Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen oloni oksettavaksi :(

Vierailija
10.02.2017 |

Mulla on pcos, eli olen todella kuvottava. Olen lihava, nykyisin syön omenan päivässä ja juon 3 litraa vettä. Mulla on akne, johon edes roa ei auta. Oon niin karvainen, että näytän mieheltä. En tuu koskaan saamaan lapsia tai miestä, oon 14 ja kaikki sanoo jo nyt mua rumaks läskikasaks jonka pitäs kuolla. Oon samaa mieltä kiusaajieni kanssa, mutta en uskalla tehdä sitä. Tää kaikki on paskan itsekurin syytä. :(

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuesta :)

Ap

Vierailija
42/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane nova e-pillerit auttavat akneen ja hirsutismiin (ylimääräiseen karvankasvuun), sain itse nuo pillerit sinun ikäisenäsi. Kysy gyneltä niiden aloituksesta. Sain ne sairauden hoitoon, en ehkäisyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käyttää pillereitä, mulla on migreeni.

Ap

Vierailija
44/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ap raukka, noin pienelle tytölle isot murheet.

Vierailija
45/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut akneen teepuuöljyä? Minulle siitä oli iso apu.

Vierailija
46/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut. Ei auttanut, sain ihottumaa siitä.

Ap

Vierailija
47/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja vaiva :(

Vierailija
48/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahaliuskat olisivat ehkä parempia, kuin parran ajaminen. 

Vierailija
49/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla diagnoosi? Silloin varmasti lääkäri on antanut infoa?

Paras hoito on juuri laihdutus. Mutta se ei tarkoita omena päivässä-vesi-diettiä. sillä se ei tule pitemmän päälle onnistumaan. Takaan sen. Ennemmin tai myöhemmin tulee ratkeaminen ja alat ahmia. kroppa ei niin helpolla suostu kuolemaan!

Nuoren ikäsi tähden en usko että saat keltarauhashormonia tai muuta hormonihoitoa? Hormonikierukka tulee kysymykseen myöhemmin. 

Laiha lohtu on se, että yleensä 40 ikävuoteen mennessä oireet helpottuvat.

Jos tunnet olosi sietämättömäksi, puhu vanhemmillesi ja koulun terkalle! Vaadi saada kunnollinen kartoitus tilastasi ja sinulle sopiva hoito! Jos syömisen kanssa ongelmia, ravitsemusterapeutilla on neuvot hallussa. Pyydä päästä sinne.  Ei kenenkään tarvitse hiljaa itsekseen kärsiä! Ongelmaasi varmasti vielä pahentaa murrosiän mullistukset, ei sinulla ole helppoa sen ymmärrän.

Asia jota ei tietenkään kannata sanoa sillä sitä et usko, on, että olet täysin saman arvoinen ja yhtä hyvä kuin kuka tahansa muu tässä maailmassa! Masennus on kauheaa, mutta siihen saa apua kun hakee. Olet nuori ja sinulla on kokonainen elämä edessäsi, kauheaa hukata se asian suremiseen jolle mitään ei voi. Helpotusta varmasti voit saada, mutta siihen tarvitset asiantuntijan neuvoja ja apua. Lakkaa halventamasta itseäsi ja anna itsellesi rakkautta jota taatusti ansaitset! Olet arvokas ja avun ansainnut!

Vierailija
50/50 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut parissa kuukaudessa 18 kiloa ja aion jatkaa. Söin terolutia, mutta lopetin sen koska siitä tuli ongelmia ihon kanssa vaan enemmän. Diagnoosi on.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi