Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko mieluummin kolme tyttöä vai poikaa?

Vierailija
09.02.2017 |

Jos olisi pakko valita jompi kumpi sisarussarja

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa!

Mä koen pojat helpommiksi kasvattaa, on sellaisia mutkattomia.

Mulla on itselläni kaks veljeä, siskoa en oo koskaan kaivannut, tyttökaverit on riittäneet.

On ollut kiva olla perheen ainoa tyttö.

Mullakin on tyttö ja sitten kaks poikaa.

Mutta joo, jos valita pitäis ap:een vaihtoehdoista, niin sitten pojat.

Vierailija
22/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin ehkä tytöt. Pidän kovasti pojistakin ja minulla on yksi poika ja kaksi tyttöä. Perusteluna miksi ottaisin tytöt on se että koen että heistä olisi minulle sitten vanhanakin enemmän iloa ja seuraa. Miksei poikakin voisi mutta lähipiiristä huomattu että vanhoja vanhempia auttaa usein tyttäret. Muutenkin tyttären mahdollisen tulevan perheen elämässä saisi suuremmalla todennäköisyydellä olla osallisena. Jos pojan vaimo ei minusta tykkäisi niin ehken voisi osallistua lastenlasten elämään samalla tavalla. Nämä vain stereotypisia oletuksia mutta ihan todennäköisyyden pohjalta. Mummollani on esim 4 poikaa ja 2 tyttöä. Pojat asuvat lähimpinä mutta harvoin vanhaa äitiä auttelevat. Sen sijaan äitini ja tätini auttavat paljonkin sekä minä ainoana tyttölapsenlapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sellaista näpsäkkää 18+-vuotiasta tyttöä tänne, kiitos.

Vierailija
24/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pojat. 10v sitten olisin halunnut 3 tyttöä, mutta tällä hetkellä näin.

Vierailija
25/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme poikaa enkä osaisi kuvitellakaan asiaa muuten :)

Olin itse tomboy, poikien maailma on mulle se tuttu ja turvallinen. Jo nuorena ajattelin, että jos musta joskus tulee äiti, toivottavasti saan poikia - en varmaan osaisi ollenkaan lähteä mukaan tyttöjuttuihin ja sitten tytöstä ehkä muokkautuisi vasten tahtoaan joko poikamainen tai sitten hän kärsisi muuten siitä  että äiti ei yhtään tajuu :D

Hyvä siis näin. Ei mulla mitään tyttöjä vastaan ole, mutta muut sopinevat paremmin niiden äidiksi.

Vierailija
26/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi siskoa eli meitä oli perheessä kolme tyttöä.

Vieläkin tuntuu pahalta joidenkin ihmisten vähättely ja voivottelu kun tuli "vaan" tyttöjä. Muistan kun vanhemmilta kysyttiin että toivoitteko viimeisestä poikaa, onko isä nyt kovin pettynyt ja yritätte varmaan vielä neljättä.

Usein nämä kommentoijat oli vanhempia naisia. Miksi naiset vähättelee omaa sukupuoltaan näin?! Miksei osata katsoa sitä lasta ihan omana yksilönään vaan katsotaan sukupuolensa edustajana vain. Mekin siskokset ollaan ihan erilaisia kaikki.

Onneksi meillä oli ihan paras ja mahtavin isä! Hän puolusti meitä tyttöjä aina kun tuota surkuttelua kuultiin. Hän aina totesi ensinnä että kolmea lasta on aina toivonut ja täydelliset sellaiset sai joten asiat ei voisi paremmin hänellä olla.

Itse kysymykseen niin voisin ottaa vaikka kummankin setin 😃 rakastan lapsia mutta sairauden takia sain vain yhden joka on ihana tyttö. Poika olisi ollut ihan yhtä ihana.

Vierailija
27/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin neljä tyttöä, kolme jo on.

Mulla ei ole veljiä, joten poikien maailma tuntuu jotenkin vieraalta. Ja bonusta tietysti siitä, ettei tarvitsisi ikinä olla anoppi kellekään naiselle. Tai voihan tytärkin olla naisen kanssa, mutta silloinkin asetelma olisi helpompi kuin poika ja hänen vaimo.

Vierailija
28/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä 👧👧🏼👧🏻

Vierailija
29/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin tuntuu pahalta joidenkin ihmisten vähättely ja voivottelu kun tuli "vaan" tyttöjä. Muistan kun vanhemmilta kysyttiin että toivoitteko viimeisestä poikaa, onko isä nyt kovin pettynyt ja yritätte varmaan vielä neljättä.

Usein nämä kommentoijat oli vanhempia naisia. Miksi naiset vähättelee omaa sukupuoltaan näin?! Miksei osata katsoa sitä lasta ihan omana yksilönään vaan katsotaan sukupuolensa edustajana vain. Mekin siskokset ollaan ihan erilaisia kaikki.

Onneksi meillä oli ihan paras ja mahtavin isä! Hän puolusti meitä tyttöjä aina kun tuota surkuttelua kuultiin. Hän aina totesi ensinnä että kolmea lasta on aina toivonut ja täydelliset sellaiset sai joten asiat ei voisi paremmin hänellä olla.

Itse kysymykseen niin voisin ottaa vaikka kummankin setin 😃 rakastan lapsia mutta sairauden takia sain vain yhden joka on ihana tyttö. Poika olisi ollut ihan yhtä ihana.

Mulle yksi vanhempi sukulaisnainen totesi osaa ottavalla lässyttävällä äänellä, että no onhan ne tytötkin ihan kivoja. Vieläkin harmittaa että menin niin hämilleni, etten saanut mitään sanottua. Olis ansainnut potkun naamaan.

Vierailija
30/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmospojat olis makeat. Nyt mulla kaksospojat ja en olisi ihanampia lapsia voinut saada😊

Vierailija
31/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että edelleen poikia arvostetaan enemmän kun tyttöjä. Miksi näin? :( meille syntyy kohta kolmas ja samalla viimeinen lapsi. Ei tiedetä kumpi on, kaksi tyttöä jo on. Ärsyttää ihmisten tsempit ja avoin toivominen"toivotaan että nyt vihdoin poika tulis" ym. Mulle ihan sama kunhan terve olisi. Sekään kun ei meille ole itsestään selvää ollut

Vierailija
32/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia. En haluaisi tyttöjen oppivan sitä miksi nykyaika heidät on muovannut. Vartaloiksi, naamaksi aina huolissaan näistä. Pojilla on helppoa. Vanhanakin saa pokattua naisen Ketä kiinnostaa vanha nainen. Miehillä on valta. Nainen on ulkonäkönsä ja vartalonsa vanki.

Vierailija
33/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi vanhempi sukulaisnainen totesi osaa ottavalla lässyttävällä äänellä, että no onhan ne tytötkin ihan kivoja. Vieläkin harmittaa että menin niin hämilleni, etten saanut mitään sanottua. Olis ansainnut potkun naamaan.

Ääh mikä ihmisiä vaivaa 😞 ja ne on just nuo vanhat tädit jotka näitä mielipiteitään jakelee. Munkin sukulaistäti voivottelee aina jonkun kaukaisen serkkunsa kohtaloa kun eka tuli kaksi tyttöä ja sitten tuli kaksoset jotka, voi hyvänen aika sentään, oli nekin tyttöjä!! Siis voitko kuvitella, ei vieläkään tullut poikaa perheeseen?? Tätä sontaa joka kerta kahvipöydässä toistellaan.

Vierailija
34/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekat kaks tyttö ja poika jonka jälkeen sukulaiset huokas helpotuksesta kun nyt on molemmat niin ei tarvi enää tehä lapsia. Kun aloin odottaa kolmatta lasta niin osa oli aidon ihmeissään miks halutaan vapaaehtoisesti lisää kun jo on molemmat!! Tyttö tuli sit kolmanneks. Nyt ootan taas ja poikaa kaikki meille toivoo joka vähän ärsyttääkin. En tiedä miksi jotkut ottaa toisten vauvojen sukupuolen niin henkilökohtaisesti?? Lisäks tää on ehkä tyttö joten surkuttelua kai saan minäkin

Vierailija
35/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme poikaa ja yksi tyttö. Tyttö ja yksi pojista on teini iässä ja kaksi pienempää poikaa eskari-, ja ekaluokkalaiset. Juuri eilen puhuttiin miehen kanssa, että jos "olisi pakko" vielä yksi lapsi saada ja saisi valita sukupuolen, ottaisimme molemmat pojan hetkeäkään miettimättä.

Kumpikaan teineistä ei ole aiheuttanut harmia esim alkoholin tai tupakan tai muiden päihteiden kanssa, mutta kaikki on hksinkertaisesti niin paljon hankalampaa tytön kanssa. Tyytymättömyys, mielialavaihtelut, valitus, dramaattisuus, tyttöjen väliset riidat jne on varsin rasittava setti. Poikien kanssa tällaista ei ole ollut lainkaan. Kaikki on ok, kavereiden kanssa sujuu jne. Jos sattuu ettei kaveria tiettyä hetkenä ole, niin tekojäälle mailan ja kiekon kanssa, niin kohta on joukkue kasassa.

Vierailija
36/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että edelleen poikia arvostetaan enemmän kun tyttöjä. Miksi näin? :( meille syntyy kohta kolmas ja samalla viimeinen lapsi. Ei tiedetä kumpi on, kaksi tyttöä jo on. Ärsyttää ihmisten tsempit ja avoin toivominen"toivotaan että nyt vihdoin poika tulis" ym. Mulle ihan sama kunhan terve olisi. Sekään kun ei meille ole itsestään selvää ollut

Melkein jätin kolmannen ja neljännen tekemättä sen takia kun arvaan kaikkien ajatelleen, että ne kaksi on tehty vain siksi että saataisiin kahden tytön jälkeen vielä poikiakin.

Vierailija
37/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylipäätään halua kolmea lasta. Kaksi lasta on maksimi minkälaiseen perheeseen tahansa. Yksi poika minulla on, ja se riittää.

Voisitko vaikka lopettaa ton paskan jauhamisen?

Vierailija
38/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhempi nainen totesi kolmannen tytön jälkeen, että no kyllä ne tytöt sitten tuo poikia taloon. Joo, eihän niillä tytöillä muutakaan virkaa ole. Vittu että sylettää tuollaista laukoa "naiset ". Jostain syystä yksikään mies ei ole mitään typerää kommentoinut.

Vierailija
39/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kolme poikaa. Syystä, että kun luen näitä ketjuja hankalista teineistä, ovat nämä 85 prosenttisesti tyttöjä. Ja kun kaveri kävi psyk nuorisoklinikalla (yllättäen) tyttärensä kanssa, oli kaikki odotushuoneessa (yllättäen) tyttöjä.

Vierailija
40/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työssä ongelmanuorten kanssa pojat on kyllä yliedustettuina suhteessa tyttöihin. Tytöillä ongelmat liittyy yleensä murrosikään, joka on luonnollinen ja ohimenevä vaihe elämässä. Poikien ongelmat on jotenkin vaikeampia, niiden syyt löytyvät jostain syvemmältä kuin ikäkaudesta ja ovat siten myös hankalammin ratkaistavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi