Upeat naiset, jotka pysyvät sinkkuna...
Aina palstalla kohkataan, kuinka nainen kuin nainen saa miehen. Julkisuudessa ja tosielämässä on kuitenkin paljon naisia, joilla ei ole kumppania, vaikka halua ehkä olisi. Keitä julkkisnaisia/lähipiirissäsi olevia tiedät, jotka ovat sinkkuja? Millaisia he ovat?
Usein ihmettelen, miten Emilia Vuorisalmi (Leppilammen ex) voi olla sinkku. Hyvännäköinen nainen, koulutettu ja rennon oloinen. Useamman vuoden ilmeisesti ollut sinkkuna, vaikka on parisuhdetta lehtihaastatteluissa toivonut. Jos tuollaisella naisella on vaikeuksia löytää hyvää miestä ni meinaa itselläkin epätoivo iskeä. :D
Ap
Jätetään keskustelun ulkopuolelle heidät, jotka ovat täysin tyytyväisiä sinkkuuteensa. :)
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutetut emiliavuorisalmet voivat hyvinkin jäädä ilman miestä jonka he huolisivat, koska noista samoista harvoista miehistä kilpailevat käytännössä kaikki nätit ja miellyttäväpersoonaiset, väh. maalaisjärjellä siunatut naiset. Huipputason miehetkään kun eivät usein edellytä naiselta tiettyä tulotasoa tai varallisuutta ja koulutusta.
Hyvä kommentti. Minulle menestyneelle akateemiselle miehelle naisen koulutus ei paljoa merkkaa. Älylliset haasteet haen vaativista töistäni, kotona haluan relata ja/tai pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutetut emiliavuorisalmet voivat hyvinkin jäädä ilman miestä jonka he huolisivat, koska noista samoista harvoista miehistä kilpailevat käytännössä kaikki nätit ja miellyttäväpersoonaiset, väh. maalaisjärjellä siunatut naiset. Huipputason miehetkään kun eivät usein edellytä naiselta tiettyä tulotasoa tai varallisuutta ja koulutusta.
Itse olen AMK käynyt, timmilroppainen, liikunnallinen ja kaunis nainen. En löydä
Miestä ja minua on satutettu niin paljon, että en ehkä enää edes halua sellaista. Perheen haluaisin, mutta onneksi lapsia voi saada ilman miestä.Tämä pitäisi ilman muuta kieltää. On todella ihmeellistä, että tuollainen on ylipäätään edes mahdollistettu. Ilmeisesti vain naisen oikeuksilla on merkitystä - paskat lapsen oikeudesta isään.
Olen itse jo 37-vuotias eikä sopivaa kumppania näillä näkymin löydy. Minusta on hiukan surullista, olen kuitenkin fiksu ja lämmin ihminen. Olisin varmasti myös hyvä äiti ja kumppani.
Huomaatko itse ristiriidan vai pitääkö kertoa? Ai et huomaa. No kuka tahansa lämmin ihminen (ei tarvitse olla edes fiksu) olisi löytänyt itselleen sopivan miehen 37 ikään tullessa. Johtopäätös: et ole lämmin ihminen etkä todennäköisesti hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen AMK käynyt, timmilroppainen, liikunnallinen ja kaunis nainen. En löydä
Miestä ja minua on satutettu niin paljon, että en ehkä enää edes halua sellaista. Perheen haluaisin, mutta onneksi lapsia voi saada ilman miestä.Tämä pitäisi ilman muuta kieltää. On todella ihmeellistä, että tuollainen on ylipäätään edes mahdollistettu. Ilmeisesti vain naisen oikeuksilla on merkitystä - paskat lapsen oikeudesta isään.
Jos ei löydä sellaista miestä kenet haluaa ja ikää 34v. Ei paljon ole enää muita mahdollisuuksia. Ja onneksi on muita isän korvaavia miehiä elämässäni.
Ihan utelaisuudesta kysyn, että pitäsikö sitten jollain tavalla taata, että jos mies on tietyn ikäinen, niin hänelläkin on oikeus saada lapsi(a), vaikkei sitä potenttiaalista ja sopivaa "äiti hahmoa" olisikaan tiedossa, ainakaan niin, että haluaisi jakaa hänen kanssaan vanhemmuuden? - Kun onneksi on myös muita naisiakin.
Varmasti oikeus tulee sinä päivänä, kun lääketiede edistyy tarpeeksi ja miehelle voidaan kasvattaa kohtu. Tuskin ihan halpaa huvia mutta varmasti periaatteessa mahdollista.
Ai kohtuko onkin se, joka ratkaisee, kenelle turvataan oikeus saada lapsi(a) Pitääkö siis myös ainakin miespareilta -siinä kuin sinkkumiehiltä - kieltää oikeus adoption kautta saada lapsi(a). Jos olennaista lapsen saamisen kannalta on se, että kenellä on kohtu.
Olen korkeakoulutettu ammattimuusikko. Tuntuu olevan mahdotonta löytää mies muualta kuin muusikkopiireistä, heti kun menee jonkun tavantallaajan kanssa treffeille niin joko toinen ei ymmärrä työaikojani, ei ymmärrä ammattivalintaani tai ei ymmärrä että ihmisellä voi olla niin kova intohimo jotain asiaa kohtaan että tekee sitä pienestä palkastakin huolimatta. Kelpaisi kyllä mieheksi muukin kuin muusikko jos ymmärtäisi edes vähän työtäni, mutta kun ei niin ei. Ja monet muusikkomiehet taas pariutuvat ei-muusikkonaisten kanssa (koska keskivertonainen ei taida olla yhtä tolvana kuin keskivertomies), joten muusikkomiehiä jää vähemmän meille muusikkonaisille. Helsingissä on nuoria miehiä vieläpä huomattavasti vähemmän kuin nuoria naisia (noin 86 miestä/100 naista). Ja kun muistetaan vielä se, että miehissä on enemmän alkoholsteja, rikollisia, persuja yms kumppaniksi kelpaamattomia. Niin turha tulla ihmettelemään miksei ole miestä löytynyt. Olen ihan vakavissani hankkimassa lapsia yksin lähivuosina, ikää kuitenkin jo yli 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse jo 37-vuotias eikä sopivaa kumppania näillä näkymin löydy. Minusta on hiukan surullista, olen kuitenkin fiksu ja lämmin ihminen. Olisin varmasti myös hyvä äiti ja kumppani.
Huomaatko itse ristiriidan vai pitääkö kertoa? Ai et huomaa. No kuka tahansa lämmin ihminen (ei tarvitse olla edes fiksu) olisi löytänyt itselleen sopivan miehen 37 ikään tullessa. Johtopäätös: et ole lämmin ihminen etkä todennäköisesti hyvä kumppani.
En ole se, jolle kommentoit, mutta sanoppa se, mistä 37 -vuoden ikään tullut -nainen taikka mies- varmasti voi löytää "sen" oikean ja erinomaisen mieluusti myös itseä miellyttävän kumppanin? Ja edelleen kumppanin joka elää ja pysyy vierellä (, eikä esimerkiksi jää vaikka auton alle). - Niin ja miellyttävän lämpimältä kumppanilta odotan muutakin kuin, että hänen ruumiin lämpönsä on noin +/- 37 C astetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä sellaista miestä kenet haluaa ja ikää 34v. Ei paljon ole enää muita mahdollisuuksia. Ja onneksi on muita isän korvaavia miehiä elämässäni.
Ihan utelaisuudesta kysyn, että pitäsikö sitten jollain tavalla taata, että jos mies on tietyn ikäinen, niin hänelläkin on oikeus saada lapsi(a), vaikkei sitä potenttiaalista ja sopivaa "äiti hahmoa" olisikaan tiedossa, ainakaan niin, että haluaisi jakaa hänen kanssaan vanhemmuuden? - Kun onneksi on myös muita naisiakin.
Varmasti oikeus tulee sinä päivänä, kun lääketiede edistyy tarpeeksi ja miehelle voidaan kasvattaa kohtu. Tuskin ihan halpaa huvia mutta varmasti periaatteessa mahdollista.
Ai kohtuko onkin se, joka ratkaisee, kenelle turvataan oikeus saada lapsi(a) Pitääkö siis myös ainakin miespareilta -siinä kuin sinkkumiehiltä - kieltää oikeus adoption kautta saada lapsi(a). Jos olennaista lapsen saamisen kannalta on se, että kenellä on kohtu.
Kerrotko missä se lapsi kasvaa jollei kohdussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisin löytänyt ihan ok-kumppanin. Mutten sellaista, jonka kanssa haluan vanheta. Pitkä suhde päättynyt pari vuotta sitten.
Mikä ihme oletus on etteivät löydä miestä? Ehkä vain ovat tulleet järkiinsä että elämä sinkkuna on todellakin helpompaa ja mukavampaa.
Itse olen eronnut 40v onnellinen sinkku jota jaksetaan ihmetellä
Sellaiset jotka roikkuvat eksissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kovat kriteerit ja totuttu liian hyvään? Voisin kuvitella, että Leppilammen jälkeen perus Jani Tuusulasta ei oikein säväytä.
Miksi tuusulalaisen perusjanin pitäisi säväyttää upean näköistä lääkäriä?
No ei välttämättä pitäisikään, mutta tässä oli taustalla se fakta, että charmikkaita leppilampeja kävelee harvemmin kadulla vastaan kuin tuusulaisia perusjaneja. (Vastaus samalla otsikon kysymykseen.)
Mikä vitun lampeja XDDD
Tässä ketjussa kysyttiin sinkuista, jotka eivät ole löytäneet kumppania. Sivukaupalla on jauhettu tilanteeseensa tyytyväisistä sinkuista, yhden vanhemman vanhemmuudesta jne. Mennyt vähän sivuraiteille. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen korkeakoulutettu ammattimuusikko. Tuntuu olevan mahdotonta löytää mies muualta kuin muusikkopiireistä, heti kun menee jonkun tavantallaajan kanssa treffeille niin joko toinen ei ymmärrä työaikojani, ei ymmärrä ammattivalintaani tai ei ymmärrä että ihmisellä voi olla niin kova intohimo jotain asiaa kohtaan että tekee sitä pienestä palkastakin huolimatta. Kelpaisi kyllä mieheksi muukin kuin muusikko jos ymmärtäisi edes vähän työtäni, mutta kun ei niin ei. Ja monet muusikkomiehet taas pariutuvat ei-muusikkonaisten kanssa (koska keskivertonainen ei taida olla yhtä tolvana kuin keskivertomies), joten muusikkomiehiä jää vähemmän meille muusikkonaisille. Helsingissä on nuoria miehiä vieläpä huomattavasti vähemmän kuin nuoria naisia (noin 86 miestä/100 naista). Ja kun muistetaan vielä se, että miehissä on enemmän alkoholsteja, rikollisia, persuja yms kumppaniksi kelpaamattomia. Niin turha tulla ihmettelemään miksei ole miestä löytynyt. Olen ihan vakavissani hankkimassa lapsia yksin lähivuosina, ikää kuitenkin jo yli 30.
jos persu ei kelpaa, niin entäs kapitalisti?
entinen ystäväni, erässä tositv-sarjassakin miestä etsinyt todella kaunis nainen on niiiiin hankala luonne!!! Välit ovat menneet kaikkiin ystäviin ja sen yhdenkin kanssa tappelee jatkuvasti. Kaunis ulkoa, läpimätä sisältä. Se on varmaan näiden kauniiden ongelma. Ja en aio kertoa kuka on, sillä pidän hänestä VÄLILLÄ vieläkin. Väillä taasen hän saa järkyttäviä draamaqueen kohtauksia mitättömistä asioista joita en voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kovat kriteerit ja totuttu liian hyvään? Voisin kuvitella, että Leppilammen jälkeen perus Jani Tuusulasta ei oikein säväytä.
Tämä on totta. Mulla on tällä hetkellä sellainen luxusmies, että tuskin koskaan enää tyytyisin vähempään. Joten yksin olisin lopun elämääni.
Voi olla että miehesi jättää sinut kun parin ekan vuoden alkuviehätys katoaa. Luxusmiehiä himoitsevat kaikki naiset, tuskinpa olet hänen tasoaan. Hän vain kelpuutti sinut syystä joksikin aikaa.
Heh, luxusmies on pysynyt rinnalla jo yli 20 vuotta, mikä onkin yksi luxusmiehen hyvistä ominaisuuksista. Nimittäin luotettavuus. Luulisin kuitenkin että aika lailla samoilla leveleillä pyöritään.
Ööh kenen mielestä leppilampi on oikeesti joku catch? Sama ryppyinen puku päällä esittelee itseään joka paikassa. Tavallinen duunarijätkä jolla on sydän paikallaan on paras.
Olen yh-äiti ja sinkkuna ollut kohta 6 vuotta. Tähän aikaan mahtuu paljon erilaisia miehiä keitä olen tapaillut ja kun ei vaan natsaa niin ei natsaa. Yksi vähän vakavampi tapailusuhdekin ollut sinä aikana, sekin karahti kiville. Yksinkertaisesti minulla ei ole aikaa tapailla miehiä, monet eivät ymmärrä työn ja lapsen vievän suurimman osan ajastani. Olisin tällä hetkellä valmis suhteeseen, mutta en halua kotiini ihan ketä vaan. Olen sitä mieltä että sitten kun se henkilö tulee vastaan, niin kyllä sen tunnistaa ja sen tuntee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7:lle kysymys: Miksi suhteesi eivät sitten toimineet, jos kerran teillä oli "henkistä yhteyttä ja olitte niin sopivia jne."?
Anna kun veikkaan: 7 on jännämies...
Sehän tuli jo viestissä selväksi, päämäärä oli saada seksiä.
Henkilökohtaisesti koen monien miesten ja naisten kaipaavan parisuhteelta niin erilaisia asioita. Toki on heitäkin, jotka kaipaavat perinteistä perhe-elämää ja perinteisiä sukupuolirooleja, mutta nykyisin moni tahtoo jo muutakin. Hypoteettisesti: jos nainen on vaikka suuressa kaupungissa asuva, korkeakoulutettu, työhönsä panostava, harrastuksista ja matkustelusta pitävä nainen, joka nauttii tekemisestä ja uuden kokemisesta. Nainen odottaisi miestä, jonka kanssa voisi elää tuollaista arkea, matkustella yhdessä jne. Mies puolestaan asuu pienellä paikkakunnalla (usein sillä, johon on sattunut syntymään), ammattikoulun käynyt, työ ei kovin tärkeää, vapaa-ajallaan viihtyy luonnossa tai kaljalla kavereiden kanssa. Mies kenties odottaisi pullantuoksuista kumppania, joka jäisi kotiin hoitamaan lapsia tai ainakin viihtyisi kotona miehen kanssa. Kuinka paljon yhteistä näillä ihmisillä on? Onko jompikumpi kranttu, jos mieluummin on yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä?
Mun mielestä todella hölmöä sanoa että nainen kyllä saisi aina miehen jos haluaa. En tiedä olenko itse mitenkään upea, mutta kaunis, fiksu ja koulutettu vaikka hieman ylimääräistä löytyykin. Vaatteet 42/L eli en mitenkään oksettavan iso ole kun kumminkin on vieläpä kapea vyötärö ja hyvä peppu.
Olen nyt ollut 6 vuotta sinkkuna, enkä omasta tahdosta. Tottakai asiaa joskus miettii mutta en mitenkään epätoivoisesti etsi miestä. Yhdessä välissä oli jopa 3 vuoden tauko seksistäkin kun ei vain kumppania löytynyt. Tottakai jos olisin baarista kenet vain huolinut ja itse olisi ollut hieman aloitteellisempi, oisin voinut kämpille jonkun raahata mutta yhdenillan jutut totesin huonoiksi jo kauan sitten, eikä kyllä ole hirveästi edes tilaisuuksia tullutkaan. Olen luonteeltani aika varautunut joten kaverit sanoo että muhun oikeasti on vaikea tutustua. Eli en tiedä onko se syynä vai mikä. Mulla on hyviä miespuolisia kavereita eli tulen kyllä miesten kanssa toimeen, mutta miehet ei minusta juuri muuten kiinnostu kuin kaverina. Ja en itsekään kyllä osaisi mieskavereitani kuvitella muina kuin kavereina.
Joten itse ainakin haistatan paskat sille että naiset kyllä löytää miehen jos haluavat. Mulla ei edes ole mitään kummempia kriteerejä miehelle ja mulla on aika laaja miesmaku. Mutta onneksi olen vielä suht nuori, mutta kyllä sitä joskus miettii että mitä jos olen vielä 30 vuotiaanakin sinkku.
Aijaa, taisit kyllä kertoa syyn sinkkuuteesi heti alkuun, sinä keski-ikäinen. Katsos, ikäisesi miehet nyt vain sattuvat ajattelemaan, että 20v sinua nuoremmat naiset ovat vielä upeampia.