Miten tää suhteen aloittaminen voi olla näin vaikeeta keski-ikäisenä?
Oon todella yllättänyt, kuin hankalaa tää on. Siis olen nainen 44v ja erosta on aikaa 2 vuotta.
Miehiä ei ole vaikea löytää netin kautta, mutta musta on tullut kamalan vaativa.. Suurimman osan kanssa huomaa jo ekoilla treffeillä ettei synkkaa. Muutaman miehen kanssa olen käynyt 2-3 treffeillä ja huomannut, ettei tule mitään..kolmen miehen kanssa olen ollut 2-3 vk "suhteessa", mutta sitten mun mielenkiinto on lopahtanut..mikä ihme mulla on? Miksi en enää kelpuuta ketään? Vaikka tapaamani miehet on olleet ns kunnon miehiä ja meillä on ollut yhteisiäkin juttuja..ilman taitaa jäädä jo tällä iällä, kun on tullut näin pirskatti ronkeliksi.
Oon miettinyt onko toi netti mulle väärä paikka etsiä miestä vai pitäiskö lopettaa etsiminen ja odottaa, että prinssi saapuisi joskus ovelle:D
Kuitenkin kaipaisin miehen seuraa ja sitä, että olisi joku kenen kanssa jakaisi ilot ja surut.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon todella yllättänyt, kuin hankalaa tää on. Siis olen nainen 44v ja erosta on aikaa 2 vuotta.
Miehiä ei ole vaikea löytää netin kautta, mutta musta on tullut kamalan vaativa.. Suurimman osan kanssa huomaa jo ekoilla treffeillä ettei synkkaa. Muutaman miehen kanssa olen käynyt 2-3 treffeillä ja huomannut, ettei tule mitään..kolmen miehen kanssa olen ollut 2-3 vk "suhteessa", mutta sitten mun mielenkiinto on lopahtanut..mikä ihme mulla on? Miksi en enää kelpuuta ketään? Vaikka tapaamani miehet on olleet ns kunnon miehiä ja meillä on ollut yhteisiäkin juttuja..ilman taitaa jäädä jo tällä iällä, kun on tullut näin pirskatti ronkeliksi.
Oon miettinyt onko toi netti mulle väärä paikka etsiä miestä vai pitäiskö lopettaa etsiminen ja odottaa, että prinssi saapuisi joskus ovelle:D
Kuitenkin kaipaisin miehen seuraa ja sitä, että olisi joku kenen kanssa jakaisi ilot ja surut.Miten ikä siihen vaikuttaa? Oletko aiemmin löytänyt seuraa netin kautta? En ole kokeillut nettideittailua, mutta voisin kuvitella, että se saattaa olla aikamoista hakuammuntaa!
Olin 15 vuotta naimisissa joten silloin nuorena kun seurustelin miesystävä löytyi muualta, kun netistä, koska silloin ei nettiä käytetty siinä määrin, kun nyt.
Ikä vaikuttaa niin, että iän myötä näköjään ainakin luulee tietävänsä mitä tahtoo joten se vaikeuttaa asiaa tosi paljon. Eihän tässä, jos kävisin ravintoloissa tai jossain missä ihmisiä liikkuu paljon, mutta mun harrastusten parissa on pääsääntöisesti naisia ja ravintoloissa en juuri käy, joten muuten, kun netissä miehen tapaaminen olisi todella harvinaista..ap
Vierailija kirjoitti:
No ei oo ihme, että oot eronnu. Mistäköhän johtuis? Kauan se sun ex-parka joutu sua kestään?
AI kuin niin kestämään? Ap
Mulla oli kyllä täysin samat kokemukset kun harrastin nettideittailua enemmän tai vähemmän parikymppisenä joten en usko että johtuu iästä. Netti on vaan samanlaista hakuammuntaa kun ottaisi vaikka luentosalista satunnaisesti viisi heppua ja niitten kanssa pitäisi kehittää parisuhde, vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kaipaisin miehen seuraa ja sitä, että olisi joku kenen kanssa jakaisi ilot ja surut.Miten ikä siihen vaikuttaa? Oletko aiemmin löytänyt seuraa netin kautta? En ole kokeillut nettideittailua, mutta voisin kuvitella, että se saattaa olla aikamoista hakuammuntaa!
Niin, en minäkään usko, että iällänon muyta merkitystä kuin se, että nuorissa valikoima on paljon kattavampi. Yli 40-vuotiaana sinkku on joko (kokematon, ei haluttu) ikisinkku tai eronnut. Ne "parhaat" eli halutut ja hyvin parisuhteeseen sopeutuvat ovat edelleen naimisissa.
Vanhempien sinkkujen valikoima on siis huonompi. Toki näistäkin pareja syntyy, enkä tarkoita, että kaikki ovat sekundaa. Esim. minut on törkeästi jätetty, ilman mitään hyvää syytä. Valitsin mieheni huonosti, kun en tätä lopputulosta toivonut.
Nyt siis itsekin olen siellä naispuolisten sinkkujen 2nd hand jämälaarissa. Penkojia on riittänyt, mutta en ole tykännyt kenestäkään niin paljon, että olisin suostunut mukaan.
;)
Aivan varmasti ikä vaikuttaa! Miten sitä tässä vaiheessa enää pystyisi ottamaan ketään samalla tavalla omiin juttuihinsa urautunutta...
Nuorena sitä vaan oli helpompi sopeutua ja ottaa joku ihminen elämään, kun muutenkin eleli vähän miten sattuu. Vanhempana (mä oon kylläkin vasta kolmekymppinen mutta silti) oma elämä on jo sen verran juurtunutta että tuntuu kamalan vaivalloiselta joku tapailu. Voisko vain suoraan pikakelata kaiken alkuhumputuksen yli ja elää normaalia arkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en minäkään usko, että iällänon muyta merkitystä kuin se, että nuorissa valikoima on paljon kattavampi. Yli 40-vuotiaana sinkku on joko (kokematon, ei haluttu) ikisinkku tai eronnut. Ne "parhaat" eli halutut ja hyvin parisuhteeseen sopeutuvat ovat edelleen naimisissa.
Vanhempien sinkkujen valikoima on siis huonompi. Toki näistäkin pareja syntyy, enkä tarkoita, että kaikki ovat sekundaa. Esim. minut on törkeästi jätetty, ilman mitään hyvää syytä. Valitsin mieheni huonosti, kun en tätä lopputulosta toivonut.
Nyt siis itsekin olen siellä naispuolisten sinkkujen 2nd hand jämälaarissa. Penkojia on riittänyt, mutta en ole tykännyt kenestäkään niin paljon, että olisin suostunut mukaan.
;)
Mä voi kans tulla penkomaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
:D puhut niin asiaa:D Tervetuloa jämälaariin:D.
kauankos sää olet ollut sinkkuna? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kyllä täysin samat kokemukset kun harrastin nettideittailua enemmän tai vähemmän parikymppisenä joten en usko että johtuu iästä. Netti on vaan samanlaista hakuammuntaa kun ottaisi vaikka luentosalista satunnaisesti viisi heppua ja niitten kanssa pitäisi kehittää parisuhde, vaikeaa on.
Hakuammuntaa tuo kyllä on ja oon miettinyt sitäkin, että netin kautta, kun käy keskusteluja, niin ihmisestä ehkä luo aivan erilaisen kuvan omassa päässä, kun hän todellisuudessa on.
Ehkä tossa on vielä sekin, että sieltä on helppo löytää treffiseuraa, niin on ehkä liiankin helppo siirtyä seuraavaan, jos miehestä löytyy jotain semmoista mikä ei miellytä. Todellisessa elämässä niihin asioihin ei ehkä edes kiinnittäisi huomiota..ap
Voi jumankauta! Jos asenne on sellainen, että kaikki vapaat keski-ikäiset on jämälaarissa ja omia tapoja ei halua muuttaa sitten yhtään, niin saattaahan se treffailu olla hiukan haastavaa. Mutta älkää hyvä ihmiset käyttäkö ikää tekosyynä joustamattomuudelle ja ennakkoluuloisuudelle!
Tuossa aiemmin todettiin, että priima-aines on edelleen naimisissa. Tosin sieltä priimalaarista valahtaa tänne käytettyjen rouvien alealtaalle penkojia. Seksintarpeessa vaimolleen valehtelevia janneja ja joneja. Helppoja miehiä. Käytän. Houkutus ja hehkutus ja jos on toimiva peli, niin useampi intiimi tapaamiskerta voi sopia. Yksi todellinen timantti ilahduttaa edelleen iltojani, öitäni.
Mutta sen sielunkumppanin löytäminen keski-iässä. Jos voisin hyväksyä keskitasoa vaatimattomamman ammatillisen uran / takana loistava tulevaisuus - miehen / parisuhteen kariutumisesta edelleen kitkeröityvän besserwisserin..... niin näitä olis suhteeseen tarjolla.
Joten arkeani ovat vaihtuvat varatut miehet. Kerron näille olevani naimisissa, joten luokseni ei voi tulla. Loppusuoralla sitten kerron omatuntoni painavan, koska olen pettänyt miestäni.
Jospa saisin tilata miehen wishistä, niin superiorlaatua olisi omillaan, omassa kodissaan, omaa elämää elävä mies.
PinkkiPantteri kirjoitti jo asiaa. Ei mitään lisättävää. Nettimarkkinoilla ikäluokassa +-40 ei ole miehiä, jotka kelpuuttaisin parisuhteeseen.
Kuvalliset profiilit (Tinder, Match.com, E-Kontakti) tämän viimeistään kertovat. Seksiseuraa löytyisi silmänkantamattomiin mutta kun en sitä hae.
Mitä ap etsit? Netistäkin löytää jos tietää mitä etsii, tutustuu miehiin jo kirjoittamalla ja keskittyy olennaiseen. Eikä kaikki toisella kierroksella olevat ole sekundaa, oletko itse vai teitkö vain virhevalinnan/muutuitte eri suuntiin elämän myötä? Itse löysin miehen netistä, kumpikin oltiin palvelussa hyvin lyhyen ajan ennen kuin löysimme toisemme.
Onko sulla lapsia? Onko sillä väliä onko kumppanilla lapsia? Se vaikuttaa aika paljon.
Ja vielä enemmän vaikuttaa, minkä kokoisella paikkakunnalla asut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap etsit? Netistäkin löytää jos tietää mitä etsii, tutustuu miehiin jo kirjoittamalla ja keskittyy olennaiseen. Eikä kaikki toisella kierroksella olevat ole sekundaa, oletko itse vai teitkö vain virhevalinnan/muutuitte eri suuntiin elämän myötä? Itse löysin miehen netistä, kumpikin oltiin palvelussa hyvin lyhyen ajan ennen kuin löysimme toisemme.
Minä olen ehtinyt kirjoitella vaikka mitä. Osa haluaa kirjoittaa ensin pitkään näyttämättä kasvojaan. Lopulta kasvot nähtyään toteaa kirjoitelleensa turhaan. Enää en kirjoittele. En väitä ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Jos mies aikoo harrastaa parisuhteessa kanssani seksiä, siihen ei keskimääräisellä ruumiinrakenteella ja ulkonäöllä ole mahdollisuuksia. Valikoima on oikeasti tässä mielessä huono.
Keski-ikäisten deittailussa näkyy se tosiasia, että naiset tekevät yleensä aloitteen eroon. Ne kaameat miehet tuolla nyt etsivät uutta uhria (näin kärjistetysti toki).
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lapsia? Onko sillä väliä onko kumppanilla lapsia? Se vaikuttaa aika paljon.
Ja vielä enemmän vaikuttaa, minkä kokoisella paikkakunnalla asut.
Minulla on lapsia ja toivoisin, että miehelläkin olisi lapsi/lapsia. Asun pienellä paikkakunnalla ison kaupungin läheisyydessä, joten miehiä on lähettyvillä, mutta me oikeat emme ole vielä kohdanneet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ehtinyt kirjoitella vaikka mitä. Osa haluaa kirjoittaa ensin pitkään näyttämättä kasvojaan. Lopulta kasvot nähtyään toteaa kirjoitelleensa turhaan. Enää en kirjoittele. En väitä ettei ulkonäöllä olisi mitään merkitystä. Jos mies aikoo harrastaa parisuhteessa kanssani seksiä, siihen ei keskimääräisellä ruumiinrakenteella ja ulkonäöllä ole mahdollisuuksia. Valikoima on oikeasti tässä mielessä huono.
Keski-ikäisten deittailussa näkyy se tosiasia, että naiset tekevät yleensä aloitteen eroon. Ne kaameat miehet tuolla nyt etsivät uutta uhria (näin kärjistetysti toki).
Kapakkaan vaan etsimään sitä unelmien miestä - onhan oma ulkonäkö kunnossa? Arvot ainakin sellaiset ettei kovin älykästä miestä kannata etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapakkaan vaan etsimään sitä unelmien miestä - onhan oma ulkonäkö kunnossa? Arvot ainakin sellaiset ettei kovin älykästä miestä kannata etsiä.
Täällä onkin joku vastaillut puolestani:/
Oikea ap etsii miestä, joka on sinut itsensä kanssa, tykkää liikkua luonnossa, pitää huolta lapsistaan (toivon siis löytäväni miehen, jolla olisi lapsia), ulkonäkö pitää viehättää omaa silmää, mutta en ole sen suhteen mielestäni liian vaativa. Luonteeltani hän saisi olla sosiaalinen, rento ja empaattinen:) Onnitteluja sinulle, joka löysit rakkauden netistä!
Nettideittikirjoittelussa on se ongelma, että miehet eivät tajua sen kommunikaation merkitystä siinä kun nainen yrittää luoda kuvaa miehestä. Jos keskustelu on tenttaamista, kun mies ei tajua vuoropuhelun merkitystä, niin koko miehestä syntyy kuva perässävedettävästä kivireestä. En lähetä itsestäni alastonkuvia ventovieraalle, enkä sovi treffejä, ennen kuin viestittelyssä olen saanut käsityksen täysipäisestä, ystävällisestä ihmisestä. Yleensä siis keskustelu katkeaa siihen, että mies ei enää edes vastaa. Emme siis sovi toisillemme.
Miten ikä siihen vaikuttaa? Oletko aiemmin löytänyt seuraa netin kautta? En ole kokeillut nettideittailua, mutta voisin kuvitella, että se saattaa olla aikamoista hakuammuntaa!