Asioita, joita kadehdit (muttet ikinä myöntäisi ääneen)
Voi olla pieniä tai isoja asioita, joita kadehdit (muttet ikinä myöntäisi ääneen). Ap aloittaa:
Kun teini-ikäiset voi välipalaksi syödä puolikkaan mutakakun tai croissantteja, eikä näy missään. Jos tässä vaiheessa eläisin noin, tulisi kiloja todella nopeasti.
Ap
Kommentit (65)
Kadehdin sosiallisesti älykkäitä ihmisiä, joille asiat vaan tuntuvat loksahtelevan paikoille. En tarkoita mitään super suorittajia kympin tyttöjä, vaan niitä ketkä ovat keskinkertaisesta koulumenestyksestä huolimatta onnistuneet saamaan hyvän työn, laajan ystäväpiirin, säästöjä, puolison ym. Samat tyypit ovat myös niitä jotka tuntuvat aina olevan hyvällä tuulella, eivät kilahtele, eivät koskaan juo liikaa ja mokaile ja näyttävät hyvältä sunnuntaisinkin.
Ja joo, puhun siis omista tutuistani/kavereistani kouluajoilta.
Ihmisiä, jotka näyttävät taviksilta pullanaamoilta, mutta joilta paljastuukin laihduttamisen myötä todella kauniit ja selkeät kasvonpiirteet.
Olen itse laihduttanut normaalipainoon, mutta kasvot ovat samat pyöreät rumat kuin aina ennenkin. En nyt odottanut ihmeitä, mutta jotain muutosta, kun jotkut tuntuvat muuttuvan naamasta suorastaan eri ihmisiksi.
Toinen ryhmä on se, joka näyttää ilman meikkiä ihan tavikselta, mutta meikin kanssa maailmanluokan kaunottarelta. Esim. silmistä tulee upeat, isot ja sädehtivät. Omat kasvonpiirteeni eivät meikilläkään muutu mihinkään.
Niitä, joilla on työpaikka ja parisuhde.
Kadehdin niitä, joilla on suorat, kauniit ja valkoiset hampaat. Minulla on aivan yksi-risti-kaksi-hampaat eikä todellakaan nyt varaa oikomishoitoon.
Kadehdin laihoja ja kauniita naisia.
Kadehdin vanhempia, joilla on reippaat, sosiaaliset ja tasapainoiset lapset. Itsellä kun on kaksi ujoa asperger-piirteistä ja esikoinen menossa terapiaan keho-dysfasian takia.
Kadehdin ihmisiä, joilla on kaunis koti ja siistiä. Minulla on aina aivan räjähtänyttä.
Kadehdin naisia, joilla on kivat äidit. Kun omani on niin vaikea ihminen.
On paljon muutakin, mitä kadehdin!
Ihmisiä jotka eivät pahoita mieltään muiden mielen pahoittamisista, turhissa asioissa.
Olen täällä kuvailtu sosiaalinen ja rohkea persoona, joka saa ihmiset nauramaan, eikä tähän "imagoon" sovi harmittelu siitä että joku vetää pultit jostain täysin turhanpäiväisestä. Esimerkkinä voitte katsoa feissarimokia ja kuvitella siellä sen toisen pahoittavan mielensä, kun toinen suuttuu vaikka onkin täysi idiootti ja yleensä oma vika.