ovat poikkeuksetta varattuja tai sitten naistenkaatajia, joilla on noussut kusi päähän.
Sama täällä.
Minulta on monta kertaa suoraan kysytty erilaisissa yhteyksissä, milloin tahdikkaammin ja milloin tökerömmin, miksi olen sinkku vaikka olen niin nättikin. Olen aina vastannut suoraan: olen niin erakko luonne, että en halua miestä. Siinäpähän menevät hiljaiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen iskenyt parikin tällaista vuosia sinkkuna ollutta naista viimeisen vuoden aikana. Sen perusteella sanoisin, että tällaiset naiset kaipaavat kunnon henkistä yhteyttä, turvallisuutta ja vetovoimaa, ja kun näitä asioita löytyy, he ovat kyllä valmiita seksiin ja romantiikkaan. Eli minä olin näille naisille se sopiva, joka osui kohdalle.
Tää oli kyllä erinomaisen hyvin sanottu, noin omallakin kohdalla. Kaipaan toisinaan parisuhdetta, mutta olen huomannut, että miehen kanssa täytyy löytyä jollain tapaa erityinen yhteys, ennen kuin olen valmis tekemään kompromisseja nyt hyvin sujuvaan arkeeni. Tiedän kyllä kokemuksesta, että jos sellainen löytää, niin joustan vaikka loputtomiin (en nyt puhu mistään kynnysmatto-syndroomasta kuitenkaan), mutta harvemmin tarpeeksi kiinnostavia miehiä kohtaa. Tapailuyritykset päättyvät siihen, että huomaan, että pidän mieluummin kiinni rutiineistani, kuin joustan niistä miehen vuoksi, jolloin on turha toista siinä roikuttaa matkassa ja antaa toivoa, jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa miettiä mikset sitten saa "omaa tasoasi".
Miten niin monet eivät ymmärrä sitä, että kaikki eivät vain halua parisuhdetta. Tai että koska parisuhde ei ole mikään itseisarvo ihmiselle, niin ei vain halua "tyytyä" kehenkään, joka ei tuo lisäarvoa elämään.