Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-40 vuotias nainen: voisitko alkaa seurustelemaan nuoren kaljuuntuvan miehen kanssa?

Vierailija
11.02.2017 |

Hävettäisikö se sinua tai voisitko viehättyä edes tällaisesta miehestä seksuaalisesti?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. En minä miestä hiusten perusteella valitse :D

Vierailija
42/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olen niin tehnytkin. Luonnollinen kaljuuntuminen on minulle täysin ok. Olen kai niin tottunut asiaan, kun isältänikin hiukset aljoivat harveta jo melko nuorena. Tarkoituksella itsensä kaljuksi ajelevat tietyn tyyppiset miehet ei sytytä. Tarkoitan siis niitä pullistelevia nahkapäitä. Itselläni on todella pitkät hiukset ☺

Lisään vielä, että isäni on myös lyhyt. Sai aikoinaan kuitenkin itselleen kaupungin upeimman tytön, eli äitini 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi, minua viehättää jos miehellä on paljon hiuksia. En yleensä tykkää edes siilitukista. Linkissä esimerkki millaset hiukset iskee. Mutta ap ei hätää, ihan varmasti on sellaisia naisia, joita viehättää esim. kaljut.

https://www.google.fi/search?q=skam+william&client=ms-android-huawei&pr…:

Tuollaiset hiukset on suomalaiselle miehelle todella harvinaiset.

Itsellä ei ole edes nuorenakaan ollut lähellekään noin täydellisen tuuheat hiukset.

Tietenkin kaikki miehet tuollaiset hiukset valitsisivat jos se vain olisi mahdollista.

Kyllä mä nään tollasia hiuksia ihan päivittäin kaupungilla ja asun suurkaupungissa nimeltä Turku.

Tuo kuvan mies on muuten norjalainen. Ei siis hirveästi eroa suomalaiseen.

Vierailija
44/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Elin pitkään parisuhteessa miehen kanssa, joka oli kaljuuntunut jo nuorena. Mies piti peruukkia, joka kiinnitettiin liimalla hänen päähänsä kerran kuussa. Hiukset olivat aivan aidonnäköiset, ja aitoa hiusta ne olivatkin, eivät vain mieheni omat. Hämmästyin, kun mieheni kertoi asiasta, en olisi ikinä uskonut. Minulle olisi kyllä ollut sama, onko miehelläni hiuksia vai ei. Tuohon hiusoperaatioon meni aika paljon rahaa, etenkin silloin, kun peruukkeja piti kerran vuodessa uusia. Ehdotin miehelleni, että olisi vain lopettanut niiden käytön vähitellen, mutta hän ei halunnut. Erosimme myöhemmin muista syistä, mutta tällä hiusasialla ei ollut siihen osaa eikä arpaa. Olisin varmasti kiinnostunut miehestäni vähätukkaisempanakin. Olen aikaisemminkin ollut kiinnostunut kaljuista miehistä ja ylipäätään kaikennäköisistä miehistä. Kyllä ne ovat ihan muita asioita, jotka ratkaisevat sen, vetääkö joku puoleensa vai ei.

Onko tietoa kuinka paljon miehelläsi rahaa tuohon peruukin pitoon meni esim vuodessa?

Vierailija
45/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa naimisiin kaljuuntuvan kolmekymppisen miehen kanssa. Rakkaus ei katso pelkkää ulkonäköä.

Kyllä katsoo

Vierailija
46/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseton/harvahiuksinen mies ei sytytä. Ei kai kukaan muukaan nainen voi oikeasti viehättyä tuonkaltaisista miehistä :D

Vierailija
47/47 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska kaljut ovat rumia. Ja en halua ruman kanssa suhteeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi