Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiehen kanssa treffeillä osa 2

Vierailija
10.02.2017 |

Eilen illalla tavattiin kolmatta kertaa. Edelliskerroilla mä oon höpissyt sen verran että tapaamiset on menneet ihan ok tunnelmissa. Mies on aika hiljainen. Tällä kertaa mua alkoi tympiä tapaaminen jo etukäteen joten sitten päätin että no, mä en nyt ns. yritä yhtään vaan oon ihan vaan ja ollaan vähän niinku hänen ehdoillaan... No, siinä sitä sitte oltiin... Mies ei kommentoi mitään vaan olla nököttää, pää oudosti nytkästen, toljottaa hiljaa telkkua.

Joo, tunnen myötätuntoa, se on ikävää että hänellä on sellainen tilanne että hän on niin lukossa mutta kun en mä voi olla kenenkään kanssa säälistä. En mä voi olla sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa olen vain helpottunut siitä kun se lähtee ja saan olla yksin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minusta se hiljaisuus sinänsä ei ees oo mikään ongelma, mutta kun tää on näitä tapauksia joista vaan näkee että se on ihan lukossa. Enkä mä ole kenenkään terapeutti tai pysty muutenkaan sellaisia ongelmia muiden osalta ratkomaan.

Joku mies voi olla hiljainen mutta uskaltaa silti lähestyä ja esittää omia ajatuksia asioista. Kyllä sellaisten kanssa pärjää, itse asiassa sellainen olisi aika ihanteellinen.

Vierailija
2/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minusta se hiljaisuus sinänsä ei ees oo mikään ongelma, mutta kun tää on näitä tapauksia joista vaan näkee että se on ihan lukossa. Enkä mä ole kenenkään terapeutti tai pysty muutenkaan sellaisia ongelmia muiden osalta ratkomaan.

Joku mies voi olla hiljainen mutta uskaltaa silti lähestyä ja esittää omia ajatuksia asioista. Kyllä sellaisten kanssa pärjää, itse asiassa sellainen olisi aika ihanteellinen.

Monesti ihminen ei muuta terapiaa tarvitsekaan kuin rakkautta ja ymmärtämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista voi ymmärtää joka ei pysty kommunikoimaan.

Vierailija
4/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itsellesi tuollaista kivirekeä vedettäväksesi. Saat tehdä itse kaikki päätökset, kun toinen ei kysymälläkään ota kantaa mihinkään. Sitten kun hän saa suunsa auki, alkaa valitus siitä kuinka kaikki on väärin tehty.

Vierailija
5/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen pystyy kommunikoimaan. Kolmansilla treffeillä ei voi odottaa sitä ujoimmilta kuitenkaan. Eikä ymmärtäminen tarkoita sitä, että ymmärtää mitä toinen puhuu vaan sitä, että hyväksyy ihmisen. 

Vierailija
6/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen pystyy kommunikoimaan. Kolmansilla treffeillä ei voi odottaa sitä ujoimmilta kuitenkaan. Eikä ymmärtäminen tarkoita sitä, että ymmärtää mitä toinen puhuu vaan sitä, että hyväksyy ihmisen. 

Kolmannet treffit ja se on kuin terapiaistunto? Ole nyt ymmärtäväinen itseäsi kohtaan ja pohdi, haluatko olla parisuhteessa, vai jonkun kalsean miehen terapeutti? Ei siitä saa itselleen kuin pahaa mieltä.

Vierailija
7/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edes kolmansilla treffeillä pysty kommunikoimaan, vaikuttaa todella oudolta, jotkut jopa pelkäävät tuollaisia kun ei tiedä mitä se ajatttelee. Minulle tulee vaivautunut olo tuollaisen ihmisen seurassa enkä olisi pystynyt menemään edes toisille treffeille, ja ensimmäisiltäkin olisin häipynyt hyvin pian jonkun tekosyyn varjolla.

Vierailija
8/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama laulu. Koko ajan pitäisi olla höpöttelemässä ja kommunikoimassa. Koko ajan.

Vierailija
9/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä lähdit sen kanssa kolmansille treffeille koska? Vitutti jo valmiiksi tavata ja silti, kai neljännet treffit sovitte jo?

Vierailija
10/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama laulu. Koko ajan pitäisi olla höpöttelemässä ja kommunikoimassa. Koko ajan.

Mitä sitten treffeillä pitäisi tehdä jos ei kommunikoida? Nämä on niitä kilttimiehiä jotka haluaisi heti panemaan, silloin kannattaisi mennä maksullisiin naisiin.

Vierailija
11/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten treffeillä pitäisi tehdä jos ei kommunikoida? Nämä on niitä kilttimiehiä jotka haluaisi heti panemaan, silloin kannattaisi mennä maksullisiin naisiin.

Ihanko tosissasi kyselet?

Vierailija
12/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset lähtevät elokuviin tai katsovat televisiota ensimmäisillä treffeillään, eihän siinä tutustu mitenkään toiseen. No toki jos ollaan pitkä päivä yhdessä, keskustellaan, kuunnellaan ja TEHDÄÄN jotain yhdessä, että tutustuttaisiin, niin tokihan silloin voi vähän aikaa katsoa televisiotakin. Muutenkin ihmettelen, miten ihmiset uskaltavat jo aivan ensimmäisillä tapaamiskerroillaan kutsua jonkun kotiinsa (kun siellä ei ole ketään muita), minusta sellainen on aika turvatonta vai olenko liian varovainen?

Vierailija
13/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tosissani. Voisi tietenkin hankkia jonkun kotieläimen panopuukseen, sehän ei ole toistaiseksi vielä laitonta. Niiden kanssa ei tarvitse puhua ihmisten kieltä.

En tosiaan ymmärrä mitä naisten kanssa voisi jutella. Mihin kukaan mies tarvitsee naista? On melkoinen myytti että naisten kanssa voisi keskustella mitään järkevää.

Vierailija
14/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi kyselet

Täysin puhumaton ihminen ei pystyisi käymään maksullisissakaan, pitäähän niillekin jotain sanoa esim. paljonko maksaa.

Vierailija
15/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän joltain autistilta tai sosiaalisesti ahdistuvalta. Et ole terapeutti, mutta jos pidät tyypistä niin jatka - meitä on erilaisia.

Vierailija
16/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi kyselet

Täysin puhumaton ihminen ei pystyisi käymään maksullisissakaan, pitäähän niillekin jotain sanoa esim. paljonko maksaa.

Höpö höpö.

Vierailija
17/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tosissani. Voisi tietenkin hankkia jonkun kotieläimen panopuukseen, sehän ei ole toistaiseksi vielä laitonta. Niiden kanssa ei tarvitse puhua ihmisten kieltä.

En tosiaan ymmärrä mitä naisten kanssa voisi jutella. Mihin kukaan mies tarvitsee naista? On melkoinen myytti että naisten kanssa voisi keskustella mitään järkevää.

Ilmeisesti ap:n treffikumppani mielestään tarvitsee naista jos kerran on treffeille lähtenyt.

Vierailija
18/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut tuon ongelman alkoholilla. Normaalisti olen hiljainen mutta kännissä juttu luistaa tosin juttu luistaa enkä pelkää juotella naisille.

t.kilttimies

Vierailija
19/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta ei jokainen pysty. Minä oon kaveerannut kolme vuotta puhumattoman miehen kanssa. Ei se edelleenkään puhu. Ei, vaikka tunnetaan toisemme ja välit ovat luottamukselliset. Olen todella helpottunut, että en ole kanssaan parisuhteessa. Enkä voi häntä kenellekään suositella. Kiltti, ujo ja hiljainen on. Mutta sitä puhumattomuuden kidutusta en toivo kenellekään naiselle.

Vierailija
20/27 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe! Mun eksä oli tälläinen. Niin lukossa vielä kahden vuoden jälkeenkin, ei osannut puhua tai laittaa sanoiksi miltä jokin asia tuntuu.