Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-40 vuotias nainen: voisitko alkaa seurustelemaan nuoren kaljuuntuvan miehen kanssa?

Vierailija
11.02.2017 |

Hävettäisikö se sinua tai voisitko viehättyä edes tällaisesta miehestä seksuaalisesti?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen seksikkäimmiksi miehiksi valitaan kaljuja. En ymmärrä, miksi kaljuuntuminen miehellä olisi paha asia.

Vierailija
22/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Voisitko sinä puolestasi seurustella kolmekymppisen naisen kanssa jolla tukka harvenee jo kovaa vauhtia (meitäkin valitettavasti on)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin

Vierailija
24/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 37v. niin seurustelin kaljun 30v. kanssa. Mies ajoi loputkin pois. Ei haitannut.

Vierailija
25/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään. En tykkää kaljuista, se rasvainen kuhmurainen päänahka on inhottava.

Enkä ymmärrä miesten vinkumista tästä. Miksi miehen on ok sanoa ettei tykkää tavanomaisista naisen vartaloon liittyvistä asioista kuten selluliitista, raskausarvista tai ruskeista häpyhuulista, mutta sitten itse saadaan paskahalvaus jos joku nainen kritisoi miehen/miesten ulkonäköpiirteitä?

Vierailija
26/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Kysymys on kokonaisuudesta. Ja kummasti näin melkein nelikymppisenä iskee tietty realismikin. Se on luonnollinen ilmiö. Oman ikäisillä yhä tavallisempi. Ei se ole automaattisesti mikään negatiivinen asia.

Kunhan mies ei kampaa muutamaa haituvaa kaljun yli.

Vierailija
27/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn enemmän kaljuista, kuin hiuksellisista miehistä. Oma mies kaljuuntunut jo parikymppisenä. En edes muista koko asiaa, ellei pääse sänki välillä kasvamaan niiltä osin, missä hiukset vielä kasvaisivat. Mutta, mutta, mä pidänkin kokonaan kaljuista miehistä. :D

Ei ne hiukset oo miehessä tärkeintä. Jos ois, niin tuttavapiirissäni ois enemmän sinkkuja, ku perheellisiä. Jostain syystä lähes jokainen on alkanut kaljuuntua reippaasti ennen 3-kymppisiä. Kyllä kaikille on nainen löytynyt, monella olisi jopa jonoksi asti.

28/47 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin:(

29/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viehättyä seksuaalisesti ja kiinnostua seurustelusta, jos mies olisi muuten sopiva. Enemmän kyllä tykkään kokonaan kaljuksi ajellusta, kuin sellaisesta että vain keskellä päätä on kaljua. Mutta jokainen mies kaljuuntuu ennemmin tai myöhemmin, joten ei sitä asiaa pääse karkuun. Olen 26-vuotias.

Vierailija
30/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 18 ku tavattiin. Nyt 25 ja koko päälaki kaljuuntunut. Pitää pään kaljuna.

Viisi lasta saatu aikaan että juu viehättä edelleen ;)

Vierailija
31/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä liian lihavan?

Vierailija
32/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ihan ensimmäisenä menisin ihastumaan mieheen, jolla näkyy selkeästi kaljuuntumisen jo alkaneen. Toki jos sitä ei vielä kovin huomaisi, niin saattaisinpa ihastuakin.

Vierailija
33/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jos mies ei pidä kynsinhampain kiinni haivenistaan. Eli leikkaa kokonaan kaljuksi.

Vierailija
34/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisin

Näin vastaa Neiti Täydellisyys.

Vierailija
35/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, minua viehättää jos miehellä on paljon hiuksia. En yleensä tykkää edes siilitukista. Linkissä esimerkki millaset hiukset iskee. Mutta ap ei hätää, ihan varmasti on sellaisia naisia, joita viehättää esim. kaljut.

https://www.google.fi/search?q=skam+william&client=ms-android-huawei&pr…:

Vierailija
36/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa naimisiin kaljuuntuvan kolmekymppisen miehen kanssa. Rakkaus ei katso pelkkää ulkonäköä.

Vierailija
37/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastun/ihastun johonkuhun, niin se on aivan se ja sama onko sitä tukkaa vai ei, se on menoa!

Vierailija
38/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen niin tehnytkin. Luonnollinen kaljuuntuminen on minulle täysin ok. Olen kai niin tottunut asiaan, kun isältänikin hiukset aljoivat harveta jo melko nuorena. Tarkoituksella itsensä kaljuksi ajelevat tietyn tyyppiset miehet ei sytytä. Tarkoitan siis niitä pullistelevia nahkapäitä. Itselläni on todella pitkät hiukset ☺

Vierailija
39/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, minua viehättää jos miehellä on paljon hiuksia. En yleensä tykkää edes siilitukista. Linkissä esimerkki millaset hiukset iskee. Mutta ap ei hätää, ihan varmasti on sellaisia naisia, joita viehättää esim. kaljut.

https://www.google.fi/search?q=skam+william&client=ms-android-huawei&pr…:

Tuollaiset hiukset on suomalaiselle miehelle todella harvinaiset.

Itsellä ei ole edes nuorenakaan ollut lähellekään noin täydellisen tuuheat hiukset.

Tietenkin kaikki miehet tuollaiset hiukset valitsisivat jos se vain olisi mahdollista.

Vierailija
40/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kaljuuntunut 18-vuotiaasta lähtien, hiusraja on jo ihan taivaissa, ajaa vaan siiliksi niin ei kaverit huomauttele. Minua se ei haittaa 10 vuotta sitä on tullut kateltua ja vieläkään ei häiritse. Välillä kun tulee vastaan samalla tavalla kaljuuntuvia niin saatan vilkaista että olipas kivannäköinen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan